IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lonsdale Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2004 14:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 14:20 schreef Staalman het volgende:
Is dat je mening?





MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 23-11-2004 14:42 by MindFolter Wijzig reactieProfiel van MindFolterQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/Prickrott

quote:
Op 23 november 2004 13:42 schreef CoenV het volgende:
Dus omdat de nazi's het aanwijzen is het met opzet in de naam verwerkt.
Ik ken maar een iemand die zo dom is om zo iets te zeggen, jij zit volgens mij ook onder een niet nader te noemen nickname op MF.

Edit: typo


Neeeeee!! Je snapt me niet!!

Mensen die zelf aangeven dat Lonsdale alleen voor nazi's is, zullen toch zelf ook zeggen dat alle anderen met Lonsdale nazi's zijn? Tenminste, daar lijken ze kortzichtig genoeg voor. Bij mij in de buurt moet je tenminste niet komen met zo'n ding, want dan word je meteen aangezien als fucking neonazi.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-11-2004 14:51 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Volgens mij is CoenV een jood.


spelfout weggehaald...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-11-2004 14:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 14:42 schreef MindFolter het volgende:
Neeeeee!! Je snapt me niet!!

Mensen die zelf aangeven dat Lonsdale alleen voor nazi's is, zullen toch zelf ook zeggen dat alle anderen met Lonsdale nazi's zijn? Tenminste, daar lijken ze kortzichtig genoeg voor. Bij mij in de buurt moet je tenminste niet komen met zo'n ding, want dan word je meteen aangezien als fucking neonazi.


Dan ben je nog dommer dan de gemiddelde neonazi.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 23-11-2004 14:57 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 14:42 schreef MindFolter het volgende:
Neeeeee!! Je snapt me niet!!

Mensen die zelf aangeven dat Lonsdale alleen voor nazi's is, zullen toch zelf ook zeggen dat alle anderen met Lonsdale nazi's zijn? Tenminste, daar lijken ze kortzichtig genoeg voor. Bij mij in de buurt moet je tenminste niet komen met zo'n ding, want dan word je meteen aangezien als fucking neonazi.


Godverdomme, ik kan echt niks maken van je tekst! Waarom formuleren sommige mensen hun verhaal zo vreselijk onduidelijk!


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 23-11-2004 14:59 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 14:51 schreef varanus het volgende:
Volgens mij is CoenV een jood.


Haha, nee, niet eens.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-11-2004 15:01 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2004 14:59 schreef CoenV het volgende:
Haha, nee, niet eens.


Oh, nou je kruipt de joden nogal wat in de kont in dit topic, vandaar dat ik dat idee even kreeg...


spelfout weggehaald...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 24-11-2004 22:06 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Hahaha, zat net even mijn mail te bekijken en kijk wat ik in mijn verzonden berichten vond, een mailtje wat ik onlangs naar Kafka heb gestuurd toen ik compleet bezopen was, ik wist dit helemaal niet meer.

Sterf, vuile jodenhonden! Jullie bloed zal vloeien, stinkende communisten. Blijf ZOG maar pijpen, wacht maar tot ook jij uit je woning word gesleurd in je eigen land en wordt gelynched door een bende wilde apen. Slaap verder, vuile stinkende linkse honden. Geef ons land maar weg aan de joden en buitenlanders, kijk eens om je heen. De mensheid kan niet vreedzaam samenleven. Multi-cultuur is een farce. Kom eens van jullie trip af en zie de realitieit. Het mengen van rassen gaat niet!
Jullie moeten sterven, stelletje blinden!

Ik heb trouwens geen reactie gehad. Ik vind het wel een coole aktie van mezelf, hoewel ik er niets meer van weet. Kafka zijn echt mongolen, alles wat ook maar een beetje naar Vaderlandsliefde riekt gelijk voor nazi uitmaken.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-11-2004 22:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Om heel eerlijk te zijn vind ik je reactie ook enigszins naar nazisme reiken...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 24-11-2004 22:29 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Heb ik ooit gezegd dat het dat niet deed?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-11-2004 22:31 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik sluit me er wel bij aan dat de Kafka uit mongolen bestaat.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2004 22:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2004 22:31 schreef Misanthrope het volgende:
Ik sluit me er wel bij aan dat de Kafka uit mongolen bestaat.


Dat zijn gewoon humorloze radicale activisten die zelf geen vuile middelen schuwen en feiten niet echt in hoge achting hebben.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 24-11-2004 22:40 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Absoluut, je kunt er gewoon niet omheen dat dit soort gasten overal wel iets "fouts" in kunnen zien. En als hun vinden dat jij verkeerd bezig bent kun je ook nog wel eens met naam ende foto op hun site belanden...
Kafka gaat veel undercover naar rechtse demonstraties en bijeenkomsten om foto's te maken enzo. Gelukkig zijn er ook rechtse activisten die hun activiteiten in de gaten houden en hun mensen fotograferen. Groepen zoals Kafka gaan echt te ver. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen zo kunnen zijn. Zijn ze gewoon zo dom? Of sluiten ze gewoon hun ogen waar de meeste communisten erg goed in zijn. Haal je ideeën over de maatschappij maar uit boeken in plaats van om je heen te kijken.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-11-2004 8:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2004 22:06 schreef Heiden het volgende:
Hahaha, zat net even mijn mail te bekijken en kijk wat ik in mijn verzonden berichten vond, een mailtje wat ik onlangs naar Kafka heb gestuurd toen ik compleet bezopen was, ik wist dit helemaal niet meer.




Waarschijnlijk zien we je binnenkort bij Knevel in z'n programma!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-11-2004 8:48 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2004 22:06 schreef Heiden het volgende:
Hahaha, zat net even mijn mail te bekijken en kijk wat ik in mijn verzonden berichten vond, een mailtje wat ik onlangs naar Kafka heb gestuurd toen ik compleet bezopen was, ik wist dit helemaal niet meer.

Sterf, vuile jodenhonden! Jullie bloed zal vloeien, stinkende communisten. Blijf ZOG maar pijpen, wacht maar tot ook jij uit je woning word gesleurd in je eigen land en wordt gelynched door een bende wilde apen. Slaap verder, vuile stinkende linkse honden. Geef ons land maar weg aan de joden en buitenlanders, kijk eens om je heen. De mensheid kan niet vreedzaam samenleven. Multi-cultuur is een farce. Kom eens van jullie trip af en zie de realitieit. Het mengen van rassen gaat niet!
Jullie moeten sterven, stelletje blinden!

Ik heb trouwens geen reactie gehad. Ik vind het wel een coole aktie van mezelf, hoewel ik er niets meer van weet. Kafka zijn echt mongolen, alles wat ook maar een beetje naar Vaderlandsliefde riekt gelijk voor nazi uitmaken.



Werkelijk briljante actie.


spelfout weggehaald...


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 25-11-2004 11:14 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Vrij sneue actie eerder. Kafka zijn een stel idioten, maar om je dan gelijk te verlagen tot een niveau dat zelfs ver beneden dat van hen ligt...


Life doesn't get much better than this!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 25-11-2004 12:07 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik heb me idd. ook krom gelachen


mvg wk10


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-11-2004 12:37 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

is die L.O.N.S.D.A.L.E. afkorting hier al eens gepost?


Bruce Banner


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-11-2004 13:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 12:37 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
is die L.O.N.S.D.A.L.E. afkorting hier al eens gepost?


nee. wat is dat dan?


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 25-11-2004 13:20 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 13:14 schreef attila_de_hun het volgende:
nee. wat is dat dan?


Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Lekker Executeren.

Whoho!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-11-2004 13:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 13:20 schreef CoenV het volgende:
Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Lekker Executeren.

Whoho!
(behalve Chelman, Malekith,"onze" vlamingen en alle andere allochtonen die hier actief zijn hier dan natuurlijk).


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-11-2004 13:29 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 25 november 2004 13:20 schreef CoenV het volgende:
Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Lekker Executeren.

Whoho!


langzaam, niet lekker


Bruce Banner


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 25-11-2004 14:21 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 13:29 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
langzaam, niet lekker


Kan wel, van een Lonsdale drager uit mijn klas had ik dit begrepen.
Boeiend ook.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 25-11-2004 16:04 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Mischien moet londsdale maar gelijk eens negerinnemodellen inschakelen voor hun reclame. Zijn ze af van dat nazi-imago. Of het moet zijn dat z'r niet mee zitten.


mvg wk10


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-11-2004 16:11 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 25 november 2004 16:04 schreef windkracht10 het volgende:
Mischien moet londsdale maar gelijk eens negerinnemodellen inschakelen voor hun reclame. Zijn ze af van dat nazi-imago. Of het moet zijn dat z'r niet mee zitten.


Mee eens!


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen