IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Lonsdale Vorige pagina | Volgende pagina
natassja
Usericon van natassja
Posted 21-11-2004 18:32 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

je kunt ook shirts kopen met ipv lonsdale ubermensch of iets in die richting
ook de rood,wit blauwe kraagjes is niet toevallig


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 21-11-2004 18:34 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2004 18:32 schreef natassja het volgende:
je kunt ook shirts kopen met ipv lonsdale ubermensch of iets in die richting
ook de rood,wit blauwe kraagjes is niet toevallig
Sorry, wat zeg je?


"Obras son amores y no buenas razones"


natassja
Usericon van natassja
Posted 21-11-2004 18:35 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

je denkt dat je me kunt horen via internet


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 21-11-2004 18:36 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2004 18:35 schreef natassja het volgende:
je denkt dat je me kunt horen via internet
Nee, net niet, vandaar dat duidelijke spelling en interpunctie belangrijk zijn.


"Obras son amores y no buenas razones"


natassja
Usericon van natassja
Posted 21-11-2004 18:37 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

stel je niet aan
als het niet duidelijk is lees je het toch niet


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-11-2004 18:38 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2004 18:37 schreef natassja het volgende:
stel je niet aan
als het niet duidelijk is lees je het toch niet


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 21-11-2004 18:39 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2004 18:37 schreef natassja het volgende:
stel je niet aan
als het niet duidelijk is lees je het toch niet
Mommy always taught me to try as hard as I can to achieve my goal.

Nouja, ik geef op wegens communicatieve problemen


"Obras son amores y no buenas razones"


natassja
Usericon van natassja
Posted 21-11-2004 18:39 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

mooi


invictis
Usericon van invictis
Posted 21-11-2004 18:40 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Bitch-fight!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-11-2004 20:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2004 13:58 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Dus volgens jou, oh groot Licht der Wijsheid en Rede, geldt:

Alle pizzerias onmiddelijk sluiten. Hetzelfde geldt voor kleding, aangezien de weefkunst in het oude china is ontstaan, thee, koffie, tabak; weg ermee! Evenals de letter -p die in de oorspronkelijke oergermaanse talen niet te vinden was. Alles eruit wat kultuurvreemd is!! Vul het lijstje maar aan.

Wat een heerlijk simplistisch wereldbeeld hou jij er op na... mijn complimenten


Hehe. Op de een of andere manier kan ik jouw post niet helemaal rijmen met je usericoon....

Maar ik ben verder wel eens met de strekking.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 21-11-2004 20:56 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Bwah 't zal altijd wel iets zijn hé,met die kleding. Als je weet dat Doc Martensen en trenchcoats ook heel lang een slechte naam gehad hebben...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-11-2004 9:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2004 13:58 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Dus volgens jou, oh groot Licht der Wijsheid en Rede, geldt:

Alle pizzerias onmiddelijk sluiten. Hetzelfde geldt voor kleding, aangezien de weefkunst in het oude china is ontstaan, thee, koffie, tabak; weg ermee! Evenals de letter -p die in de oorspronkelijke oergermaanse talen niet te vinden was. Alles eruit wat kultuurvreemd is!! Vul het lijstje maar aan.

Wat een heerlijk simplistisch wereldbeeld hou jij er op na... mijn complimenten
Ik heb nooit gezegd dat hoofdoekje in het algemeen verboden moeten worden. Ik heb slechts gezegd dat je ze op scholen moet verbieden omdat je anders een onderscheid gaat maken tussen allochtone en autochtone leerlingen qua het toestaan van hoofddeksels.

Verder heb ik gezegd dat ik het dragen van hoofddoekjes door Moslima's een teken van desintegratie vind. En ik reken dat, in tegen stelling tot Misanthroop, wel de allochtoon aan.

De streking in mijn verhaal is verder dat als de overheid wat mij betreft iets mag verbieden als zij daar een gefundeerde aanleiding tot ziet. En als dat dan toevallig de hoofddoekjes van Moslim-vrouwen zijn dan vind ik het debiel om direct naar metalkleding of Lonsdale te gaan wijzen omdat dat ook aanstoot gevend zou zijn.
Nogmaals het is afkomstig uit een cultuur die massaal 'weigert' te integreren en een hooddoek soms zelfs als signaal gebruikt van dat ze dat niet willen; Als je zulk gedrag gaat accepteren gaat het volgens mij de verkeerde kant op.
Maar waarom zou 'onze' cultuur ook meteen ingeperkt moeten worden als een 'vreemde' cultuur beperkingen oplegd?

Ik ben trouwens niet voor je verbod van religieuze/culturele tekens op straat, oftewel van mij mogen Moslima's best op straat met een hoofddoek lopen als je dat verbied ga je veel te ver. Ik ben alleen wel van mening dat je op sommige momenten consequent moet zijn (hoofddeksels op school en pasfoto's). En als je op zo'n mement inconsequent bent op een manier waarop je 'eigen' volk/cultuur achtergesteld wordt aan een andere ben je toch wel heel erg verkeerd bezig.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 22-11-2004 10:53 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

en jij denkt dat metalheads helemaal geïntegreerd zijn?

Volgens jou mag de overheid dingen verbieden als ze daar aanleiding toe ziet...

Stel je voor binnenkort draaien hier in nederland net zoals in Amerika twee jongetjes die veel gepest worden door, hun pa zit toevallig bij een schietvereniging en een nieuw bloedbad is geboren...

Als ze opgepakt worden hebben ze allebei cradle of filth shirts aan, waarna de overheid een onderzoek start na gewelddadige muziek en de metalcultuur in het algemeen... Hierbij komt men achter de hele blackmetalproblematiek rond bands als Mayhem, Burzum (het hele lords of chaos verhaal bla bla). Resultaat, onze uberchirstelijke leider zal gaarne het dragen van metal kleding verboden verklaren op scholen, omdat dat nou eenmaal tekens zijn van niet willen integreren in de samenleving en het bezigen van gewelddadige gedachten jegens de medemens.

Hier zou jij geen probleem mee hebben volgens je eigen redenering.



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-11-2004 11:00 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Vandaag overigens een enorm sneue brief van Michiel Smit in de Metro waarin hih het opneemt voor zijn Lonsdale-kindjes. Die kerel zouden ze zijn moeten verplichten een andere voornaam te kiezen



DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 22-11-2004 12:04 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2004 9:42 schreef kwelgeest het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat hoofdoekje in het algemeen verboden moeten worden.


Hee, dat is grappig, ik ook niet.

quote:
Ik heb slechts gezegd dat je ...


Jij hebt slechts gezegd dat alles wat niet in onze kultuur hoort, verboden dient te worden.

quote:
Verder heb ik gezegd dat ik het...


De rest van wat je zegt, is oeverloos slecht en slap gezwets om de eerdere door kortzichtig- en domheid gemaakte opmerking goed te praten. Achterlijke zak...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 22-11-2004 12:11 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

[Wildersmode]Ik heb niks tegen de Islam, ik heb iets tegen de uitwassen van de Islam.[/Wildersmode]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-11-2004 12:13 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Oeh, wat een statement van individueel denken!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 22-11-2004 12:14 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Jij hebt zaterdag Kopspijkers zeker niet gezien.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 22-11-2004 12:15 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 22 november 2004 12:11 schreef Leviathanica het volgende:
[Wildersmode]Ik heb niks tegen de Islam, ik heb iets tegen de uitwassen van de Islam.[/Wildersmode]

Ik heb niks tegen de NS, ik haat gewoon conducteurs...



Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 22-11-2004 12:24 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Ik heb niks tegen kleurspoeling, ik heb iets tegen het uitwassen van de kleurspoeling.

Kopspijkers dus.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


natassja
Usericon van natassja
Posted 22-11-2004 20:11 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

als valt er met blondering weinig uit te spoelen


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 22-11-2004 21:44 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Domme Blondjes?
ADP correspondent Arnold van der Kuch
Salzburg, 26 okt 2001.

Onderzoek uitgevoerd door het Schwarzkopf Instituut te Salzburg wijst uit dat er een correlatie bestaat tussen de haarkleur en de intelligentie van mensen, gemeten aan de hand van een standaard IQ test bij 105 proefpersonen.
Hoofdonderzoeker van de sectie Kleuringen, Ir. Peter Schnupfenschwanz van het Schwarzkopf Instituut, deed onderzoek naar het gedrag van geblondeerde ratten en ontdekte dat de sterkte van het blondeermiddel de tijd die de behandelde ratten nodig hadden om een parcours af te leggen sterk beinvloede in negatieve zin tegen een controlemonster van onbehandelde ratten om invloeden van het dagritme van de dieren te elimineren.
[knip]
De test was oorspronkelijk bedoeld om te kijken of de ratten een voorkeur hadden voor het volgen van gekleurde paden, witte en grijze, om te zien of de ratten zich bewust waren van de kleur van hun lichaam in relatie tot de omgeving in opdracht van het Oostenrijkse Ministerie van Defensie die in navolging van het recruteren van hamsters door de Belgische Landmacht, ratten had willen inzetten voor inlichtingentaken.
[knip]
Zodat het verband was aangetoond tussen de concentraties waterstofperoxide, de behandeltijd en de tijd die de ratten nodig hadden het parcours af te leggen…
[knip]
..waarna Gerhard Fettesau en Derrick Weissman die wilden weten of er ook sprake was waterstofperoxide indaling, dedentritisering en zenuwoxidase, oftwel hersenverbleking bij mensen het versterkte team van Schnupfenschwanz de middelen verschafte het onderzoek voort te zetten.
[knip]
Inderdaad bleek bij uit de IQ testen van de 103 geblondeerde personen een bijna rechtevenredig verband te bestaan tussen de sterkte van de bleekshampoo en de prestaties op de standaard tests. De twee controlepersonen die met een placebobleek zijn geshampoot scoorden nagenoeg gelijk.
De conclusie die Ir. Schnupfenschwanz uit zijn onderzoek trok is dat er een relatie is aangetoond tussen blondering en verstandsverlies. Hoe precies deze hersenverbleking tot stand komt, langs welke mechanismen en hoe de peroxide-indaling de schedeldakbarierre doorbreekt is onderwerp van een vervolgonderzoek, zo deelde dhr. Weissman ons mede.

http://sk.schnupfenschwanz.de/international/articlesnl/


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-11-2004 8:42 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb mijn kleerkast nog aardig volhangen met Lonsdale, Ben Sherman en Fred Perry. Ik heb de neiging om het maar weer eens te gaan dragen nu dat dat oer-Hollandse geneuzel weer eens aan de gang is.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 23-11-2004 8:52 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 21 november 2004 14:28 schreef Phriar het volgende:
correct me if i'm wrong maar is lonsdale niet opgestart door donkerkleurige man?

Je zou precies diezelfde redeneringen van jou om kunnen draaien om aan te geven dat Metalheads niet willen integreren, dat ze zich opzettelijk distantiëren van de heersende normen en waarden die op dat moment binnen de samenleving bestaan door het dragen van aanstootgevende (anti-religieuze kleding)




Dat gaat dan ook op voor 90% van het metalvolk. Vaak wel uit het 'ze willen me niet dus ik hun niet'motief, maar toch.


Life doesn't get much better than this!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-11-2004 9:12 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 22 november 2004 10:53 schreef Phriar het volgende:
en jij denkt dat metalheads helemaal geïntegreerd zijn?

Volgens jou mag de overheid dingen verbieden als ze daar aanleiding toe ziet...

Stel je voor binnenkort draaien hier in nederland net zoals in Amerika twee jongetjes die veel gepest worden door, hun pa zit toevallig bij een schietvereniging en een nieuw bloedbad is geboren...

Als ze opgepakt worden hebben ze allebei cradle of filth shirts aan, waarna de overheid een onderzoek start na gewelddadige muziek en de metalcultuur in het algemeen... Hierbij komt men achter de hele blackmetalproblematiek rond bands als Mayhem, Burzum (het hele lords of chaos verhaal bla bla). Resultaat, onze uberchirstelijke leider zal gaarne het dragen van metal kleding verboden verklaren op scholen, omdat dat nou eenmaal tekens zijn van niet willen integreren in de samenleving en het bezigen van gewelddadige gedachten jegens de medemens.

Heerschap kwelgeest betoot hier dat hij NIET hoofddoekjes op straat zou willen laten verbieden, maar wél op het werk (en evt. op school). Uiteraard is het doodnormaal om ook metalshirts op het werk niet toe te laten.

Ikzelf zou het alleen niet via een wettelijk verbod willen laten doen, maar door bedrijven en scholen zelf. Dus dat men zelf de beslissing neemt om hoofddoekjes of andere (anti-)religieuze parafernalia te weigeren. Net zoals je ook nooit van je leven bij een verzekeraar aangenomen zal worden in je Slayer-shirtje, zou dat ook niet moeten gebeuren met een hoofddoekje.

P.S. Wilders heerscht

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 23-11-2004 9:12]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen