IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Andromeda
Noordkabaal
Usericon van Noordkabaal
Posted 22-11-2004 19:30 by Noordkabaal Wijzig reactieProfiel van NoordkabaalQuote dit berichthttp://www.noordkabaal.nl

Zijn er mensen die belangstelling hebben voor een show van het Zweedse ANDROMEDA (+support)?

Ben een mini-tour (3 exclusive shows, small audience) voor volgend jaar aan het plannen en wil graag weten wat dit doet.

Andromeda is a metal galaxy, complex and multi-faceted, Andromeda goes from full blast to more mellow moments augmented by breath-taking keyboard tinkling, supported by the organic rhythm section. Add guitar solos from outer space and the end result is simply stunning.

file under prog/sympho metal.
http://www.andromedaonline.com

thanx,
ro.




[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-06-2006 12:28]


choose metal! www.noordkabaal.nl


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-11-2004 19:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ligt eraan; de muziek is goed en kan zo passen op een festival als Headway en Progpower maar die zanger op Extension of the wish klinkt prut; als de zangissue adequaat opgelost blijkt dan kunnen ze m.i. ver komen...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-11-2004 19:34]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 22-11-2004 19:44 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2004 19:34 schreef Mutilator het volgende:
Ligt eraan; de muziek is goed en kan zo passen op een festival als Headway en Progpower maar die zanger op Extension of the wish klinkt prut; als de zangissue adequaat opgelost blijkt dan kunnen ze m.i. ver komen...

Nou, die adequate oplossing is reeds lange tijd gearriveerd in de persoon van David Fremberg. Hoewel ik overigens moet zeggen dat ik de stem van Lawrence Mackrory ook wel iets vind hebben .


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-11-2004 19:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 november 2004 19:44 schreef Hexegot het volgende:
Nou, die adequate oplossing is reeds lange tijd gearriveerd in de persoon van David Fremberg. Hoewel ik overigens moet zeggen dat ik de stem van Lawrence Mackrory ook wel iets vind hebben .


Ik weet dat ze een andere zanger hebben maar ik heb die nog niet gehoord dus weet niet of het een goeie is; is er dan al plaatwerk met hem erop uitgekomen? Is dat toevallig een plaat genaamd: 'I'?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-11-2004 20:32 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2004 19:56 schreef Mutilator het volgende:
Ik weet dat ze een andere zanger hebben maar ik heb die nog niet gehoord dus weet niet of het een goeie is; is er dan al plaatwerk met hem erop uitgekomen? Is dat toevallig een plaat genaamd: 'I'?


Op het tweede album, II=I genaamd, is de nieuwe zanger te horen. En daarnaast hebben ze Extension Of The Wish opnieuw opgenomen met de nieuwe zanger.

Maar ik ben zo gewend geraakt aan de versie met Lawrence Mackory, dat ik de opnieuw opgenomen versie niet eens een verbetering vind...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-11-2004 22:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 november 2004 20:32 schreef altx het volgende:
Op het tweede album, II=I genaamd, is de nieuwe zanger te horen. En daarnaast hebben ze Extension Of The Wish opnieuw opgenomen met de nieuwe zanger.


Dat album bedoelde ik idd; heb het wel eenws gehoord dacht ik maar vond de nieuwe zanger niet wereldschokkend.

Van die heropname heb ik ook gehoord maar heb die nooit beluisterd...

quote:
Maar ik ben zo gewend geraakt aan de versie met Lawrence Mackory, dat ik de opnieuw opgenomen versie niet eens een verbetering vind...


Er valt zeker aan te wennen maar ik vind het wel zwak tov de sterke muziek.

Hebben ze overigens een nieuw album genaamd 'Temptations'?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 23-11-2004 7:34 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2004 19:34 schreef Mutilator het volgende:
Ligt eraan; de muziek is goed en kan zo passen op een festival als Headway en Progpower maar die zanger op Extension of the wish klinkt prut; als de zangissue adequaat opgelost blijkt dan kunnen ze m.i. ver komen...


Ze hebben al op Progpower gestaan in 2003. Weet niet of ze toen al met de "nieuwe" zanger speelden, maar ik ergerde me nogal aan de podiumcapriolen van hem (wat een druk figuur).


Op je knie en pijp voor genade!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 23-11-2004 11:42 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

ken ze alleen van het mooie artwork (Mattias Noren)

toch eens gaan checken.


Havermout
Usericon van Havermout
Posted 23-11-2004 13:58 by Havermout Wijzig reactieProfiel van HavermoutQuote dit berichthttp://www.havermout.net

quote:
Op 23 november 2004 7:34 schreef JuronymouS het volgende:
Ze hebben al op Progpower gestaan in 2003. Weet niet of ze toen al met de "nieuwe" zanger speelden, maar ik ergerde me nogal aan de podiumcapriolen van hem (wat een druk figuur).


2003 was inderdaad met de nieuwe zanger. In 2001 hebben ze eveneens op ProgPower gespeeld, toen nog met de vorige zanger.

Ik zou ze graag nog weer eens zien, II=I is voor mij nog steeds een topper van vorig jaar.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 27-06-2006 12:13 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Laten we dit maar eens bombarderen tot Andromeda-topic...

Ik heb gisteren de nieuwe plaat voor het eerst gehoord, en hij bevalt erg goed. De muziek doet me regelmatig denken aan 'Extention Of The Wish' (hoi!) en ook vind ik David Fremberg stukken beter zingen dan op 'II = I', die ik als geheel toch wel een beetje teleurstellend vond. En nu maar snel weer touren...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2009 15:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het nieuwe album is ... imo vrij ijzig



signature


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 31-01-2009 21:21 by krisiunizer Wijzig reactieProfiel van krisiunizerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Vaker draaien.
Ik trok hem eerst helemaal niet, maar nu staat hij al voor de vijfde keer vandaag op. Groeit dan echt.




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2009 21:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lelijke cover wel


signature


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 02-02-2009 12:06 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht

ik ben al jaren helemaal weg van deze band! Heb ze 1 keer gezien op Raismesfest 2006, en het was gewoon ongelooflijk...
Hopelijk vind ik de nieuwe snel in de winkel



Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen