IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken films VIII Vorige pagina | Volgende pagina
DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 23-01-2005 16:46 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

En dan als laatste Phone:

Een vrouw wordt, nadat ze van telefoonummer wisselt, geteisterd door graptelefoontjes die haar met de dood bedreigen. Als ze op onderzoek uitgaat, blijkt dat beide mensen die de telefoon voor haar hadden, verongelukt zijn. Ze gaat dus op zoek naar de eerste eigenaar van dat nummer, en zoekt uit hoe die gestorven is.

Qua effecten steelt deze film heel veel bij Ringu, al is deze film niet zo verwarrend. Het verhaal is, eens bij de clue aangekomen, vrij straight-forward, maar toch wel goed bedacht. Net zoals bij Eye 2, die ik gisteren bekeken heb, valt alle creepyness weg eens je door hebt hoe het verhaal in elkaar zit, maar dat verpest de film niet echt.

Kleine spoiler misschien, maar ik mis eigenlijk de films waarin de geesten dingen doen gewoon omdat ze slecht zijn, en niet altijd vanuit achterliggende redenen uit hun leven. Dit laatste is zowat een trend aan het worden, en zeker in de aziatische horrorfilms dan. Nu ja. Binnenkort in de cinema Seed of Chucky maar eens gaan bekijken. Die is tenminste evil for no good reason. (Gaat wel lachen zijn, denk ik)

[Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 23-01-2005 16:47]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2005 16:59 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 januari 2005 20:05 schreef NecRobert het volgende:
The Village. Aardig.

Verder: (ik was ziek ...)
The Crow
A Fish Called Wanda
The Butterfly Effect


Je hoeft toch niet per se ziek te zijn om meerdere films op een dag te zien?

(Butterfly effect is trouwens idd zeer gaaf)


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-01-2005 17:20 by MetalJan Profiel van MetalJan

Ik heb The last of the high kings vanmmidddag gekeken. Leuke film.


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 23-01-2005 17:48 by ILOVEMETAL Profiel van ILOVEMETAL

National Treasure gister in de bios gezien
goeie film!


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 23-01-2005 21:51 by kleine Micha Banaan Profiel van kleine Micha Banaan

Garden State, volledige dikke Heersch, de beste film die ik gezien heb sinds ik Le Finestra di Fronte heb gezien.


And my marlboro light


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 23-01-2005 21:55 by aerodis Profiel van aerodis

en dan heb je Police Academy 7 nog niet eens gezien

Meerderen die zitten te wachten op de Der Untergang DVD?

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 23-01-2005 21:56]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-01-2005 22:01 by M. Profiel van M.

Niemand Apocalypse Now dan wel The Godfather II gezien dit weekend? Waren allebei op TV (wel op een redelijk kansloos tijdstip, zaterdagavond...)


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2005 22:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 januari 2005 22:01 schreef M. het volgende:
Niemand Apocalypse Now dan wel The Godfather II gezien dit weekend? Waren allebei op TV (wel op een redelijk kansloos tijdstip, zaterdagavond...)


Godfather II & I heb ik zeker wel 50 keer gezien, dus ik heb de tv-uitzending overgeslagen. (DVD's heersen). A.N. is me ontgaan jammer genoeg(hen ik ook nog nooit gezien).


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 23-01-2005 22:04 by aerodis Profiel van aerodis

ik begrijp er ook vrij weinig van dat de zender Godfather om (wat was het?) 22.30 oid laat beginnen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-01-2005 22:04 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 januari 2005 22:01 schreef M. het volgende:
Niemand Apocalypse Now dan wel The Godfather II gezien dit weekend? Waren allebei op TV (wel op een redelijk kansloos tijdstip, zaterdagavond...)


Ik kan je aanraden deze allebei op dvd aan te schaffen...geen last van kansloze tijdstippen meer en kwaliteit genoeg om voor herhaling vatbaar in aanmerking te komen

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-01-2005 22:05]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-01-2005 22:04 by M. Profiel van M.

quote:
Op 23 januari 2005 22:03 schreef attila_de_hun het volgende:
Godfather II & I heb ik zeker wel 50 keer gezien, dus ik heb de tv-uitzending overgeslagen. (DVD's heersen). A.N. is me ontgaan jammer genoeg(hen ik ook nog nooit gezien).

DOEN!!!

En eigenlijk moet je die op DVD hebben ja. Zo vet... ik heb zaterdag ook een paar scenes gezien en zat weer helemaal gebiologeerd te staren. Zodra ik geïnstalleerd zit in de nieuwe woning ga ik eens wat toffe DVD's aanschaffen.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 23-01-2005 22:05]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-01-2005 22:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 23 januari 2005 16:59 schreef attila_de_hun het volgende:
Je hoeft toch niet per se ziek te zijn om meerdere films op een dag te zien?


Ik wel


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2005 22:08 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 januari 2005 22:04 schreef M. het volgende:
DOEN!!!

En eigenlijk moet je die op DVD hebben ja. Zo vet... ik heb zaterdag ook een paar scenes gezien en zat weer helemaal gebiologeerd te staren. Zodra ik geïnstalleerd zit in de nieuwe woning ga ik eens wat toffe DVD's aanschaffen.


Vooral de Robert de Niro delen zijn onvergetelijk. maar er is een hele mooi "godfather" DVDbox. met een mooie bonus DVD. (en dan heb je gelijk deel III voor de volledigheid).



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-01-2005 22:09 by M. Profiel van M.

Haha, ik blijf bezig ja. Godfather DVD box, Alien DVD box, Apocalypse Now DVD, Twin Peaks seizoen 2 pffff. De hypotheek moet ook betaald worden hoor .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 23-01-2005 22:11 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Collateral gisteravond bekeken. Erg gave film. Een stuk beter iig dat de laatste -tig films!

En begin vorige week Monster. Beetje langdradig, maar op zich wel een goed verhaal.


the only pleasure is pain


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2005 22:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 januari 2005 22:09 schreef M. het volgende:
Haha, ik blijf bezig ja. Godfather DVD box, Alien DVD box, Apocalypse Now DVD, Twin Peaks seizoen 2 pffff. De hypotheek moet ook betaald worden hoor .


Veel van die DVD's zijn redelijk tot zeer goedkoop bij de Free recordshop. Van alien kun je ook los de DVD's kopen (aangezien alleen 1 en 2 verplichte kost zijn) ook de DVD van "apocalyps..." staat er voor zeer weing geld (en nog veel meer).(pas op: het is zeer verslavend).


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-01-2005 22:13 by M. Profiel van M.

Ik vond deel 4 ook heel vet... en bij die box schijnen veel extra's te zitten, daar ben ik wel benieuwd naar. En het is gewoon een mooie box .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2005 22:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 januari 2005 22:13 schreef M. het volgende:
Ik vond deel 4 ook heel vet... en bij die box schijnen veel extra's te zitten, daar ben ik wel benieuwd naar. En het is gewoon een mooie box .


ja, het is idd een mooie box. maar je kunt ook los de alien-DVD's met tonnen extras kopen.
ook verplichte box: star wars. kom op jongens, die set is echt prachtig.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 23-01-2005 22:21 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Alien 4 moet ik nog kijken, heb tot nu toe alleen maar 1,2 en 3 gezien. En AVP, die viel wel mee.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2005 22:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 januari 2005 22:21 schreef VodeVilicious het volgende:
Alien 4 moet ik nog kijken, heb tot nu toe alleen maar 1,2 en 3 gezien. En AVP, die viel wel mee.


Ik vond die laatste ook best wel gaan ook al had er wel wat meer bloed in mogen zitten. Alien 4 is zeker aardig maar kan toch niet tippen aan delen 1 en 2. deel III van de alien reesk is de zwakste naar mijn mening. Overigesn, ik lees veel slechts over de derde terminator film. ik snap dat niet. ik vind hem ijzersterk. en de "boodschap" in deel III is vele malen grimmiger dan in deel II.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-01-2005 22:25 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Terminator 3 vind ik de toets der kritiek overleven door de zelfspot; vermakelijke film dat zeker en idd goed einde.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2005 22:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 januari 2005 22:25 schreef Mutilator het volgende:
Terminator 3 vind ik de toets der kritiek overleven door de zelfspot; vermakelijke film dat zeker en idd goed einde.




ja, het is ook de eerste terminator waar je om kuntlachen.

trouwens, de Fantastic Four-trailer belooft wel wat. ik ben ook zeer benieuwd naar "War of the worlds" en natuurljk star wars deel III.


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 23-01-2005 22:37 by A. Profiel van A.

Net terug van The Motorcycle Diaries.

Heerschfilm.


Welcome to the Atrocity Exhibition


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 23-01-2005 23:59 by Rutan Profiel van Rutanhttp://www.derat.nl

ORGAZMO!


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-01-2005 0:01 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 23 januari 2005 21:51 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Garden State, volledige dikke Heersch, de beste film die ik gezien heb sinds ik Le Finestra di Fronte heb gezien.

Vette film ja. Een van de grootste verrassingen van 2004 uit Hollywood, zeker gezien ik de hoofdrolspeler (tevens regisseur van deze film!) hiervoor alleen kende van een flauwe ziekenhuis-sitcom...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen