IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Homoseksualiteit in Nederland Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-08-2005 19:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Kwelgeest is het niet helemaal met je oneens, hij probeert je gewoon te dissen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-08-2005 19:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:30 schreef Misanthrope het volgende:
Kwelgeest is het niet helemaal met je oneens, hij probeert je gewoon te dissen.
Mwa, ik ben van mening dat er niets mis met iets al een gay parade.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2005 19:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is in principe ook niks mis mee, ik vind het alleen ranzig van die overkill aan vunzigheid ... maar dat staat in principe los van de geaardheid ... van een buslading neukende opa's en oma's da ik denk ik nog harder over m'n nek


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-08-2005 19:33 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:31 schreef kwelgeest het volgende:
Mwa, ik ben van mening dat er niets mis met iets al een gay parade.
Ik moet zeggen dat ik het niet zo heb op de instelling van die heauxmeaux 'Respecteer ons, want we zijn heauxmeaux!'. Andere heauxmeaux ondervinden daar de nadelen van en bovendien vind ik het onzinnig.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-08-2005 19:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:33 schreef Jenje het volgende:
Is in principe ook niks mis mee, ik vind het alleen ranzig van die overkill aan vunzigheid ... maar dat staat in principe los van de geaardheid ... van een buslading neukende opa's en oma's da ik denk ik nog harder over m'n nek
Ik kijk er ook niet, voor m'n plezier, naar. Maar dat blijkt Disciple niet door te hebben.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2005 19:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja, jeugdelijke onschuld laten we het maar noemen ..


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-08-2005 19:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:33 schreef Misanthrope het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het niet zo heb op de instelling van die heauxmeaux 'Respecteer ons, want we zijn heauxmeaux!'. Andere heauxmeaux ondervinden daar de nadelen van en bovendien vind ik het onzinnig.
Hetzelfde gezeur heb je met Joden. Die zijn ook altijd om niets op hun pik getrapt.

Niet dat ik iets tegen Joden heb hoor. Ik vind alleen dat bepaalde Joodse instelligen zich nogal snel aanstellen/op de kast laten jagen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-08-2005 19:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:35 schreef kwelgeest het volgende:
Hetzelfde gezeur heb je met Joden. Die zijn ook altijd om niets op hun pik getrapt.

Niet dat ik iets tegen Joden heb hoor. Ik vind alleen dat bepaalde Joodse instelligen zich nogal snel aanstellen/op de kast laten jagen.
Tsja, dat heeft bijna ieder geloof. Christenen zijn snel op hun pik getrapt, Moslims zijn snel op hun pik getrapt enz.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-08-2005 19:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:36 schreef Misanthrope het volgende:
Tsja, dat heeft bijna ieder geloof. Christenen zijn snel op hun pik getrapt, Moslims zijn snel op hun pik getrapt enz.
De gemiddelde christen is minder snel op zijn/haar pik getrapt dan die andere twee.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-08-2005 19:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:37 schreef kwelgeest het volgende:
De gemiddelde christen is minder snel op zijn/haar pik getrapt dan die andere twee.
Komt waarschijnlijk omdat we Christenen wat minder op hun pik trappen, omdat ze qua normen en waarden enz. minder van de Nederlandse niet-Christenen verschillen dan Joden en Islamieten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-08-2005 19:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:39 schreef Misanthrope het volgende:
Komt waarschijnlijk omdat we Christenen wat minder op hun pik trappen,
Hoezo. Dat is toch de levenstaak vd gemiddelde metal head?

Ik denk dat het er aan ligt dat de gemiddelde christen niet direct gaat stijgeren als je zijn/haar geloof bekritiseerd. En omdat christenen er meer voor open staan komt het ook niet zo vaak in het nieuws waardoor het, zeker momenteel, minder lijkt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-08-2005 19:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:42 schreef kwelgeest het volgende:
Hoezo. Dat is toch de levenstaak vd gemiddelde metal head?
De gemiddelde metalhead is dan ook zo'n domme lul dat hem dat totaal niet lukt.

quote:
Ik denk dat het er aan ligt dat de gemiddelde christen niet direct gaat stijgeren als je zijn/haar geloof bekritiseerd. En omdat christenen er meer voor open staan komt het ook niet zo vaak in het nieuws waardoor het, zeker momenteel, minder lijkt.
'Hand van God'...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 08-08-2005 19:44 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

On topic graag


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-08-2005 19:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:44 schreef Psychonaut het volgende:
On topic graag
Ga ergens anders n00ben.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-08-2005 19:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

En je moeder en je moeder en je moeder lalalalala.



Natuurlijk zo'n wannabe mod niet laten denken dat ie gezag heeft.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2005 19:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hij is gewoon gay ..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2005 20:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Allemaal naar Hetero camp!!!!

(rtl4 nieuws is soms best grappig)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2005 20:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hetero grappen op RTL4 is nooit grappig


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2005 20:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Gotverse h0m0s , ik zou wel eens iemand een hetero-fuif willen zien organiseren.
Wordt aangeklaagd tot zijn aars een draaideur is. Zelfs al zouden homo's binnen mogen.

Maar doe maar holebi-fuiven, doe maar...

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-08-2005 20:31]


signature


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2005 20:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

is jouw verjaardag ook zo'n homo bende dan?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2005 20:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zolang je als volwassen vent het woord "fuif" nog gebruikt ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2005 20:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

alleen latente! en een paar metroseksuelen!


signature


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 09-08-2005 11:52 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 20:31 schreef Hypnos het volgende:
Gotverse h0m0s , ik zou wel eens iemand een hetero-fuif willen zien organiseren.
Wordt aangeklaagd tot zijn aars een draaideur is. Zelfs al zouden homo's binnen mogen.

Maar doe maar holebi-fuiven, doe maar...


Als je iets te snel leest wordt het toch weer een homo-feest...

En kappen met het woord fuif!!!


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2005 11:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja zeg, de laatste keer dat ik ben uitgegaan als jonge gast dan heette dat "fuif". Derna orgie jaaa...

hoe heet een fuif wel tegenwoordig? een festatie?

btw... die draaideuropmerking kon idd beter


signature


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 13:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2005 19:28 schreef kwelgeest het volgende:
Koninginnedag.

Oja, en Carnaval.
En zelfs die heterosexuele ellende valt te ontwijken.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen