IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lonsdale Vorige pagina | Volgende pagina
zarlack
Usericon van zarlack
Posted 18-11-2004 14:22 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:15 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Waarom zijn dat dan ettertjes, en ligt dat aan Lonsdale? Daar gaat deze hele discussie toch over? Die discussie is nu weer opgelaaid omdat een stel locale gefrustreerde jongeren het heft in eigen handen hebben genomen en iets in de fik hebben gestoken. Nou ja hun goed recht, maar dat staat los van een kleding merk. Bovendien steekt niet iedereen met een Lonsdale trui iets in de fik.. neem mij als voorbeeld.


excuus ik bedoel ettertjes.die lonsdale dragen
Collega's hier dragen ook lonsdale .dus dat zegt niets ..maar de ettertjes zoeken inderdaad weer aandacht ..dat als stoer word gezien .bovendien zoekt iedereen op zijn/haar manier wel een groep..als je dat niet doet behoor je tock ook tot een groep.
Dmv van Lonsdale.maakt iemand iets duidelijk wat hijnog niet verstandelijk en met zijn mond kan denk ik dan maar ..of zo'n ettertje vind het stoer en heeft geen idee wat het echt betekent


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-11-2004 14:25 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:22 schreef zarlack het volgende:
excuus ik bedoel ettertjes.die lonsdale dragen
Collega's hier dragen ook lonsdale .dus dat zegt niets ..maar de ettertjes zoeken inderdaad weer aandacht ..dat als stoer word gezien .bovendien zoekt iedereen op zijn/haar manier wel een groep..als je dat niet doet behoor je tock ook tot een groep.
Dmv van Lonsdale.maakt iemand iets duidelijk wat hijnog niet verstandelijk en met zijn mond kan denk ik dan maar ..of zo'n ettertje vind het stoer en heeft geen idee wat het echt betekent


Lonsdale betekend dan ook niets en laat die mensen dan ook lekker met rust en laat ze lekker die kleding dragen. Punt in deze discussie is: als een stel neo-nazi's in pak m beet gele broeken met rode vesten gaan rondlopen, dan mag die combinatie dus ook niet meer? Kleding staat volledig los van politieke overtuiging en bovendien kijken de ergste nazi's wel uit met het expliciet uitten van hun politieke overtuigingen door middel van kleding. Jongeren mogen dragen wat ze willen PUNT


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 14:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Alleen strakke roze broeken dienen verboden te worden


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-11-2004 14:27 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:26 schreef Jenje het volgende:
Alleen strakke roze broeken dienen verboden te worden


haha neeej die zijn gaaf


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 14:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:27 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
haha neeej die zijn gaaf
BAN!


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 18-11-2004 14:28 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:25 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Lonsdale betekend dan ook niets en laat die mensen dan ook lekker met rust en laat ze lekker die kleding dragen. Punt in deze discussie is: als een stel neo-nazi's in pak m beet gele broeken met rode vesten gaan rondlopen, dan mag die combinatie dus ook niet meer? Kleding staat volledig los van politieke overtuiging en bovendien kijken de ergste nazi's wel uit met het expliciet uitten van hun politieke overtuigingen door middel van kleding. Jongeren mogen dragen wat ze willen PUNT


uh hoezo mogen alleen jongeren dragen wat ze willen?
Als mijn opa god hebben zijn ziel in lonsdale wil rondlopen mag dat toch ook

je hebt wel gelijk natuurlijk


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-11-2004 14:30 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:28 schreef zarlack het volgende:
uh hoezo mogen alleen jongeren dragen wat ze willen?
Als mijn opa god hebben zijn ziel in lonsdale wil rondlopen mag dat toch ook

je hebt wel gelijk natuurlijk


ja dat snap ik, maar de discussie ging heir over jongeren
Stel nou dat ik een bokser ben, ik draag Lonsdale kleding. Mag dat dan?


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 14:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee want vrouwelijke boksers zijn meestal botlelijk


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2004 14:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:30 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
ja dat snap ik, maar de discussie ging heir over jongeren
Stel nou dat ik een bokser ben, ik draag Lonsdale kleding. Mag dat dan?


Alleen als je een stel allochtone rothangjongeren op hun gezicht gaat beuken.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-11-2004 14:33 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:32 schreef Jenje het volgende:
Nee want vrouwelijke boksers zijn meestal botlelijk


houd je mond jij, een man dan.


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 14:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:33 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
houd je mond jij, een man dan.

Ik ga beetje over ene vent zijn kleding lullen, ben geen nicht


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-11-2004 14:34 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:33 schreef Jenje het volgende:
Ik ga beetje over ene vent zijn kleding lullen, ben geen nicht


aaah de alom bekende trots van de man


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 14:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:34 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
aaah de alom bekende trots van de man

Ja
en?


Hoeveel make-up heb je?


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 18-11-2004 14:35 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:33 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
houd je mond jij, een man dan.


van mijn part loop je naakt rond ik zou juist willen dat mensen eens wat meer zouden durven qua kleding ..word de samen leving een stuk vrolijker van roze lonsdale kleding bijv :p


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-11-2004 14:36 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:35 schreef Jenje het volgende:
Ja
en?


Hoeveel make-up heb je?


is dat relevant?
ik draag alleen lonsdale


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 14:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:35 schreef zarlack het volgende:
van mijn part loop je naakt rond ik zou juist willen dat mensen eens wat meer zouden durven qua kleding ..word de samen leving een stuk vrolijker van roze lonsdale kleding bijv :p
heel veel mensen zijn naakt heel erg lelijk .... dus in de naam van alles wat uit mijn maag omhoog kan komen, liever niet ...


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-11-2004 14:37 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:35 schreef zarlack het volgende:
van mijn part loop je naakt rond ik zou juist willen dat mensen eens wat meer zouden durven qua kleding ..word de samen leving een stuk vrolijker van roze lonsdale kleding bijv :p


mwah ik durf genoeg. en als mensen meer moeten durven met kleding dan moeten ze al niet gaan zeiken over lonsdale want censuur op kleding is dictatuur!


Kankerlul


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 18-11-2004 14:37 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:36 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
is dat relevant?
ik draag alleen lonsdale


zeg word jij soms gesponsord door Lonsdale?


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 14:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:36 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
is dat relevant?
ik draag alleen lonsdale

oh ja, jij bent zo'n nazi-chick, die al haar geld aan Lonsdale uitgeeft


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 18-11-2004 14:38 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:37 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
mwah ik durf genoeg. en als mensen meer moeten durven met kleding dan moeten ze al niet gaan zeiken over lonsdale want censuur op kleding is dictatuur!


Ok dus die tulband hoefddoek.burkha of hoe zoiets heet mag blijven


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 18-11-2004 14:38 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:37 schreef Jenje het volgende:
oh ja, jij bent zo'n nazi-chick, die al haar geld aan Lonsdale uitgeeft


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-11-2004 14:39 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:37 schreef Jenje het volgende:
oh ja, jij bent zo'n nazi-chick, die al haar geld aan Lonsdale uitgeeft


jaaa ik ben heel erg nazi, ik heb zelfs een snorretje laten groeien mwah lonsdale geef ik niet al mijn geld uit, want over het algemeen hou ik niet erg van sportkleding, een lekkere trui is af en toe wel ok daarentegen.


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 18-11-2004 14:39 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:38 schreef zarlack het volgende:
Ok dus die tulband hoefddoek.burkha of hoe zoiets heet mag blijven


nee .. lonsdale bedekt je gezicht niet. Een lonsdale trui met een bivakmuts als capuchon zou ook verboden worden denk je niet?


Kankerlul


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 18-11-2004 14:40 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:39 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
jaaa ik ben heel erg nazi, ik heb zelfs een snorretje laten groeien mwah lonsdale geef ik niet al mijn geld uit, want over het algemeen hou ik niet erg van sportkleding, een lekkere trui is af en toe wel ok daarentegen.


als je een snorretje als vrouw hebt ben je dus een turk geen nazi


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 14:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 14:39 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
jaaa ik ben heel erg nazi, ik heb zelfs een snorretje laten groeien mwah lonsdale geef ik niet al mijn geld uit, want over het algemeen hou ik niet erg van sportkleding, een lekkere trui is af en toe wel ok daarentegen.


LOL toppunt van vrouwelijk extreem rechts: hitlersnor


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen