IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lonsdale Vorige pagina | Volgende pagina
Legion of Satan
Usericon van Legion of Satan
Posted 13-04-2005 14:39 by Legion of Satan Wijzig reactieProfiel van Legion of SatanQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2005 23:54 schreef MindlessMayo het volgende:
Al gepost? Leuke flame, zie link

[L]aat
[o]ns
[n]ederlanders
[s]amen
[d]e
[a]llochtonen
[L]angsaam
[e]xecuteren

[L]ANG
[O]VER
[N]AGEDACHT
[D]OOR
[O]NZE
[N]AZI'S

http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/132.html

Pff.


Langzaam met een S


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-04-2005 14:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2005 14:39 schreef Legion of Satan het volgende:
Langzaam met een S


Autochtonen hoeven geen correcte spelling toe te passen. Dat geldt alleen voor allochtonen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Orion
Usericon van Orion
Posted 13-04-2005 14:41 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

[L]aat
[O]ns
[N]ederlandse
[S]kinheads
[D]e
[A]llochtonen
[L]angzaam
[E]limineren



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 13-04-2005 14:45 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

moet je dat "topic" daar lezen dan

denk er zo'n gast echt dat t dat betekent, zegt ie;

"Maar Lonsdale is een Engels merk, dus waarom zou het een Nederlandse betekenis hebben?" (k heb de spelfouten er ff uitgehaald)

[Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 13-04-2005 16:37]



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-04-2005 15:43 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Nu nog de spelfouten uit je eigen tekst halen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 13-04-2005 16:34 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2005 15:43 schreef Misanthrope het volgende:
Nu nog de spelfouten uit je eigen tekst halen.


leuk, begin je weer, nog leuker; er staan niet echt fouten in ofzo



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-04-2005 16:36 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 april 2005 16:34 schreef Jansuh het volgende:
leuk, begin je weer, nog leuker; er staan niet echt fouten in ofzo
't betekenT

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 13-04-2005 16:36]


I'm not being rude. You're just insignificant.


invictis
Usericon van invictis
Posted 13-04-2005 16:36 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

mwah "die topic" mag wel "dat topic" worden


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 13-04-2005 16:37 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

ach, topic is een engels woord he



Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 13-04-2005 16:39 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2005 16:34 schreef Jansuh het volgende:
leuk, begin je weer, nog leuker; er staan niet echt fouten in ofzo



soms vraag je er gewoon om

k denk k k denk k dak k etc.


Het zal je moeder maar wezen...


invictis
Usericon van invictis
Posted 13-04-2005 16:45 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

denk k k k...


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 13-04-2005 16:46 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2005 16:39 schreef Inferno het volgende:
soms vraag je er gewoon om

k denk k k denk k dak k etc.


pff, k heb een hekel om "ik" met een "i" te schrijven, vandaar.
en het is een forum, geen krantenbericht ofzo.

pfff, en ik sta toch gedekt in m'n signature



CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 13-04-2005 16:54 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 12 april 2005 23:54 schreef MindlessMayo het volgende:
Al gepost? Leuke flame, zie link

[L]aat
[o]ns
[n]ederlanders
[s]amen
[d]e
[a]llochtonen
[L]angsaam
[e]xecuteren

[L]ANG
[O]VER
[N]AGEDACHT
[D]OOR
[O]NZE
[N]AZI'S

http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/132.html

Pff.


Jeetje zeg, zieke mensen. Omdat ik nieuwsgierig was heb ik die reacties eronder maar eens even gelezen. Niet allemaal, maar toch... >_< Stelletje dommerds.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-04-2005 16:57 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2005 16:36 schreef invictis het volgende:
mwah "die topic" mag wel "dat topic" worden
Nee, 'die topic' klopt en 'dat topic' is foutief Nederlands.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-04-2005 16:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2005 16:36 schreef invictis het volgende:
mwah "die topic" mag wel "dat topic" worden


Neehee... Volgens Van Dale is het "de topic" en dus ook "die topic"... (Niet dat ik dat uit mijn bek krijg, maar goed...)



edit: Hmz, ik ben langzaam...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 13-04-2005 16:59]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


invictis
Usericon van invictis
Posted 13-04-2005 17:02 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2005 16:54 schreef CurseOfDeath het volgende:
Jeetje zeg, zieke mensen. Omdat ik nieuwsgierig was heb ik die reacties eronder maar eens even gelezen. Niet allemaal, maar toch... >_< Stelletje dommerds.


mwah het leeft dus schijnbaar wel, en vergis je niet in de marokkaanse jeugd, het zijn gewoon stelletje uitdagende eikels 1e klas.
Wel eens op HC in Utrecht rondgelopen,Dordrecht of in Gouda of in Rotterdam?
Ik heb zelfs Polen gekend die niet wisten hoe snel ze terug moesten gaan naar Polen door de overlast van Marokkanen, ik ken ook genoeg Surinamers die helemaal gestoord van ze worden.
De Marokkaanse jeugd is gewoon een enorme probleemgroep die echt eens goed aangepakt moet worden.
Hier loopt de politie er met een boog omheen, angsthazen 1e klas.
Men zou voor de gein eens een maandje hier moeten buurten of in de desbetreffende probleemsteden, eens kijken hoe men er dan tegen aan kijkt.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 13-04-2005 17:03 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2005 16:57 schreef Misanthrope het volgende:
Nee, 'die topic' klopt en 'dat topic' is foutief Nederlands.


is dat zo


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 13-04-2005 17:16 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 13 april 2005 17:02 schreef invictis het volgende:
mwah het leeft dus schijnbaar wel, en vergis je niet in de marokkaanse jeugd, het zijn gewoon stelletje uitdagende eikels 1e klas.
Wel eens op HC in Utrecht rondgelopen,Dordrecht of in Gouda of in Rotterdam?
Ik heb zelfs Polen gekend die niet wisten hoe snel ze terug moesten gaan naar Polen door de overlast van Marokkanen, ik ken ook genoeg Surinamers die helemaal gestoord van ze worden.
De Marokkaanse jeugd is gewoon een enorme probleemgroep die echt eens goed aangepakt moet worden.
Hier loopt de politie er met een boog omheen, angsthazen 1e klas.
Men zou voor de gein eens een maandje hier moeten buurten of in de desbetreffende probleemsteden, eens kijken hoe men er dan tegen aan kijkt.

Nee, nooit gedaan. Denk dat als je daar wel ervaring mee hebt je er inderdaad zo tegen aankijkt. Ik ben dan wel weer zo dat ik denk 'Waar problemen zijn hebben meerderen schuld.' En je zult mij dus niet iets negatiefs over alleen de buitenlanders horen zeggen. Maar hee, zoals ik al zei; ik heb geen idee hoe t zit in de grotere steden. Gelukkig maar ook, denk ik dan.


Bloodied by the thorns beside the leaves


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-04-2005 17:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2005 17:03 schreef invictis het volgende:
is dat zo


Ja (zie mijn vorige post)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


invictis
Usericon van invictis
Posted 13-04-2005 17:18 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2005 17:17 schreef altx het volgende:
Ja (zie mijn vorige post)


damn, amazing...
Het ligt in het gehoor iig fout, weer wat geleerd
Ik krijg het alsnog niet uit mijn strot


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 14-04-2005 17:20 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

The story continues, goed voor de werkgelegenheid dit soort grappen:

http://www.nu.nl/news/511664/10/Kledingmerk_Lonsdale_vertrekt_uit_Nederland.html

Wat had men nu met 'de kwakkelende economie weer uit het slop trekken'. Hulde hoor

[Dit bericht is gewijzigd door 1337_misanthrope op 14-04-2005 17:21]


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-04-2005 18:00 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 13 april 2005 17:16 schreef CurseOfDeath het volgende:
... 'Waar problemen zijn hebben meerderen schuld.' ...


En deze wijsheid kan je vast ook goed onderbouwen? Dit zal vast af en toe waar zijn, maar waarschijnlijk ook net zo vaak onwaar. Vooral chickenshit mensen (leraren, ja het zit me diep ) die geen standpunt durven te nemen zeggen dit soort absurde dingen.



Legion of Satan
Usericon van Legion of Satan
Posted 14-04-2005 23:17 by Legion of Satan Wijzig reactieProfiel van Legion of SatanQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2005 17:20 schreef 1337_misanthrope het volgende:
The story continues, goed voor de werkgelegenheid dit soort grappen:

http://www.nu.nl/news/511664/10/Kledingmerk_Lonsdale_vertrekt_uit_Nederland.html




Jammer voor de fabriekant en verkopers ervan, terwijl Lonsdale helemaal geen racistisch merk is.


Legion of Satan
Usericon van Legion of Satan
Posted 14-04-2005 23:19 by Legion of Satan Wijzig reactieProfiel van Legion of SatanQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2005 14:40 schreef Chelman het volgende:
Autochtonen hoeven geen correcte spelling toe te passen. Dat geldt alleen voor allochtonen.




Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-04-2005 23:23 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Nike maakt misbruik van kinderen in derdewereldlanden, laten we allemaal Nike kleren dragen en buitenlanders mishandelen. Je moet toch wat over hebben voor een betere wereld.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen