IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Dimebag Darrell (Pantera) vermoord Vorige pagina | Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 09-12-2004 23:03 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

te triest voor woorden dit... een held is niet meer


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 09-12-2004 23:18 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

De wereld is sick....




MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 09-12-2004 23:22 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens



Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 10-12-2004 0:33 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Ik las het net op teletekst en ik kon het eigenlijk haast niet geloven. Maar als je het op zoveel verschillende nieuwssites bevestigd ziet, dan moet het haast wel. Het is niet te geloven.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-12-2004 0:34 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

heavy shit m0f0's.
alas, het christelijke geneuzel hoeft dan weer niet...


Orion
Usericon van Orion
Posted 10-12-2004 0:53 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

WTF, ik lees dit nu pas allemaal.
hier zijn gewoon geen woorden voor...GODVERDOMME!
tis dat ik op het moment best brak ben en helaas niet veel puf meer heb om alles door te lezen (blabbermouth ed. )
1 van de grootste gitaarhelden in de metalscene is niet meer


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-12-2004 8:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2004 0:33 schreef Killing Zoe het volgende:
Ik las het net op teletekst en ik kon het eigenlijk haast niet geloven. Maar als je het op zoveel verschillende nieuwssites bevestigd ziet, dan moet het haast wel. Het is niet te geloven.


Idd, toen ik het vanochtend in de Spits las, begon het pas echt tot me door te dringen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 10-12-2004 8:29 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Triest nieuws. Maar part of the act???


Bazzio Attacks!!!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 10-12-2004 8:44 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ach ja, mensen komen, mensen gaan...


Subtiel kamerolifantje


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 10-12-2004 8:45 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2004 8:44 schreef stigma het volgende:
Ach ja, mensen komen, mensen gaan...

Ja maar mensen horen "natuurlijk" te gaan en niet gedwongen.


Bazzio Attacks!!!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 10-12-2004 8:56 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ach, wat hoort...


Subtiel kamerolifantje


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 10-12-2004 9:17 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

... damn... ik hoorde gister iemand zeggen waarom die vent begon te schieten..... dat maakt de zaak nog erger!
Het schijnt te gaan om een (ex?!)Pantera-fan die helemaal flipte nadat Pantera door een ruzie (ik geloof alcoholgezeik) tussen Dimebag en de zanger uiteen viel.
Omdat ie pissed was is ie maar gaan schieten....



Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 10-12-2004 9:25 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

GODVERDEGODVER!!!!!

Kon het haast niet geloven toen ik het las! Heb echt letterlijk 5 minuten met mn bek open van verbazing en ongeloof deze topic doorgelezen! Dit is echt triest nieuws!

Lijkt me trouwens vreselijk voor Vinnie Paul ... hij en Dimebag zijn broers. Fijn ... wordt je broer voor je neus op het podium doodgeschoten

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 10-12-2004 9:26]



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 10-12-2004 10:00 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Wat een kut nieuws. Wat is dit toch een ziekelijke wereld.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 10-12-2004 10:02 by Lulfiep Wijzig reactieProfiel van LulfiepQuote dit bericht

Wat een kutzooi!
Ik heb btw gistetr het journaak gekeken en vanochtend de krant gelezen maar niks gezien.


Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 10-12-2004 10:21 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2004 10:02 schreef Lulfiep het volgende:
Wat een kutzooi!
Ik heb btw gistetr het journaal gekeken en vanochtend de krant gelezen maar niks gezien.


Een hoop mensen kennen Dimebag natuurlijk niet. Maar dat maakt het niet minder erg.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 10-12-2004 12:05 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

In de Metro stonden wel twee stukjes.

DEATH METAL
Bij een concert van de metalband Damageplan zijn woensdagavond in Columbus, Ohio minstens vier mensen vermoord door een schutter. De man had het plan om gitarist Dimebag Darrell Abbott ( foto ) te doden. De schutter is door de politie doodgeschoten.

SCHIETPARTIJ DODEN BIJ CONCERT
Zeker vijf mensen zijn woensdag bij een concert van de heavy metalband Damage Plan in het Amerikaanse Columbus doodgeschoten. Daarnaast raakte twee andere bezoekers van het optreden gewond. Muziekzender MTV berichtte gisteren dat een man op het podium stapte en zeker vier mensen doodschoot. Politiemensen schoten de schutter daarna dood.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-12-2004 12:07 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hoera. Dat zal weer een hoop ophef veroorzaken: "zeg, ben jij ook zo iemand die mensen doodschiet op concerten?"


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 10-12-2004 12:27 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Je leest wel eens iets van artiesten dat ze iets zeggen in de zin van 'ik zou op het podium willen sterven', maar daar zullen ze dit niet mee bedoelt hebben.

Is iets dergelijks, een moord op het podium, wel eens vaker gebeurt?


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-12-2004 12:29 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Moord niet dat ik weet, gewoon gestorven vrij vaak al.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-12-2004 12:29 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Heb ik gisteren over nagedacht, er zijn wel veel artiesten vermoord maar voor zover ik weet nog nooit op het podium. Zieke kankerlijer. Jammer dattie meteen daarna is doodgeschoten, had hem wel wat anders gegund.


Kankerlul


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 10-12-2004 12:33 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Tevens ben ik benieuwd of er maatregelen genomen gaan worden om herhaling te voorkomen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-12-2004 12:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2004 12:29 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Heb ik gisteren over nagedacht, er zijn wel veel artiesten vermoord maar voor zover ik weet nog nooit op het podium.


8 december is tevens de moorddatum van John Lennon.




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 10-12-2004 12:38 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

Erg klote. Maar goed dat ze de dader ook meteen neergeknald hebben, kan ie ook nooit meer ontoerekeningsvatbaar verklaard worden of dat soort onzin. Het was een geweldige gitarist, maar ik had het even erg gevonden als het een onbekende gitarist ofzo was. De gebeurtenis zelf is nogal ziek.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-12-2004 12:42 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2004 12:38 schreef RaNk het volgende:
Erg klote. Maar goed dat ze de dader ook meteen neergeknald hebben, kan ie ook nooit meer ontoerekeningsvatbaar verklaard worden of dat soort onzin. Het was een geweldige gitarist, maar ik had het even erg gevonden als het een onbekende gitarist ofzo was. De gebeurtenis zelf is nogal ziek.

doorgaans worden mongolen zoals deze niet ontoerekeningsvatbaar verklaard zoals dat gaat in Nederland.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 10-12-2004 12:43]


Kankerlul


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen