IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lonsdale Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2004 11:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 11:44 schreef Jenje het volgende:
Zullen we de Nationale Spoorwegen dan ook maar afschaffen?
..

Neen allen de Nationale Spoorwegen Bond.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 23-11-2004 11:45 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 11:42 schreef Jenje het volgende:
Kan toch een flink aantal uitspraken van je herinneren waar alles wat zwart of bruin is dood mag ...

Maar ja, moet je helemaal zelf weten ...



ja, zo kan het dan overkomen. wat mij betreft heeft iedereen recht op een leven. ik zeg wel vaker dat mensen dood mogen, dat meen ik ook niet. als ik me ergens mateloos aan irriteer kan ik inderdaaad zulke iutspraken doen. Alhoewel ik wel een aantal van deze mensen de dood toe wens, maar dat is dan weer een ander verhaal en daar heb ik een goede reden voor.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 23-11-2004 11:47]


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2004 11:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 11:45 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
ja, zo kan het dan overkomen. wat mij betreft heeft iedereen recht op een leven. ik zeg wel vaker dat mensen dood mogen, dat meen ik ook niet. als ik me ergens mateloos aan irriteer kan ik inderdaaad zulke iutspraken doen.
Hehe dat herken ik ook ... vooral als ik dan hard moet solliciteren om wat centen binnen te krijgen, en ik ga winkelen en zie ene groep van 10 negers staan te niksen en rotzooi maken ... en dat elke dag weer .. dan heb ik ook zoiets van "sterf neger"


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 23-11-2004 11:47 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 11:42 schreef MindFolter het volgende:
Lonsdale. Haal enkele letters weg en je hebt NSDA. Ik vind persoonlijk dat dit soort mensen OF nazi zijn, of gewoon te dom zijn om te snappen dat er NSDA staat, en gewoon met de hype meelopen. En dat eerste loopt ook nog in veelvoud rond met honkbalknuppeltjes, luisterend naar een zeer primitieve vorm van gabbermuziek, of iets dergelijks. Bah bah bah...


Zeer primitieve vorm van gabbermuziek? Kan het verdomme nog simpeler dan?
En fuck, dat NSDA gezanik gaat ook nergens over, het is gewoon verandert in een merk waar tegenwoordig door een bepaalde subcultuur mee geprovoceerd wordt, in Italië is het daarintegen een doodnormaal merk waar iedereen in rondhuppeld.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2004 11:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 11:47 schreef Jenje het volgende:
Hehe dat herken ik ook ... vooral als ik dan hard moet solliciteren om wat centen binnen te krijgen, en ik ga winkelen en zie ene groep van 10 negers staan te niksen en rotzooi maken ... en dat elke dag weer .. dan heb ik ook zoiets van "sterf neger"


pardon, dat zijn afro-europeans. en die zijn hun cultuur aan het uiten en dat moet je respecteren.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2004 11:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 11:48 schreef attila_de_hun het volgende:
pardon, dat zijn afro-europeans. en die zijn hun cultuur aan het uiten en dat moet je respecteren.
Uhhuh ..


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 23-11-2004 11:49 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 11:40 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
nee nee nee, je begrijpt me verkeerd. Wat ik bedoel is: de mensen in Nederland hebben een hekel aan de allochtonen (en vooral nu). Heel veel mensen hadden dat een behoorlijke tijd al, en als jij bijvoorbeeld een baan gaat zoeken of iets dergelijks dan zul je begrijpen waarom. Ik heb eens een keer gesolliciteerd bij het ministerie van justitie, ik hoorde niets. Op de website stond overigens: bent u een vrouw van allochtone afkomst? Stuurt u dan snel een sollicitatiebrief (dit is geen geintje), daar draaide mijn maag dus van om. Vervolgens hoor ik een maans later dat er allochtoon uit mijn klas was die later dan ik gesolliciteerd had en meteen was aangenomen. Wat ik probeer te zeggen is dat ik me kan herinneren dat het in de tijd van Hitler ook zo was. De Joden hadden winkels e.d. en het Duitse volk vond dat de Joden teveel overheersten. Toen stond Hitler op en is de ellende begonnnen. Verder heeft het dus niets met godsdienst of wat dan ook te maken.


Dan is er nog altijd het verschil dat de Joden wel voor zichzelf moesten beginnen, in tegenstelling tot allochtonen die een voorrangsfunctie bij banen krijgen, wat jij nu zegt.
Ik vind de overeenkomsten nu niet echt overduidelijk.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 23-11-2004 11:49 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 11:47 schreef Jenje het volgende:
Hehe dat herken ik ook ... vooral als ik dan hard moet solliciteren om wat centen binnen te krijgen, en ik ga winkelen en zie ene groep van 10 negers staan te niksen en rotzooi maken ... en dat elke dag weer .. dan heb ik ook zoiets van "sterf neger"


dat bedoel ik
eigenlijk ben ik wel lief hoor


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2004 11:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah niets, volgens mij ben jij een gruwelijk kankertrut




MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 23-11-2004 11:50 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 11:49 schreef CoenV het volgende:
Dan is er nog altijd het verschil dat de Joden wel voor zichzelf moesten beginnen, in tegenstelling tot allochtonen die een voorrangsfunctie bij banen krijgen, wat jij nu zegt.
Ik vind de overeenkomsten nu niet echt overduidelijk.


Ik heb het meer over hoe het volk erop reageert in deze tijd, dat is zeer vergelijkbaar met de haat tijdens de tweede wereldoorlog. Maar dat maakt verder niet uit, want daar gaat dit niet over


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 23-11-2004 11:51 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 11:50 schreef Jenje het volgende:
Ah niets, volgens mij ben jij een gruwelijk kankertrut




haha


Kankerlul


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 23-11-2004 11:52 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 11:50 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ik heb het meer over hoe het volk erop reageert in deze tijd, dat is zeer vergelijkbaar met de haat tijdens de tweede wereldoorlog. Maar dat maakt verder niet uit, want daar gaat dit niet over


Ok, dan zat ik dus loos te lullen, hehe.
Maar over dat reageren, de Joden waren toendertijd de zondebok, zo zou ik dat nu met de allochtonen niet zien.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 23-11-2004 11:57 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 11:52 schreef CoenV het volgende:
Ok, dan zat ik dus loos te lullen, hehe.
Maar over dat reageren, de Joden waren toendertijd de zondebok, zo zou ik dat nu met de allochtonen niet zien.


nee, dat is weer een ander verhaal


Kankerlul


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-11-2004 12:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 11:40 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
nee nee nee, je begrijpt me verkeerd. Wat ik bedoel is: de mensen in Nederland hebben een hekel aan de allochtonen (en vooral nu). Heel veel mensen hadden dat een behoorlijke tijd al, en als jij bijvoorbeeld een baan gaat zoeken of iets dergelijks dan zul je begrijpen waarom. Ik heb eens een keer gesolliciteerd bij het ministerie van justitie, ik hoorde niets. Op de website stond overigens: bent u een vrouw van allochtone afkomst? Stuurt u dan snel een sollicitatiebrief (dit is geen geintje), daar draaide mijn maag dus van om. Vervolgens hoor ik een maans later dat er allochtoon uit mijn klas was die later dan ik gesolliciteerd had en meteen was aangenomen. Wat ik probeer te zeggen is dat ik me kan herinneren dat het in de tijd van Hitler ook zo was. De Joden hadden winkels e.d. en het Duitse volk vond dat de Joden teveel overheersten. Toen stond Hitler op en is de ellende begonnnen. Verder heeft het dus niets met godsdienst of wat dan ook te maken.
Dit komt voort uit de zogenaamde 'Positieve Act'. Ofwel, de overheid is verplicht om, wanneer een autochtoon en een allochtoon met dezelfde kwalificaties en ervaring solliciteren, automatisch voor de allochtoon te kiezen. Het gebeurd om zogenaamd de ongelijke positie van allochtonen te verbeteren en ze een grotere kans (dan een Nederlander) te geven op een baan. Ook in bedrijven met meer dan 35 personen is het verplicht dat de directie jaarlijks een verslag opmaakt over wat het bedrijf concreet aan de verbetering van de positie van de allochtonen op de arbeidsmarkt doet... Allemaal behoorlijk gay en onrechtvaardig dus, het gaat in tegen de grondwet en toch gebeurd het.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 23-11-2004 12:05 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 12:04 schreef Misanthrope het volgende:
Dit komt voort uit de zogenaamde 'Positieve Act'. Ofwel, de overheid is verplicht om, wanneer een autochtoon en een allochtoon met dezelfde kwalificaties en ervaring solliciteren, automatisch voor de allochtoon te kiezen. Het gebeurd om zogenaamd de ongelijke positie van allochtonen te verbeteren en ze een grotere kans (dan een Nederlander) te geven op een baan. Ook in bedrijven met meer dan 35 personen is het verplicht dat de directie jaarlijks een verslag opmaakt over wat het bedrijf concreet aan de verbetering van de positie van de allochtonen op de arbeidsmarkt doet... Allemaal behoorlijk gay en onrechtvaardig dus, het gaat in tegen de grondwet en toch gebeurd het.


ja ik weet het, het is echt belachelijk.


Kankerlul


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2004 12:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 12:04 schreef Misanthrope het volgende:
Allemaal behoorlijk gay en onrechtvaardig dus, het gaat in tegen de grondwet en toch gebeurd het.

Inderdaad en zulke rare praktijken/voorschriften moeten maar snel worden opgeheven. Gewoon de best gekwalificeerde kandidaat nemen.
(moet bij de arabische tolken een bepaald percentage niet-arabisch sprekende blanken worden aangenomen trouwens?)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-11-2004 12:21]


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 23-11-2004 12:16 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 12:11 schreef attila_de_hun het volgende:
Inderdaad en zulke rare praktijken/voorschriften moeten maar snel worden opgeheven. Gewoon de best gekwalificeerde kandidaat nemen.
(moet bij de arabische token een bepaald percentage niet-arabisch sprekende blanken worden aangenomen trouwens?)


nee, alhoewel ze nu dus wel willen gaan invoeren om een wachtlijst te plaatsen voor allochtonen op de ze geheette "zwarte scholen".. alleen staat er dan weer wel heel klein bij dat het andersom ook het geval zal zijn.


Kankerlul


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 23-11-2004 13:36 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik denk persoonlijk dat bij eventuele nieuwe verkiezingen een zeer groot gedeelte van het volk zich achter mensen zal gaan scharen die net als good old pim zullen beloven vooral de extremistische buitenlanders goed hard aan te pakken, het liefst natuurlijk allemaal het land uit flikkeren zodat ze in eigen land contact kunnen maken met terroristische groeperingen om mee te doen aan de anti-westerse Jihad.

serieus:

Als hoofddoekjes op het werk verboden moeten zijn, mag men dus iig ook géén zichtbare kruisjes, davidsterretjes, mjollnirs, tulbanden, keppels dragen neem ik aan?

Ik kan er in komen dat men in overheidsdienst een uitstraling moet hebben van onpartijdigheid aangezien wij allen niet willen dat Kerk en Staat één zijn (tja, misschien balkellende wel maar dat terzijde), maar een algeheel verbod op hoofddoekjes vind ik veel te ver gaan aangezien je dan iedere wezenlijke uitwendige expressie van je persoonlijkheid zou mogen gaan verbieden zoals ik al eerder heb neergetypt.

Toch, die burka´s hé?

Wat een lelijke verschrikkelijk onvriendelijke wezens worden mensen daardoor (ik heb het hier over een perceptieve transformatie, niet een van de menselijkheid zelf). Het lijkt wel alsof men daarmee wil zeggen absoluut niet op gelijke voet te willen staan met mensen om je heen, je geheel af te sluiten van alles wat wij in de westerse samenleving toch wel als belangrijk zien...

Bovendien vraag ik mij af in hoeverre vrouwen werkelijk wensen een burka te dragen, hoewel ik eerlijkshalve ook diezelfde vraag omtrent hoofddoekjes kan stellen.

Het is zo moeilijk een alles of niets beleid op te stellen als het om zo´n wezenlijke zaken gaat...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 23-11-2004 13:39 by MindFolter Wijzig reactieProfiel van MindFolterQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/Prickrott

quote:
Op 23 november 2004 11:44 schreef Jenje het volgende:
Zullen we de Nationale Spoorwegen dan ook maar afschaffen?
ZM is dan ook nazi, we hebben namelijk een nieuwSSubmit ...

Dat is zoeken naar excuses .. doen nazi's ook ..


Hehe, 't is natuurlijk makkelijk om dat soort dingen op te zoeken maar als nazi's 't zelf trots gaan aanwijzen weet ik wel genoeg.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-11-2004 13:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 13:39 schreef MindFolter het volgende:
Hehe, 't is natuurlijk makkelijk om dat soort dingen op te zoeken maar als nazi's 't zelf trots gaan aanwijzen weet ik wel genoeg.
Ja, ook moslimextremistische vrouwen hebben hoofddoekjes. Dan weet ik genoeg. Verbieden!

Kulredenatie, is het niet?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2004 13:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 13:36 schreef Phriar het volgende:

Als hoofddoekjes op het werk verboden moeten zijn, mag men dus iig ook géén zichtbare kruisjes, davidsterretjes, mjollnirs, tulbanden, keppels dragen neem ik aan?




Niet noodzakelijk. Er kan een "hoofddeksel" verbod gelden. Dan mag je dus geen hoofddoek dragen, en idd ook geen keppeltjes en mijters.
Ja mag dan mogelijk wel zoveel halvemanen aan kettingen als je maar wilt. Een hoofddoekverbod is dus niet perse iets om de religieuzen te pesten.

Als iemand daar niet tegen kan of vind dat hij/zij haar religie belangrijker vind dan is dat haar/zijn eigen verantwoordelijkheid.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 23-11-2004 13:42 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 13:39 schreef MindFolter het volgende:
Hehe, 't is natuurlijk makkelijk om dat soort dingen op te zoeken maar als nazi's 't zelf trots gaan aanwijzen weet ik wel genoeg.


Dus omdat de nazi's het aanwijzen is het met opzet in de naam verwerkt.
Ik ken maar een iemand die zo dom is om zo iets te zeggen, jij zit volgens mij ook onder een niet nader te noemen nickname op MF.

Edit: typo

[Dit bericht is gewijzigd door CoenV op 23-11-2004 13:43]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 23-11-2004 14:17 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

*pieker-modus-aan* Lonsdale, Lonsdale, Lonsdale.... wat was dat ook alweer... *pieker-modus-uit*

*lampje-begint-te-branden* Oja, da's kleding.

Buitenlanders hebben vrije keuze van kledingdracht (hoofdoekjes en burka's etc etc ect...) En de oprechte Neerlandsche jeugd mag godverdomme niet zelf bepalen wat ze willen dragen. Hoe bedoel je dat we doorgeschoten zijn...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2004 14:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wie? Nederland?

Doorgeschoten??

Rascist!!!!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 23-11-2004 14:20 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 14:20 schreef Jenje het volgende:
Wie? Nederland?

Doorgeschoten??

Rascist!!!!


Is dat je mening?




"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen