IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VII Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2004 16:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 november 2004 16:01 schreef Manifest het volgende:
Goed doordachte uitspraken Jenje
jij sein beetje dom soms


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2004 1:14 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Registration Service Provided By: 357Hosting
Contact: sales@357hosting.com
Visit: http://www.357hosting.com

Domain name: hamasonline.com

Registrant Contact:
357Hosting
A. R. (sales@357hosting.com)
+31.616862172
Fax: +31.616862172
Postbox 679
Nieuwegein, Utrecht 3430 AR
NL

Administrative Contact:
357Hosting
A. R. (sales@357hosting.com)
+31.616862172
Fax: +31.616862172
Postbox 679
Nieuwegein, Utrecht 3430 AR
NL

Technical Contact:
357Hosting
A. R. (sales@357hosting.com)
+31.616862172
Fax: +31.616862172
Postbox 679
Nieuwegein, Utrecht 3430 AR
NL

Billing Contact:
357Hosting
A. R. (sales@357hosting.com)
+31.616862172
Fax: +31.616862172
Postbox 679
Nieuwegein, Utrecht 3430 AR
NL

Status: Locked

Name Servers:
dns1.name-services.com
dns2.name-services.com
dns3.name-services.com
dns4.name-services.com
dns5.name-services.com

Creation date: 15 Oct 2002 07:37:32
Expiration date: 15 Oct 2005 07:37:32


Nog iets om trots op te zijn.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-11-2004 1:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 20-11-2004 9:59 by Manifest Profiel van Manifest

quote:
Op 19 november 2004 16:16 schreef Jenje het volgende:
jij sein beetje dom soms
Moet jij nodig zeggen.


F*ck hippies


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-11-2004 10:06 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Laten we ze gaan bellen!


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-11-2004 10:17 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 november 2004 15:17 schreef Jenje het volgende:
en als we nu in nederland eens beginnen met de maatschappelijk zwakkeren af te knallen, dan hoeft de rest minder af te dragen aan de staat, kunnen lonen omlaag, producten wordnb goedkoper, Nederland word weer aantrekkelijk economisch land, wat meer banen oplevert!



Slecht plan, dan verlies ik mijn baan aangezien er niemand begeleiding nodig heeft en ga ik leven op kosten van de staat en de medemens.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-11-2004 11:09 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 19 november 2004 15:58 schreef ElitE het volgende:
*zucht* hitler heeft ook goede dingen gedaan...
Jip, 2 ofzo....


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-11-2004 15:48 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

Jager schiet vijf jagers dood

FORT WORTH - Een Amerikaanse jager heeft vijf medejagers in een ruzie om een uitkijkpunt doodgeschoten. Drie andere mannen raakten gewond. Volgens Amerikaanse media maandag zou de dader zich op een uitkijkpunt van andere jagers hebben bevonden. Toen de eigenaren van de grond hem ontdekten, vroegen ze hem te vertrekken.

Wie het vuur opende is niet bekend. De dader kon ontsnappen, maar werd later door de politie opgepakt.

Bron: Nu.nl

Ah kijk aan, dat probleem lijkt zich vanzelf op te lossen


I'm not being rude. You're just insignificant.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-11-2004 15:49 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 20 november 2004 1:14 schreef Chelman het volgende:
Nog iets om trots op te zijn.....
Dat was een paar weken terug al in Netwerk...


I'm not being rude. You're just insignificant.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-11-2004 15:51 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

wat is dat dan?


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-11-2004 16:24 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Waarom schieten ze niet die jagers uit Engeland ook dood(die laatst in het nieuws waren)?
Waren die andere jagers toevallig gewond?


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 22-11-2004 16:32 by Hexegot Profiel van Hexegot

Zwarte piet slaat automobilist ziekenhuis in

FINSTERWOLDE - Een 21-jarige zwarte piet heeft zaterdagmiddag bij de intocht van sinterklaas in Finsterwolde in Groningen een 21-jarige automobilist uit Winschoten een hersenschudding geslagen. De knecht van de goedheiligman vond dat de man te onbesuisd langs de sinterklaasstoet reed.

Doordat de man op hoge snelheid langs de stoet reed, spatte het regenwater uit kuilen in de weg alle kanten op. Een van de pieten pikte dit niet en gooide pepernoten tegen de auto van de Winschoter. Die reed aanvankelijk door, maar moest even verderop stoppen.

Daar werd hij aangesproken door twee pieten. Tijdens de discussie tikte een van hen tegen de pet van de automobilist aan. De bestuurder reageerde met een duw in de richting van de knecht.

Voor het oog van vele verbaasde kinderen haalde zwarte piet daarop uit naar de automobilist. Die viel en liep verwondingen aan zijn mond en een hersenschudding op. De man is overgebracht naar het ziekenhuis.

Bron: NU.nl


Dat deze er nog niet tussen stond...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-11-2004 16:44 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Altijd weer die allochtonen....


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 22-11-2004 16:46 by Metallica-Freak Profiel van Metallica-Freak

quote:
Op 22 november 2004 16:44 schreef arrebar het volgende:
Altijd weer die allochtonen....


ROFL


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-11-2004 17:16 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 november 2004 15:49 schreef helmet het volgende:
Dat was een paar weken terug al in Netwerk...


Wist ik niet. Gemist.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-11-2004 17:24 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 22 november 2004 17:16 schreef Chelman het volgende:
Wist ik niet. Gemist.
Was best wel boeiend.. ze hebben die lui ook opgebeld enzo, pretenderend dat ze zelf een site online wilden zetten.

http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=deze_week&a=140809


I'm not being rude. You're just insignificant.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-11-2004 9:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dolfijnen beschermen zwemmers tegen haai

Uitgegeven: 23 november 2004 07:40

WHANGAREI - Een groep dolfijnen heeft vier Nieuw-Zeelandse zwemmers beschermd tegen een aanval van een grote witte haai. De dieren vormden volgens Nieuw-Zeelandse media van dinsdag veertig minuten lang een cirkel rond de zwemmers, zodat de haai hen niet kon bereiken.

De vier leden van een reddingsbrigade oefenden honderd meter uit de noordoostelijke kust van het Noordereiland toen de dolfijnen op hoge snelheid op hen afzwommen en het viertal bijeendreven. "Ze duwden ons tegen elkaar aan door nauwe cirkels rond ons te zwemmen", aldus Rob Howe, een van de zwemmers.


Toen hij probeerde naar het strand te komen stuurden twee grotere dolfijnen hem terug. Pas toen zag Rob Howe waarom. Een drie meter lange haai zwom twee meter onder het wateroppervlak op hen af. "Ik deinsde terug. Het dier was maar een meter of twee van me vandaan, het water was kristalhelder."

Het incident vond al drie weken geleden plaats, maar de zwemmers hielden het voor zich om het voor te leggen aan deskundigen. Een wetenschapper van de Universiteit van Auckland meent dat de reactie van de dolfijnen, die haaien in geval van dreiging ook wel aanvallen, normaal is. "Ze houden ervan de hulpelozen te helpen."

we zijn niet de enige soort op aarde met medeleven


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2004 9:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 november 2004 9:24 schreef ElitE het volgende:
Dolfijnen beschermen zwemmers tegen haai


we zijn niet de enige soort op aarde met medeleven


Dit is weer een puur rascistisch en een stemmingmakend artikel. Misschien wilde die haai die mensen wel een lift aanbieden en hebben die duffe dolfijnen dit verhinderd in de hoop dat er een zwemmer zou verzuipen. Arme haaien


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-11-2004 9:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Stop discriminatie van de geitenwollensokken haai!!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 23-11-2004 10:21 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

Texaanse hakt baby armen af
HOUSTON - Een vrouw uit de Amerikaanse staat Texas heeft maandag de armen van haar 11 maanden oude dochter afgehakt. De 35-jarige moeder belde vervolgens in alle rust de politie, die de wachtende vrouw en het bloedende baby'tje thuis aantrof. Het kindje overleed kort daarna in een ziekenhuis in Plano, een voorstad van Dallas.


De vrouw is aangeklaagd wegens moord. Daarvoor kan zij in Texas worden veroordeeld tot de doodstraf. De man van de verdachte en haar twee andere kinderen waren op het moment van het incident niet thuis.

De vrouw had haar baby vlak na de geboorte al een paar dagen alleen gelaten, aldus de krant The Dallas Morning News. Artsen vermoedden toen dat de vrouw leed aan een postnatale depressie, waarop zij instemde met een psychiatrische behandeling.


Wat een kankerhoer!!!


Kankerlul


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-11-2004 10:23 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

wat een flikkers dat ze niet eerder ingegrepen hebben...


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 23-11-2004 10:24 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 23 november 2004 10:23 schreef ghoulliette het volgende:
wat een flikkers dat ze niet eerder ingegrepen hebben...

ja echt hoor, what the fuck??? Misschien dat ze dit soort zaken niet echt serieus nemen, zouden ze dan toch wel eens moeten doen


Kankerlul


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2004 10:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 november 2004 10:21 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Texaanse hakt baby armen af
HOUSTON - Een vrouw uit de Amerikaanse staat Texas heeft maandag de armen van haar 11 maanden oude dochter afgehakt. De 35-jarige moeder belde vervolgens in alle rust de politie, die de wachtende vrouw en het bloedende baby'tje thuis aantrof. Het kindje overleed kort daarna in een ziekenhuis in Plano, een voorstad van Dallas.


De vrouw is aangeklaagd wegens moord. Daarvoor kan zij in Texas worden veroordeeld tot de doodstraf. De man van de verdachte en haar twee andere kinderen waren op het moment van het incident niet thuis.

De vrouw had haar baby vlak na de geboorte al een paar dagen alleen gelaten, aldus de krant The Dallas Morning News. Artsen vermoedden toen dat de vrouw leed aan een postnatale depressie, waarop zij instemde met een psychiatrische behandeling.


Wat een kankerhoer!!!


zoalng je maar geen FUCK!! op de tv zegt en lekker vaak naar de kerk gaat. dan is het allemaal wel okee. (en abortus is natuurlijk helemaal uit den boze)


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 23-11-2004 10:29 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 23 november 2004 10:27 schreef attila_de_hun het volgende:
zoalng je maar geen FUCK!! op de tv zegt en lekker vaak naar de kerk gaat. dan is het allemaal wel okee. (en abortus is natuurlijk helemaal uit den boze)


Het is echt niet normaal dit. Hoe kun je zoiet sin godsnaam doen? Volgens mij ben je dan niet goed in je hersens! Ik hoop dat ze haar dezelfde doodstraf geven als dat kleine weerloze babytje.


Kankerlul


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2004 10:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 november 2004 10:29 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Het is echt niet normaal dit. Hoe kun je zoiet sin godsnaam doen? Volgens mij ben je dan niet goed in je hersens! Ik hoop dat ze haar dezelfde doodstraf geven als dat kleine weerloze babytje.

ja, dat mens spoort gewoon niet. Ach, die zal haar lesje wel leren in Texas. Maar goed, iedereen mag in principe ouder worden zelfs weirdo's. Dan kun je zulke fratsen verwachten.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen