IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lonsdale Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-11-2004 21:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 20:30 schreef Jenje het volgende:
Waarom zou iemand geen hoofddoekje mogen dragen?

Jij mag toch ook metalshirts dragen?
Daar zit een essentieel verschil tussen. Hoofdoekjes in de manier waarop en de rede waarom Mosliama's ze dragen hoort niet in onze cultuur. Het dragen van zulk soort symbolen/kledingstukken getuigd van het niet willen integreren en lak hebben aan de normen en waarden hier.

Metalshirts en kledingmerken (Lonsdale) zijn ontstaan in/door onze cultuur. Deze dingen zijn een gedeelte van onze cultuur en horen hier dus.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 20-11-2004 21:43 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 11:58 schreef attila_de_hun het volgende:
Van mij mogen er wel wat meer "Lonsdale-types"komen. En dat ik dan een rascist ben ofzo is dan maar jammer. Ik lees de laatste tijd zoveel nare berichten over met name de Noordafrikaanse immigranten dat ik ergewoon helemaal ellenidg van wordt. de milde, begrijpende, tolerant aanpak werkt voor eenbepaalde groep gewoonniet.

hoe is dit volgende bericht in godsnaam mogelijk:

Mishandeling na spreekbeurt over islam

Een spreekbeurt over de islam en Theo van Gogh is een leerling uit een havo-klas van de Dalton Scholengemeenschap uit Den Haag op een fikse aframmeling komen te staan. Toen de scholier buiten kwam werd hij opgewacht door een groep allochtone jongeren die hem bont en blauw sloegen.

Volgens klasgenoten betrof het een groepje Marokkaanse jongeren dat niet op de school zit. De medeleerlingen van de afgeranselde scholier zeggen dat een meisje uit de klas aanstoot had genomen aan de spreekbeurt en daarover geklaagd had bij de allochtone jongelui.

Wat er precies zo schokkend was aan de spreekbeurt wisten de medeleerlingen niet te vertellen. Ook de lerares zou nergens aanstoot aan hebben genomen

En dan staat er in de reacties op FOK! nog dit berichtje vermeld:

Begin van deze week, het zal a.s maandag waarschijnlijk in de krant komen, een jongen heeft ruzie gekregen met Marokanen, op Utrecht Centraal, en een groep van 5 Marokanen hebben hem zulke harde klappen gegeven waardoor hij de volgende dag is overleden aan hersenletsel......



Ik vrees dat bij de volgende verkiezingen mijn orientatie op het stemmen voor het eerst in mijn leven niet op het milieu zal zijn gericht. Dus Wilders of zoiets.
Okee, ik zal net zo generaliseren als jij: Meer van die lonsdale types? Dat zijn allemaal jongentjes van 16 jaar die hun mening helemaal niet onderbouwen kunnen.

Trouwens, hier waar ik vandaan kom hebben we veel meer last van autochtone jongeren dan van allochtone jongeren. Ik denk dat de milde, begrijpende, tolerant aanpak gewoon niet werkt bij deze jongeren. Ik vind dat ze maar een ander land opmoeten zoeken.

Dan heb ik nog een vraag aan jou: Wat wil je bereiken met meer fascisten? Ik kan echt geen enkele reden verzinnen.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 20-11-2004 21:46 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 20 november 2004 21:34 schreef kwelgeest het volgende:
Daar zit een essentieel verschil tussen. Hoofdoekjes in de manier waarop en de rede waarom Mosliama's ze dragen hoort niet in onze cultuur. Het dragen van zulk soort symbolen/kledingstukken getuigd van het niet willen integreren en lak hebben aan de normen en waarden hier.

Metalshirts en kledingmerken (Lonsdale) zijn ontstaan in/door onze cultuur. Deze dingen zijn een gedeelte van onze cultuur en horen hier dus.




plus als dat van mij verwacht wordt pas ik mijn kleding aan, in mijn huidige baan kan ik echt niet in een metalshirt aankomen.

Dat is puur voor de vrije tijd of onder het overhemd....



Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 20-11-2004 21:48 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 21:34 schreef kwelgeest het volgende:
Daar zit een essentieel verschil tussen. Hoofdoekjes in de manier waarop en de rede waarom Mosliama's ze dragen hoort niet in onze cultuur. Het dragen van zulk soort symbolen/kledingstukken getuigd van het niet willen integreren en lak hebben aan de normen en waarden hier.

Metalshirts en kledingmerken (Lonsdale) zijn ontstaan in/door onze cultuur. Deze dingen zijn een gedeelte van onze cultuur en horen hier dus.

Waarom mogen ze hun eigen cultuur niet behouden? Je kan dat toch niet uit ze halen. Ook niet door middel van integratie. Het doel van integratie is een goedlopende multiculturele samenleving creeeren. Als je dan verbied hoofddoekjes te dragen zullen die mensen zich onderdrukt voelen. Dat kan leiden tot opstandige taferelen. Gevolg meer haat jegens buitenlanders


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-11-2004 21:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 21:43 schreef Meester het volgende:
Okee, ik zal net zo generaliseren als jij: Meer van die lonsdale types? Dat zijn allemaal jongentjes van 16 jaar die hun mening helemaal niet onderbouwen kunnen.

Trouwens, hier waar ik vandaan kom hebben we veel meer last van autochtone jongeren dan van allochtone jongeren. Ik denk dat de milde, begrijpende, tolerant aanpak gewoon niet werkt bij deze jongeren. Ik vind dat ze maar een ander land opmoeten zoeken.

Dan heb ik nog een vraag aan jou: Wat wil je bereiken met meer fascisten? Ik kan echt geen enkele reden verzinnen.
De "lonsdale mannetjes" hier zijn allemaal 20+ en weten echt wel waar ze voor staan. Maar waarom zijn dat allemaal fascisten?
En waar woon jij dat je meer last hebt van autochtonen? Marokko?
quote:
Op 20 november 2004 21:48 schreef Meester het volgende:
Waarom mogen ze hun eigen cultuur niet behouden? Je kan dat toch niet uit ze halen. Ook niet door middel van integratie. Het doel van integratie is een goedlopende multiculturele samenleving creeeren. Als je dan verbied hoofddoekjes te dragen zullen die mensen zich onderdrukt voelen. Dat kan leiden tot opstandige taferelen. Gevolg meer haat jegens buitenlanders
Zoals jij redeneert zouden wij (Nederlanders) ons moeten aanpassen aan een minderheid in ons eigen land, dat is ronduit belachelijk.
Dat mensen in huislijke kring er best 'vreemde; gewonten op na houden, mits niemand anders daar hinder aan ondervind, maar ik ben van meening dat jij je in het openbaar hebt aan te passen aan de wensen van de maatschappij. Als jedat niet wilt dan ga je maar een 'helstaat' zoeken waar jij je uittingen wel mag doen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2004 21:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 21:34 schreef kwelgeest het volgende:
Daar zit een essentieel verschil tussen. Hoofdoekjes in de manier waarop en de rede waarom Mosliama's ze dragen hoort niet in onze cultuur. Het dragen van zulk soort symbolen/kledingstukken getuigd van het niet willen integreren en lak hebben aan de normen en waarden hier.



Sorry maar dat is gezwets. Mijn oma (1992 RIP) droeg ook vaak een hoofddoekje. Nu kan je zeggen: 'Ja, maar ze deed het om een andere reden dan de moslima's'...de vraag is alleen hoe bewijs je dat? Als een moslima zegt dat ze het puur uit mode overwegingen draagt omdat Karl Lagerfeld toevallig een trend gelanceerd heeft....mag het dan? En hoe meet je dat?

Kleding is een individuele kwestie en daar heeft de overheid geen ene reet over te melden. Daarom vind ik bijvoorbeeld het Franse verbod op hoofddoekjes in school ultrabelachelijk.

De overheid mag WEL van haar functionarissen verlangen dat ze zich op een bepaalde manier kleden wanneer ze in dienst zijn. Ze mag niet aan burgers vertellen wat mag of niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-11-2004 21:56 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 20 november 2004 21:55 schreef kwelgeest het volgende:

En waar woon jij dat je meer last hebt van autochtonen? Marokko?





Bruce Banner


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-11-2004 21:57 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 21:46 schreef enforcer het volgende:
plus als dat van mij verwacht wordt pas ik mijn kleding aan, in mijn huidige baan kan ik echt niet in een metalshirt aankomen.

Dat is puur voor de vrije tijd of onder het overhemd....

Idd als er van mij wordt verwacht dat ik ergens jasje dasje verschijn doe ik dat gewoon zonder enige vorm van verzet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2004 21:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 21:55 schreef kwelgeest het volgende:
maar ik ben van meening dat jij je in het openbaar hebt aan te passen aan de wensen van de maatschappij. Als jedat niet wilt dan ga je maar een 'helstaat' zoeken waar jij je uittingen wel mag doen.


Oh ja?

En wanneer Piet Hein Donner zegt dat jouw Fuck Me Jesus shirtje van Marduk onder smalende godslastering valt en ook verboden wordt.....wat zeg je dan?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2004 21:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 21:57 schreef kwelgeest het volgende:
Idd als er van mij wordt verwacht dat ik ergens jasje dasje verschijn doe ik dat gewoon zonder enige vorm van verzet.


Maar het is niet de overheid die dat van je verlangt. De overheid heeft geen recht om aan burgers op te dragen hoe ze zich moeten kleden.

Een werkgever mag dat wel van je vragen. Het is dan aan jou om te kiezen of je ermee akoord gaat of niet....en naar een andere baan zoekt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 22:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 21:46 schreef enforcer het volgende:
plus als dat van mij verwacht wordt pas ik mijn kleding aan, in mijn huidige baan kan ik echt niet in een metalshirt aankomen.

Dat is puur voor de vrije tijd of onder het overhemd....

Maar vertel nu eens waraom een hoofddoekje verboden zou moeten worden?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-11-2004 22:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 21:56 schreef Chelman het volgende:
Sorry maar dat is gezwets. Mijn oma (1992 RIP) droeg ook vaak een hoofddoekje. Nu kan je zeggen: 'Ja, maar ze deed het om een andere reden dan de moslima's'...de vraag is alleen hoe bewijs je dat? Als een moslima zegt dat ze het puur uit mode overwegingen draagt omdat Karl Lagerfeld toevallig een trend gelanceerd heeft....mag het dan? En hoe meet je dat?

Kleding is een individuele kwestie en daar heeft de overheid geen ene reet over te melden. Daarom vind ik bijvoorbeeld het Franse verbod op hoofddoekjes in school ultrabelachelijk.

De overheid mag WEL van haar functionarissen verlangen dat ze zich op een bepaalde manier kleden wanneer ze in dienst zijn. Ze mag niet aan burgers vertellen wat mag of niet.

In huislijke kringen mag je van mij idd doen en laten wat je wilt (onder door mij eerder genoemde voorwaarden). Maar als kleding op een zeker moment tot onrust in de openbare orde gaat leiden vind ik dat de overheid mag ingrijpen. En ik ben van mening dat dat hierbij speelt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2004 22:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:04 schreef kwelgeest het volgende:
In huislijke kringen mag je van mij idd doen en laten wat je wilt (onder door mij eerder genoemde voorwaarden). Maar als kleding op een zeker moment tot onrust in de openbare orde gaat leiden vind ik dat de overheid mag ingrijpen. En ik ben van mening dat dat hierbij speelt.


Nogmaals de vraag: wat doe je als gesteld wordt dat Marduk shirtjes aanstootgevend zijn? En nee, dit is niet ondenkbaar.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 20-11-2004 22:06 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 21:55 schreef kwelgeest het volgende:
1. De "lonsdale mannetjes" hier zijn allemaal 20+ en weten echt wel waar ze voor staan. Maar waarom zijn dat allemaal fascisten?
En waar woon jij dat je meer last hebt van autochtonen? Marokko?Zoals jij redeneert zouden wij (Nederlanders) ons moeten aanpassen aan een minderheid in ons eigen land, dat is ronduit belachelijk.


2.Dat mensen in huislijke kring er best 'vreemde; gewonten op na houden, mits niemand anders daar hinder aan ondervind, maar ik ben van meening dat jij je in het openbaar hebt aan te passen aan de wensen van de maatschappij. Als jedat niet wilt dan ga je maar een 'helstaat' zoeken waar jij je uittingen wel mag doen.
1. Een tip: lezen! Ik heb het al zovaak gelezen. Er is een onderzoekje geweest. Iemand die aan deze groepen jongeren vroeg of ze wisten wie Georg Lincolm Rockwell was. Minder dan de helft bleek hem te kennen. Terwijl hij toch echt het gebeuren rondom white power leuzen ed nieuw leven ingeblazen heeft.
Ik woon in Drenthe. (omgeving van meppel)

2. Je aanpassen aan de wensen van de maatschappij. Tuurlijk, ik vind het ook slecht dat velen de taal nog niet kennen. Maar het verbieden van hoofddoekjes gaat dan echt te ver. Vergeet trouwens niet dat er ook een voel allochtonen zijn die wel onze taal spreken en zich proberen aan te passen. Heb daar ook oog voor.

[Dit bericht is gewijzigd door Meester op 20-11-2004 22:07]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 22:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:04 schreef kwelgeest het volgende:
In huislijke kringen mag je van mij idd doen en laten wat je wilt (onder door mij eerder genoemde voorwaarden). Maar als kleding op een zeker moment tot onrust in de openbare orde gaat leiden vind ik dat de overheid mag ingrijpen. En ik ben van mening dat dat hierbij speelt.

Hoofddoekje zorgen niet voor onrust, het zijn de retards die er teveel belang aan hechten.

De regels zijn heel simpel, ze zijn van het zelfde nivo als petten en hoedjes, dus als die ergens niet toegestaan zijn (klaslokalen, paspoort foto's) dan hebben de draagsters daravan aan die regels te voldoen. Klaar & Simpel.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-11-2004 22:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 21:57 schreef Chelman het volgende:
Oh ja?

En wanneer Piet Hein Donner zegt dat jouw Fuck Me Jesus shirtje van Marduk onder smalende godslastering valt en ook verboden wordt.....wat zeg je dan?
Dan zeg ik dat hij geheel gelijk heeft. Ik loop niet echt in zulk soort shirts
quote:
Op 20 november 2004 21:59 schreef Chelman het volgende:
Maar het is niet de overheid die dat van je verlangt. De overheid heeft geen recht om aan burgers op te dragen hoe ze zich moeten kleden.

Een werkgever mag dat wel van je vragen. Het is dan aan jou om te kiezen of je ermee akoord gaat of niet....en naar een andere baan zoekt.
Dat vind ik gelijk staan aan niet willen integreren naar maatstaven vd overheid. Dan zoek je maar een ander land.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 20-11-2004 22:10 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:06 schreef Jenje het volgende:
Hoofddoekje zorgen niet voor onrust, het zijn de retards die er teveel belang aan hechten.

De regels zijn heel simpel, ze zijn van het zelfde nivo als petten en hoedjes, dus als die ergens niet toegestaan zijn (klaslokalen, paspoort foto's) dan hebben de draagsters daravan aan die regels te voldoen. Klaar & Simpel.
Daar kan je je niet zo makkelijk vanaf doen. Als wij een petje dragen is dat iets heel anders dan het dragen van een hoofddoek voor die meisjes. Bovendien, op pasfoto's voor bijvoorbeeld een paspoort mag je geen pet op omdat je dan het gezicht niet goed herkennen kan. Deze meisjes dragen altijd een hoofddoek, je zal ze dus even makkelijk herkennen kunnen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-11-2004 22:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:06 schreef Chelman het volgende:
Nogmaals de vraag: wat doe je als gesteld wordt dat Marduk shirtjes aanstootgevend zijn? En nee, dit is niet ondenkbaar.
Dan vind ik dat ik niet meer het recht heb die te dragen.
Maar dan nog; Zulk soort shirts zijn onstaan in de cultuur en zijn een onderdeel van onze cultuur. Die hoofddoekjes niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 22:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Werkgever is geen overheid Kwelgeestje ... dat is appels met peren vergelijken ...

Kom zat hoofddoekjes draagsters tegen die verders perfect meedraaien in de maatschappij en die bewust de nadelen van het dragen accepteren, dat is namelijk ook iets wat een optie is, accepteren dat er aan een daad gevolgen zitten en dan verder niet zeuren.

Vergelijkbaar met het zetten van gezichtspiercings, dan moet je ook niet zeuren dat je dan minder werk kunt krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2004 22:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:04 schreef kwelgeest het volgende:
In huislijke kringen mag je van mij idd doen en laten wat je wilt (onder door mij eerder genoemde voorwaarden). Maar als kleding op een zeker moment tot onrust in de openbare orde gaat leiden vind ik dat de overheid mag ingrijpen. En ik ben van mening dat dat hierbij speelt.



They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Benjamin Franklin


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2004 22:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:10 schreef Meester het volgende:
Daar kan je je niet zo makkelijk vanaf doen. Als wij een petje dragen is dat iets heel anders dan het dragen van een hoofddoek voor die meisjes. Bovendien, op pasfoto's voor bijvoorbeeld een paspoort mag je geen pet op omdat je dan het gezicht niet goed herkennen kan. Deze meisjes dragen altijd een hoofddoek, je zal ze dus even makkelijk herkennen kunnen.
Voor hen is het wat anders, maar ze dienen zich aan de wet te houden, dat is gewoonweg simpel. Burka's kun je ook niet dragen als je pasfoto's laat schieten ...


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 20-11-2004 22:13 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:10 schreef kwelgeest het volgende:
Dan vind ik dat ik niet meer het recht heb die te dragen.
Maar dan nog; Zulk soort shirts zijn onstaan in de cultuur en zijn een onderdeel van onze cultuur. Die hoofddoekjes niet.

Onze cultuur is al verandert. Jij wou nog proberen terug te gaan naar hoe het voorheen was? Vertel mij hoe. (het liefst een reele oplossing dan en niet: Alle buitenlanders het land uit!)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-11-2004 22:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:06 schreef Meester het volgende:
1. Een tip: lezen! Ik heb het al zovaak gelezen. Er is een onderzoekje geweest. Iemand die aan deze groepen jongeren vroeg of ze wisten wie Georg Lincolm Rockwell was. Minder dan de helft bleek hem te kennen. Terwijl hij toch echt het gebeuren rondom white power leuzen ed nieuw leven ingeblazen heeft.
Ik woon in Drenthe. (omgeving van meppel)
Jij hebt zeker dat stukje in de Volkskrant gelezen, dat kwam recht van Indymedia.

quote:
2. Je aanpassen aan de wensen van de maatschappij. Tuurlijk, ik vind het ook slecht dat velen de taal nog niet kennen. Maar het verbieden van hoofddoekjes gaat dan echt te ver. Vergeet trouwens niet dat er ook een voel allochtonen zijn die wel onze taal spreken en zich proberen aan te passen. Heb daar ook oog voor.
Val ik geintegreerde allochtonen aan dan?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 20-11-2004 22:15 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:12 schreef Jenje het volgende:
Voor hen is het wat anders, maar ze dienen zich aan de wet te houden, dat is gewoonweg simpel. Burka's kun je ook niet dragen als je pasfoto's laat schieten ...
Want oja, dit zijn natuurlijke wetten die onveranderlijk zijn


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-11-2004 22:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 22:13 schreef Meester het volgende:
Onze cultuur is al verandert. Jij wou nog proberen terug te gaan naar hoe het voorheen was? Vertel mij hoe. (het liefst een reele oplossing dan en niet: Alle buitenlanders het land uit!)


'Onze cultuur'.....en wat is dat precies. Een statische cultuur heeft nooit bestaan en bestaat niet. Voor degenen die in culturele antropologie geïntereseerd zijn raad ik 'The Dance Of Life' van Edward T.Hall. Helaas heb ik hem alleen in het Pools dus kan ik de geïnteresseerden niet van een exemplaar voorzien.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen