IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : oranje bandjes.... Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-11-2004 14:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

na de stille tochten.. de oranje bandjes!!!!!!!!!!! En de tekst op het bandje is ook in mooi Nederlands opgesteld.

Oranje polsbandjes voor respect

Vanaf volgende week zijn er in het hele land oranje bandjes te koop met de tekst Respect2All. Eenieder die hieraan behoeft heeft, kan door middel van zo'n bandje respect uitdragen naar de rest van Nederland. Ze zijn te koop bij onder andere de ABN Amro-bank en verschillende supermarkten en winkels.

Zestig procent van de opbrengst gaat naar goede doelen die "respect en tolerantie in Nederland bevorderen". Vele bekende Nederlandse voetballers, volkszangers, rappers, acteurs, entertainers en journalisten gaan het symbool van respect promoten.

De actie is op poten gezet door een groep bevriende journalisten, cineasten en kunstenaars. Ze zijn van mening dat er in Nederland iets moet worden gedaan na de moord op Theo van Gogh. De livestrong bandjes van Armstrong brachten de inspiratie. Premier Balkenende zal het eerste exemplaar worden aangeboden.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2004 14:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oranje bandjes

en dan staat er Engelse brezahtaal op

Zullen we ons landje maar gewoon opdoeken en verkopen aan de hoogste bieder?


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 17-11-2004 14:57 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Dit is nog kanslozer dan die WWJD (What Would Jesus Do) armbandjes van de populaire hippiechristenen.
Opkankeren met die zooi.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-11-2004 14:57 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Ik krijg ineens nog meer behoefte aan oranje bRandjes

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 17-11-2004 14:58]


I'm not being rude. You're just insignificant.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-11-2004 15:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Gelukkig gaan rappers het promoten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 17-11-2004 15:16 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2004 14:56 schreef Jenje het volgende:
Oranje bandjes

en dan staat er Engelse brezahtaal op





This is Zodiac speaking...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-11-2004 15:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2004 15:03 schreef Misanthrope het volgende:
Gelukkig gaan rappers het promoten.

Ik dacht dat er als er een persoon met minstens 10 van die bandjes om zijn lichaam gaat lopen is het onze vriend Misanthrope wel. Dit tesamen met een herstel "Nederlands" glorie shirt aan en hupsakee: respect alom!

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 17-11-2004 15:18]


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-11-2004 15:19 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Een mooi armbandje met de tekst "ik gebruikm de koran als toiletpapier" zou ik wel willen dragen.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2004 15:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bruin dan zekers ...


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 17-11-2004 15:35 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht



F*ck hippies


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 17-11-2004 15:44 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

kunnen we niet beter allemaal een nederlands vlaggetje op onze mouw naaien?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 17-11-2004 15:54 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

het slaat de plank weer volkomen mis op het moment dat "respect" moet worden geuit middels polsbandjes! waar hebben we het dan nog over?

[Dit bericht is gewijzigd door ryn op 17-11-2004 15:55]


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 17-11-2004 15:54 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Shit, ik ga ook armbandjes verkopen!


F*ck hippies


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 17-11-2004 15:57 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

was pas ook een kankerbestrijding iets dat oranje polsbandjes als actie ging gebruiken ( kan me zoiets uit de krant herrineren) zal wel lekker verwarrend worden zo. naast dat het gewoon een diep trieste actie is natuurlijk.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 17-11-2004 16:00 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 17 november 2004 15:57 schreef Rensykdom het volgende:
was pas ook een kankerbestrijding iets dat oranje polsbandjes als actie ging gebruiken ( kan me zoiets uit de krant herrineren) zal wel lekker verwarrend worden zo. naast dat het gewoon een diep trieste actie is natuurlijk.


Neenee, die ware geel van kleur.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2004 16:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

[ado den haag modus]zul je zien dat één of andere marokkaan straks die dingen voor de helft van de prijs gaat verkopen ...


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 17-11-2004 16:14 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2004 15:54 schreef ryn het volgende:
het slaat de plank weer volkomen mis op het moment dat "respect" moet worden geuit middels polsbandjes! waar hebben we het dan nog over?

Tja, het is ongeveer hetzelfde als dat je via een reclamespot op t.v leert wat je moet doen als er iemand op straat wordt doodgeschopt.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2004 16:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2004 16:14 schreef BARABAS het volgende:
Tja, het is ongeveer hetzelfde als dat je via een reclamespot op t.v leert wat je moet doen als er iemand op straat wordt doodgeschopt.
.. en waarvan onlangs bewezen is dat ze niet werken ....


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-11-2004 16:49 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2004 15:17 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik dacht dat er als er een persoon met minstens 10 van die bandjes om zijn lichaam gaat lopen is het onze vriend Misanthrope wel. Dit tesamen met een herstel "Nederlands" glorie shirt aan en hupsakee: respect alom!
Onze Misanthrope ziet er dan toch liever een Nederlandse tekst opstaan die ergens over gaat.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2004 17:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

zo iets als "Herstel Nederlands Glorie" ?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-11-2004 17:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2004 17:00 schreef Jenje het volgende:
zo iets als "Herstel Nederlands Glorie" ?
Daar kan ik mee leven.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-11-2004 18:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2004 15:57 schreef Rensykdom het volgende:
was pas ook een kankerbestrijding iets dat oranje polsbandjes als actie ging gebruiken ( kan me zoiets uit de krant herrineren) zal wel lekker verwarrend worden zo. naast dat het gewoon een diep trieste actie is natuurlijk.


Dat waren gele bandjes van de Lance Armstrong Foundation.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-11-2004 18:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik weet gewoon zeker als die boefjes uit onderstaand bericht van die oranje bandjes aan hadden gehad dat ze gezellig samen hadden gevoetbald (of zo iets)...

Lonsdale-jeugd en allochtonen slaags in Venray

In het Limburgse Venray zijn gisterenavond een groep Lonsdale-jongeren en een kleinere groep allochtonen met elkaar op de vuist gegaan. Directe aanleiding aanleiding was het bekogelen van een Marokkaanse vrouw met stenen eerder op de dag.

Bij de knokpartij raakte een persoon lichtgewond. De politie blijft inspanningen leveren om nieuwe confrontaties tussen de allochtone en autochtone jeugd te voorkomen. Die leven op gespannen voet met elkaar sinds een aanslag op een moskee werd verijdeld. Vandaag werd overigens een vierde verdachte in die zaak opgepakt. In het verleden zijn er meerdere massale knokpartijen geweest.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 17-11-2004 18:22 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

...Lonsdale-jongeren...

Toch grappig hoe een kledingmerk kan uitgroeien tot een (benaming voor een) subcultuur!

Straks krijgen we de 'Boss-jeugd', 'Levi's-jeugd' en 'Zeeman-jeugd'.


..."Hate can only create more hate"...


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 17-11-2004 18:23 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 17 november 2004 14:55 schreef attila_de_hun het volgende:
na de stille tochten.. de oranje bandjes!!!!!!!!!!! En de tekst op het bandje is ook in mooi Nederlands opgesteld.

Oranje polsbandjes voor respect

Vanaf volgende week zijn er in het hele land oranje bandjes te koop met de tekst Respect2All. Eenieder die hieraan behoeft heeft, kan door middel van zo'n bandje respect uitdragen naar de rest van Nederland. Ze zijn te koop bij onder andere de ABN Amro-bank en verschillende supermarkten en winkels.

Zestig procent van de opbrengst gaat naar goede doelen die "respect en tolerantie in Nederland bevorderen". Vele bekende Nederlandse voetballers, volkszangers, rappers, acteurs, entertainers en journalisten gaan het symbool van respect promoten.

De actie is op poten gezet door een groep bevriende journalisten, cineasten en kunstenaars. Ze zijn van mening dat er in Nederland iets moet worden gedaan na de moord op Theo van Gogh. De livestrong bandjes van Armstrong brachten de inspiratie. Premier Balkenende zal het eerste exemplaar worden aangeboden.

er is toch volgend jaar pas weer een WK?



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-11-2004 18:32 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2004 16:03 schreef Jenje het volgende:
[ado den haag modus]zul je zien dat één of andere marokkaan straks die dingen voor de helft van de prijs gaat verkopen ...


nah, kankahzaui.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen