IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VII Vorige pagina | Volgende pagina
watery black
Usericon van watery black
Posted 09-01-2005 19:05 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 9 januari 2005 19:01 schreef Rutan het volgende:
Leuke kerels in Groningen? Dat zijn jou woorden. "Sexueel gefrustreerd" komt dichter in de buurt.




woon je ook al in groningen dan?




"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 09-01-2005 19:17 by Rutan Profiel van Rutanhttp://www.derat.nl

quote:
Op 9 januari 2005 19:05 schreef watery black het volgende:


woon je ook al in groningen dan?




You really got shit for brains.

Je zegt net dat ik in Goes en Roosendaal woon . Dan kan ik dus niet in Groningen wonen.



Afgewezen worden doet zeer hè


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 10-01-2005 13:51 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Limburgs klinkt als een zwaar kwijlende mongool die gezopen heeft.


Een kleine snol zit zo vol.


Sleipnir
Usericon van Sleipnir
Posted 10-01-2005 13:54 by Sleipnir Profiel van Sleipnir

Hoe zou dat nou komen


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-01-2005 13:56 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 januari 2005 19:17 schreef Rutan het volgende:
You really got shit for brains.

Je zegt net dat ik in Goes en Roosendaal woon . Dan kan ik dus niet in Groningen wonen.



Afgewezen worden doet zeer hè


YOU got shit for brains, aangezien je de *rolleyes* smiley compleet mist!!

go rutan, go rutan go rutan


Bruce Banner


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-01-2005 13:57 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 januari 2005 19:17 schreef Rutan het volgende:
You really got shit for brains.

Je zegt net dat ik in Goes en Roosendaal woon . Dan kan ik dus niet in Groningen wonen.



Afgewezen worden doet zeer hè



Doet me denken aan Herman Finkers, maar dan met andere plaatsnamen.

"Aan hij die woont in Knokke, Brugge en Kortrijk
Weet u wel dat U woont in 3 plaatsen tegelijk?"



Bruce Banner


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-01-2005 13:58 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

.kut dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-01-2005 13:58]


Bruce Banner


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 10-01-2005 13:58 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

Hey, nok eens met dat slowchatten!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-01-2005 13:59 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Kut ik dacht dat dit het lultopic was hoe beschamend


Bruce Banner


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 10-01-2005 14:12 by thrash Profiel van thrash

Naar mijn idee het eerste tentamen van mijn eerste toetsweek verneukt!!!!!!!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 10-01-2005 14:15 by Infaustus Profiel van Infaustus

De topic titel is "Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws", niet "Totaal oninteressant nieuws"...


No meat is sweater


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-01-2005 19:37 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

maandag 10 januari 2005 uur.
FNV dreigt met uitsluiting werkgevers in centraal overleg
ANP


AMSTERDAM - De FNV dreigt de werkgeversorganisaties uit te sluiten van centrale overleggen met het kabinet als zij zich niet constructiever opstellen. Dat heeft FNV-voorzitter L. de Waal maandag in zijn nieuwjaarsrede gezegd.


'Als de centrale werkgeversorganisaties niet mee willen in de vernieuwing van de arbeidsverhoudingen, dan zijn ze ook niet vanzelfsprekend voor eeuwig een logische partij in de onderhandelingen die op centraal niveau worden gevoerd.' Dat heeft wel zijn voorkeur.

Volgens De Waal gaat het de werkgevers op dit moment alleen om 'langer werken voor minder geld'. Indien zij alleen 'hun oude stokpaarden blijven berijden' komen zij volgens hem in dezelfde positie terecht als tijdens het centraal overleg van november. Toen deed het kabinet in eerste instantie zaken met de bonden en konden de werkgeverorganisaties later aanschuiven.

De Waal is verder ontevreden over het functioneren van het centraal overleg. Hij wil een 'facelift' van de Sociaal-Economische Raad (SER), het overlegorgaan van de polder. Het kabinet benoemt de onafhankelijke kroonleden in de SER te veel op basis van hun politieke kleur, vindt de FNV-voorzitter.

'Op dit moment is de politieke voorkeur, het lidmaatschap dus van een bepaalde politieke partij, een belangrijk richtsnoer voor de samenstelling van het kroonledenbestand. Dit lijkt uit de tijd. Het is interessant om mensen te vinden die diepgaande, liefst wetenschappelijke kennis hebben van bepaalde maatschappelijke ontwikkelingen of stromingen', aldus De Waal.

In de SER zitten naast kroonleden vertegenwoordigers van de vakcentrales en werkgeversverenigingen. De FNV-voorman herhaalt dat het veelgeprezen poldermodel, dat gekenmerkt wordt door compromissen, de prullenmand in mag. 'De FNV wil toe naar een onderhandelingsmodel.'

De FNV wil bovendien 'selectiever omgaan met het meewerken aan SER-adviezen. Het heeft geen zin mee te doen als het kabinet toch niet geluisterd', aldus De Waal.

De voorzitter van de grootste vakcentrale van Nederland voorspelt 'moeilijke en keiharde onderhandelingen' met de werkgevers in het komende CAO-seizoen. Dit jaar moet het gros van de CAO's in Nederland worden vernieuwd. Op de onderhandelingen ligt een grote druk door de nieuwe regels voor onder andere het vroegpensioen en de WAO.

De FNV-voorman toont zich vechtlustig in de CAO-onderhandelingen. 'Wij overvragen niet. Wij polariseren niet. Maar we zijn bereid en in staat om de confrontatie met werkgevers aan te gaan. En we zullen die confrontatie winnen. Dat hebben wij vorig jaar geleerd', zegt hij, refererend aan de massale demonstratie op het Amsterdamse Museumplein in oktober.

De FNV-voorman zegt dat de bonden een grote rol kunnen spelen in 'de toestand van het land' na de moord op Theo van Gogh. 'Nergens anders dan op de werkvloer zitten mensen van verschillende komaf. En daar, op die werkvloer zijn er ook gemeenschappelijke belangen. Heel triviale, maar heel wezenlijke gelijkwaardige belangen en wensen. Een goed inkomen, werkzekerheid, een leuke baan, met perspectief, ontplooiingsmogelijkheden, collegiale en sociale contacten.'


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-01-2005 1:06 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 9 januari 2005 19:01 schreef Rutan het volgende:
Leuke kerels in Groningen? Dat zijn jou woorden. "Sexueel gefrustreerd" komt dichter in de buurt.


Hey, ik ben best leuk hoor!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-01-2005 11:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

'Gamer heeft hersenen van junk'

Volgens een onderzoek van wetenschappers van de Duitse universiteitskliniek Hamburg-Eppendorf lijken de hersenen van computergamers opmerkelijk veel op die van drugsverslaafden. De wetenschappers hebben deze bevindingen in het januarinummer van Nature Neuroscience gepubliceerd.

Uit testen door middel van magneetresonantie blijkt dat de hersenactiviteit van een enthousiaste gamer vergelijkbare 'gedragingen' vertoont met dat van verslaafden. Het hersendeel waarvan men weet dat met verslaving in verband wordt gebracht, is bij beiden sterk actief op het moment dat het wordt gestimuleerd.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 11-01-2005 11:08 by Chantalie Profiel van Chantalie

maar zou dat dan niet voor alle verslavingen gelden?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-01-2005 11:40 by altx Profiel van altx

quote:
Op 11 januari 2005 11:08 schreef Chantalie het volgende:
maar zou dat dan niet voor alle verslavingen gelden?


Ja, idd, moeten ze mijn hersenactiviteit maar eens onder de loep nemen als ik muziek aan het luisteren ben...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 11-01-2005 11:45 by CoenV Profiel van CoenV

quote:
Op 11 januari 2005 11:03 schreef attila_de_hun het volgende:
'Gamer heeft hersenen van junk'

Volgens een onderzoek van wetenschappers van de Duitse universiteitskliniek Hamburg-Eppendorf lijken de hersenen van computergamers opmerkelijk veel op die van drugsverslaafden. De wetenschappers hebben deze bevindingen in het januarinummer van Nature Neuroscience gepubliceerd.

Uit testen door middel van magneetresonantie blijkt dat de hersenactiviteit van een enthousiaste gamer vergelijkbare 'gedragingen' vertoont met dat van verslaafden. Het hersendeel waarvan men weet dat met verslaving in verband wordt gebracht, is bij beiden sterk actief op het moment dat het wordt gestimuleerd.


Ik vind de het 'Gamer' in die titel niet correct. Wat ze hier bedoelen zijn volgens mij mongolen die minstens 12 uur per dag achter de pc zitten te gamen.
En boeiend, beter iemand die enigszins onschuldig zijn leven verwoest achter een pc, dan een maatschappijverziekende kankerparasiet, oftewel junk, die moet jatten etc om zichzelf in zijn behoefte te voorzien.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 11-01-2005 12:00 by Chantalie Profiel van Chantalie

naar verwachting zal vanaf 15 januari de morning-afterpil een zelfzorgmiddel zijn (dus zonder recept verkrijgbaar)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-01-2005 12:14 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 januari 2005 11:08 schreef Chantalie het volgende:
maar zou dat dan niet voor alle verslavingen gelden?


je hebt "verslavingen" en "verslavingen" denk ik. ik denk niet dat er iemand geheel op tilt slaat omdat hij zijn muziek niet kan afspelen of omdat hij niet kan computeren.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-01-2005 12:20 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

van mij mag zo onderhand 95 % van de Marokkanen optiefen (en als je mij een "rascist" vind, pech gehad). het is altijd weer hetzelfde.

Meisje (15) afgetuigd 'om niks'


In Amsterdam-Osdorp is zaterdagavond een 15-jarig meisje 'om niets' afgetuigd door een groepje opgeschoten Marokkaanse knapen. De jongens waren vanwege irritant gedrag een feest uitgezet bij Studio West in de Meervaart in Osdorp. Toen het slachtoffer niets vermoedend naar buiten ging om een sigaretje te roken sloegen de jongens toe.

Het meisje werd in het gezicht gespuwd en een brandende sigaret werd in haar gezicht uitgedrukt. Ook werd ze met een bierflesje geslagen. Haar geschokte moeder zei op de lokale zender AT5 dat ze zich rot schrok toen ze haar dochter in het ziekenhuis terugzag.

De politie hoopt de twee hoofddaders snel op te kunnen sporen. Er bestaan namelijk video-opnamen waar de twee op staan. Het zou gaan om jongens van circa 16/17 jaar.



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-01-2005 12:20]


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 11-01-2005 12:25 by CoenV Profiel van CoenV

Proefdieren afschaffen en daar Marokkanen voor gebruiken.
Dat zijn a) geen mensen te noemen, dus geen last van mensenrechtenorganisaties en andere hippies b) de dierenbescherming blij wegens het afschaffen van proefdieren.

De maatschappij ook blij, de wereld mooier:

Iedereen blij!


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 11-01-2005 12:29 by Rutan Profiel van Rutanhttp://www.derat.nl

quote:
Op 11 januari 2005 12:25 schreef CoenV het volgende:
Proefdieren afschaffen en daar Marokkanen voor gebruiken.
Dat zijn a) geen mensen te noemen, dus geen last van mensenrechtenorganisaties en andere hippies b) de dierenbescherming blij wegens het afschaffen van proefdieren.

De maatschappij ook blij, de wereld mooier:

Iedereen blij!

Dan zijn ze nuttig voor de maatschappij en werken ook nog eens. Het zou mooi zijn...


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-01-2005 12:31 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

het blijft natuurlijk slechts een kant van het verhaal maar wat dat meisje ook zou hebben gedaan, zo een volledige aframmeling is nooit terecht(en mannen die vrouwen slaan zijn laffe kakkerlakken).



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-01-2005 12:31]


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 11-01-2005 12:33 by CoenV Profiel van CoenV

quote:
Op 11 januari 2005 12:31 schreef attila_de_hun het volgende:
het blijft natuurlijk slechts een kant van het verhaal maar wat dat meisje ook zou hebben gedaan, zo een volledige aframmeling is nooit terecht(en mannen die vrouwen slaan zijn laffe kakkerlakken).




1 meisje - marokkanen (meerdere)
bierfles + peuk
video

Mwa, da's niet zo'n moeilijke som volgens mij.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-01-2005 12:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 januari 2005 12:25 schreef CoenV het volgende:
Proefdieren afschaffen en daar Marokkanen voor gebruiken.
Dat zijn a) geen mensen te noemen, dus geen last van mensenrechtenorganisaties en andere hippies b) de dierenbescherming blij wegens het afschaffen van proefdieren.

De maatschappij ook blij, de wereld mooier:

Iedereen blij!


nee, weet je wat ze moeten doen? Meer marokkanen binnen halen. Maar dan alleen politieagenten die alleen op hun "landgenoten" moeten letten en er vooral mee omgaan zoals ze in het heilige moederland doen. ha, ik zie het al helemaal voor me.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen