IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VII Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-01-2005 13:53 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 4 januari 2005 13:48 schreef Jenje het volgende:
Of ben jij er zo één die vindt dat elke camera of elk recht van een politieagent een "inbreuk op de privacy" is ... Wat heb jij liever, extra controle, of dat er misbruik gemaakt wordt van onze vrijheden ...
Ik ben inderdaad zo iemand die vindt dat je zeer spaarzaam moet zijn met je camera's ja. En lang niet alle rechten van een agent zijn een inbreuk op mijn privacy maar dingen als het meeluisteren op mijn telefoon, het lezen van mijn SMSjes, emails en posts en het bijhouden van welke websites ik bezoek WEL.

Die misbruik van onze vrijheden zijn uitstekend op andere manieren aan te pakken. Waarom kan oom agent nog steeds geen huiszoekingsbevel krijgen als er bij -10 geen sneeuw op het dak van een huis ligt? Waarom kan ik wel zien dat er op het station de pakken coke zichtbaar verhandeld worden en oom agent niet? Waarom mag justitie de scooter van die honderden 13-jarige drugsrunnertjes niet in beslag nemen en vernietigen?


I'm not being rude. You're just insignificant.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-01-2005 13:53 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 januari 2005 13:48 schreef Jenje het volgende:
Big Brother? In Nederland hebben we ongekende vrijheden, en ik weet niet of je de laatste tijd nog veel buiten bent geweest, maar van al die vrijheden beginnen de nadelen zich te openbaren.

Ik neem aan dat jij niets illegaals doet, dus waarom zou jij te vrezen hebben van extra controle op diegenen die wel illegaals in de zin hebben? Of ben jij er zo één die vindt dat elke camera of elk recht van een politieagent een "inbreuk op de privacy" is ...

Wat heb jij liever, extra controle, of dat er misbruik gemaakt wordt van onze vrijheden ...
Helmet zit in zijn LARP wereldje toespraken van Styalin te beluisteren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2005 13:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 januari 2005 13:53 schreef helmet het volgende:
Ik ben inderdaad zo iemand die vindt dat je zeer spaarzaam moet zijn met je camera's ja. En lang niet alle rechten van een agent zijn een inbreuk op mijn privacy maar dingen als het meeluisteren op mijn telefoon, het lezen van mijn SMSjes, emails en posts en het bijhouden van welke websites ik bezoek WEL.
PAS OP! ACHTER JE!
Ik vermoed dat menig spyware programma op je pc meer van je weet dan de politie ...

quote:
Die misbruik van onze vrijheden zijn uitstekend op andere manieren aan te pakken. Waarom kan oom agent nog steeds geen huiszoekingsbevel krijgen als er bij -10 geen sneeuw op het dak van een huis ligt? Waarom kan ik wel zien dat er op het station de pakken coke zichtbaar verhandeld worden en oom agent niet? Waarom mag justitie de scooter van die honderden 13-jarige drugsrunnertjes niet in beslag nemen en vernietigen?
Omdat de politie nu nagemnoeg ondergeschikt is aan de burger en dus eerst legio protocollen en regels moet opvolgen. Juist daarom moet het gezag weer eens teruggegeven worden an de politie, en niet aan de klagende en jankende burgers.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2005 13:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 januari 2005 13:53 schreef kwelgeest het volgende:
Helmet zit in zijn LARP wereldje toespraken van Styalin te beluisteren.
Dat vermoeden krijg ik ook ja ... zijn wereldbeeld is niet echt realistisch te noemen ...

Zal ik em eens pesten en een anonieme sms sturen met "we are watching you mwuahahaha" ?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-01-2005 13:58 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 januari 2005 13:57 schreef Jenje het volgende:
Dat vermoeden krijg ik ook ja ... zijn wereldbeeld is niet echt realistisch te noemen ...

Zal ik em eens pesten en een anonieme sms sturen met "we are watching you mwuahahaha" ?
Hehehe

Ik denk dat hij helemaal gek wordt en spontaan naar N-Korea emigreert.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-01-2005 13:58 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 4 januari 2005 13:56 schreef Jenje het volgende:
PAS OP! ACHTER JE!
Ik vermoed dat menig spyware programma op je pc meer van je weet dan de politie ...
Ik weet dat dat niet zo is

quote:
Omdat de politie nu nagemnoeg ondergeschikt is aan de burger en dus eerst legio protocollen en regels moet opvolgen. Juist daarom moet het gezag weer eens teruggegeven worden an de politie, en niet aan de klagende en jankende burgers.
En die massa's regels en protocollen bestrijdt je door een identificatieplicht in te voeren?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2005 13:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 januari 2005 13:58 schreef kwelgeest het volgende:
Hehehe

Ik denk dat hij helemaal gek wordt en spontaan naar N-Korea emigreert.
Coeba! Castro knuffelen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2005 13:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 januari 2005 13:58 schreef helmet het volgende:
En die massa's regels en protocollen bestrijdt je door een identificatieplicht in te voeren?
Nee, het is een stap naar het meer gezag geven van de politie.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-01-2005 13:59 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 4 januari 2005 13:43 schreef Chantalie het volgende:
of je rijbewijs meenemen (die dingen zijn toch 10 jaar geldig?)


Ja, maar die heb ik in een leren hoesje en das meteen weer zo groot..


spelfout weggehaald...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-01-2005 14:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 januari 2005 13:48 schreef Jenje het volgende:
Big Brother? In Nederland hebben we ongekende vrijheden....


om Jenje's punt maar eens te onderstrepen:

Moslimsekte krijgt vergunning in Kampen

Het Kampense college van B en W heeft de Ahmadiyya Moslim Gemeenschap een vergunning verstrekt om op twaalf zaterdagen van dit jaar een standplaats in te richten, zodat ze haar ideologie kan verspreiden. De Ahmadiyya-beweging is een moslimsekte die een overwinning op het christendom en het jodendom voorspelt.

Voornaamste doel van de sekte is de religie van de islam ín zijn oorspronkelijke, zuivere vorm aan de wereld te presenteren en om de ware islamitische geest bij de moslims zelf te doen herleven'. Ze presenteert de islam als 'de liberale, rationele, tolerante, niet-ritualistische en levende godsdienst'.

De beweging wordt binnen de islam gezien als een ketterse beweging omdat de profeet Mohammed niet als laatste profeet op aarde wordt erkend. Naar eigen zeggen heeft de beweging zo'n 200 miljoen leden, verdeeld over 125 landen. In Nederland zijn dit er 1500. De van oorsprong Pakistaanse beweging is in Pakistan verboden. Amnesty International maakt al jaren melding van vervolging van de beweging door de meerderheid van de moslims, de soennieten.

Een Duitse wetenschapper beschouwt de groepering zelfs als een gevaar voor de democratie. Volgens dr. Hiltrud Schröter gaat het om een totalitaire beweging en worden de leden gehersenspoeld. Naar buiten doet de beweging zich voor als liberaal en pacifistisch, intern zou echter de bestudering van Adolf Hitlers Mein Kampf worden aanbevolen.




kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-01-2005 14:18 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

En extreem-rechts mag niet onder de noemer 'haatzaaiend'; Nee dit zeker niet!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2005 14:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tja .. gaat weer lekker in Nederland!
Oh wee oh wee als er een rechts tintje zou zijn zeg! Eigen volk mag creperen, zo lang Europa ons maar liberaal en openminded vind!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-01-2005 14:21 by Chantalie Profiel van Chantalie



So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Odal
Usericon van Odal
Posted 04-01-2005 14:23 by Odal Profiel van Odalhttp://www.hammerarts.cjb.net

dat word weer feest!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2005 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Moet je naast die stand een stand maken van een flink rechtse partij ...

Wie raad wat er dan gebeurt?

Helmet? Jebes?? Arrebar???

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 04-01-2005 14:24]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-01-2005 14:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

zit in die hoek van Kampen niet van die strenge christenen? zal wel leuk worden dan als ze effe ingelicht worden dat deze moslims een totale overwining op de christen voorzien.



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 04-01-2005 14:27]


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 04-01-2005 14:27 by filosofem Profiel van filosofem

Kampen

Idd zit in de zwartekousenstrenggereformeerdedriehoek van dit land.

Ik voel een uitdaging ....


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-01-2005 14:28 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 januari 2005 14:26 schreef attila_de_hun het volgende:
zit in die hoek van Kampem niet van die strenge christenen? zal wel leuk worden dan als ze effe ingelicht worden dat deze moslims een totale overwining op de christen voorzien.
SGP ole. Als Wilders er (als politiek figuur) niet meer is de volgende verkiezingen neig ik denk ik toch naar die partij.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-01-2005 14:28 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 4 januari 2005 14:24 schreef Jenje het volgende:
Helmet? Jebes?? Arrebar???
Hee, kijk niet naar mij, ik heb niet voor een van de partijen in deze regering gestemd


I'm not being rude. You're just insignificant.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-01-2005 14:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 januari 2005 14:27 schreef filosofem het volgende:
Kampen




Ik had de groffe fout reeds op eigen kracht ontdekt.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-01-2005 14:29 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 januari 2005 14:28 schreef helmet het volgende:
Hee, kijk niet naar mij, ik heb niet voor een van de partijen in deze regering gestemd
Nee als 'jouw' partij in de regering had gezeten waren Wilders en Ali al lang opgepakt wegens haatzaaiing jegens de Islam.
Dan was het probleem tenminste opgelost.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-01-2005 14:30 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 4 januari 2005 14:28 schreef helmet het volgende:
Hee, kijk niet naar mij, ik heb niet voor een van de partijen in deze regering gestemd


Nee....jouw kandidaat zou het het liefst strafbaar stellen om je handen uit de mouwen te steken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-01-2005 14:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 januari 2005 14:28 schreef kwelgeest het volgende:
SGP ole. Als Wilders er (als politiek figuur) niet meer is de volgende verkiezingen neig ik denk ik toch naar die partij.


met alle respect; slechte strategie (tenzij jijzelf streng christelijk bent, wat natuurlijk kan). waarom zou je de ene religieuze fanaat als bondgenoot inschakelen om een andere religieuze fanaat te doen verdwijnen? dat is zoiets als het medicijn is net zo erg als de kwaal. want je "vriens" gaat jou,als heidense ketter, pakken als die ene weg is.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-01-2005 14:32 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 januari 2005 14:32 schreef attila_de_hun het volgende:
met alle respect; slechte strategie (tenzij jijzelf streng christelijk bent, wat natuurlijk kan). waarom zou je de ene religieuze fanaat als bondgenoot inschakelen om een andere religieuze fanaat te doen verdwijnen? dat is zoiets als het medicijn is net zo erg als de kwaal. want je "vriens" gaat jou,als heidense ketter, pakken als die ene weg is.
Omdat veiligheid en eigen cultuur en volk etc bij mij voor gaat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Odal
Usericon van Odal
Posted 04-01-2005 14:33 by Odal Profiel van Odalhttp://www.hammerarts.cjb.net

maar dan ken je wel al hun zwakke punten

et beste is te zorgen dat zij elkaar gaan bevechten..


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen