IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VII Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-11-2004 14:18 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 24 november 2004 12:57 schreef invictis het volgende:
for those who care ;


http://www.eo.nl/portals/programs/item.jsp?item=5644658&season=5387380&portal=4177509

http://www.planet.nl/planet/show/id=62967/contentid=527423/sc=5d59c9



kom gaan we met zijn allen moslims knuffelen










Doodknuffelen ja...


spelfout weggehaald...


invictis
Usericon van invictis
Posted 24-11-2004 17:37 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 24 november 2004 14:18 schreef varanus het volgende:
Doodknuffelen ja...



my thoughts exactly


die gast is inmiddels ondergedoken maar heeft dus wel zijn woord kunnen doen en de nodige fruitbags op kunnen stoken en fokken...jammer...heel jammer...


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-11-2004 17:49 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Ja die mafkees stond vorig jaar al op de ANS ons studenten blaadje, toen was het al duidelijk dat hij niet helemaal spoorde. Heb hem toen ook welleens zien lopen in de Refter (de kantine).

Wat een mafkees....


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 24-11-2004 17:58 by Oebe Profiel van Oebe

Hee, hebben we nu opeens de vrijheid van meningsuiting niet meer hoog in het vaandel?

We zijn nog maar een week of wat verder hoor, sommige mensen kunnen het zich nog herinneren: de "vrijheid van het woord is vermoord" de kogel kwam van links, de kaasstolp is gebroken, de kogel, de kogel, de kogel kwam van links tralalalalaa

Allemaal even inhaken..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2004 18:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 november 2004 17:58 schreef Oebe het volgende:
Hee, hebben we nu opeens de vrijheid van meningsuiting niet meer hoog in het vaandel?



Hoezo? Omdat men hem een mafkees vindt? Dat is hij ontegenzeggelijk wel maar ik zie niet in waarom men dat niet zou mogen vinden.

Zijn uitspraken waren op de grens van het toelatbare aangezien hij net niet tot geweld opriep. Dat ze toelatbaar zijn wil niet zeggen dat ik ermee eens moet zijn.

Het leven moet moeilijk zijn voor je met zoveel thema's waar je je voor moet inzetten. Heb je al een maagzweer?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-11-2004 18:11 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 24 november 2004 18:06 schreef Chelman het volgende:
Hoezo? Omdat men hem een mafkees vindt? Dat is hij ontegenzeggelijk wel maar ik zie niet in waarom men dat niet zou mogen vinden.

Zijn uitspraken waren op de grens van het toelatbare aangezien hij net niet tot geweld opriep. Dat ze toelatbaar zijn wil niet zeggen dat ik ermee eens moet zijn.

Het leven moet moeilijk zijn voor je met zoveel thema's waar je je voor moet inzetten. Heb je al een maagzweer?





spelfout weggehaald...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-11-2004 18:21 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 24 november 2004 17:58 schreef Oebe het volgende:
Hee, hebben we nu opeens de vrijheid van meningsuiting niet meer hoog in het vaandel?

We zijn nog maar een week of wat verder hoor, sommige mensen kunnen het zich nog herinneren: de "vrijheid van het woord is vermoord" de kogel kwam van links, de kaasstolp is gebroken, de kogel, de kogel, de kogel kwam van links tralalalalaa

Allemaal even inhaken..

Volgens mij ben je zo doorgeslagen dat je alleen nog maar leest wat je wilt lezen.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 24-11-2004 18:30 by Oebe Profiel van Oebe

Hoezo? Omdat men hem een mafkees vindt? Dat is hij ontegenzeggelijk wel maar ik zie niet in waarom men dat niet zou mogen vinden.

--

.. kom gaan we met zijn allen moslims knuffelen
Doodknuffelen ja...

--
my thoughts exactly


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2004 18:38 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 november 2004 18:21 schreef ghoulliette het volgende:
Volgens mij ben je zo doorgeslagen dat je alleen nog maar leest wat je wilt lezen.


Hehe. Inderdaad. En wanneer hij met een bron geconfronteerd waarmee hij oneens is:

quote:

Ja die versie ken ik al, ik heb het verworpen.


Oebe is gewoon een activistje die zich met nutteloze en voornamelijk oninteressante zaken bezig houdt. Ach...gun de jochie zijn pleziertje.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2004 18:39 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 november 2004 18:30 schreef Oebe het volgende:
Hoezo? Omdat men hem een mafkees vindt? Dat is hij ontegenzeggelijk wel maar ik zie niet in waarom men dat niet zou mogen vinden.

--

.. kom gaan we met zijn allen moslims knuffelen
Doodknuffelen ja...

--
my thoughts exactly


Ja...zij wensen hem dood net als dat hij Wilders dood wenst. Wat is het verschil?

edit: of vind je dat we enkel de uitspraken van een of andere stinkende Abdul van de Ven 'in de context moeten plaatsen' en moeten 'interpreteren' en dat alle andere uitspraken letterlijk opgevat moeten worden? Ben je een zodanig humorloze hork dat je de woordspeling niet eens in staat bent te onderscheiden?

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 24-11-2004 18:42]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 24-11-2004 18:45 by Oebe Profiel van Oebe

Niets Chelman, helemaal niets. Maar er staat niet deze man doodknuffelen er staat moslimS doodknuffelen. Maar ook dat moogt ge zelf weten, als ge maar niet hypocriet bent he en verontwaardigd gaat lopen doen als anderen hetzelfde doen als gijlieden.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 24-11-2004 18:46 by Oebe Profiel van Oebe

Hahaha begin je weer te schelden Chelman? Leuk & doorzichtig, keep it up!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2004 18:48 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 november 2004 18:45 schreef Oebe het volgende:
Niets Chelman, helemaal niets. Maar er staat niet deze man doodknuffelen er staat moslimS doodknuffelen.



Ok dan. Zij wensen niet Abdul dood maar alle moslims. Zij denken blijkbaar grootschaliger dan Abdul die enkel aan Ayaan en Geertje denkt.

Nog steeds zie ik geen verschil.
quote:

Maar ook dat moogt ge zelf weten, als ge maar niet hypocriet bent he en verontwaardigd gaat lopen doen als anderen hetzelfde doen als gijlieden.


Het moge bekend zijn dat ik Abdul's uitspraken verwerpelijk vind maar ik vind dat hij in zijn recht stond om ze te maken. Hij zat wel op de grens maar net aan de goede kans van de grens...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 24-11-2004 18:55 by Oebe Profiel van Oebe

Okay, de conclusie is dus dat deze posters alle moslims dood willen en die rare masochistische snuiter die zich liet Knevelen die de zelfverklaarde "liberale jihadi" dood wenste gelijk zijn.

Akkoord.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2004 18:58 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 november 2004 18:55 schreef Oebe het volgende:
Okay, de conclusie is dus dat deze posters alle moslims dood willen en die rare masochistische snuiter die zich liet Knevelen die de zelfverklaarde "liberale jihadi" dood wenste gelijk zijn.

Akkoord.


Bijna. Ik denk namelijk dat Abdul iets serieuzer in zijn stelling was en dat hij in tegenstelling tot deze posters geen humoristische uitspraken maakte.

Nu kan je over de niveau van de humor van deze posters twisten maar iets doet mij denken dat het eerder grappig bedoelde posts zijn geweest. Uiteraard zijn het geen grpajes die geboren zijn uit liefde voor de moslims maar daar is weinig mis mee lijkt mij.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 24-11-2004 19:10 by Oebe Profiel van Oebe

Ook okay, dan is er dus geen verontwaardiging, al het ophef over die Abdul is gebakken lucht en op dit forum is er slechts sprake van een stel grappengrollende islamofoben die de gelegenheid aangrijpen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2004 19:13 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 november 2004 19:10 schreef Oebe het volgende:
Ook okay, dan is er dus geen verontwaardiging, al het ophef over die Abdul is gebakken lucht en op dit forum is er slechts sprake van een stel grappengrollende islamofoben die de gelegenheid aangrijpen.


Je kan zowel vertonwaardigd zijn als grapjes kunnen maken. Of is dat volgens jou een onmogelijke combo?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 24-11-2004 19:33 by Oebe Profiel van Oebe

Ook okay,

Dus het doodwensen van alle moslims was grappig.

De posters waren in hun grappige stemming tegelijkertijd ook verontwaardigd over wat die Abdul wenste, omdat wat hij zei serieus was en dus van een geheel andere orde, maar toch zijn zij tegelijkertijd wel voor zijn recht om te zeggen wat hij wil in de traditie van de in 2002 opeens herontdekte Voltaire:

"die gast is inmiddels ondergedoken maar heeft dus wel zijn woord kunnen doen en de nodige fruitbags op kunnen stoken en fokken...jammer...heel jammer..."

Ik geloof dat ik het antwoord heb gevonden op de vraag die bij me opkwam wie precies die fruitbags zijn die hierdoor zijn opgestookt.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 24-11-2004 19:38 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

Lekker boeiend of het grappig was. Een imam hoort dergelijke uitspraken niet te doen, gewoon vanwege het feit dat hij een GEESTELIJK leider is en dus invloed heeft op heel veel mensen. Mensen zijn kuddedieren en als een Imam dus zegt dat hij die gozer graag dood wil zien dan kun je zelf wel bedenken wat alle schaapjes in hun hoofd gaan halen.


Kankerlul


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-11-2004 19:39 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Oebe; leer toch een hoe je de quoteknop gebruikt. Der is geen touw aan je verhaal vast te knopen (behalve dan dat je moslims lieve mensen vindt, die wij niet dood mogen wensen..)


spelfout weggehaald...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2004 19:40 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 november 2004 19:38 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Lekker boeiend of het grappig was. Een imam hoort dergelijke uitspraken niet te doen, gewoon vanwege het feit dat hij een GEESTELIJK leider is en dus invloed heeft op heel veel mensen. Mensen zijn kuddedieren en als een Imam dus zegt dat hij die gozer graag dood wil zien dan kun je zelf wel bedenken wat alle schaapjes in hun hoofd gaan halen.


Hij was geen imam.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 24-11-2004 19:41 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 24 november 2004 19:40 schreef Chelman het volgende:
Hij was geen imam.


haha dan ben ik in de war never mind


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 24-11-2004 19:42 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

ehmm ja maar cehllie, dat zeggt hij zelf: geloof jij dat ook ?

Abdul-Jabbar van de Ven, 25 jaar oud en getooid met flinke bruine baard staat te boek als een radicale imam. ,,Ik ben een student van de islam, geen imam,’’ zegt hij in het Rotterdams Dagblad van 20 november.


Kankerlul


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2004 19:44 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 november 2004 19:42 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
ehmm ja maar cehllie, dat zeggt hij zelf: geloof jij dat ook ?

Abdul-Jabbar van de Ven, 25 jaar oud en getooid met flinke bruine baard staat te boek als een radicale imam. ,,Ik ben een student van de islam, geen imam,’’ zegt hij in het Rotterdams Dagblad van 20 november.



Hij is geen imam. Hij geeft wel godsdienstles en zo maar is geen imam. De media roepen al gauw dat iemand een imam is wanneer hij zich met de islam bezighoudt.

Iemand die godsdienstles over Christendom geeft is ook niet gelijk een priester...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-11-2004 19:45 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

En iemand die de wegenwacht belt is ook niet meteen automonteur...


spelfout weggehaald...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen