IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lonsdale Vorige pagina | Volgende pagina
natassja
Usericon van natassja
Posted 18-11-2004 13:29 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

de lonsdale kids hebben al weer een nieuw merk wat antiebuitenlanders is
alleen weet dat nog niet iedereen dus over een jaar kan men over dat merk gaan zeiken



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-11-2004 13:30 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 18 november 2004 13:26 schreef zarlack het volgende:
als je bepaalde kleur armbandje droeg betekent toch ook iets? *grijnz*
uh aan welke kant moest je nu ook alweer een oorbel dragen ?

Vergeet die gele zakdoek in je kontzak niet


Zenial


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 18-11-2004 13:30 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 13:29 schreef natassja het volgende:
de lonsdale kids hebben al weer een nieuw merk wat antiebuitenlanders is
alleen weet dat nog niet iedereen dus over een jaar kan men over dat merk gaan zeiken




zolang ze maar van studs , kogelriemen etc afblijven


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 18-11-2004 13:31 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 13:30 schreef Zenial het volgende:
Vergeet die gele zakdoek in je kontzak niet


uh die is ondertussen groen



Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2004 13:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 12:29 schreef Jenje het volgende:
"dat gaat je niks aan" en weglopen ...

weglopen als je achter je buro zit? wat maakt dat dan voor indruk bij de kids, dan weten ze dat ze je hebben.


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 18-11-2004 13:48 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 13:45 schreef ghoulliette het volgende:
weglopen als je achter je buro zit? wat maakt dat dan voor indruk bij de kids, dan weten ze dat ze je hebben.


uh huilen en hopen op mededogen?


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-11-2004 13:48 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Klopt! Tegenwoordig weten ze zelfs op de basisschool maar al te goed hoe ze een leraar voor l*l kunnen zetten. En het dan ook nog gewoon doen. Respectloos.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-11-2004 13:53 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

zijn jullie erbij? zitten jullie nog op school?

er worden weleens intieme vragen gesteld, soms lokt de leraar het zelf een beetje uit als hij over zijn prive leven begint. Maar ten eerste hoort een leraar te zorgen dat die vraag niet gesteld word(geen aanleiding geven) ten tweede hoeft hij geen antwoord te geven.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 18-11-2004 13:53 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 13:48 schreef DecomposingBitch het volgende:
Klopt! Tegenwoordig weten ze zelfs op de basisschool maar al te goed hoe ze een leraar voor l*l kunnen zetten. En het dan ook nog gewoon doen. Respectloos.


gebeurde 20 jaar geleden ook al *jezzes ben ik zo oud*


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 18-11-2004 13:55 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

verveling is niets nieuws...


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 13:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Er zijn leerlingen die de goorste kutdingen doen om leraren in de zeik te zetten, maar een beetje leraar weet daar prima raad mee ..

In mijn jaar als TOA ook wel eens vragen gehad die over mijn privesfeer gingen, en als ze een bepaalde manier gevraagd werden antwoorde ik er niet op, en als ze gewoon uit interesse gevraagd werden dan wel ...



MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-11-2004 13:56 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 13:53 schreef ElitE het volgende:
zijn jullie erbij? zitten jullie nog op school?

er worden weleens intieme vragen gesteld, soms lokt de leraar het zelf een beetje uit als hij over zijn prive leven begint. Maar ten eerste hoort een leraar te zorgen dat die vraag niet gesteld word(geen aanleiding geven) ten tweede hoeft hij geen antwoord te geven.


Ja ik zit erbij want ik geef momenteel les en die kinderen doen dat dus idd.
Overigens kun je zoiets wel stellen, maar ga jij maar eens voor zo'n klas staan. 90% van de klas heb je meestal wel onder controle maar er zit altijd wel zo'n teringmormel tussen die het bloed onder je nagels vandaan kunt halen. Overigens kun jij wel bepalen wat er wel of niet gezegt wordt, maar vraag is of ze ook echt naar je luisteren. Dan kun je wel autoriteit hebben, maar jij zult je zelf vast wel die etter uit je klas op de basisschool kunnen herinneren die de leraar altijd uitschold.


Kankerlul


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2004 13:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 13:53 schreef ElitE het volgende:
zijn jullie erbij? zitten jullie nog op school?


Vrienden hebben die docent zijn helpt. En mijn broertjes en zusje zitten nog op school.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-11-2004 13:58 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 november 2004 13:56 schreef Jenje het volgende:
Er zijn leerlingen die de goorste kutdingen doen om leraren in de zeik te zetten, maar een beetje leraar weet daar prima raad mee ..

In mijn jaar als TOA ook wel eens vragen gehad die over mijn privesfeer gingen, en als ze een bepaalde manier gevraagd werden antwoorde ik er niet op, en als ze gewoon uit interesse gevraagd werden dan wel ...




jammer genoeg kunnen veel leraren geen orde houden, uitleggen, of zijn juist te streng waardoor het tegenwerkt


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 13:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heel simpel, uit de les verwijderen ...

Op school waar ik heb gewerkt was er ook zo één en die kreeg van één van de learaen aan na 2 of 3 lessen te horen: elke keer als je iets doet wat mij niet bevalt, ga je er uit .. niet mijn zorg als je blijft hangen ....

Na week of 4 a 5 werd ie toch braver ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2004 13:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 13:53 schreef ElitE het volgende:
zijn jullie erbij? zitten jullie nog op school?

er worden weleens intieme vragen gesteld, soms lokt de leraar het zelf een beetje uit als hij over zijn prive leven begint. Maar ten eerste hoort een leraar te zorgen dat die vraag niet gesteld word(geen aanleiding geven) ten tweede hoeft hij geen antwoord te geven.


ha! een leraar moet kunnen zeggen wat hij/zij wilt. Maar tegenwoordig moeten leraren vooral "begripvol" zijn en "goed scoren" bij leerlingen. Neen, een leraar moet gezag hebben . je kunt best vriendelijk omgaan met de pupillen maar er moeten grenzen zijn. En lastige klanten moeten gewoon de klas uitgewerkt worden (en bij herhaling van school af geschopt) zoadt de welwillende leerlingen wel kennis op kunnen doen.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-11-2004 14:01 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 13:59 schreef attila_de_hun het volgende:
ha! een leraar moet kunnen zeggen wat hij/zij wilt. Maar tegenwoordig moeten leraren vooral "begripvol" zijn en "goed scoren" bij leerlingen. Neen, een leraar moet gezag hebben . je kunt best vriendelijk omgaan met de pupillen maar er moeten grenzen zijn. En lastige klanten moeten gewoon de klas uitgewerkt worden (en bij herhaling van school af geschopt) zoadt de welwillende leerlingen wel kennis op kunnen doen.



Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 14:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 13:58 schreef ElitE het volgende:
jammer genoeg kunnen veel leraren geen orde houden, uitleggen, of zijn juist te streng waardoor het tegenwerkt


Ik was geen leraar he, ik hoefde maar enkele keren echt corrigerend op te treden, aangezien als ik met leerlingen werkte, ze in kleine groepjes naar mij toe moesten komen, en dan willen ze wat van je en dan zijn ze poeslief.

Nauurlijk staat de kwaliteit van de les en de houding van de leerlingen in verband met de kwaliteit van de leraren .. elke leraar heeft zijn eigen stijl .. er zijn jammer genoeg veel leraren die niet meer beschikken over dat natuurlijke overwicht, en dat komt mijns inziens door al die veranbderingen en halve maatregelen door de regering die de leraar op een hele zwak plaats neerzetten.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-11-2004 14:03 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik reageerde zelf ook niet op zulke vragen of opmerkingen. Soms maakte ik een opmerking terug, ben er zonder kleerscheuren vanaf gekomen.(wel zorgen dat die door de beugel kan en dat de desbetreffende leerling niet al te erg voor schut komt te staan, anders heb je de poppen helemaal aan het dansen)


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-11-2004 14:04 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

hey maarehhh hier gaat de discussie niet over he. het ging over gabbuhtjes in lonsdale... oh nee dat heten tegenwoordig "Lonsdalers"


Kankerlul


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 18-11-2004 14:10 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

hmm waar zijn de tijden van tuchtiging..
Hoewel met van rietjes op de handen slaan is niet slim kunnen ze niet meer werken
ben voor schavot in de klas

maar ff sereneus..groeps gedrag ..als er 1 idioot in de klas zit maar de rest vind het allemaal lachwekkend en keurt het niet af dan blijft diegene doorgaan ..hij/zij valt op en heeft succes, en denkt dat het wel heel cool is ..als de leraar of lerares jankend de klas uitloopt


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-11-2004 14:12 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Dat ligt volledig aan de personen die in die groep zitten en zijn bij voorbaat dan al ettertjes. Ik heb ook veel van die figuren in de klas gehad (toen ik dus zerlf op school zat) en ik deinsde er niet voor terug om die mongolen een knal voor hun bek te verkopen. Ligt helemaal aan jezelf, je eigen instelling etc.


Kankerlul


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 18-11-2004 14:13 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:12 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Dat ligt volledig aan de personen die in die groep zitten en zijn bij voorbaat dan al ettertjes. Ik heb ook veel van die figuren in de klas gehad (toen ik dus zerlf op school zat) en ik deinsde er niet voor terug om die mongolen een knal voor hun bek te verkopen. Ligt helemaal aan jezelf, je eigen instelling etc.


en om weer ontopic te gaan geld dus ook voor de *ahum* lonsdale ettertjes*


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-11-2004 14:15 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:13 schreef zarlack het volgende:
en om weer ontopic te gaan geld dus ook voor de *ahum* lonsdale ettertjes*


Waarom zijn dat dan ettertjes, en ligt dat aan Lonsdale? Daar gaat deze hele discussie toch over? Die discussie is nu weer opgelaaid omdat een stel locale gefrustreerde jongeren het heft in eigen handen hebben genomen en iets in de fik hebben gestoken. Nou ja hun goed recht, maar dat staat los van een kleding merk. Bovendien steekt niet iedereen met een Lonsdale trui iets in de fik.. neem mij als voorbeeld.


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 14:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je weet ook wel van veel die die meeloop-nazi-blagen die kleding kopen vanwege dat imago ...


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen