IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Dimebag Darrell (Pantera) vermoord Vorige pagina | Volgende pagina
Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 10-12-2004 12:45 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2004 20:34 schreef Jenje het volgende:
.. motief ligt zeer waarschijnlijk in de split van Pantera ...

Waar baseer je dat op? Je kunt wel sappige verhalen verspreiden, maar de desbetreffende muzikant was al voor zijn dienstverband bij Pantera betrokken bij bedenkelijke (lees: illegale) praktijken.

In een land als Amerika is dat vragen om weerstand en problemen daarom kan ik niet rouwen om de persoon die is vermoord, maar temeer vanwege de gebeurtenis.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 10-12-2004 12:47 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2004 12:42 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
doorgaans worden mongolen zoals deze niet ontoerekeningsvatbaar verklaard zoals dat gaat in Nederland.


Nee dat klopt, maar zo is het zeker opgelost. Opgeruimd staat netjes, vreet ook geen belastingsgeld meer.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-12-2004 12:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2004 12:45 schreef Naturens Galleri het volgende:
Waar baseer je dat op? Je kunt wel sappige verhalen verspreiden,




Zoals jij dat hieronder doet dus:
quote:

maar de desbetreffende muzikant was al voor zijn dienstverband bij Pantera betrokken bij bedenkelijke (lees: illegale) praktijken.

In een land als Amerika is dat vragen om weerstand en problemen daarom kan ik niet rouwen om de persoon die is vermoord, maar temeer vanwege de gebeurtenis.


De split van Pantera als motief stond in vele bronnen vermeld. Derhalve is het vermelden daarvan als motief minder natte vinger werk dan jouw post.

En erder stel je dat illegale praktijken in een land als Amerika om weerstand vragen... Doen ze dat in Nederland, Japan en Polen ook niet dan? En sowieso zie ik niet direct een verband met het bestrijden van (vermeende) illegale praktijken en een of andere gek die iemand op podium neerknalt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 10-12-2004 12:51 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

quote:
Op 10 december 2004 12:35 schreef Chelman het volgende:
8 december is tevens de moorddatum van John Lennon.





en mijn geboortedatum...

[edit] ik begrijp dat je me in alle comotie ff vergat te noemen in de rij van lennon en Darrell...


[Dit bericht is gewijzigd door ivar op 10-12-2004 12:52]



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-12-2004 12:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2004 12:51 schreef ivar het volgende:
en mijn geboortedatum...

[edit] ik begrijp dat je me in alle comotie ff vergat te noemen in de rij van lennon en Darrell...



Tsja sorry. Ik zorg er wel voor dat je op 8 december 2005 neergeknald wordt.

Dan is de ivarmythe helemaal compleet.

(fade in: theme from the Twilight Zone)


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 10-12-2004 12:56 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

quote:
Op 10 december 2004 12:54 schreef Chelman het volgende:
Tsja sorry. Ik zorg er wel voor dat je op 8 december 2005 neergeknald wordt.

Dan is de ivarmythe helemaal compleet.

(fade in: theme from the Twilight Zone)


je bent mijn held vriend

*bibbert*



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-12-2004 13:06 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Tal van artiesten hebben al gereageerd. 's Morgens al stond er een bericht op de Black Label Society-site bijvoorbeeld. Later hebben artiesten als Ozzy, Dave Mustaine, Jonathan Davis,... hun medeleven betuigd.
Ik vind het behoorlijk vreemd dat Phil Anselmo nog niet heeft gereageerd. Niet dat ik aan de wilde verhalen wil meedoen die beweren dat Dhr. Anselmo hier achter zit, verre van. Ik vraag me gewoon af of die eikel te koopig is om te reageren op de dood van zijn vroegere bandmaatje. Een maand ofzo geleden hij ie nogal wat kritiek geleverd op Damageplan.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-12-2004 13:17 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik zag net op 10TV dat de schutter een ex-marine is. Hij was geobsedeerd door Pantera en heeft ooit een auditie gedaan bij een band waarbij hij teksten van Pantera wou zingen. Hij probeerde de andere bandleden wijs te maken dat hij de teksten had geschreven.
Ik zou zeggen dat we met een redelijk gestoorde persoon hebben te maken.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 10-12-2004 13:27 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2004 12:50 schreef Chelman het volgende:
Zoals jij dat hieronder doet dus:


De split van Pantera als motief stond in vele bronnen vermeld. Derhalve is het vermelden daarvan als motief minder natte vinger werk dan jouw post.

En erder stel je dat illegale praktijken in een land als Amerika om weerstand vragen... Doen ze dat in Nederland, Japan en Polen ook niet dan? En sowieso zie ik niet direct een verband met het bestrijden van (vermeende) illegale praktijken en een of andere gek die iemand op podium neerknalt.

* In Amerika is de kans op dergelijke 'afrekeningen' een stuk groter dan in bijv. Nederland, met je gezond verstand kun je dat zelfs bedenken..

* Het motief dat jij noemt is natuurlijk veel interessanter en het wordt uiteraard door verstokte Pantera-fans bevestigd en breed uitgemeten door de Amerikaanse pers. (waarschijnlijk deels uit frustratie of vervangende verwerking van het uiteengaan van de band).

* Over die 'vermeende' illegale praktijken is in het verleden al vaak geschreven en er staan genoeg bronnen daar tegenover om er in ieder geval niet meteen vanuit te gaan dat een hopeloze poging van een gestoorde fan zou zijn geweest.

* Daarbij irriteer ik mij aan de sentimentele uitingen op dit forum over de dood van een gitarist die in dit land als crimineel beschouwd zou worden.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-12-2004 13:28 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Hm, las net op blabbermouth dat de bassist van Superjoit Ritual heeft verklaard dat Phil 'in a state of shock' is.
Ik neem mijn woorden terug.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


DUST2
Usericon van DUST2
Posted 10-12-2004 13:29 by DUST2 Wijzig reactieProfiel van DUST2Quote dit bericht

quote:
Op 10 december 2004 13:17 schreef Count Usher het volgende:
..........
Ik zou zeggen dat we met een redelijk gestoorde persoon hebben te maken.


Zowiezo of het nou een marinier was die geobeserdeerd was door pantera of gewoon iemand anders, het blijft een gestoord persoon!

Jammer dat de moordernaar dood is...
Dat had ik willen doen...

R.I.P. Dimebag Darell, the cowboy from hell!


demonic_debby
eat shit and die
Usericon van demonic_debby
Posted 10-12-2004 13:31 by demonic_debby Wijzig reactieProfiel van demonic_debbyQuote dit berichthttp://www.megadeth.com

wilde alleen maar zeggen R.I.P darrell always in my heart

eigen versie op cemetery gates
the reverend he turned to me
with a tear in his eyes
it's something new to see
i didnt ask him why
i will remember
the love our souls had
sworn to make
now i watch the falling rain
all my mind can see
now is your (face)

well i guess
he took your youth
we wont let him give it away
we hope for bird and new found joy
our love wont and this fase
and when you died i didnt cry
the pride within my soul
you left us incomplete
all alone as the
memories now unfold

believe the word
i will unlock my door
and pass the cemetery gates


in memory of dimebag i wont forget you

[Dit bericht is gewijzigd door demonic_debby op 10-12-2004 15:30]


ben niet gek ik ben een vliegtuig!


demonic_debby
eat shit and die
Usericon van demonic_debby
Posted 10-12-2004 13:34 by demonic_debby Wijzig reactieProfiel van demonic_debbyQuote dit berichthttp://www.megadeth.com



ben niet gek ik ben een vliegtuig!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-12-2004 13:43 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

For your information, Pat is niet dood. Enkel Dimebag, een security-man, de schutter en twee fans.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 10-12-2004 13:44 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2004 13:43 schreef Count Usher het volgende:
Enkel Dimebag, een security-man, de schutter en twee fans.


dat klinkt wel erg grof zo


Kankerlul


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-12-2004 13:51 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ja, ik heb 't ondertussen ook door. Maar mijn punt was dat Pat niet dood is. Het verlies van Dimebag alleen al is niet te geloven.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-12-2004 13:54 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2004 13:27 schreef Naturens Galleri het volgende:
* In Amerika is de kans op dergelijke 'afrekeningen' een stuk groter dan in bijv. Nederland, met je gezond verstand kun je dat zelfs bedenken..

* Het motief dat jij noemt is natuurlijk veel interessanter en het wordt uiteraard door verstokte Pantera-fans bevestigd en breed uitgemeten door de Amerikaanse pers. (waarschijnlijk deels uit frustratie of vervangende verwerking van het uiteengaan van de band).

* Over die 'vermeende' illegale praktijken is in het verleden al vaak geschreven en er staan genoeg bronnen daar tegenover om er in ieder geval niet meteen vanuit te gaan dat een hopeloze poging van een gestoorde fan zou zijn geweest.

* Daarbij irriteer ik mij aan de sentimentele uitingen op dit forum over de dood van een gitarist die in dit land als crimineel beschouwd zou worden.



Volgens 10TV gaat 't wel degelijk om een gefrustreerde Pantera-fan, dat werd ook bevestigd door zijn omgeving (vrienden en buren). Dat jij je irriteert aan de emotionele uitlatingen op dit forum zegt vooral veel over jou. Het getuigt iig van weinig respect en al helemaal niet van liefde voor metal.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 10-12-2004 13:58 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Echt immens triest nieuws dit


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


demonic_debby
eat shit and die
Usericon van demonic_debby
Posted 10-12-2004 15:29 by demonic_debby Wijzig reactieProfiel van demonic_debbyQuote dit berichthttp://www.megadeth.com

quote:
Op 10 december 2004 13:51 schreef Count Usher het volgende:
Ja, ik heb 't ondertussen ook door. Maar mijn punt was dat Pat niet dood is. Het verlies van Dimebag alleen al is niet te geloven.


bedankt kreeg te horen dat hij ook dood was bedankt fin om te weten dat hij nog leeft toch nog een lichtpuntje zal mijn tekst gelijk veranderen


ben niet gek ik ben een vliegtuig!


demonic_debby
eat shit and die
Usericon van demonic_debby
Posted 10-12-2004 16:24 by demonic_debby Wijzig reactieProfiel van demonic_debbyQuote dit berichthttp://www.megadeth.com

* Daarbij irriteer ik mij aan de sentimentele uitingen op dit forum over de dood van een gitarist die in dit land als crimineel beschouwd zou worden.

ik las dit ergens en moets het kopieren en gebruiken.
ik zeg heb respect voor mensen die je de muziek geven waar je van houd en als ze dood wordne geschoten eer ze dan! en ga niet als vervelend eikeltje bijdehand zitten doen

Respect the dead and honor the one you love!


ben niet gek ik ben een vliegtuig!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-12-2004 16:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Da's gesproken!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-12-2004 16:44 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

R.I.P. Dimebag.


..."Hate can only create more hate"...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-12-2004 16:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2004 13:31 schreef demonic_debby het volgende:
wilde alleen maar zeggen R.I.P darrell always in my heart

eigen versie op cemetery gates
the reverend he turned to me
with a tear in his eyes
it's something new to see
i didnt ask him why
i will remember
the love our souls had
sworn to make
now i watch the falling rain
all my mind can see
now is your (face)

well i guess
he took your youth
we wont let him give it away
we hope for bird and new found joy
our love wont and this fase
and when you died i didnt cry
the pride within my soul
you left us incomplete
all alone as the
memories now unfold

believe the word
i will unlock my door
and pass the cemetery gates


in memory of dimebag i wont forget you


aaaaaaaaaaaaaaarrrgggghhh.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 10-12-2004 23:21 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

IK weet niet of deze al gepost was:

http://www.deanguitars.com/dimebag_pressrelease.htm


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 10-12-2004 23:32 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 10 december 2004 23:21 schreef Shredhead het volgende:
IK weet niet of deze al gepost was:

http://www.deanguitars.com/dimebag_pressrelease.htm






Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen