IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lonsdale Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 25-11-2004 17:03 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Grappig dat sommigen hier kafka wel triest vinden terwijl ze geen probleem hebben met nazistische uitingen...


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 25-11-2004 17:04 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 25 november 2004 16:04 schreef windkracht10 het volgende:
Mischien moet londsdale maar gelijk eens negerinnemodellen inschakelen voor hun reclame. Zijn ze af van dat nazi-imago. Of het moet zijn dat z'r niet mee zitten.


lonsdale heeft in het verleden al zwarte modellen ingehuurd om van het nazi imgao aftekomen, geen succes dus


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 25-11-2004 17:07 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 25 november 2004 17:04 schreef Rensykdom het volgende:
lonsdale heeft in het verleden al zwarte modellen ingehuurd om van het nazi imgao aftekomen, geen succes dus
Er zijn ook negers met extreem rechtse ideeën dus het zal niet veel helpen nee...


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 25-11-2004 17:09 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Wel, dan kan londsdale mischien burkas op de markt gooien. Alleen zijn de nederlanders nog niet genoeg geïntegreerd dus daarvoor is het nog wat vroeg.

[Dit bericht is gewijzigd door windkracht10 op 25-11-2004 17:15]


mvg wk10


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 25-11-2004 17:14 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Sinds de verkiezing van pim fortuyn als de grootste nederlander aller tijden denk ik aan een differentieercursus. Om uit te burgeren.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 25-11-2004 18:58 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Lonsdale is al een keer sponsor geweest van zo'n anti-racisme festival.


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 25-11-2004 19:07 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 12:37 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
is die L.O.N.S.D.A.L.E. afkorting hier al eens gepost?
en dat als ze hun jas open hebben je NSDA ziet staan. Van de NSDAP van Hitler


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 25-11-2004 19:28 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 25 november 2004 19:07 schreef Meester het volgende:
en dat als ze hun jas open hebben je NSDA ziet staan. Van de NSDAP van Hitler

Als ze een kant van hun jasje dicht houden zie je NS, De samenzwering wordt alleen maar groter...



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-11-2004 19:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 19:28 schreef Audiophile het volgende:
Als ze een kant van hun jasje dicht houden zie je NS, De samenzwering wordt alleen maar groter...


En als ze hun jas dicht hebben zijn ze incognito


spelfout weggehaald...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 25-11-2004 19:38 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 25 november 2004 19:36 schreef varanus het volgende:
En als ze hun jas dicht hebben zijn ze incognito
Net als potloodventers!


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 25-11-2004 19:45 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 19:38 schreef arrebar het volgende:
Net als potloodventers!
uhh, wat een smeerlappen


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 25-11-2004 19:52 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 25 november 2004 19:45 schreef Meester het volgende:
uhh, wat een smeerlappen

Laat Ons Nu Strippen, Dus Aanschouw Louter Edele-delen
Ik wist wel dat die afkorting heel erg fout was.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 25-11-2004 20:41 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Belachelijk om Lonsdale te verbieden, laten we dan alles maar verbieden wat niet binnen de joods/christelijke lobbie past.

[Dit bericht is gewijzigd door Falkh op 25-11-2004 20:41]


Immortal Pride


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-11-2004 21:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 17:03 schreef arrebar het volgende:
Grappig dat sommigen hier kafka wel triest vinden terwijl ze geen probleem hebben met nazistische uitingen...
Misschien omdat de gemiddelde 'nazi' waar hier op gedoeld wordt er geen fascistische gedachtegangen op na houdt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-11-2004 23:27 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 21:44 schreef kwelgeest het volgende:
Misschien omdat de gemiddelde 'nazi' waar hier op gedoeld wordt er geen fascistische gedachtegangen op na houdt.
Jij bent toch rechts? Vuile nazi!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-11-2004 23:56 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 21:44 schreef kwelgeest het volgende:
Misschien omdat de gemiddelde 'nazi' waar hier op gedoeld wordt er geen fascistische gedachtegangen op na houdt.

Dat klopt, de meeste 'nazis' zijn gewoon een stel verkapte hippies die als hobby de holocaust ontkennen.

Maar ja.... dat snappen ze zelf nog niet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-11-2004 23:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach om de discussies gaande te houden is een incidentele gekleurde uitspraak leuk,


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-11-2004 23:58 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 23:57 schreef Jenje het volgende:
Ach om de discussies gaande te houden is een incidentele gekleurde uitspraak leuk,

Ik wil alleen nog maar witte uitspraken zien, jongeman.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-11-2004 23:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 23:58 schreef M. het volgende:
Ik wil alleen nog maar witte uitspraken zien, jongeman.
Ok, jij voorbeeldige ras-ariër (witter gaat bijna niet ...)


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 27-11-2004 0:03 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Ik ga het nog een keer proberen, zijn hier mensen die mij ff een definitie van nazi of fascist kunnen geven? Of lult iedereen hier maar gewoon een beetje in de ruimte en strooit met wat termen.

En inderdaad is lonsdale gewoon een sportmerk van de bokssport net als everlast.

En blijkbaar zijn wij nederlanders als een van de weinige stomme volken op aarde om aan zo"n merk Nazistische of fascistische symboliek toe te kennen. Wie is hier nu het achterlijke volk?


Dumo
Usericon van Dumo
Posted 27-11-2004 2:20 by Dumo Wijzig reactieProfiel van DumoQuote dit bericht

Die kinderen (want dat zijn het) hebben geen idee wat hun politieke voorkeur is.
Ze doen mee met hun vriendjes en denken zo stoer te zijn.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 27-11-2004 10:22 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 25 november 2004 21:44 schreef kwelgeest het volgende:
Misschien omdat de gemiddelde 'nazi' waar hier op gedoeld wordt er geen fascistische gedachtegangen op na houdt.
Wat een enorm slap gelul. Ik heb het over het punt waar mensen het zelf toegeven(wat op verschillende plaatsen hier is gebeurd). Het meest debiele wat je daarop kan zeggen is dat zo'n figuur dan geen nazi is.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-11-2004 12:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2004 10:22 schreef arrebar het volgende:
Wat een enorm slap gelul. Ik heb het over het punt waar mensen het zelf toegeven(wat op verschillende plaatsen hier is gebeurd). Het meest debiele wat je daarop kan zeggen is dat zo'n figuur dan geen nazi is.
Wie in hemelsnaam heeft hier dan gezegd dat hij nazistisch is en daarna de kafka afgezeken?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


natassja
Usericon van natassja
Posted 27-11-2004 14:17 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2004 23:56 schreef M. het volgende:
Dat klopt, de meeste 'nazis' zijn gewoon een stel verkapte hippies die als hobby de holocaust ontkennen.





tss net of dat echt gebeurt is allemaal


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2004 14:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2004 14:17 schreef natassja het volgende:
tss net of dat echt gebeurt is allemaal
het heeft veel gemeen met jou geboorte, het is helaas gebeurt ..


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen