IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lonsdale Vorige pagina | Volgende pagina
Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 05-04-2005 23:20 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2005 23:09 schreef Oud Vuil het volgende:
Hehe, das gek. Ik draag haast nooit spijkerbroeken.

Maarre, serieus. Strax wordt er ook naar mij met scheve ogen gekeken...

...alsof dat al jaren niet het geval is.


Maar bij jou denken ze: 'Dat meisje heeft een stoppelbaard.'


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 05-04-2005 23:25 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Hier ook maar even posten: Het Friese antwoord op Lonsdale: Klompsdale



[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 05-04-2005 23:28]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-04-2005 23:27 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

boerse humor...altijd leuk !!


Fuck the world and fuck you


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 05-04-2005 23:32 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

oh men, voor dat soort gasten ren ik inderdaad hard weg!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-04-2005 6:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2005 22:57 schreef Jenje het volgende:
Jaja ... zojuist op Ned3 weer eens een diep triest voorbeeld van achterlijk stuk nazi tuig die te dom was om zijn eigen reet af te vegen hoor zeiken over buitenlanders.

Maar er is dus weer heibel omtrent LoNSDale kleertjes ... wat een komedie weer in Nederland
Ik heb gister een voorstel gelezen van iemand van het instituut tegen rassendiscriminatie o.i.d. omtrend 'Londalers' en de omgang ermee. Nou als iets een aanzetting tot haat en discriminatie is dat is het zijn opinie wel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Orion
Usericon van Orion
Posted 06-04-2005 8:32 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 06-04-2005 9:07 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

Leuk media-stigma weer, vroeger was je rascist als je kaal was (dat was voor mij persoonlijk stukken lastiger). Ze zoeken gewoon een term voor rechts-radicaal die leuk staat in de krant, even niet wetende dat rechtse sentimenten in alle lagen van de bevolking voorkomen, en ook even vergetende dat sommige mongolen alles geloven wat ze lezen.
Juist die lui die er niet extreem uitzien, DAT zijn de echte als je het mij vraagt, die hoeven dat voor zichzelf niet te bewijzen met een uniformpje. Dr zitten hier op ZM ook redelijk rechtse lui, niet mijn kop tee, maar in ieder geval hebben ze een mening! sinds wanneer is het verboden een beetje karakter te tonen in dit truttige K-land, die vrijheid van meningsuiting gaat achteruit de laatste tijd, mensen staan ineens nergens meer voor als ze klapjes kunnen krijgen.


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-04-2005 13:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Wat een onzin dat rechts-extremisme een nieuw probleem/opeens opgekomen is. Dit is een manier van links om met de vinger naar eigen volk te wijzen, om de aandacht van de criminaliteit en het extremisme onder allochtonen af te leiden, want dat was de laatste tijd teveel in de media. 'Kijk, autochtone jongeren zijn net zo erg, zoniet erger dan allochtoonse jongeren!'

Verder wordt er een hoop ge-overhyped en opgeblazen. Feit: De heisa rondom 'Lonsdalers' bereikte een hoogtepunt na de vechtpartij tussen Lonsdalers en Marokkanen/Turken in Venray. De 'Lonsdalers' gooiden een ruit in bij een moskee, lekker dom, ok. Vervolgens openden de Marokkanen/Turken een ware jacht op mensen die Lonsdale droegen en dat kwam tot een vechtpartij. Ofwel, de Lonsdale dragende mensen, waarvan waarschijnlijk een aantal niets te maken hadden met het ingooien van de ruit van de moskee, begonnen de vechtpartij niet, maar de Marokkanen/Turken begonnen met een all-out assult op Lonsdalers.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


invictis
Usericon van invictis
Posted 06-04-2005 13:13 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

meer van dit


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 06-04-2005 13:21 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

quote:
Op 6 april 2005 13:04 schreef Misanthrope het volgende:
Wat een onzin dat rechts-extremisme een nieuw probleem/opeens opgekomen is. Dit is een manier van links om met de vinger naar eigen volk te wijzen, om de aandacht van de criminaliteit en het extremisme onder allochtonen af te leiden, want dat was de laatste tijd teveel in de media. 'Kijk, autochtone jongeren zijn net zo erg, zoniet erger dan allochtoonse jongeren!'

Verder wordt er een hoop ge-overhyped en opgeblazen. Feit: De heisa rondom 'Lonsdalers' bereikte een hoogtepunt na de vechtpartij tussen Lonsdalers en Marokkanen/Turken in Venray. De 'Lonsdalers' gooiden een ruit in bij een moskee, lekker dom, ok. Vervolgens openden de Marokkanen/Turken een ware jacht op mensen die Lonsdale droegen en dat kwam tot een vechtpartij. Ofwel, de Lonsdale dragende mensen, waarvan waarschijnlijk een aantal niets te maken hadden met het ingooien van de ruit van de moskee, begonnen de vechtpartij niet, maar de Marokkanen/Turken begonnen met een all-out assult op Lonsdalers.

Hehehe, groot gelijk, waar mensen zijn is altijd intolerantie. Het wordt vervelend als de leugenachtige media zich ertegenaan gaan bemoeien, die hebben geen oog voor nuances en zetten alleen maar de boel tegen elkaar op.
Ik zou niet weten wat die hele 'Lonsdale-Hype' nu helemaal heeft bijgedragen aan een oplossing voor de problemen die er zijn, er is slechts onvrede en nog meer gezeik van gekomen.
Uit Den Haag komt ook weinig zinnigs wat dat betreft. Enge populistische mannetjes schieten als paddestoelen uit de grond, en af en toe verzint er es een domme teef een asielbeleid waar je nu juist diegenen mee pakt die wel graag willen. Brr, als je wil dat iets goed gebeurt, doe het zelf, zo blijkt maar weer...

(misschien es oranje armbandjes laten maken met paratyfus 4 all, hehe)

[Dit bericht is gewijzigd door 1337_misanthrope op 06-04-2005 13:28]


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-04-2005 14:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ay, de misanthropen hier zijn zich aan het vermenigvuldigen.

maar goed, ik vrees dat de "lonsdalers" de voorlopers zijn op datgene wat op grote schaal gaat komen.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 06-04-2005 14:11 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 6 april 2005 14:09 schreef attila_de_hun het volgende:
ay, de misanthropen hier zijn zich aan het vermenigvuldigen.

maar goed, ik vrees dat de "lonsdalers" de voorlopers zijn op datgene wat op grote schaal gaat komen.

kaalheid word mode?



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-04-2005 14:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 14:11 schreef Audiophile het volgende:
kaalheid word mode?
ne gewoon spanningen gebaseerd op etnische achtergrond. en dan, met name tussen noordafrikanen en de rest. of is dat natuurlijk weer onzin. of mag dat niet gezegd worden?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-04-2005 14:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 14:09 schreef attila_de_hun het volgende:
ay, de misanthropen hier zijn zich aan het vermenigvuldigen.

maar goed, ik vrees dat de "lonsdalers" de voorlopers zijn op datgene wat op grote schaal gaat komen.
Is dit nu een geniepige methode om te zeggen dat je het eigenlijk wel met me eens bent?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 06-04-2005 14:17 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

quote:
Op 6 april 2005 14:09 schreef attila_de_hun het volgende:
ay, de misanthropen hier zijn zich aan het vermenigvuldigen.


hehehe, ook een voorloper van wat er op grote schaal gaat komen!
quote:

maar goed, ik vrees dat de "lonsdalers" de voorlopers zijn op datgene wat op grote schaal gaat komen.



Als nederlanders zo dapper waren tenminste, zijn ze echter niet (Adolf Hitler had hier ook een makkie).
Wat dat betreft ben ik banger voor de politiek, die gaan zich overal tegenaan bemoeien als dingen uit de hand lopen, zoals die 'Lonsdale-manie', alleen ze verzinnen altijd de verkeerde maatregelen (omdat ze niet in het echte leven staan). Beter dus zelf zorgen dat dingen niet uit de hand lopen (ik weet, makkelijk gezegd, maar toch).


[Dit bericht is gewijzigd door 1337_misanthrope op 06-04-2005 14:24]


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-04-2005 14:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 14:13 schreef Misanthrope het volgende:
Is dit nu een geniepige methode om te zeggen dat je het eigenlijk wel met me eens bent?


ik ben het vaak met rechts eens wat de allochtinen betreft ja (en dat is dan ook het enige ). Jammer, want eigenlijk vind ik het niet verkeerd als er veel nationaliteiten bijeen wonen. Maar een beetje respect voor het land waarin men woont en de heersende cultuur en mentaliteti lag wel gevraagd worden vind ik. Met name de noordafrikaanse tak, plus de oprukkende moslimfreaks, kunnen dit niet en zijn niet bekwaam om in een open, tolerante maatschappij zoals aanwezig in Westeuropa, te wonen. En nog heb je figuren die de schuld aan het falen van integreren op de autochtone bevolking steken. na al die jaren van tolerantie en soepelheid. ongelooflijk.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-04-2005 14:22]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-04-2005 14:24 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Overigens ben en blijf ik de enige echte Misanthrope!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 06-04-2005 14:25 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

quote:
Op 6 april 2005 14:24 schreef Misanthrope het volgende:
Overigens ben en blijf ik de enige echte Misanthrope!


Heb jij patent op je nickname? heeft Bill Gates dat verzonnen ofzo...


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 06-04-2005 14:38 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

een aantal neo nazis hebben hier op tv eens beweerd dat ze loNSDAle droegen vanwege die NSDA letters.

Hetgeen eigenlijk NSDAP moet zijn, maar goed.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-04-2005 14:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 14:38 schreef Wolveken het volgende:
een aantal neo nazis hebben hier op tv eens beweerd dat ze loNSDAle droegen vanwege die NSDA letters.

Hetgeen eigenlijk NSDAP moet zijn, maar goed.
Ja echt?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 06-04-2005 14:41 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 6 april 2005 8:32 schreef Orion het volgende:




Bloodied by the thorns beside the leaves


1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 06-04-2005 14:44 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

quote:
Op 6 april 2005 14:38 schreef Wolveken het volgende:
een aantal neo nazis hebben hier op tv eens beweerd dat ze loNSDAle droegen vanwege die NSDA letters.

Hetgeen eigenlijk NSDAP moet zijn, maar goed.

Iemand anders heeft me wel es verteld dat Lonsdale door negers is opgezet, lijkt me best een giller eigenlijk...


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 06-04-2005 14:48 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

Stem op Pim Fortuhhu, Gerrit Wilfers of zoiets



TWC
Usericon van TWC
Posted 06-04-2005 14:49 by TWC Wijzig reactieProfiel van TWCQuote dit bericht

quote:
Iemand anders heeft me wel es verteld dat Lonsdale door negers is opgezet, lijkt me best een giller eigenlijk...


Ja en? Kunnen negers geen racisten zijn? Wel eens van de Black Panthers gehoord?


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-04-2005 14:49 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht






Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen