IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VII Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-11-2004 13:12 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 11 november 2004 13:07 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vermoed dat jou vertrouwen in de politiek (en mogelijk in de mensheid in haar geheel) op een vrij laag pitje staat.

Jou tekst is enigszins generaliserend naar mijn mening.


heb je de teksten erboven gelezen?

Ongefundeerde kritiek kan iedereen blijkbaar leveren en ik doe nu ook een duit in het zakje!

btw. er zit wel een kern van waarheid in...kom op zeg, Donner, Zalm, Remkes, Verdonck, Kamp, Balkenende, Van Ardenne, Brinkhorst......

*zucht*


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-11-2004 13:13 by Mark Profiel van Mark

Intelligentie is nog geen garantie voor gebrek aan kortzichtigheid. En dom zijn en domme dingen doen zijn ook nog eens twee verschillende dingen. Zo beschouw ik Zalm als een uitermate intelligente man en een zeer capabele minister van financiën, maar toch verklaart hij doodleuk op nationale televisie de oorlog aan de islam. Schoenmaker blijf bij je leest, zullen we maar zeggen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-11-2004 13:14 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 11 november 2004 13:08 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Bovendien zijn de pispaaltjes van de klas meestal degene met het hoogste iq, maar zijn diegene die dat kind pesten ontzettend dom om zich tot een dergelijk niveau te verlagen. Daar is trouwens een goede reclame van kan ik me herinneren (over het onderwijs)


ik heb niet gezegd dat ze dom waren, ik twijfel alleen zeer aan het sociale IQ...identificatie met de samenleving is ver te zoeken....


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-11-2004 13:15 by Mark Profiel van Mark

Bovendien is politiek meer dan alleen ministers. Gaan we even turven hoeveel domme ambtenaren er op de diverse ministeries zitten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-11-2004 13:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 november 2004 13:12 schreef Spirit In Black het volgende:
er zit wel een kern van waarheid in...kom op zeg, Donner, Zalm, Remkes, Verdonck, Kamp, Balkenende, Van Ardenne, Brinkhorst......

*zucht*


Jawel, maar die mensen zijn echt wel gepassioneerd. alleen niet voor dezelfde zaak als waar jij en ik voor staan. En Balkenende is een enorme droogkloot met oogkleppen op (*), maar hij werkt wel hard.


(*) eigenlijk zie ik de regering graag optiefen maar niet vandaag of morgen. Dan krijge je een enorme overwinning voor Wilders en op de zoveelste one-issue prtij zit niemand te wachten.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-11-2004 13:20 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 11 november 2004 13:18 schreef attila_de_hun het volgende:
Jawel, maar die mensen zijn echt wel gepassioneerd. alleen niet voor dezelfde zaak als waar jij en ik voor staan. En Balkenende is een enorme droogkloot met oogkleppen op (*), maar hij werkt wel hard.



Daar zit precies de crux. Tussen hard werken en hard nadenken zit nogal een verschil!


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-11-2004 13:23 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 11 november 2004 13:10 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Nou, de heer Moleveld is dat wat mij betreft wel.
Ook als hij van een andere partij was geweest.

Dat snap ik, ik zei net zelf ook al dat hij dom was, het ging meer over dat er domme mensen in de politiek zitten en ik vind dat je dat niet kunt zeggen, ze zitten niet voor niets in de tweede kamer denk je niet?


Kankerlul


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 11-11-2004 13:27 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 11 november 2004 11:51 schreef RrroooaaarrR het volgende:
In zo'n positie zo'n domme fout maken...
Wat een kneus.



Mja, nog wat olie op het vuur gooien


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-11-2004 16:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 november 2004 13:13 schreef Mark het volgende:
Intelligentie is nog geen garantie voor gebrek aan kortzichtigheid. En dom zijn en domme dingen doen zijn ook nog eens twee verschillende dingen. Zo beschouw ik Zalm als een uitermate intelligente man en een zeer capabele minister van financiën, maar toch verklaart hij doodleuk op nationale televisie de oorlog aan de islam. Schoenmaker blijf bij je leest, zullen we maar zeggen.


Radicale islamieten en extremisten. Ik vind het een uitspraak die kan omdat deze mensen daadwerkelijk een bedreiging vormen voor Nederland.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-11-2004 17:27 by Manifest Profiel van Manifest

Ach ja, zo krijg je wat ze (de moslim fundies) willen zien.
Weer een bewijs dat de oorlog voor de Apocalyps is begonnen.
Stel gestoorde idioten.


F*ck hippies


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 11-11-2004 19:46 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Verdomme, wie doet nu zoiets :
quote:
Kinderlijkje gevonden in buurt Sint-Job-in-'t-Goor
In de buurt van Sint-Job-in-'t-Goor is een kinderlijkje gevonden. Het is het lichaam van Jansien Bosmans, de peuter van 2,5 die daar gisteren was verdwenen. Het lijkje is gevonden door vrijwilligers tijdens een zoekactie. Volgens de eerste vaststellingen van het parket is het meisje vermoord.

Het lijkje lag in een plastic zak bij het kanaal Dessel-Schoten. De precieze doodsoorzaak is nog niet bekend. Het is ook niet duidelijk of het lichaam er al van gisteren lag of dat de moordenaar het er pas vandaag heeft gedumpt. Er is een onderzoeksrechter aangesteld.

Gisternamiddag was de peuter van 2,5 jaar verdwenen in Sint Job. Het meisje was even buiten om de kippen te voeren en de ouders hebben het niet meer teruggezien. Er is een grote zoekactie gehouden in de buurt, ook vorige nacht.



, intriest als je het mij vraagt.

Bron: VRTnieuws.net


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-11-2004 20:50 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 november 2004 12:38 schreef Jenje het volgende:
...
Omdat de LPF niet eens aan politiek bedrijven toekomt door gruwelijk slecht runnen van ene partij ...


Lijkt me dat Chelman dat toch weet...?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-11-2004 21:00 by M. Profiel van M.

Waarom maakt niemand onderscheid tussen de LPF-fractie en de LPF-partijleiding?

De fractie is best op orde tegenwoordig, de partij is een zootje waar het schuim der natie de dienst uitmaakt. Die dude die die nep-dreigbrief verstuurd had is voorzitter van de PARTIJ, niet van de fractie. Die twee liggen ook overhoop.
Ik heb niet zoveel met die fractie verder maar ze weten zich best te gedragen en leveren ook wel een bijdrage (zo vond ik van As helemaal niet verkeerd hoor, in het debat van vandaag).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 11-11-2004 21:18 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Idd de fractie is de laatste tijd tenminste nog een beetje op orde. Kan ook niet anders want ze hebben maar 7 mensen over, daar zitten dan ook zowat alle getalenteerde mensen in.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 12-11-2004 21:16 by Iskariot Profiel van Iskariot

Goed nieuws in deze toch barre tijden:

quote:

Albert Heijn maakt 2000 producten goedkoper

Uitgegeven: 12 november 2004 09:24
ZAANDAM - Albert Heijn verlaagt de prijzen van 2000 artikelen. Het concern zei vrijdag dat het de grootste prijsverlaging sinds het begin van de supermarktoorlog in oktober vorig jaar betreft.

De producten worden tussen de 5 en 40 procent goedkoper. Het gaat om onder meer chips, bier, tomatenketchup en chocoladevlokken van bekende merken.

Albert Heijn heeft sinds het begin van de prijzenslag meer dan 5000 producten blijvend in prijs verlaagd. Dat is ruim een kwart van het assortiment. Volgens directievoorzitter D. Boer krijgen de winkels meer klanten over de vloer en nemen de verkochte volumes toe.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-11-2004 21:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zekers goed nieuws, Laurus heeft al gezegd waar mogelijk te volgen ...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 12-11-2004 21:46 by madeline usher Profiel van madeline usher

quote:
Op 11 november 2004 19:46 schreef beli mawr het volgende:
Verdomme, wie doet nu zoiets :


, intriest als je het mij vraagt.

Bron: VRTnieuws.net



De moeder is zich gaan aangeven en wordt nu beschuldigd van moord...het mens had zware psychiatrische problemen


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-11-2004 1:46 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 12 november 2004 21:17 schreef Jenje het volgende:
Zekers goed nieuws, Laurus heeft al gezegd waar mogelijk te volgen ...


Op lange termijn is het zeker geen goed nieuws.

De toch al minimale marges bij supermarktconcerns worden hiermee nog kleiner. Hierdoor worden er een aantal spelers waarschijnlijk uit de markt geforceerd. Dit betekent een toename van marktmacht door enkele partijen en de potentiele mogelijkheid tot hoge prijsstijgingen.

Forse wijzigingen in marktcondities binnen een korte tijdsbestek hebben op termijn bijna altijd een negatief effect.


Een veel betere ontwikkeling zou zijn het consolideren van de vele kleine en inefficiente filialen in grotere supers/hypers. Dit zou betekenen dat de concurrentie nog steeds in gezonde mate aanwezig is en dat de winkelketens ook enorm in de kosten kunnen besparen. Op de een of andere manier worden dit soort consolidatie initiatieven structureel tegengewerkt onder het mom van 'sociale functie' van kleinere winkels. Gezeik!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 13-11-2004 2:07 by Bonnie Profiel van Bonnie

nieuws : halve krat is bereikt




Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 13-11-2004 2:08 by Triple-Dan Profiel van Triple-Danhttp://www.danielclassen.nl

tada !


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 13-11-2004 18:09 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

'Hirsi Ali en Wilders doelwit verdachten Laakkwartier'

Uitgegeven: 13 november 2004 09:36
Laatst gewijzigd: 13 november 2004 12:43

ROTTERDAM - De twee vermeende terroristen die woensdag na een lange belegering in het Haagse Laakkwartier werden aangehouden, wilden de Tweede-Kamerleden Hirsi Ali en Wilders vermoorden. Dat meldt NRC Handelsblad zaterdag op basis van diverse bronnen.

De nationale recherche is volgens de krant in actie gekomen na een ambtsbericht van de AIVD op dinsdag. Daarin werd melding van de moordplannen gemaakt.


Het landelijk parket van het Openbaar Ministerie wilde niet op het bericht reageren. Zowel VVD'er Hirsi Ali als het onafhankelijke Kamerlid Wilders heeft zich herhaaldelijk zeer kritisch uitgelaten over de islam. Hirsi Ali wordt wegens aanhoudende bedreigingen sinds twee jaar bewaakt. Ook Wilders krijgt persoonsbeveiliging na de vele bedreigingen aan zijn adres.


~ By the fallen one I shall arise ~


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-11-2004 17:24 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

Type Onzinnig

Lost Souls Domain Forum
topic; names all bands he knows

http://www.zenial.nl/cgi-bin/viewfor?ID=namesall



net zo zinloos als dit bericht.......


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-11-2004 17:26 by ghoulliette Profiel van ghoulliette



LOL


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-11-2004 17:27 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

, die gast zwerft hier ook ergens rond volgens mij...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-11-2004 20:57 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

Zijn CDA-collega in het kabinet Donner (Justitie) wees er in Utrecht op dat de wetgeving al de mogelijkheid biedt om 'smalende godslastering' aan te pakken, maar dat gebeurt nu niet vaak. Hij wil bekijken of dat kan veranderen. Donner wees het op grove wijze beledigen van de diepste overtuiging van mensen af.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/15596531/Balkenende:_Verantwoord_omgaan_met_meningsuiting.html


Oei oei, nou mogen de nederlande blackmetalbands wel oppassen, hehe.


Oud Vuil.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen