IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : oranje bandjes.... Vorige pagina | Volgende pagina
SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 18-11-2004 12:22 by SleepwalkeR Wijzig reactieProfiel van SleepwalkeRQuote dit bericht

als nou gewoon iedereeen weg gaat is 't wel lekkr rustig hiero..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 12:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ook een oplossing!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2004 12:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 12:20 schreef Aaaarco het volgende:
o god, krijgen we dat kansloze gezeik over emigreren..

emigreren is t af laten weten, de zwakkeling, die nu z'n land hem nodig heeft en die eigenlijk een beetje ruggegraat zou moeten tonen verlaat zn land omdat wat er nu gebeurt m niet aanstaat... DAAR ZAL NEDERLAND BETER VAN WORDEN!!!!!

wees nou es niet zo stom. Iedereen hierzo zou es een beetje rechtop moeten staan en niet als er iets gebeurt allemaal bymbolische oplossingen aandragen die weer nergens over gaan.



ja dikke reet. voor mij wordt Nederland pas beter als 50% van de mensen weg is. Veels te drukbevolkt (los van de allochtonen). Heel Nederland verandert langzaam maar zeker in een grote stad/bedrijventerrein en ik vind dat kut, ook al is het onvermijdelijk. met mijn aanwezigheid verander ik daar niks aan.

In sommige streken van Noorwegen en Zweden staan ze te springen om mensen. nou, dan is het toch niet moeilijk??



SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 18-11-2004 12:29 by SleepwalkeR Wijzig reactieProfiel van SleepwalkeRQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 12:26 schreef attila_de_hun het volgende:
ja dikke reet. voor mij wordt Nederland pas beter als 50% van de mensen weg is. Veels te drukbevolkt (los van de allochtonen). Heel Nederland verandert langzaam maar zeker in een grote stad/bedrijventerrein en ik vind dat kut, ook al is het onvermijdelijk. met mijn aanwezigheid verander ik daar niks aan.

In sommige streken van Noorwegen en Zweden staan ze te springen om mensen. nou, dan is het toch niet moeilijk??




hoeveel procent reductie bereiken we als jij vertrekt????


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2004 12:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 12:29 schreef SleepwalkeR het volgende:
hoeveel procent reductie bereiken we als jij vertrekt????

0.00000000000000000001 % maar dat is mijn probleem niet. ik ben geen ideoloog. als ik de kans krijg op een voor mij plezieriger bestaan pak ik die. jij niet dan? stel dat jij 5 keer zoveel kunt gaan verdienen in Engeland. Ga je dan niet?



SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 18-11-2004 12:33 by SleepwalkeR Wijzig reactieProfiel van SleepwalkeRQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 12:32 schreef attila_de_hun het volgende:
0.00000000000000000001 % maar dat is mijn probleem niet. ik ben geen ideoloog. als ik de kans krijg op een voor mij plezieriger bestaan pak ik die. jij niet dan? stel dat jij 5 keer zoveel kunt gaan verdienen in Engeland. Ga je dan niet?




hmmmz dat skiet ook niet op..
ow maar ik ga ook zo hoor maar niet naar engeland, dan verkies ik Scandinavie!


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 18-11-2004 12:37 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

en dit ging over oranje bandjes?


This is Zodiac speaking...


SleepwalkeR
come read my epitaph
Usericon van SleepwalkeR
Posted 18-11-2004 12:38 by SleepwalkeR Wijzig reactieProfiel van SleepwalkeRQuote dit bericht

ze hebben daar ook vast wel oranje bandjes als je dat graag wil...


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 18-11-2004 12:40 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 12:38 schreef SleepwalkeR het volgende:
ze hebben daar ook vast wel oranje bandjes als je dat graag wil...




This is Zodiac speaking...


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-11-2004 13:41 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

verbazend hoe weinig trots en gevoel er voor je eigen land aanwezig is...
het ene moment staat iedereen nog mensen op te noemen die ervoor gezorgd hebben dat we nu niet met zn allen spaans of duits praten, maar als het in je eigen tijd gebeurt rennen we met zn allen naar een ander land


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-11-2004 22:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 november 2004 13:41 schreef Aaaarco het volgende:
verbazend hoe weinig trots en gevoel er voor je eigen land aanwezig is...
het ene moment staat iedereen nog mensen op te noemen die ervoor gezorgd hebben dat we nu niet met zn allen spaans of duits praten, maar als het in je eigen tijd gebeurt rennen we met zn allen naar een ander land

Tja veel van onze Neerlandse glorie verdwijnt.

Enorm veel burocratie en gemierenneuk hierzo, teveel vermenging met andere culturen en te druk. En het is mij hier te communistisch.

ik zie graag dat het beter wordt, maar als het niet zo is dan ga ik maar ergens anders wonen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-11-2004 23:07 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Tsja... ik heb het beste voor met Nederland, maar als de Nederlanders niet meer Nederlands zijn en Nederland niet meer Nederland is, houdt het voor mij op en zoek ik mijn heil ergens anders.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-11-2004 23:15 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Maar waar moet dat dan zijn?


Oud Vuil.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-11-2004 23:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Canada.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-11-2004 23:22 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 november 2004 23:17 schreef Misanthrope het volgende:
Canada.


Die hebben toch ook wachtlijsten in de gezondheidszorg? Staat me iets van bij.

Ik noem maar zo 1 dingetje.


[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 18-11-2004 23:22]


Oud Vuil.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-11-2004 23:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 23:22 schreef webblaster wim het volgende:
Die hebben toch ook wachtlijsten in de gezondheidszorg? Staat me iets van bij.

Ik noem maar zo 1 dingetje.

Gezondheidszorg is in Canada goed geregeld.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-11-2004 23:27 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ok, ik weet vrij weinig van Canada, Amerikanen hebben het niet zo op dat land, dacht ik te weten. Hehehe.


Oud Vuil.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-11-2004 23:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 november 2004 23:17 schreef Misanthrope het volgende:
Canada.

hehe dat had ik ook in gedachten, er wonen maar iets van 40 miljoen mensen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-11-2004 23:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 november 2004 23:27 schreef webblaster wim het volgende:
Ok, ik weet vrij weinig van Canada, Amerikanen hebben het niet zo op dat land, dacht ik te weten. Hehehe.

net zoals wij duitser en belgen belachelijk maken misschien?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-11-2004 23:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 23:27 schreef ElitE het volgende:
hehe dat had ik ook in gedachten, er wonen maar iets van 40 miljoen mensen
Bedoel je niet 30 miljoen mensen of zo?

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 18-11-2004 23:31]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 18-11-2004 23:31 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Maar wel op een veel groter gebied, een vriend van mij is er een paar maanden geweest en het schijnt een mooi en fijn land te zijn om te wonen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-11-2004 23:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 november 2004 23:28 schreef ElitE het volgende:
net zoals wij duitser en belgen belachelijk maken misschien?


Ja, precies, dat was het.


Oud Vuil.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-11-2004 23:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 23:32 schreef webblaster wim het volgende:
Ja, precies, dat was het.
Kijk een keer Max X op veronica en je zult geheid zien wat de Amerikanen van Canada vinden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-11-2004 23:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 23:31 schreef Leviathanica het volgende:
Maar wel op een veel groter gebied, een vriend van mij is er een paar maanden geweest en het schijnt een mooi en fijn land te zijn om te wonen.
Een mooi en liberaal land idd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 19-11-2004 14:31 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 11:41 schreef MindlessMayo het volgende:



Ook helemaal hip in deze tijden.


wil ik ook.
ik heb echt megagafe gezien in de stad hier. zijn ook een soort uggs maar dan helemaal van dat pluisharige bont, en dan knalblauw met pluimen eraan


Kankerlul


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen