IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lonsdale Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 10-04-2005 5:41 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Haha, ik vind hem wel een beetje grappig.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 10-04-2005 20:33 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 6 april 2005 15:59 schreef Chelman het volgende:
Einstein werkte o.a. mee aan de Manhattan project waar ook het bedrijfsleven bij betrokken was.
Einstein was juist een van de tegenstanders van de atoombom, hij schreef een brief aan Roosevelt met daarin een waarschuwing dat de atoombom een vreselijk wapen was.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-04-2005 20:37 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 15:41 schreef 1337_misanthrope het volgende:
en anders Werner von Braun wel (beiden hebben belangrijke bijdrage geleverd aan ontwikkelijg van atoomwapens.)
Von Braun was raketgeleerde. Nu is een raket wel enorm handig om een atoomwapen mee af te leveren, maar ben ik als rijinstructeur nu ook een potentiƫle terrorist omdat ik een buslading vol dynamiet in een gebouw rijden kan?

Beetje onzinnig.

(en wtf heeft dit met Lonsdale te maken?)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-04-2005 20:45 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

De meeste, ahum, 'lonsdalers' weten niet eens wie Einstein en consorten zijn


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-04-2005 20:45 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 20:45 schreef aerodis het volgende:
De meeste, ahum, 'lonsdalers' weten niet eens wie Einstein en consorten zijn
Misschien dat ze kunnen raden onder wie Von Braun de meeste uren gedraaid heeft, maar verder...

Weinig kans.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 10-04-2005 20:46 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 10 april 2005 20:37 schreef Greycloak het volgende:
Von Braun was raketgeleerde. Nu is een raket wel enorm handig om een atoomwapen mee af te leveren, maar ben ik als rijinstructeur nu ook een potentiƫle terrorist omdat ik een buslading vol dynamiet in een gebouw rijden kan?

Beetje onzinnig.

(en wtf heeft dit met Lonsdale te maken?)
Veel mensen verwarren Von Braun met Heisenberg, Heisenberg was namelijk wel bezig met het maken van een atoombom. Alleen kon hij het uranium niet verrijken. En ja dat is best wel handig als je een atoombom wilt maken.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-04-2005 21:00 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Weet jij hoe je een atoombom moet maken???? Terrorist!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-04-2005 21:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Vandaag en gister aangehad, resultaat:

Behalve veel scheve gezichten,
- een turk, met shoarma zaak die graga koffie met me wilde drinken
- een marrokkaan bij de burger king de wel wilde daten
- een Sudanees die mijn auto wel wilde maken (automonteur)

hahah


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 10-04-2005 21:33 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

maar jij bent ook geen kale gabber. Jij speelt vals.



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-04-2005 21:37 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 21:32 schreef ghoulliette het volgende:

- een Sudanees die mijn auto wel wilde maken (automonteur)

hahah



Kwam hij krijsend naar je toe gerend met de melding dat hij uit Sudan komt?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-04-2005 21:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 21:33 schreef Audiophile het volgende:
maar jij bent ook geen kale gabber. Jij speelt vals.

ik had wel witte veters


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-04-2005 21:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 21:37 schreef aerodis het volgende:
Kwam hij krijsend naar je toe gerend met de melding dat hij uit Sudan komt?
hij begon over mijn kleding stijl, en dat ik zo mooi was, toen wkam de rest


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 10-04-2005 21:47 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 10 april 2005 21:45 schreef ghoulliette het volgende:
hij begon over mijn kleding stijl, en dat ik zo mooi was, toen wkam de rest

"heej lonsdale! Sjonge wat ben jij mooi zeg, mag ik jou auto maken?"



kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 10-04-2005 21:48 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Ze maken wel mooie kleding (nou ja soms dan) voor een maatschappelijk betrokken organisatie


And my marlboro light


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 10-04-2005 22:00 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 10 april 2005 21:00 schreef aerodis het volgende:
Weet jij hoe je een atoombom moet maken???? Terrorist!
Als je interesse hebtn, ik heb voor school een "recept" in elkaar gedraait. Kan ik hier zo posten.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-04-2005 22:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 21:47 schreef Audiophile het volgende:
"heej lonsdale! Sjonge wat ben jij mooi zeg, mag ik jou auto maken?"
"iek geb nog grattiesj lieggen pakket vor aan kontaktsloitel van autto vastmakken, iesj nit moeluk, iek kan goet makken! Jai drajen sloitel, autto noit mir problemmen! En als jai lif, jij starten autto in boert van grot gebau van jou offerheit ja?"


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 10-04-2005 22:06 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 10 april 2005 21:32 schreef ghoulliette het volgende:
Vandaag en gister aangehad, resultaat:

- een Sudanees die mijn auto wel wilde maken (automonteur)

hahah

Daar heb ik geen lonsdale voor nodig, toen we in Polen waren van de zomer daren er een stel zigeuners die zo vriendelijk waren om ons te attenderen dat er iets mis was met onze auto en dat ze een rustig plekje kenden waar ze ons wel konden helpen. Toch maar niet gedaan.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-04-2005 22:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Nou hij sprak ondanks dat hij pas 3 jaar in nederland woonde beter Nederlands dan dat. en ook Engels.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-04-2005 4:16 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-04-2005 7:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2005 4:16 schreef Schaep het volgende:
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/132.html


quote:

10 apr 2005 21:02 | door: MOH Gabber
Ach man kanker turken houd jullie bek over lonsdale lonsdale is NU voor racisten en dat is moor ook!!!!
Turken het land uit.
Kanker de kanker holland moet blanker.
in het land van de klompen en de kaas zijn de blanken de baas!!!


Hehe Wat een intelligentie.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Legion of Satan
Usericon van Legion of Satan
Posted 11-04-2005 13:33 by Legion of Satan Wijzig reactieProfiel van Legion of SatanQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 21:45 schreef ghoulliette het volgende:
hij begon over mijn kleding stijl, en dat ik zo mooi was, toen wkam de rest


Kleren maken iemand niet minder geil of zo.


Siemn SikFuk
rumboon
Usericon van Siemn SikFuk
Posted 11-04-2005 16:05 by Siemn SikFuk Wijzig reactieProfiel van Siemn SikFukQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2005 4:16 schreef Schaep het volgende:
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/132.html


Taalgebruik

10 apr 2005 16:29 | door: L0nsdale-chick
wat is er mis met l0nsdale? diej buitenlanders lo0pe c0nstant mense uit te schelde vo0r kk 0p fucking l0nsdale dragers wtf waar slaat da t0p niet iedereen diej dat draagt is racist 0fs0w ho0r!! en vo0r de buitenlanders julliej zijn triest beetje met een gr0ep mense beuke amar z0 gauw julliej alleen zijn scheite julliej 7 kleure in julliej br0ek man!! ik kan ut weten heb et zelf meegemaakt mij beetje met ze 5en beuke maar z0 gauw ze alleen zijn en k0me mij tegen l0pe ze 10 m 0m me heen stelletje trieste mense zijn ut!!

[Dit bericht is gewijzigd door Siemn SikFuk op 11-04-2005 16:07]


Emiel, wat was ook alweer die smehrkant?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-04-2005 16:21 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
egt gast ik weet niet wat je praat mah ik heb tegen kaasjes diej lonsdale dragen en diej rascistisch zijn niet tegen mensen diej niet rascistische zijn dusz ga eerst nederlands leren dan moet je komen en hier typen




skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 11-04-2005 17:21 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

LAL


Suck my piss


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-04-2005 20:03 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Doet me aan dat ene plaatje denken:

"Don't mess with me... Or I will argue with you over the internet!!!"


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen