IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Cave In Vorige pagina
CTTS
Usericon van CTTS
Posted 27-05-2011 14:44 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Die nieuwe, White Silence, is toch wel erg fraai geworden. Stuk bruter dan hetgeen ik in het verleden van ze gehoord heb.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-05-2011 18:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Wordt tijd dat ik dat ding neer ga halen!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 28-05-2011 15:52 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Heel erg gaaf! Ik had het eigenlijk niet meer verwacht van ze, maar die nieuwe is misschien nog wel toffer dan 'Jupiter'...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-05-2011 16:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik vond Until Your Heart Stops ook echt een supervette plaat.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 28-05-2011 16:26 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

sja...maar daar komen ze nooit meer aan


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-08-2011 23:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

White Silence klinkt echt vet. Het duurt wel nog even eer ik de plaat volledig door heb, maar ik vind het nu al heersen. Lekker eigenzinnig.

Zonde dat ik echt nog nooit van deze band gehoord had...


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 12-08-2011 0:03 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

ik ben nu de myspace eens aan het beluisteren...
klinkt erg nice!

afgaande op de meeste posts ga ik maar met Jupiter starten denk ik, tenzij het aan te raden is om te beginnen met een ander album?

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 12-08-2011 0:03]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-08-2011 8:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Jupiter ja, absoluut! In the Stream of Commerce

Ik had trouwens totaal niet verwacht dat Cave In ooit nog zo donker uit de hoek zou komen als op White Silence. Erg tof!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-08-2011 13:15 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2011 23:08 schreef BenKnuckles het volgende:
Zonde dat ik echt nog nooit van deze band gehoord had...


True That


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-08-2011 13:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

En de nieuwe, White Silence, is toch best gaaf Leuker dan ik het eerdere werk vond, al ken ik die niet echt goed.

Wat meer metal, up-tempo en intens, denk ik.


Quis moderabat ipsos moderatores?


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 23-08-2011 13:41 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Eerdere werk wisselt nogal van stijl. Perfect Pitch Black vind ik ook een fijne plaat, maar met Antenna en Jupiter kon ik niet zoveel, is veel meer rock. Albums daarvoor heb ik nooit gehoord.


ProgressiveFan
Usericon van ProgressiveFan
Posted 23-08-2011 16:32 by ProgressiveFan Wijzig reactieProfiel van ProgressiveFanQuote dit bericht

Hmm, dat White Silence zint me wel, klinkt erg lekker!
Ga die Saturn ook wel eens checken denk ik, heb me laten wijsmaken dat dat meer progrock zou zijn...


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen