IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VII Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2004 13:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 november 2004 13:02 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
correctie:
psychisch gestoorden die een gevaar vormen voor de samenleving en voor anderen.
Zwaar psychisch gestoorden dan ...
Die dienen gewoon een fikse test te krijgen (laat ze bijvoorbeeld oefenen met poppen, dna kan men zien hoe ze zijn met de nadelen van babies (er zijn van die computerpoppen die erg nauwkeurig een babie kunnen simuleren))

Zakken ze voor die test? *knipknip*


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-11-2004 13:04 by Nix Profiel van Nix

Misschien moeten we Immo erbij halen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2004 13:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 november 2004 13:04 schreef Nix het volgende:
Misschien moeten we Immo erbij halen.
Die is idd fiks gestoord ja ..


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-11-2004 13:05 by Nix Profiel van Nix

Hmpf, ik zei niet dat we er jou erbij moesten halen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2004 13:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 november 2004 13:05 schreef Nix het volgende:
Hmpf, ik zei niet dat we er jou erbij moesten halen.
Ik zeg nix ..


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-11-2004 21:23 by Hexegot Profiel van Hexegot

Amerikaans jongetje ontvoert exotische danseres

WASHINGTON - Een 13-jarig jongetje heeft in de staat Virginia onder bedreiging van een jachtgeweer een exotische danseres ontvoerd. Het jongetje wilde dat zij voor hem ging dansen, aldus lokale mediabronnen dinsdag.

De danseres had afgesproken in een huis in Virginia Beach aan de Amerikaanse oostkust. Daar trof ze het jongetje. Die zei dat ze was ingehuurd voor zijn oudere broer. Toen deze niet kwam opdagen, wilde de vrouw weg. Daarop trok het kereltje een vuurwapen en dwong haar te dansen.


Er ontstond een worsteling en de vrouw wist te ontsnappen. De jongen kon daarop gearresteerd worden. Hem wordt ontvoering, illegaal wapenbezit, samenzwering en bedreiging met een vuurwapen ten laste gelegd.

Bron: NU.nl


Zoiets kan ook alleen maar in Amerika gebeuren...


invictis
Usericon van invictis
Posted 23-11-2004 21:25 by invictis Profiel van invictis

Burn The States!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 23-11-2004 21:28 by Phaestus Profiel van Phaestus

quote:
Op 23 november 2004 21:23 schreef Hexegot het volgende:

Zoiets kan ook alleen maar in Amerika gebeuren...


Ik zie niet in waarom.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-11-2004 21:33 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 23 november 2004 21:28 schreef Phaestus het volgende:
Ik zie niet in waarom.

Nou, negen van de tien keer dat ik een dergelijk lomp berichtje lees speelt het in Amerika, dus...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-11-2004 22:48 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

Afscheid videocassetterecorder nabij

Na meer dan een kwart eeuw komt er een einde aan het leven van de videocassetterecorder, zo lezen we bij Scotsman News. De keten Dixons heeft namelijk besloten de laatste resten van de voorraad te verkopen, maar geen nieuwe modellen meer bij te bestellen. Dit signaal zal waarschijnlijk gevolgd worden door andere ketens, wat het definitieve einde van de vcr zal betekenen. De vhs-recorder heeft zijn einde gevonden in de strijd tegen de dvd-speler, dvd-recorder en andere digitale oplossingen. Tegenwoordig worden 40 maal zoveel dvd-spelers verkocht als videocassetterecorders, en ondanks de veel lagere prijzen daalt ook de verkoop van films op cassette met dubbele cijfers.

Veel bronnen blikken terug op de betekenis van vhs in de afgelopen kwart eeuw. Zo weet The Guardian dat de mogelijkheid tot het opnemen van programma's de status en kwaliteit van programma's in de late avond of nacht verbeterde. Omdat mensen de mogelijkheid hadden om op te nemen en later te bekijken, werd de doelgroep groter dan alleen 'slaaplozen en borstvoedende moeders'. Ook vreesde de filmindustrie in de jaren zestig de recorder, net zoals nu het internet wordt geschuwd. Het opnemen van programma's zou namelijk het einde betekenen van de bioscoop. Uiteindelijk werd de verkoop van videobanden een grotere inkomstenbron dan de verkoop van bioscoopkaartjes.



Hehehe, de eerste videorecorder die we hadden was een betamax.

Ach, ik heb er 2, maar ook 2 dvd spelers.

Ik zal ze nog wel lang gebruiken, net als m'n platenspeler, tapedeck en m'n ouwe consoles.


Oud Vuil.


invictis
Usericon van invictis
Posted 23-11-2004 22:50 by invictis Profiel van invictis

ik heb ook nog een prima vcr
blijft reuze handig


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-11-2004 23:00 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

En "het glazen huis" is gestopt.

Wat raar.


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-11-2004 23:02 by Chelman Profiel van Chelman

het watte?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-11-2004 23:03 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 november 2004 23:02 schreef Chelman het volgende:
het watte?


Ach, die miljoenen verslindende soap op, ik geloof ned 2.


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-11-2004 23:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 23 november 2004 23:03 schreef webblaster wim het volgende:
Ach, die miljoenen verslindende soap op, ik geloof ned 2.


Oh.

Ik kijk alleen nieuws, actualiteitenprogramma's en voetbal. Alle andere fenomenen gaan mij geruisloos voorbij....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2004 23:11 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 november 2004 22:48 schreef webblaster wim het volgende:
Afscheid videocassetterecorder nabij



Krijg je weer freaks die 10 keer zoveel voor een videoband gaan betalen vanwege het "warmere" en "authentieke" beeld. Nee, weg met die klote banden. Lang leve DVD!

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-11-2004 23:12]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-11-2004 23:12 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 23 november 2004 23:11 schreef attila_de_hun het volgende:
Krijg je weer freaks die 10 keer zoveel voor een viedoband gaan betalen vanwege het "warmere" en "authentieke" beeld. Nee, weg met die klote banden. Lang leve DVD!


IDD


Als ze een warm beeld willen moeten ze bij Kinko's veel kopietjes draaien....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Orion
Usericon van Orion
Posted 23-11-2004 23:13 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 23 november 2004 22:48 schreef webblaster wim het volgende:
Afscheid videocassetterecorder nabij





Hehehe, de eerste videorecorder die we hadden was een betamax.



METOL!
ding hebben wij ook nog staan CULT!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-11-2004 11:02 by MMayo Profiel van MMayo

Ongeboren kind gekidnapt

Uitgegeven: 24 november 2004 07:30

BOGOTA - De autoriteiten in Colombia, waar jaarlijks een recordaantal van 3000 mensen worden gekidnapt, zijn wel wat gewend als het om ontvoeringen gaat. Maar de politie stond met de oren te klapperen toen een vrouw onlangs aangifte deed van de kidnapping van haar ongeboren acht maanden oude baby.

Sol Angela Cartegane vertelde de televisiezender RCN TV dinsdag dat zij met haar 2-jarige dochter in een ziekenhuis was, toen ze zich plotseling onwel voelde worden. Ogenschijnlijk gedrogeerd kwam ze pas na een tijdje op een heuvel buiten de hoofdstad Bogota bij. Daar kwam de vrouw tot de bizarre ontdekking dat ze een keizersnee had ondergaan en dat haar baby was verdwenen.


Artsen hebben het verhaal van de Colombiaanse bevestigd. "De patiënt kwam bloedend binnen, en na onderzoek bleken baby en placenta operatief verwijderd", aldus een gynaecoloog, die het een wonder noemt dat de vrouw het incident overleefde.

De politie heeft inmiddels de vermoedelijke dader gearresteerd. Kennissen zagen haar rondlopen met een in een doek gewikkeld kind en waarschuwden de politie. De baby was uitgedroogd maar verkeert verder in redelijke gezondheid.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 24-11-2004 11:03 by CoenV Profiel van CoenV

On-ge-lo-ve-lijk!


Ivo
Usericon van Ivo
Posted 24-11-2004 12:29 by Ivo Profiel van Ivo

das echt ziek...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 24-11-2004 12:30 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 24 november 2004 11:02 schreef MindlessMayo het volgende:
Ongeboren kind gekidnapt

Uitgegeven: 24 november 2004 07:30

BOGOTA - De autoriteiten in Colombia, waar jaarlijks een recordaantal van 3000 mensen worden gekidnapt, zijn wel wat gewend als het om ontvoeringen gaat. Maar de politie stond met de oren te klapperen toen een vrouw onlangs aangifte deed van de kidnapping van haar ongeboren acht maanden oude baby.

Sol Angela Cartegane vertelde de televisiezender RCN TV dinsdag dat zij met haar 2-jarige dochter in een ziekenhuis was, toen ze zich plotseling onwel voelde worden. Ogenschijnlijk gedrogeerd kwam ze pas na een tijdje op een heuvel buiten de hoofdstad Bogota bij. Daar kwam de vrouw tot de bizarre ontdekking dat ze een keizersnee had ondergaan en dat haar baby was verdwenen.


Artsen hebben het verhaal van de Colombiaanse bevestigd. "De patiënt kwam bloedend binnen, en na onderzoek bleken baby en placenta operatief verwijderd", aldus een gynaecoloog, die het een wonder noemt dat de vrouw het incident overleefde.

De politie heeft inmiddels de vermoedelijke dader gearresteerd. Kennissen zagen haar rondlopen met een in een doek gewikkeld kind en waarschuwden de politie. De baby was uitgedroogd maar verkeert verder in redelijke gezondheid.


WTF , dit is echt ongelofelijk ziek


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-11-2004 12:49 by MMayo Profiel van MMayo

Het zou je maar overkomen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-11-2004 12:51 by MMayo Profiel van MMayo

Leerling bedreigt docent met de dood

Uitgegeven: 24 november 2004 11:40

ZWOLLE - Een 17-jarige leerling van de Thorbecke Scholengemeenschap in Zwolle heeft een 24-jarige docent van de school mondeling met de dood bedreigd. De docent heeft aangifte gedaan, zo meldde de politie woensdag.

De leerling gedroeg zich dinsdag vervelend tijdens de les, waarna de docent hem de klas uitstuurde. Na de les maakte de leraar een beoordelingsformulier op, waarop hij de jongen met een 1 beoordeelde voor brutaal gedrag. Toen de leerling dit las, ging hij door het lint en bedreigde de docent.


Ik heb op deze school gezeten


invictis
Usericon van invictis
Posted 24-11-2004 12:57 by invictis Profiel van invictis



Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen