IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Donderdag 23 december, Effenaar: Grimm, Fluisterwoud, Heidevolk, Walpurgisnacht en Wapenspraak & Drinkgelag Vorige pagina | Volgende pagina
Voske
Usericon van Voske
Posted 30-11-2004 19:55 by Voske Wijzig reactieProfiel van VoskeQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 17:34 schreef Grimma Grendel het volgende:
DONDERDAG 23 december

- Grimm
- Fluisterwoud
- Heidevolk
- Walpurgisnacht
- Wapenspraak en drinkgelag

23 december in de Effenaar te Eindhoven
Aanvang: 19:30 uur
Entree: 7.00 euro
http://www.effenaar.nl



In het land, en aanwezig!


POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal."


Hendrik
Usericon van Hendrik
Posted 30-11-2004 23:14 by Hendrik Wijzig reactieProfiel van HendrikQuote dit bericht

Neeeeeeeeeeee!!!!!! Niet Heidevolk!!!!!!!


huuuuuuuhhhhh


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 01-12-2004 17:30 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Wat is er mis met Heidevolk?


an evil incarnation of DEATH!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 01-12-2004 17:53 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ik hoor wel vaker gekanker over Heidevolk.
Vraag me af wat er nou mis aan is Niet trui genoeg?
Niks mis met lekker upbeat metal waar je heerlijk bier bij kan zuipen. Vrolijk headbangen!

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 01-12-2004 17:53]



RaNk
Usericon van RaNk
Posted 01-12-2004 19:16 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

Ach sommige gasten hebben niks beters te doen dan janken en jammeren. Ik denk dat het toch wel een fijn avondje gaat worden.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 02-12-2004 21:49 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Sommige mensen zeiken over heidevolk omdat er schijnbaar christen in het verleden in hebben gezeten. En tsja als uber truie satanist mag je dan natuurlijk niet naar zon band luisteren/goed vinden.


Ivo
Usericon van Ivo
Posted 02-12-2004 21:55 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

In de baroeg waren ze zeer stoer! aanrader zolang je maar niet alles 110% serieus neemt


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 02-12-2004 21:58 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

herr ivo gaat dus ook mee?


Ivo
Usericon van Ivo
Posted 02-12-2004 22:02 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

t'is wel verleidelijk


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-12-2004 19:46 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Op dezer onheijlspellenden INCKTSWAERTENACHT, vlack vóór 't festeijn der geloovigen, nodigen wij uwer allen, ongelovigen uit om dezer nacht uwer trommelvellen te laaten streelen door oerdonk’re, swaerte metaelpartijen en opzweependen folk & pagan klancken, uyt den tijt dat Eindhoven nog Eyndehofen was! Enen nacht waer maegdenbloet ende gerstenat hant in hant gaen met folklore, hellenbaerden ende martelwerktuighe. Braebantsche, oud-Hollandsche of Vlaamsche Schwaert ende Pagan metael waerbij den bangerick maer vooral in zijne kribbe moet blijven liggen.... Metael Musieck voor Galgh ende Rad.

Aldus de Effenaar-site



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 07-12-2004 9:26 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2004 19:55 schreef Voske het volgende:
In het land, en aanwezig!



mooi zo smeerlap!

zeg, er moet dan meteen ff eens essie worden opgenomen met de band met de U! Patjakker zal zijn hoeve weer ter beschikking stellen en heerschap deportator komt voor een aantal flesjes gerstenat + enkele hete Zweedse dames de sessie vereeuwigen op straalplaat....



op welk email adres kon ik je ook alweer bereiken mijn waarde?



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 07-12-2004 10:10 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 2 december 2004 21:49 schreef Rensykdom het volgende:
Sommige mensen zeiken over heidevolk omdat er schijnbaar christen in het verleden in hebben gezeten. En tsja als uber truie satanist mag je dan natuurlijk niet naar zon band luisteren/goed vinden.


Tja, maar ik vind het ook behoorlijk vreemd wat je als een Christen in een zo'n band moet.

Zeker als je dan door je eigen bandleden in teksten met de dood bedreigt wordt.

"De Friezen werd het toen te bont, zij pakten de wapens
Dood aan die christen!
Het dapp’re volk kwam op voor hun eer, de goden en vaders
Dood aan die christen!
In Dokkum is zijn lot getekend in naam der goden
Dood aan die christen!
Het Friese zwaard sloeg de christen zijn kop af
Dood aan die christen!"

Zelfde geldt voor Slechtvalk. Christelijke Black Metal, flikker toch eens gauw op.

Ik kan de muziek van Heidevolk trouwens zeker
wel waarderen hoor.


don't mistake lack of talent for genius


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-12-2004 10:13 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Weer iemand die het niet begrepen heeft


Voske
Usericon van Voske
Posted 07-12-2004 12:43 by Voske Wijzig reactieProfiel van VoskeQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 9:26 schreef irritante klootzak het volgende:
mooi zo smeerlap!

zeg, er moet dan meteen ff eens essie worden opgenomen met de band met de U! Patjakker zal zijn hoeve weer ter beschikking stellen en heerschap deportator komt voor een aantal flesjes gerstenat + enkele hete Zweedse dames de sessie vereeuwigen op straalplaat....



op welk email adres kon ik je ook alweer bereiken mijn waarde?




Schone woorden, mijn waarde. U heeft mail op irritanteklootzak@hotmail.com


POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal."


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 07-12-2004 12:47 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

mijn waarde, dat hotmail adres bestaat niet.. tenminste, ik wee tneit of het bestaat, maar ik heb eht neit....









mailt u anders even naar eht adres van de band emt de U!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 07-12-2004 13:06 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 10:10 schreef NecroNoud het volgende:
Tja, maar ik vind het ook behoorlijk vreemd wat je als een Christen in een zo'n band moet.

Zeker als je dan door je eigen bandleden in teksten met de dood bedreigt wordt.

"De Friezen werd het toen te bont, zij pakten de wapens
Dood aan die christen!
Het dapp’re volk kwam op voor hun eer, de goden en vaders
Dood aan die christen!
In Dokkum is zijn lot getekend in naam der goden
Dood aan die christen!
Het Friese zwaard sloeg de christen zijn kop af
Dood aan die christen!"

Zelfde geldt voor Slechtvalk. Christelijke Black Metal, flikker toch eens gauw op.

Ik kan de muziek van Heidevolk trouwens zeker
wel waarderen hoor.

Lekker fucking boeiend wat mensen voor geloof aanhangen in een band, het gaat godver om muziek. Begint er zo langzamerhand op te lijken dat al die pooiers die dat roepen zelf een soort religie aanhangen lazer toch op


Kankerlul


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 07-12-2004 13:08 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Metal is veel meer dan muziek alleen. Dat zou je moeten weten.


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 07-12-2004 13:19 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Mij lijkt het logisch dat als je in een band speelt ook achter de teksten van zo'n band staat.
Dat lijkt me niet zo gek, toch?

Stel je voor, Jan Marijnissen bij de LPF. Ik zeg maar wat.

Als ik een Christen was zou ik me echt niet lekker voelen als ik in een band zou spelen of naar een band zou luisteren die zingt dat je afgemaakt moet worden. Kun je wel zeggen, dat moet je niet zo serieus nemen en het stelt niet zoveel voor. Maar dan nog.


[Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 07-12-2004 13:26]


don't mistake lack of talent for genius


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 07-12-2004 13:36 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Argh, weer die trieste discussie?
Mensen moeten eens ophouden met de boel tè serieus te nemen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 07-12-2004 13:44 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 13:36 schreef Y Draig Goch het volgende:
Argh, weer die trieste discussie?
Mensen moeten eens ophouden met de boel tè serieus te nemen.


Subtiel kamerolifantje


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 07-12-2004 13:46 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Nee, mensen moeten gewoon erkennen dat ze zo tegenstrijdig zijn als ik weet niet wat. En niet alles afdoen met "niet zo serieus nemen" .

Maar goed, ik laat het hierbij.


don't mistake lack of talent for genius


Voske
Usericon van Voske
Posted 07-12-2004 13:49 by Voske Wijzig reactieProfiel van VoskeQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 12:47 schreef irritante klootzak het volgende:
mijn waarde, dat hotmail adres bestaat niet.. tenminste, ik wee tneit of het bestaat, maar ik heb eht neit....

mailt u anders even naar eht adres van de band emt de U!


Mijn mailadres staat nu, tijdelijk, in mijn profiel! Laat het maar weten!


POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal."


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 07-12-2004 16:19 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2004 10:10 schreef NecroNoud het volgende:
Tja, maar ik vind het ook behoorlijk vreemd wat je als een Christen in een zo'n band moet.

Zeker als je dan door je eigen bandleden in teksten met de dood bedreigt wordt.

"De Friezen werd het toen te bont, zij pakten de wapens
Dood aan die christen!
Het dapp’re volk kwam op voor hun eer, de goden en vaders
Dood aan die christen!
In Dokkum is zijn lot getekend in naam der goden
Dood aan die christen!
Het Friese zwaard sloeg de christen zijn kop af
Dood aan die christen!"

Zelfde geldt voor Slechtvalk. Christelijke Black Metal, flikker toch eens gauw op.

Ik kan de muziek van Heidevolk trouwens zeker
wel waarderen hoor.


Had Heidevolk die teksten al op het moment dat er een christen in de band zat? Inderdaad, nee.


Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 08-12-2004 14:17 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

quote:
Op 7 december 2004 16:19 schreef RaNk het volgende:
Had Heidevolk die teksten al op het moment dat er een christen in de band zat? Inderdaad, nee.

Iemand die het wél snapt.


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


der_fuhrer
schrijft drinkt eet en denkt rechts
Usericon van der_fuhrer
Posted 08-12-2004 15:21 by der_fuhrer Wijzig reactieProfiel van der_fuhrerQuote dit bericht

oh vinden mensen het zielig om over loze idioten te zeiken die dwaas zijn omdat ze ooit een gristen in hun band hadden? ooit een gristen in de band, altijd fout, lekker ideologisch verandword zeg ik dacht altijd dat black metal iets serieus moest zijn.
nou om zeik mij ook allemaal ff af, bedenk maar wat doms me spelfouten ofzo etc, oeh ik ben een poser

heidevolk


links, rechts, links, rechts... rechts, rechts, rechts, rechts!!!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen