IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Dimebag Darrell (Pantera) vermoord Vorige pagina | Volgende pagina
DUST2
Usericon van DUST2
Posted 29-12-2004 2:29 by DUST2 Wijzig reactieProfiel van DUST2Quote dit bericht

Dit was egt een te fucking mooi bericht!


Nog steeds traantjes aan het wegpinken...

Dankje Phil dit hadden veel mensen wel nodig denk ik!


invictis
Usericon van invictis
Posted 29-12-2004 6:30 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

mooi bericht idd, al ben ik bang dat er nog steeds een godvervloekte horde puistbevlekte nitwits hier flink de draak mee zullen steken, moge hun bergen ellende te wachten staan;
respectloze maatschappij in metal as in life.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


KUT
Usericon van KUT
Posted 29-12-2004 10:30 by KUT Wijzig reactieProfiel van KUTQuote dit bericht

lekker belangrijk ..


slaemperayreon
Usericon van slaemperayreon
Posted 01-01-2005 20:22 by slaemperayreon Wijzig reactieProfiel van slaemperayreonQuote dit bericht

ik heb begrepen dat 'dime nummers had gebruikt' van de schutter en dat die gozer hem daarom vermoordde.
dat is me toch echt een kutreden.
die vent scheen btw ook pantera-obsessed te zijn. maar om op dime te gaan
GESTOORD


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 01-01-2005 20:23 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Dat gebeurde een flink aantal jaren geleden ook bij de Beatles. Vreemd dat fans hun idolen neer kunnen knallen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-01-2005 20:34 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2005 20:22 schreef slaemperayreon het volgende:
ik heb begrepen dat 'dime nummers had gebruikt' van de schutter en dat die gozer hem daarom vermoordde.
dat is me toch echt een kutreden.
die vent scheen btw ook pantera-obsessed te zijn. maar om op dime te gaan
GESTOORD


*proest*


spelfout weggehaald...


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 02-01-2005 20:33 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Een vriendin van mij gaat deze week zijn graf in texas bewonderen...
Toch even vragen of ze een foto wil maken


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-01-2005 9:41 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2005 20:22 schreef slaemperayreon het volgende:
ik heb begrepen dat 'dime nummers had gebruikt' van de schutter en dat die gozer hem daarom vermoordde.
dat is me toch echt een kutreden.
die vent scheen btw ook pantera-obsessed te zijn. maar om op dime te gaan
GESTOORD


Volgens mij was het meer dat die gast zo Pantera-obsessed was dat hij zich ging inbeelden dat hij die nummers geschreven had of iets dergelijks...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


panzergod
Usericon van panzergod
Posted 03-01-2005 9:46 by panzergod Wijzig reactieProfiel van panzergodQuote dit bericht

Kut voor die Dimebag.......En alle andere artiesten die op een podium staan en beseffen dat ze dus elk moment neer geschoten kunnen worden door iemand die daar toevallig zin in heeft. Doet verder niets af aan het feit dat ik Pantera een ongelooflijke kutband vind.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-01-2005 11:18 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

het draagt wel weer een klein steentje bij aan het probleem overpopulatie, we kunnen niet altijd zoveel geluk hebben als vorige week....


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-01-2005 11:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 11:18 schreef Aaaarco het volgende:
het draagt wel weer een klein steentje bij aan het probleem overpopulatie, we kunnen niet altijd zoveel geluk hebben als vorige week....
Maar de natuur is degene die 'mag kiezen' om het zo maar te zeggen, en dus niet één van de inwoners van deze aardbol.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-01-2005 11:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 9:46 schreef panzergod het volgende:
En alle andere artiesten die op een podium staan en beseffen dat ze dus elk moment neer geschoten kunnen worden door iemand die daar toevallig zin in heeft.

Ik denk dat ze dat er nog wel bij kunnen hebben, naast het door-je-(ex)-bandlid-neergeschoten-worden, het door-jezelf-of-misschien-stiekem-toch-je-vrouw-neergeschoten-worden, het buiten-het-podium-door-een-geschifte-fan-neergeschoten-worden of het in-Amerika-uberhaupt-neergeschoten-worden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-01-2005 11:46 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

maakt me niet veel uit... dood is dood, opruimen die handel!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 03-01-2005 14:20 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb net Far Beyond Driven gekocht...


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 04-06-2005 22:22 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nightclub Shootings Tape Released
Camera Captures Tragedy On Stage

POSTED: 4:47 pm EDT June 3, 2005
UPDATED: 6:55 pm EDT June 3, 2005

COLUMBUS, Ohio -- A homemade video was released Friday of a deadly nightclub shooting that occurred during a heavy metal concert last year.

The camera was positioned at the back right portion of the stage looking into the audience as Nathan Gale began shooting during the Damageplan concert at Alrosa Villa on Dec. 8, 2004, NBC 4's Teresa Garcia reported.

The band had set up the camera before the show. The camera captured most of the five-minute shooting rampage. Gale shot and killed four people and injured three others before a Columbus police officer entered the building and killed him with one shotgun blast to the head.

Damageplan began playing just after 10 p.m. About a minute later, a security guard runs off stage and within seconds, Gale can be seen on stage with a gun. He is pursued by the security guard, and the first shot is fired. More shots soon follow, and two men are hit.


Voor de liefhebbers, het filmpje staat op ogrish.com, moet je maar ff zoeken. Om die link hier nou neer te pletteren vind ik ook weer zoiets.



ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 04-06-2005 22:39 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Wederom belachelijk dat ze dat op t internet zetten!!!



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-06-2005 0:00 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nou ja, precies. Ik kwam het ook maar ergens tegen. Ik heb btw niet gekeken naar het filmpje. Van mij hoeft dat ook niet op internet te staan.



ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 05-06-2005 0:54 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 5 juni 2005 0:00 schreef Oud Vuil het volgende:
Nou ja, precies. Ik kwam het ook maar ergens tegen. Ik heb btw niet gekeken naar het filmpje. Van mij hoeft dat ook niet op internet te staan.





Kontnaap
www.naapzwijn.nl
Usericon van Kontnaap
Posted 06-06-2005 14:29 by Kontnaap Wijzig reactieProfiel van KontnaapQuote dit berichthttp://www.naapzwijn.nl

Stoer, is die jarenlange oefening met counterstrike toch niet voor niets als je eindelijk een keer van een kutband af wil.

Wel het voordeel dat je in de VS gewoon met je zakwapentje naar binnen mag wandelen, dat is hier met die bekrompen zieltjes wel wat anders.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-06-2005 14:34 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wow, jij bent stoer.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-06-2005 15:28 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 6 juni 2005 14:29 schreef Kontnaap het volgende:
Stoer, is die jarenlange oefening met counterstrike toch niet voor niets als je eindelijk een keer van een kutband af wil.

Wel het voordeel dat je in de VS gewoon met je zakwapentje naar binnen mag wandelen, dat is hier met die bekrompen zieltjes wel wat anders.

we zullen er rekening mee houden, en net zo achterlijk lullen als jij nu doet wanneer jij voor je harses geschoten wordt door zo'n botmongool die met zijn zakwapentje en zieke geest naar binnen wandelt





[edit: typo]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 06-06-2005 15:28]


Bruce Banner


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 06-06-2005 16:03 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 4 juni 2005 22:22 schreef Oud Vuil het volgende:
Voor de liefhebbers, het filmpje staat op ogrish.com, moet je maar ff zoeken. Om die link hier nou neer te pletteren vind ik ook weer zoiets.


Heb het net bekeken en je ziet helemaal NIKS.. :s


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-06-2005 16:03 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2005 16:03 schreef Sharteel het volgende:
Heb het net bekeken en je ziet helemaal NIKS.. :s


sukkel


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 06-06-2005 16:10 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Waarom sukkel? Ik ben er zeker van dat de helft van het ZM-publiek constant naar die site gaat om allerlei gory filmpjes te bekijken. Maar dat gaat dan om 'zomaar' iemand.. Dan is het cool zeker..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-06-2005 16:13 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2005 16:10 schreef Sharteel het volgende:
Waarom sukkel? Ik ben er zeker van dat de helft van het ZM-publiek constant naar die site gaat om allerlei gory filmpjes te bekijken. Maar dat gaat dan om 'zomaar' iemand.. Dan is het cool zeker..


Al gaat om een pinguin op de zuidpool, dat maakt mij geen flikker uit... Ik snap gewoon niet dat mensen vrijwillig naar filmpjes gaan zitten kijken waar iemand irl. kapot geschoten/lek gestoken/in de hens gestoken of wat dan ook wordt.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen