IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VII Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-01-2005 15:08 by Mark Profiel van Mark

Ach, het is beter dan zooi als Yorin FM of Radio 538. Tijdens het werk is het wel lekkere achtergrond muziek doorgaans, erg gevarieerd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 04-01-2005 15:09 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Meisje geschokt door gescheld in Disney-spel
Dinsdag, 4 januari 2005 - Het Disney-spel Monsters Inc. voor de Gameboy Advance, dat voor kinderen is bedoeld, blijkt scheldwoorden te bevatten.


Door Edwin Feldmann 9 reacties



Dat ondervond de zevenjarige Beki Stewart uit Engeland tijdens het spelen van haar nieuwe aanwinst. Het spel en de Gameboy Advance had ze samen met haar broertje als kerstcadeau gekregen.

Tot haar verbazing kwam ze bij het spelen van Monsters Inc. de mededeling 'Fuck off and die' tegen. Volgens de vader raakte het meisje van het gescheld in de war omdat ze het niet verwachtte in het spel, zo schrijft de Britse boulevardkrant The Sun.

Monsters Inc. is een Disney/Pixar-spel gebaseerd op de gelijknamige kinderfilm. Het spel is goed bevonden voor kinderen van drie jaar en ouder.

Disney was maandag niet voor commentaar bereikbaar


http://www.webwereld.nl/nieuws/20452.phtml



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-01-2005 15:14 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 januari 2005 15:09 schreef Audiophile het volgende:
Volgens de vader raakte het meisje van het gescheld in de war omdat ze het niet verwachtte in het spel,


Als je in de war raakt omdat er opeens "fuck off" wordt gezegd ben je toch wel heel erg labiel lijkt me. laat dat kind eens een weekje ongecensureerd surfen en ze kan het leven verder moeiteloos aan, met alle "fuck offs" en "die whore" die erbij horen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-01-2005 10:08 by Mark Profiel van Mark

Ik zag gisteren op TV ergens een nieuws item waarin gezegd werd dat de Amerikaanse zender Fox de Nederlandse regering beschuldigde van banden met al q'aeda en met rare verwijzingen naar euthanasie en anne frank en zo. Weet iemand daar iets meer van of heeft iemand misschien zelfs een linkje?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-01-2005 10:19 by Mark Profiel van Mark

Ah, laat maar, ik heb hem. Fox column:

Does History Repeat Itself?
Monday, December 06, 2004
By Cal Thomas

Something terrible is happening in the land of wooden shoes, windmills, Rembrandt (search) and wonderful breakfasts.

A Dutch hospital is euthanizing - killing - newborn babies who don't measure up to an arbitrary standard set by the hospital. The hospital at first requested guidelines for so-called "mercy killings" of newborns. It then revealed it has been engaging in the practice without any guidelines at all. Three years after the Dutch parliament passed a law allowing doctors to actively kill patients they deemed terminally ill, in great pain and with no prospects for recovery, it has come to this. At least with the elderly sick, they had to be consulted about their wishes. Newborns receive no such privilege.

I'm not surprised.

Once a single category of life is declassified as having no intrinsic value and a right to life, it is a very short step to declassify other categories when they are considered inconvenient, or burdensome.

Holland is a perfect example of what happens when there is no governing moral standard. The Dutch have decriminalized most drugs and people smoke dope openly in venues set aside for the practice. Prostitutes display their wares like mannequins in department store windows. And now we have at least one hospital murdering already born babies because someone has decreed them unworthy of life.

If ever there was a slippery slope to be studied, this is it.

The Dutch are now grappling with their open border policy. They have admitted thousands of radical Islamists who have not assimilated and are threatening the stability of the nation. A Dutch filmmaker (search) was murdered last month by a radical who didn't like a film he made criticizing Islam's treatment of women.

And now we have the killing of newborns. All of this in a country where the Nazis murdered Ann Frank just because she was Jewish and therefore less than human.

Does history repeat? In Holland, apparently it does.

And that's Column One for this week.

What do you think? Send your responses to: afterhours@foxnews.com.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-01-2005 10:20 by Mark Profiel van Mark

Okee, een columnist dus, geen beschildigingen aan de regering maar richting nederland. En van 6 december. Zal wel weer RTL nieuws geweest zijn waar dit op was dan


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 05-01-2005 12:28 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

Hier wordt je toch zóóó moe van...
Hoe bedoel je research en het achterhalen van feiten?
*gaap*


Hatsjikidee!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-01-2005 12:34 by Snaack Profiel van Snaack

Ik zag het gister op het nieuws.. Aan de ene kant "grappig" maar toch vooral vervelend. Fox is één van de grootste en invloedrijkste nieuwszenders in de VS...

Het gaat om een paar baby's per jaar die geëuthaniseerd worden omdat ze terminaal ziek etc zijn maar ik zag één van die reporters al vertellen dat "de Nederlanders ook baby's met een misvormd handje laten vermoorden."

Bah!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 05-01-2005 12:39 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

Ik had dergelijke berichtgeving ook al eens eerder gehoord.

De éénzijdigheid!!
De Ramones hebben nog steeds gelijk: "Ignorance is bliss". Helaas kun je ignorance in de meeste gevallen probleemloos vervangen door arrogance.





Hatsjikidee!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-01-2005 12:52 by Snaack Profiel van Snaack

Nieuws waar een ieder die ook maar een greintje verstand heeft zijn vraagtekens bij zal zetten.

Maar goed, Fox heeft een behoorlijke "credibility" onder de Amerikanen dus er zullen vast mongolen zijn die dit nieuws (willen) geloven.

Een kerel beweerde trouwens dat de Republikeinen en sympathisanten elke kans aangrijpen om aan te tonen hoe geweldig het is dat de Republikeinen weer aan de macht zijn, anders was Amerika nu net zo'n Goddeloos Sodom & Gomorra als Nederland, waar de legaan blowende hoeren terloops een misvormd kindje laten euthaniseren.

Pure propaganda natuurlijk, ten koste van, in dit geval Nederland, en de objectiviteit van de verslaggeving.

Michael Moore een propagandist? De Republikeinen kunnen er ook wat van


invictis
Usericon van invictis
Posted 05-01-2005 12:58 by invictis Profiel van invictis

Ik blijf , Nederland is veel leuker dan ik dacht dankzij dat nieuwsartikel. Straks gaan ze me nog vertellen dat er een metalscene is


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 05-01-2005 13:23 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

Black metal scene, waar we kerken verbranden...tip jij Fox of zal ik dat doen?


Hatsjikidee!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-01-2005 13:40 by Mark Profiel van Mark

Schrijnend is bovendien dat die Cal Thomas dus blijkbaar niet alleen de grote Fox anchorman is, maar dat hij algemeen gezien wordt als een van de meest vooraanstaande/bekende columnisten in de VS. Hij heeft ook zijn eigen actualiteitenprogramma, dat meer gekeken wordt dan bv CNN...

Misschien moet iemand de arme man even vertellen dat Nederland een van de eerste en trouwste (lees: schoothonderige) bondgenoten was van de VS in hun 'War against Terrorism'?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 05-01-2005 13:47 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 5 januari 2005 13:40 schreef Mark het volgende:
Schrijnend is bovendien dat die Cal Thomas dus blijkbaar niet alleen de grote Fox anchorman is, maar dat hij algemeen gezien wordt als een van de meest vooraanstaande/bekende columnisten in de VS. Hij heeft ook zijn eigen actualiteitenprogramma, dat meer gekeken wordt dan bv CNN...

Misschien moet iemand de arme man even vertellen dat Nederland een van de eerste en trouwste (lees: schoothonderige) bondgenoten was van de VS in hun 'War against Terrorism'?


En misschien dat er geen ene bal van zijn berichtgeving klopt?

Trouwens *leuke* anekdote: een collega van mij heeft in haar tienerjaren een jaar bij Amerikanen ergens in het midden van Amerika gewoond (schooluitwisselingsproject ofzo) en ze heeft altijd contact met haar surrogaatfamilie gehouden. Vorig jaar kwamen ze naar Nederland. Het eerste wat de 'moeder' vroeg was: "So Marjory, where are all the poor children?"

Die dacht dus dat de kinderen waaraan na WOII Amerikaanse (Marshall) hulp was gegeven er nog steeds waren!!!



Hatsjikidee!


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 05-01-2005 19:00 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Ach ja, voor een land die eind 19e eeuw het eugenetica bedachten en daarmee de facisten op ideeen brachten, 2 atoombommen op een stad hebben geflikkerd, zwangere vrouwen hebben blootgesteld aan atoomexplosies om de uitwerking te zien op het nog ongeboren kind, kilo's napalm en agent orange op Vietnam hebben geflikkerd, met valse voorwendselen Irak zijn binnengevallen (noodzakelijk, maar wees dan wel eerlijk met de reden waarom) en zelf geeneens een ziektekostenverzekering heeft, "No insurance?, sorry can't help you." En een volslagen randdebiel als president hebben, lijkt het me beter dat ze eerst in eigen land kijken voordat die vrijetijdsredneck en vriendjes commentaar op dat vlekje in Europa genaamd Nederland gaat lopen geven.

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 05-01-2005 19:28]


Een kleine snol zit zo vol.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-01-2005 19:01 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 5 januari 2005 19:00 schreef SkinPeeleR het volgende:
Ach ja, voor een land die eind 19e eeuw het eugenetica bedachten en daarmee de facisten op ideeen brachten, 2 atoombommen op een stad hebben geflikkerd, zwangere vrouwen hebben blootgesteld aan atoomexplosies om de uitwerking te zien op het nog ongeboren kind, kilo's napalm en agent orange op Vietnam hebben geflikkerd, met valse voorwendselen Irak zijn binnengevallen (noodzakelijk, maar wees dan wel eerlijk met de reden waarom) en zelf geeneens een ziektekostenverzekering heeft, "No ensurance?, sorry can't help you." En een volslagen randdebiel als president hebben, lijkt het me beter dat ze eerst in eigen land kijken voordat die vrijetijdsredneck commentaar op dat vlekje in Europa genaamd Nederland gaan lopen zeiken.



Iedereen heeft recht op mijn mening.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 05-01-2005 19:05 by filosofem Profiel van filosofem

Insurance


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-01-2005 19:06 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Jaja, er zit een spelfout in, maar ons Engels is nog altijd beter dan hun Nederlands.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 05-01-2005 19:27 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 5 januari 2005 19:05 schreef filosofem het volgende:
Insurance


verbeterd dank u
nog enkele aanpassingen aan de laatste zin want die klopte ook niet echt.

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 05-01-2005 19:29]


Een kleine snol zit zo vol.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 06-01-2005 10:08 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

Rechter legt vrouw kinderverbod op

De 31-jarige Judgette W. uit New York mag van de rechter geen kinderen meer krijgen totdat ze heeft bewezen dat ze voor haar zeven andere kinderen kan zorgen. Raakt de vrouw toch zwanger, dan moet ze de gevangenis in.

De vrouw heeft zeven kinderen, waarover ze geen voogdij meer uitoefent. Na verschillende verwaarlozingsincidenten in de afgelopen vier jaar zijn zes kinderen bij pleeggezinnen geplaast. Het andere kind leeft bij een tante. Drie van de kinderen, waaronder de jongste, werden verslaafd geboren.

"Omdat elk kind een vader en een moeder verdient, of in ieder geval één van de twee, neemt deze rechtbank wederom de ongebruikelijke maatregel van het verbieden van de biologische moeder om meer kinderen te verwekken, totdat ze haar andere kinderen kan terugkrijgen", aldus de rechter. Dezelfde rechter besloot in maart 2003 dat een andere drugsverslaafde, dakloze moeder geen kinderen meer mocht krijgen totdat ze voor haar andere vier kan zorgen.

Bron: Fok!

Soms... heeeeeel soms... hebben Amerikanen ineens een aanval van helderheid


I'm not being rude. You're just insignificant.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 06-01-2005 13:42 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Ze mogen van mijn part wel een vergunning voor voortplanting invoeren zodat Tokkies en aanverwanten zich niet kunnen voortplanten. De leidingen van zowel man als vrouw doorsnijden en Hannie Tokkie weer gewoon terug in zee.


Een kleine snol zit zo vol.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-01-2005 14:03 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Milieuvervuiling...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 06-01-2005 14:22 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 6 januari 2005 13:42 schreef SkinPeeleR het volgende:
...en Hannie Tokkie weer gewoon terug in zee.


LOL


Hatsjikidee!


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 06-01-2005 19:57 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 6 januari 2005 14:03 schreef Misanthrope het volgende:
Milieuvervuiling...


Tis nu stadsvervuiling


Een kleine snol zit zo vol.


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 07-01-2005 10:04 by Fleshcrawler Profiel van Fleshcrawlerhttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 3 januari 2005 16:40 schreef helmet het volgende:
De politie kwam langs om te zeggen dat ie dat niet meer mag doen?


Politie kwam langs idd, maar veel viel er niet meer tegen 'em te zeggen


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen