IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VII Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-11-2004 10:18 by altx Profiel van altx

quote:
Op 11 november 2004 10:14 schreef Chantalie het volgende:
Hmm. het recept heeft het over een placenta die niet ouder is dan 3 dagen, en je vriendin is afgelopen week bevallen. Ik vraag me dus af of je wel wat aan dta ercpet hebt?




D'oh!


Lees zijn reply nog een paar keer en dan de jouwe. Misschien zie je dan dat je het niet helemaal goed opgevat hebt...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-11-2004 11:32 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
EBay neemt Marktplaats.nl over
Uitgegeven: 11 november 2004 08:01
Laatst gewijzigd: 11 november 2004 10:09
AMSTERDAM - Het Amerikaanse internetveilinghuis eBay neemt voor 225 miljoen euro zijn Nederlandse concurrent Marktplaats.nl over. eBay is wel van plan om Marktplaats als zelfstandige activiteit voort te zetten, maakte het bedrijf donderdagochtend bekend.

De Nederlandse internetpagina bestaat vijf jaar en bevat naar eigen zeggen op elk willekeurig moment ongeveer een miljoen advertenties. Marktplaats is daarmee de populairste Nederlandse ontmoetingsplaats van kopers en verkopers van allerlei goederen, van kleding tot auto's en van apparatuur tot huisraad, aldus directeur Frank Crébas.
EBay koopt Marktplaats van Het Goed Beheer BV, dat in Nederland ook kringloopwinkels beheert. Markplaats.nl begon oorspronkelijk als een virtuele rommelzolder.
EBay geldt als een van de grootste succesverhalen op internet. Wereldwijd vertoeven er op elk moment miljoenen mensen op de websites van de onderneming om spullen te verkopen of te kopen. Sinds februari 2001 heeft eBay ook een speciale website die zich richt op Nederland.


Volgend jaar dus een of twee nieuwe namen op de Quote 500…..


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-11-2004 11:39 by Chelman Profiel van Chelman



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 11-11-2004 11:40 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert



Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 11-11-2004 11:41 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 11 november 2004 11:40 schreef Rasputin het volgende:
Voor zover het nog niet bekend was:

http://www.nos.nl/nieuws/artikelen/2004/11/11/arafatoverleden.html

Eindelijk, ze stonden al te trappelen om hem ergens te mogen begraven



windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 11-11-2004 11:43 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 11 november 2004 1:10 schreef Odal het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------

Dit is een makkelijk recept, natuurlijk heb ik het nog nooit klaargemaakt. Daarom mijn vraag: heeft hier iemand ervaring met het eten van placenta? Zijn er nog andere recepten?

Liefst serieuze reacties en geen


----------------------------------------------------------



Ik ken een recept voor het maken van ketjup van mijn vriendin haa... naah laat maar zitten


mvg wk10


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 11-11-2004 11:51 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Voorzitter LPF opgepakt voor bedreiging eigen partij

Uitgegeven: 11 november 2004 10:49
Laatst gewijzigd: 11 november 2004 11:45

ROTTERDAM - LPF-voorzitter S. Moleveld (33) is woensdag door de politie aangehouden. Dat bevestigde een woordvoerder van justitie donderdag. Het Openbaar Ministerie verdenkt Moleveld ervan een valse dreigbrief aan zijn eigen partij te hebben gestuurd.

Per fax bedreigde hij afgelopen vrijdag een lid van de partij en Tweede-Kamerlid Mat Herben. Als afzender meldde hij een islamitische groepering.

De LPF deed vrijdag aangifte van de bedreiging. Moleveld heeft volgens het Openbaar Ministerie ook een valse aangifte gedaan. De voorzitter heeft inmiddels bekend.


In zo'n positie zo'n domme fout maken...
Wat een kneus.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2004 11:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kan een politike partij ook verboden worden wegens domheid?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-11-2004 11:58 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 11 november 2004 11:57 schreef Jenje het volgende:
Kan een politike partij ook verboden worden wegens domheid?
Ik denk het niet. De SP, GL en PvdA bestaan namelijk nog steeds.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 11-11-2004 11:59 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 11 november 2004 11:58 schreef Chelman het volgende:
Ik denk het niet. De SP, GL en PvdA bestaan namelijk nog steeds.

ja chellie *pat pat*


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2004 12:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 november 2004 11:58 schreef Chelman het volgende:
Ik denk het niet. De SP, GL en PvdA bestaan namelijk nog steeds.
LPF is anders wel de overtreffende trap ...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-11-2004 12:06 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 11 november 2004 11:58 schreef Chelman het volgende:
Ik denk het niet. De SP, GL en PvdA bestaan namelijk nog steeds.
Zelfs jij moet inzien dat je nu toch wel erg triest begint te worden...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-11-2004 12:35 by Chelman Profiel van Chelman

Dus…LPF afeiken is grappig. GL e.d. afzeiken is triest? Vanwaar de onderscheid?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2004 12:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

HET onderscheid

Omdat de LPF niet eens aan politiek bedrijven toekomt door gruwelijk slecht runnen van ene partij ...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2004 12:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nederlandse economie 1,4 procent gegroeid

Uitgegeven: 11 november 2004 10:04
Laatst gewijzigd: 11 november 2004 10:08

VOORBURG - De Nederlandse economie is in het derde kwartaal met 1,4 procent gegroeid ten opzichte van hetzelfde kwartaal vorig jaar. Dit maakte het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) donderdag bekend op basis van een eerste raming. Het CBS spreekt van de sterkste groei in drie jaar.

De export bleef de drijvende kracht achter de groei. De bestedingen van de consumenten en de overheid lieten een bescheiden groei zien, aldus het CBS. De investeringen van bedrijven waren daarentegen lager, vooral door een lagere activiteit in de bouw.


Ten opzichte van het tweede kwartaal groeide de economie 0,2 procent. De maanden april, mei en juni hadden nog een krimp laten zien ten opzichte van de eerste drie maanden van dit jaar.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

eens zien of balkellende hier nog een negatieve draai aan kan geven ..


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 11-11-2004 12:43 by Paul (Administrator) Profiel van Paulhttp://https://www.brainoverload.nl/

oh die kan ik je wel geven ... olieprijzen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2004 12:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Las vandaag dat benzineprijzen iig wel weer omlaag gaan ...

Zodra olie weer goedkoper word stijgt economie hier direct weer meer ... boven op ed nu startende groei.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-11-2004 12:55 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 november 2004 12:35 schreef Chelman het volgende:
Dus…LPF afeiken is grappig. GL e.d. afzeiken is triest? Vanwaar de onderscheid?


Er is geen onderscheid. Gefundeerd kritiek leven is mooi/nuttig/boeiend om te lezen (als Marijnissen zijn eigen achterban zou bedreigen was ik de eerste die kritiek zou leveren). Holle, repetatieve slogans worden gewoon na een tijdje vervelend (de eerste keer lag ik dubbel van het lachen achter mijn computer, nu heb ik liever dat je eens actief bent in je eigen F& J-topic bijv.).



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-11-2004 13:03 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 11 november 2004 12:06 schreef helmet het volgende:
Zelfs jij moet inzien dat je nu toch wel erg triest begint te worden...


alsof we met het CDA en VVD beter af zijn.....

Heb je de personen wel eens bekeken die politiek (vooral ministers) bedrijven? 90% was vroeger de pispaal van de klas als je het mij vraagt....nu zijn het saaie grijze muizen die rijkhalzend uitkijken naar het einde van hun termijn, want na drie en een half jaar jaar komen onkunde en persoonlijke belangen toch een keer aan het licht om vervolgens hun zakken te gaan vullen of burgervader te worden van Boxmeer ofzoiets....


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-11-2004 13:04 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

Dat is wel een erg trieste actie van die man en ik vraag me af wat hij daar nou letterlijk mee wilde bereiken. Overigens moet die man wel erg dom zijn om te denken dat niemand erachter zou komen dat hij die dreigbrief geschreven heeft, domme mensen horen niet thuis in een politieke partij.


Kankerlul


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-11-2004 13:05 by Mark Profiel van Mark

Nochtans wemelt het ervan.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-11-2004 13:06 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 11 november 2004 13:05 schreef Mark het volgende:
Nochtans wemelt het ervan.


Ik vind het vreemd dat mensen dat kunnen zeggen van politici, je kunt het wel niet met zijn/haar ideeën eens zijn maar dom zijn ze zeker niet.


Kankerlul


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-11-2004 13:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 november 2004 13:03 schreef Spirit In Black het volgende:
alsof we met het CDA en VVD beter af zijn.....

Heb je de personen wel eens bekeken die politiek (vooral ministers) bedrijven? 90% was vroeger de pispaal van de klas als je het mij vraagt....nu zijn het saaie grijze muizen die rijkhalzend uitkijken naar het einde van hun termijn, want na drie en een half jaar jaar komen onkunde en persoonlijke belangen toch een keer aan het licht om vervolgens hun zakken te gaan vullen of burgervader te worden van Boxmeer ofzoiets....


Ik vermoed dat jou vertrouwen in de politiek (en mogelijk in de mensheid in haar geheel) op een vrij laag pitje staat.

Jou tekst is enigszins generaliserend naar mijn mening.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-11-2004 13:08 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

Bovendien zijn de pispaaltjes van de klas meestal degene met het hoogste iq, maar zijn diegene die dat kind pesten ontzettend dom om zich tot een dergelijk niveau te verlagen. Daar is trouwens een goede reclame van kan ik me herinneren (over het onderwijs)


Kankerlul


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 11-11-2004 13:10 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 11 november 2004 13:06 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ik vind het vreemd dat mensen dat kunnen zeggen van politici, je kunt het wel niet met zijn/haar ideeën eens zijn maar dom zijn ze zeker niet.

Nou, de heer Moleveld is dat wat mij betreft wel.
Ook als hij van een andere partij was geweest.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen