IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Homoseksualiteit in Nederland Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-11-2004 18:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Lijkt me sterk, de man was Duits-talig.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-11-2004 18:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 16:13 schreef Misanthrope het volgende:
Die bladen koopt men dan ook in de winkel. Als dit blad in de winkel te koop was, dan had ik er geen problemen mee, maar het werd op scholen uitgedeeld.

Dude, wat denk je wel? Je wil het uitdelen van gratis informatie aan banden leggen? Je gaat dus ook alle reclame verbieden, het hardop praten aan banden leggen en het dragen van kleding met tekst erop in de ban doen?
Als iets uitgedeeld wordt betekent het ten eerste niet dat je het moet aannemen, en ten tweede betekent het niet dat je het moet lezen.
Ik neem toch aan dat jij niet elke reclamefolder leest?

quote:
Ik had een keer rijles in Tilburg toen het daar roze maandag (of iets dergelijks was) en ik kan je vertellen dat ik in de trein en op het station er niet vrolijk van werd... Het beperkt mijn vrijheid omdat mensen wordt opgedrongen vooral homoseksualiteit te respecteren, immers ik zie voor andere minderheden/groepen niet dat soort festiviteiten, laat staan zoveel...

Volgens moet je beter opletten als je alleen dat soort activiteiten voor homoseksuelen ziet, kan me niet voorstellen dat dat het enige is wat je irriteert of kan irriteren. Wat denk je dat er gebeurt als er een belangrijke voetbalwedstrijd gewonnen of gespeeld wordt? Wat denk je wat voor verkeerschaos er ontstaat als Frans Bauer een concert in de Ahoy geeft? Of iets als de love parade in Berlijn. Fucking congressen op de universiteit waardoor je dat gebouw (openbaar gebouw nog wel!) niet inmag!
Wat denk je ervan dat als er markt in de stad is en je dus godverdomme niet overal meer kan fietsen? Wat denk je ervan dat als de winkels open zijn, je ook niet overal mag fietsen? Echt, wat de fuck, mijn vrijheid als centrumbewoner wordt echt ernstig aangetast.

quote:
Punt is dat vooral homo's zich openbaar willen manifesteren omdat ze homo's zijn en daarmee overdreven veel het respect van andere mensen willen afdwingen. Ik respecteer ze net zoveel als andere mensen, zolang ze mij er niet constant op wijzen dat ik ze moet respecteren omdat ze homo zijn.

Daar ben ik het wel mee eens, maar in mijn optiek doen ze iets als de Gayparade of zo'n activiteit waarvoor dit topic gestart is niet om respect af te dwingen. In ieder geval niet primair daarom. De GP vinden zij, en redelijk wat hetero's gewoon leuk om te zien. Zo'n gesprek gaat er meer over om er achter te komen wat de problemen zijn en wat er aan gedaan kan worden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2004 18:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 17:54 schreef Jenje het volgende:
Hippies hate water?
Dat mensen het meeste vrezen wat ze zelf zijn.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-11-2004 18:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 18:24 schreef ghoulliette het volgende:
Dat mensen het meeste vrezen wat ze zelf zijn.
ah





ik vrees ommeunig gave mensen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-11-2004 18:32 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Vandaar dat zoveel mensen bang zijn voor clowns.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 10-11-2004 18:36 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 10 november 2004 17:29 schreef grindminder het volgende:

hmm je ziet er hier idd erg mannelijk uit





ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-11-2004 1:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 18:26 schreef Jenje het volgende:
ah





ik vrees ommeunig gave mensen.

hehe


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-11-2004 8:14 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Elqalem.nl is terug met antihomo-campagne

Gepubliceerd op woensdag 10 november 2004

(P7) Elqalem.nl, de opiniesite van Marokkaanse Nederlanders, keert terug. Dat doet ze met een campagne gericht tegen het etaleren van homoseksuele voorkeuren.
Vanmorgen meldde de redactie van Elqalem.nl zich weer na een periode van stilte als gevolg van zelf gemelde bedreigingen waarvan voor zover bekend geen aangifte is gedaan. De details daarvan zet de redactie nog uiteen op de site: onder meer bezorging van dreigbrieven in de brievenbus van twee van de negen redactieleden.

Elqalem benut de nieuwe uitingen van het vrije woord met een 'manifesto' tegen homoseksualiteit in het openbaar: de redactie zegt niets te hebben tegen homoseksualiteit, maar wel tegen het openlijk etaleren daarvan, vooral in Amsterdam.

Verder verzet Elqalem zich tegen de Amsterdamse Nederlands-Marokkaanse wethouder Ahmed Aboutaleb die ze betitelt als 'meeloper van de maand' en 'troetelallochtoon'.

De wethouder stuurde een reactie aan de redactie met de mededeling 'zeer geschokt' te zijn door de satire die Elqalem bedreef met een foto van hem en de teksten daarbij. Hij schrijft aangifte te zullen doen indien deze niet worden verwijderd, daar ze 'opruiend' zouden zijn.

De site heeft een peiling over de moord op Van Gogh. En Wilders wordt als nazi afgebeeld.

De website wordt gehost in België. Bij de registratie is een adres in Marokko opgegeven.
Bron: planet.nl

Site:
Geen nicht in het licht



[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 11-11-2004 8:15]


F*ck hippies


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-11-2004 9:35 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Geen nicht in het licht?

Tja, in elk geval lijkt er dan toch nog wel wat humor te schuilen in de Islamitische hoek.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 11-11-2004 9:49 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

we zijn weer lekker bezig



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-11-2004 10:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Dat het nog steeds een taboe is blijkt wel uit de mail die ik in mijn inbox heb zitten van mensen die het blijkbaar erg moeilijk vinden om normaal met dit onderwerp om te gaan. Wel sneu dat ze hier een speciaal e-mail adres voor aan moeten maken omdat ze dit blijkbaar niet onder hun eigen naam durfen te doen.
Erg zielig.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2004 10:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Posteuh!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-11-2004 10:34 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-11-2004 10:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 10:33 schreef Jenje het volgende:
Posteuh!

het is allemaal niet zo schokkend hoor, staat ook niet zo veel in, maar dat iemand de moeite neemt om zoiets te doen, of uberhaupt de behoefte heeft zoiets te doen geeft aan dat die persoon eens in het reine moet komen met zichzelf en waarschijnlijk zelf graag vingers in zijn kont stopt


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2004 10:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach .. boeit ook niet echt enorm ... maar ben gewoon nieuwsgierig wie dat zou kunnen zijn


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-11-2004 10:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 10:38 schreef Jenje het volgende:
Ach .. boeit ook niet echt enorm ... maar ben gewoon nieuwsgierig wie dat zou kunnen zijn

Ja ik ook wel: Maarten the Basterd" <maartenverruckteswein@hotmail.com>

leef je uit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-11-2004 11:01 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Z'n Duits rammelt


Bruce Banner


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-11-2004 11:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 18:05 schreef ZelThoR het volgende:
Dude, wat denk je wel? Je wil het uitdelen van gratis informatie aan banden leggen? Je gaat dus ook alle reclame verbieden, het hardop praten aan banden leggen en het dragen van kleding met tekst erop in de ban doen?
Als iets uitgedeeld wordt betekent het ten eerste niet dat je het moet aannemen, en ten tweede betekent het niet dat je het moet lezen.
Ik neem toch aan dat jij niet elke reclamefolder leest?



Dat was zijn punt ook. Hij wil het niet aan banden leggen maar hij vindt net als jij dat de scholen het recht hebben om het te weigeren……


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-11-2004 11:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 11:25 schreef Chelman het volgende:
Dat was zijn punt ook. Hij wil het niet aan banden leggen maar hij vindt net als jij dat de scholen het recht hebben om het te weigeren……


Ah zo, dan had ik hem niet helemaal begrepen. Máááááaáár ik bedoelde eigenlijk dat het individu het recht heeft om gratis informatie te weigeren, en dat het niet de taak van de school is om dit van te voren te doen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-11-2004 11:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 11:48 schreef ZelThoR het volgende:
Ah zo, dan had ik hem niet helemaal begrepen. Máááááaáár ik bedoelde eigenlijk dat het individu het recht heeft om gratis informatie te weigeren, en dat het niet de taak van de school is om dit van te voren te doen.
De blaadjes warden aan de school en niet aan individuen aangeboden…


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-11-2004 12:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 11:53 schreef Chelman het volgende:
De blaadjes warden aan de school en niet aan individuen aangeboden…

Ah pfff, hoe weet jij dat nou

En dan nog! Als je als school het niet eens bent met de informatie die je aangeboden krijgt om te verspreiden ( ), maar het betreft geen onwettelijke uitlatingen, zou je het als nog aan je leerlingen door moeten geven. De ontwikkeling van de leerlingen zou voorop moeten staan.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-11-2004 12:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 12:01 schreef ZelThoR het volgende:
Ah pfff, hoe weet jij dat nou

En dan nog! Als je als school het niet eens bent met de informatie die je aangeboden krijgt om te verspreiden ( ), maar het betreft geen onwettelijke uitlatingen, zou je het als nog aan je leerlingen door moeten geven. De ontwikkeling van de leerlingen zou voorop moeten staan.
Stel je voor dat elke tijdschrift, krant en bedrijf de scholen zou bestoken met informatie. Als ze dan klakkeloos ALLES zouden doorgeven zouden ze niks anders doen dan blaadjes en producten verspreiden…. Een selectie lijkt me op zijn plaats. Vergeet niet dat veel andere blaadjes/producten etc. ook geweigerd worden. Dit gebeurt dagelijks.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-11-2004 16:27 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 12:08 schreef Chelman het volgende:
Stel je voor dat elke tijdschrift, krant en bedrijf de scholen zou bestoken met informatie. Als ze dan klakkeloos ALLES zouden doorgeven zouden ze niks anders doen dan blaadjes en producten verspreiden…. Een selectie lijkt me op zijn plaats. Vergeet niet dat veel andere blaadjes/producten etc. ook geweigerd worden. Dit gebeurt dagelijks.

Ja, daar heb je een goed punt. Maar goed, dan vind ik weer dat als je dingen weigert, je niet zulke dingen moet weigeren Ik vind dat zo'n onderwerp wel wat meer aandacht mag hebben.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-11-2004 20:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 16:27 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, daar heb je een goed punt. Maar goed, dan vind ik weer dat als je dingen weigert, je niet zulke dingen moet weigeren Ik vind dat zo'n onderwerp wel wat meer aandacht mag hebben.


En van mij mag er minder aandacht aan pindastampers en chocoridders besteed worden en meer aan zaken als wiskunde, geschiedenis, taalkunde etc.... Daar zijn scholen ook voor bedoeld. Opvoeden is een primaire taak van de ouders en pas in tweede plaats van de scholen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 11-11-2004 20:59 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 17:29 schreef grindminder het volgende:

hmm je ziet er hier idd erg mannelijk uit


Mortiis tradt ook op?


Jullie zijn allemaal negers!


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen