IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lonsdale Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-04-2005 14:50 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 14:49 schreef TWC het volgende:
Ja en? Kunnen negers geen racisten zijn? Wel eens van de Black Panthers gehoord?

Komt ook heel intelligent over als je roept 'Negers zijn kut' en vervolgens door negers ontworpen kleding gaat dragen. Then again, iedereen is afkomstig van negers, dus het is sowieso al niet al te intelligent om dat soort dingen te roepen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 06-04-2005 14:51 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

die foto's komen van een japanse site...



1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 06-04-2005 14:51 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

quote:
Op 6 april 2005 14:49 schreef TWC het volgende:
Ja en? Kunnen negers geen racisten zijn? Wel eens van de Black Panthers gehoord?


Da's niet echt mn punt, (ik zei een paar posts eerder al dat er altijd onverdraagzaamheid is waar mensen zijn). Ik ben gewoon benieuwd.


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


Legion of Satan
Usericon van Legion of Satan
Posted 06-04-2005 14:51 by Legion of Satan Wijzig reactieProfiel van Legion of SatanQuote dit bericht

Wat een discussie

[Dit bericht is gewijzigd door Legion of Satan op 06-04-2005 14:54]


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-04-2005 14:52 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 14:51 schreef Audiophile het volgende:
die foto's komen van een japanse site...


ja dus? het is een sportmerk, net als Everlast, veel gedragen door negers tijdens het boxen etc..

Edit: legion of satan was me al voor

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 06-04-2005 14:53]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Legion of Satan
Usericon van Legion of Satan
Posted 06-04-2005 14:53 by Legion of Satan Wijzig reactieProfiel van Legion of SatanQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 14:44 schreef 1337_misanthrope het volgende:
Iemand anders heeft me wel es verteld dat Lonsdale door negers is opgezet, lijkt me best een giller eigenlijk...


Lonsdale is ook een boksmerk, veel negers dragen ook bokshandschoenen van Lonsdale.
Mohammed Ali droeg ook Lonsdale als trui volgens mij, dus dat mogen die racisten wel even uitleggen.
Lonsdale had zelf een campagne TEGEN racisme gesteund, dus het ligt aan de mensen en niet zozeer het merk.
Ik denk ook dat er nog meer racistische mensen zijn die het niet laten zien maar wel zo denken, ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk racist zijn.


1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 06-04-2005 14:55 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

quote:
Op 6 april 2005 14:53 schreef Legion of Satan het volgende:
Lonsdale is ook een boksmerk, veel negers dragen ook bokshandschoenen van Lonsdale.
Mohammed Ali droeg ook Lonsdale als trui volgens mij, dus dat mogen die racisten wel even uitleggen.
Lonsdale had zelf een campagne TEGEN racisme gesteund, dus het ligt aan de mensen en niet zozeer het merk.
Ik denk ook dat er nog meer racistische mensen zijn die het niet laten zien maar wel zo denken, ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk racist zijn.



OK dan, dan weet ik genoeg, de nederlandsche overheden hebben WEL DEGELIJK iets bereikt met hun gemekker, namelijk het om zeep helpen van een goed lopend kledingmerk! is dat dan niet gewoon laster?

Hulde, hulde, hulde



[Dit bericht is gewijzigd door 1337_misanthrope op 06-04-2005 15:03]


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-04-2005 15:03 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 14:53 schreef Legion of Satan het volgende:
Lonsdale is ook een boksmerk, veel negers dragen ook bokshandschoenen van Lonsdale.
Mohammed Ali droeg ook Lonsdale als trui volgens mij, dus dat mogen die racisten wel even uitleggen.
Lonsdale had zelf een campagne TEGEN racisme gesteund, dus het ligt aan de mensen en niet zozeer het merk.
Ik denk ook dat er nog meer racistische mensen zijn die het niet laten zien maar wel zo denken, ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk racist zijn.


Haal dat "ook" er maar af... Lonsdale IS van oorsprong een boksmerk.

Maar het is idd een goede manier om een bedrijf waar je een hekel aan hebt, te gronde te richten.

Laten we met zijn allen Heineken gaan drinken en vervolgens de binnenstad op stelten gaan zetten...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-04-2005 15:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 14:50 schreef Misanthrope het volgende:
Then again, iedereen is afkomstig van negers,


he? niet dat het wat uitmaakt, maar waar baseer jij dat op?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-04-2005 15:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 15:03 schreef attila_de_hun het volgende:
he? niet dat het wat uitmaakt, maar waar baseer jij dat op?
Evolutie, Homo Sapiens komt uit Afrika, we stammen allemaal af van dezelfde 2000 mensen die over waren na een gigantische vulkaanuitbarsting. Dus tenzij er hier en daar wat halfbloedjes rondlopen (mogelijke mengeling tussen Neanderthalers en Homo Sapiens) zijn we allemaal afstammelingen van de vroegere Homo Sapiens uit Afrika.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 06-04-2005 15:05]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


TWC
Usericon van TWC
Posted 06-04-2005 15:05 by TWC Wijzig reactieProfiel van TWCQuote dit bericht

quote:
Then again, iedereen is afkomstig van negers, dus het is sowieso al niet al te intelligent om dat soort dingen te roepen.


Semi wetenschappelijk geneuzel, niemand weet het en men zal het ook nooit weten. Een eskimo stam in het noorden van Groenland heeft weinig met de afrikaanse neger te maken.
De kip en het ei.

Daarnaast is de landelijke discussie hierover beschamend, programma's zitten vol deskundigen die het verschil niet weten tussen racisme en discriminatie.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-04-2005 15:06 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 15:05 schreef TWC het volgende:
Semi wetenschappelijk geneuzel, niemand weet het en men zal het ook nooit weten. Een eskimo stam in het noorden van Groenland heeft weinig met de afrikaanse neger te maken.
De kip en het ei.

Daarnaast is de landelijke discussie hierover beschamend, programma's zitten vol deskundigen die het verschil niet weten tussen racisme en discriminatie.

Als we de wetenschap niet serieus kunnen nemen, wat valt er dan te discussieren?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-04-2005 15:10 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 april 2005 15:04 schreef Misanthrope het volgende:
Evolutie, Homo Sapiens komt uit Afrika, we stammen allemaal af van dezelfde 2000 mensen die over waren na een gigantische vulkaanuitbarsting. Dus tenzij er hier en daar wat halfbloedjes rondlopen (mogelijke mengeling tussen Neanderthalers en Homo Sapiens) zijn we allemaal afstammelingen van de vroegere Homo Sapiens uit Afrika.

of wij hebben een gemeenschappelijke voorouder wat we weten over de menselijke evolutie is alles behalve compleet.

quote:
30 jaar geleden, aan Klasier River Mouth aan de kust van Zuid-Afrika, is een rijk archeologische gebied voor het eerst uitgegraven.
Men vond daar de skeletten van een groep mensen die ongelofelijk modern in hun lichamelijke vorm waren.
Heel vreemd, omdat ze gedateerd werden uit ongeveer 120.000 jaar geleden.
Bij deze resten werden ook fijne haken en beenderen werktuigen gevonden.
Dit soort vondsten passen niet in het plaatje.
Immers, de meeste vondsten van dergelijke combinaties stammen uit een periode van rond 40.000 jaar geleden.

Kennelijk kenden we 100.000 jaar geleden al trucjes waarvan we geacht worden die pas 40.000 jaar geleden onder de knie te hebben gekregen.
Zouden we dan 60.000 jaar lang zijn blijven steken om vervolgens (de laatste 40.000 jaar) een technologische vlucht te nemen?
Zijn er nog andere bewijzen die erop wijzen dat de historie van de mens eens flink herzien moet worden?

Ja die zijn er… en hoe!
Anomalieën… de archeologische wereld zit er vol mee.
Wat te denken van een schoenafdruk uit het Cambrium (ruwweg zo een 5 miljoen jaar geleden), gevonden in Antelope Springs, Utah (VS)?
En dan hebben we nog de spijker uit Schotland gedateerd uit het precambische tijdperk.
Dateringsfouten? Hoaxen?
In Dorchester, Massachusettes werd een precambisch stuk rots met springstof opgeblazen, uit deze rots kwam een verfijnde metalen vaas tevoorschijn.
Deze vondst brengt ons dus zo'n 600 miljoen jaar terug.
Bedrog?
Hoe zit het dan met de zuiver ronde metalen bollen die onder andere in Zuid Afrika gevonden worden.
Perfect ronde objecten waarvan sommige drie parallelle groeven hebben rond het breedste gedeelte.

Deze bollen zijn de oudste vondsten die we tot nu toe hebben, ze zijn een ongelofelijke 2,8 miljard jaar oud.
De bollen zijn gevonden in een formatie van pyrofiliet, een mica-achtige mineraalsoort waarvan de ouderdom is geschat op 2,8 miljard jaar. Die gegevens had hij (Roelf Marx, de curator van het museum in Klerksdorp, Zuid-Afrika) van professor Bisschoff, de leraar geologie aan de universiteit van Potchefstroom. Deze bollen zouden zijn gemaakt van limoniet, een soort ijzererts, maar het is een erg ongebruikelijke soort limoniet omdat dit materiaal veel harder is. Zelfs met een stalen punt kan er niet in gekrast worden, wat betekent dat ze extreem hard zijn. Zuiver limoniet-erts is gewoonlijk erg zacht, dus dat maakt de bollen uiterst raadselachtig.


http://www.dossierx.nl/index.php/content/view/45/28/


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-04-2005 15:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 15:04 schreef Misanthrope het volgende:
Evolutie, Homo Sapiens komt uit Afrika, we stammen allemaal af van dezelfde 2000 mensen die over waren na een gigantische vulkaanuitbarsting. Dus tenzij er hier en daar wat halfbloedjes rondlopen (mogelijke mengeling tussen Neanderthalers en Homo Sapiens) zijn we allemaal afstammelingen van de vroegere Homo Sapiens uit Afrika.


Ja, dat weet ik maar de vraag is of dat al "negers" waren. Binnen de huidige negers is de variatie in genen even groot als het verschil neger-eskimo. Dus om nu aan te nemen dat de eerste mensen negers waren is te kort door de bocht. Waarschijnlijk hadden ze een donkere huidskleur en ik gok erop dat ze veel op aboriginals leken (no offense meant als hier een abo aanwezig is).

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-04-2005 15:16]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-04-2005 15:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 15:11 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja, dat weet ik maar de vraag is of dat al "negers" waren. Binnen de huidige negers is de variatie in genen even groot als het verschil neger-eskimo. Dus om nu aan te nemen dat de eerste mensen negers waren is te kort door de bocht. Waarschijnlijk hadden ze een donkere huiskleur en ik gok erop dat ze veel op aboriginals leken (no offense meant als hier een abo aanwezig is).
Ik bedoel met 'negers' dus donkergekleurde mensen. We stammen af van donkergekleurde mensen, de mensen waar blanke racisten over het algemeen een hekel aan hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 06-04-2005 15:15]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-04-2005 15:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 april 2005 15:06 schreef Misanthrope het volgende:
Als we de wetenschap niet serieus kunnen nemen, wat valt er dan te discussieren?

wetenschap is nog steeds teveel beinvloed door politiek, en overhaastte conclusies.

OT: de mens is niet onder te verdelen in rassen omdat bijvoorbeeld negers onderling meer kunnen verschillen. daarom is racisme achterhaald.
mensen die nog wel in rassen geloven en hiermee discrimineren kom je ook maar weinig tegen, de mensen discrimineren meer op afkomst,geloof en cultuur.

mensen die alle lonsdalers zien als racisten weten het ten eerste niet waar ze het over hebben ten tweede discrimineren ze zelf ook.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-04-2005 15:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 15:14 schreef ElitE het volgende:
wetenschap is nog steeds teveel beinvloed door politiek, en overhaastte conclusies.

OT: de mens is niet onder te verdelen in rassen omdat bijvoorbeeld negers onderling meer kunnen verschillen. daarom is racisme achterhaald.
mensen die nog wel in rassen geloven en hiermee discrimineren kom je ook maar weinig tegen, de mensen discrimineren meer op afkomst,geloof en cultuur.

mensen die alle lonsdalers zien als racisten weten het ten eerste niet waar ze het over hebben ten tweede discrimineren ze zelf ook.
Natuurlijk is wetenschap niet perfect, maar als we gaan veronderstellen dat niets zeker is en we aan alles kunnen twijfelen, zullen we ook nooit achter 'zekerheden' komen, laat staan dat we dan vooruitgang boeken. Wetenschap is slechts een hypothese van hoe wij op dit moment denken dat iets is, dat is een waarheid totdat het tegendeel bewezen wordt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-04-2005 15:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 15:14 schreef Misanthrope het volgende:
Ik bedoel met 'negers' dus donkergekleurde mensen. We stammen af van donkergekleurde mensen, de mensen waar blanke racisten over het algemeen een hekel aan hebben.


dan moeten de blanke racisten zich toch eens wat meer verdiepen hierin want het zou hetzelfde zijn als een blanke rascist als "arabier" wordt beschouwd.


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-04-2005 15:20 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ging het hier nou over Lonsdale?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-04-2005 15:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 15:18 schreef Misanthrope het volgende:
Natuurlijk is wetenschap niet perfect, maar als we gaan veronderstellen dat niets zeker is en we aan alles kunnen twijfelen, zullen we ook nooit achter 'zekerheden' komen, laat staan dat we dan vooruitgang boeken. Wetenschap is slechts een hypothese van hoe wij op dit moment denken dat iets is, dat is een waarheid totdat het tegendeel bewezen wordt.


een gevaar van de huisige wetenschap zopu kunnen dat het gefinancieerd wordt door het bedrijfsleven. wetenschap zou onafhankelijk moeten zijn. kapitaal, religie, filosofie of politiek moeten zich eigenlijk hier niet mee bemoeien. (maar dat is verder onmogelijk, weet ik ook wel)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-04-2005 15:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 15:19 schreef attila_de_hun het volgende:
dan moeten de blanke racisten zich toch eens wat meer verdiepen hierin want het zou hetzelfde zijn als een blanke rascist als "arabier" wordt beschouwd.
Ochja, extreem-rechts is er ook nog steeds niet achter dat ze geen Ariers zijn.

Ari·ër (de ~ (m.), ~s)
Indo-Europees sprekende Indiër of Iraniër


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-04-2005 15:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

mensen die sceptischer staan tegenover de huidige wetenschap is beter.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-04-2005 15:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 15:20 schreef attila_de_hun het volgende:
een gevaar van de huisige wetenschap zopu kunnen dat het gefinancieerd wordt door het bedrijfsleven. wetenschap zou onafhankelijk moeten zijn. kapitaal, religie, filosofie of politiek moeten zich eigenlijk hier niet mee bemoeien. (maar dat is verder onmogelijk, weet ik ook wel)


Wetenschap is NOOIT onafhankelijk geweest. De grootste ontdekkingen zijn gedaan met behulp van allerlei sponsors.

Ik zie ook niet waarom die onafhankelijkheid wenselijk is. De wetenschap staat niet op zichzelf. Het staat in dienst van de mensen, bedrijven etc. die het gebruiken, derhalve is een praktische stimulans vanuit die groeperingen een gewenst element. Anyway een voorbeeld uit de praktijk: Welk land heeft in alle gebieden van de wetenschap de meeste bijdragen geleverd de laatste 150 jaar? En welk land heeft veel verwewendheid tussen het bedrijfsleven en wetenschap? 'nuff said.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 06-04-2005 15:28 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

quote:
Op 6 april 2005 15:25 schreef Chelman het volgende:
Wetenschap is NOOIT onafhankelijk geweest. De grootste ontdekkingen zijn gedaan met behulp van allerlei sponsors.

Ik zie ook niet waarom die onafhankelijkheid wenselijk is. De wetenschap staat niet op zichzelf. Het staat in dienst van de mensen, bedrijven etc. die het gebruiken, derhalve is een praktische stimulans vanuit die groeperingen een gewenst element. Anyway een voorbeeld uit de praktijk: Welk land heeft in alle gebieden van de wetenschap de meeste bijdragen geleverd de laatste 150 jaar? En welk land heeft veel verwewendheid tussen het bedrijfsleven en wetenschap? 'nuff said.

Yup, en je hebt ook bedrijven die spullen aan scholen leveren (computers bijvoorbeeld), en aangezien de overheid het onderwijs nogal es in de kou laat staan is dat niet heel verkeerd ofzo.
Sucking corporate cock since.... (vul hier uw geboortedatum in)


[Dit bericht is gewijzigd door 1337_misanthrope op 06-04-2005 15:32]


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-04-2005 15:31 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

wat heb je bovendien aan niet praktische wetenschap.
ik wil liever weten hoe ik met mijn auto op waterstof rij dan dat ik het schijtpatroon van en lijster weet.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen