IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken films VIII Vorige pagina | Volgende pagina
ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 25-01-2005 15:45 by ryn Profiel van rynhttp://www.myspace.com/rienus

jaja, zeker wel!


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-01-2005 15:45 by invictis Profiel van invictis

ok heers, maar ff plukken dus die film. Pas nog een special/docu van Ron gezien, helemaal te gek


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 25-01-2005 15:49 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

hehe in the surreal-life heerschte hij ook behoorlijk


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 25-01-2005 15:51 by kleine Micha Banaan Profiel van kleine Micha Banaan

Films gezien waarin Ron niet heerscht

Ik heb gisteravond weer eens for a few dollars more gekeken...

Wat is de dollar trilogie toch geweldig indrukwekkend!


And my marlboro light


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-01-2005 15:52 by invictis Profiel van invictis

in die speciaal krijg je ook te zien waar die allemaal cameo's heeft gehad dus ook in Killing Zoe!
Trouwens wat ook best een lekkere gory bizarre film is a la Taratino spul is Thursday


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-01-2005 0:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 januari 2005 8:17 schreef JuronymouS het volgende:
Vannacht National Treasure gekeken. Een leuke film als je je niet te veel stoort aan het zeer hoge Indiana Jones gehalte...

Ik vind het IJ gehalte helemaal niet groot eigenlijk. Het schatzoeken is wel redelijk über-Indy, maar dat heeft hij ook niet uitgevonden ofzo. Verder qua verhaal, zit het IJ gehalte vooral in het opzoeken van informatie en zo. Dat hele puzzelen, en aanwijzingen verzamelen is weer niet Indy. Daarbij is het script gewoon niet Indy, maar meer een "normale" actiefilm.
Ik denk dat die assocatie vooral komt door het feit dat het een avonturenfilm is, of zo gemarket wordt, en dat er ook nog eens een poster bijhoort die een hoog Indy-gehalte doet vermoeden. Uiteindelijk valt het allemaal wel mee
En het is inderdaad gewoon een leuke film, zeer sterk in z'n genre (that being Indy-clones, of course )
quote:
Op 25 januari 2005 15:28 schreef Rensykdom het volgende:
Scrubs heerscht verdomme!

ik zeg ook niet dat Scrubs niet heerst het gaat erom dat ik het niet verwacht van een acteur uit zo'n serie, dat hij zo'n film of een film met zo'n kwaliteit als Garden State zou regisseren (of in zou spelen).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-01-2005 0:50 by MMayo Profiel van MMayo

Freaky Friday
Voorspelbare feel good film van Disney, ik vond het nog leuk ook


Lies
Usericon van Lies
Posted 26-01-2005 1:05 by Lies Profiel van Lies

Lolita. Peter Sellers was grappig en irritant tegelijkertijd.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 26-01-2005 13:55 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

Garden state - wat een saaie film niet te zuinig. en wat een flauwe bagger humor.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 26-01-2005 13:59 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

quote:
Op 26 januari 2005 0:36 schreef ZelThoR het volgende:
Ik vind het IJ gehalte helemaal niet groot eigenlijk. Het schatzoeken is wel redelijk über-Indy, maar dat heeft hij ook niet uitgevonden ofzo. Verder qua verhaal, zit het IJ gehalte vooral in het opzoeken van informatie en zo. Dat hele puzzelen, en aanwijzingen verzamelen is weer niet Indy. Daarbij is het script gewoon niet Indy, maar meer een "normale" actiefilm.
Ik denk dat die assocatie vooral komt door het feit dat het een avonturenfilm is, of zo gemarket wordt, en dat er ook nog eens een poster bijhoort die een hoog Indy-gehalte doet vermoeden. Uiteindelijk valt het allemaal wel mee
En het is inderdaad gewoon een leuke film, zeer sterk in z'n genre (that being Indy-clones, of course )



Daar heb je wel een goed punt. Sterker nog, je hebt volkomen gelijk en wat dat betreft was ik wat snel met een link leggen naar Indy.


Op je knie en pijp voor genade!


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 26-01-2005 14:01 by CoenV Profiel van CoenV

quote:
Op 26 januari 2005 0:50 schreef MindlessMayo het volgende:
Freaky Friday
Voorspelbare feel good film van Disney, ik vond het nog leuk ook


Hehe, zulke films zijn inderdaad hardstikke leuk, hoe fucking simpel het verhaal ook is.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-01-2005 14:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

oeps, verkeerde plaats.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-01-2005 14:07]


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 26-01-2005 14:34 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 26 januari 2005 0:36 schreef ZelThoR het volgende:
ik zeg ook niet dat Scrubs niet heerst het gaat erom dat ik het niet verwacht van een acteur uit zo'n serie, dat hij zo'n film of een film met zo'n kwaliteit als Garden State zou regisseren (of in zou spelen).


Hoor je ut gvd is van een ander!

Maar ik vond Garden State idd ook een goede film. Ik had verwacht dat het zo'n film was waarvan het middenstuk moeilijk door te komen zou zijn, maar ik heb me tijdens de hele film niet verveeld.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-01-2005 17:55 by ZelThoR Profiel van ZelThoR


quote:
Op 26 januari 2005 13:59 schreef JuronymouS het volgende:
Daar heb je wel een goed punt. Sterker nog, je hebt volkomen gelijk en wat dat betreft was ik wat snel met een link leggen naar Indy.

Ik heb er ook even over nagedacht, ik was ook erg bang voor een indy-kloon, maar als je dat van je af zet is het wel duidelijk anders.

Behalve het stuk dat ie die pijp in een gat moet steken (hmm, dubieus), om de deur open te krijgen, dat was wél een duidelijk Indy-moment.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 26-01-2005 18:14 by Verval Profiel van Verval

Gisteren weer is Labyrinth gekeken. Geweldige film alleen die broek van Bowie is wel horror.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 26-01-2005 19:52 by Faceless Unknown Profiel van Faceless Unknown

Heb "Saw" pas gezien!!! Voor de mensen die into serieuze psychopatische thrillers zijn a la Se7en, is deze film een absolute aanrader!!!

Hij is heerlijk spannend en alles behalve voorspelbaar!!!


There is no religion higher than Truth!


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 26-01-2005 20:40 by CoenV Profiel van CoenV

Mooi, Saw heb ik net gedownload, de downloadhoer die ik ben.

Net The Punisher gekeken, na zo'n 15 minuten kon ik de afloop van de film al voorspellen, desondanks zijn afrekeningen en moorden altijd leuk om te zien.
Blijft gaaf, zulk soort films.


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 26-01-2005 22:34 by Faceless Unknown Profiel van Faceless Unknown

quote:
Op 26 januari 2005 20:40 schreef CoenV het volgende:
Mooi, Saw heb ik net gedownload, de downloadhoer die ik ben.

Laat even weten wat je van Saw vindt?????


There is no religion higher than Truth!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-01-2005 23:45 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Saw is vet ja.
quote:
Op 26 januari 2005 20:40 schreef CoenV het volgende:
Mooi, Saw heb ik net gedownload, de downloadhoer die ik ben.

Net The Punisher gekeken, na zo'n 15 minuten kon ik de afloop van de film al voorspellen, desondanks zijn afrekeningen en moorden altijd leuk om te zien.
Blijft gaaf, zulk soort films.

the Punisher heerst ja, mega voorspelbaar, maar te mooie afrekeningen, geniaal


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Odal
Usericon van Odal
Posted 27-01-2005 0:13 by Odal Profiel van Odalhttp://www.hammerarts.cjb.net

Blade III gezien, eeehm tja.. lekkere actie verhaallijn basicly hetzelfde als deel II. Wwel ok film maar niet voor de bios. Download em gewoon


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-01-2005 0:14 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 januari 2005 0:13 schreef Odal het volgende:
Download em gewoon


I'm not being rude. You're just insignificant.


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 27-01-2005 0:36 by Rammoth Profiel van Rammoth

quote:
Op 26 januari 2005 19:52 schreef Faceless Unknown het volgende:
Heb "Saw" pas gezien!!! Voor de mensen die into serieuze psychopatische thrillers zijn a la Se7en, is deze film een absolute aanrader!!!

Hij is heerlijk spannend en alles behalve voorspelbaar!!!


Saw heb ik ook een tijd terug gezien en ik vond het echt een meesterlijke film


Don't touch me. I'm evil.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-01-2005 0:37 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Waar download iedereen die films vandaan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 27-01-2005 0:38 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 26 januari 2005 19:52 schreef Faceless Unknown het volgende:
Heb "Saw" pas gezien!!! Voor de mensen die into serieuze psychopatische thrillers zijn a la Se7en, is deze film een absolute aanrader!!!

Hij is heerlijk spannend en alles behalve voorspelbaar!!!



Ah, dat klinkt goed! Is 'ie al in de verhuur dan? Heb van die hele titel namelijk nog nooit gehoord.


..."Hate can only create more hate"...


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 27-01-2005 1:51 by Faceless Unknown Profiel van Faceless Unknown

Als het goed is moet die film nog hier in de bios uitkomen. Voor wat info, ga naar:

www.sawmovie.com


There is no religion higher than Truth!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen