IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Iemand hier toevallig ook wel eens echt japanse metal gekocht ?
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-11-2001 13:13 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

en dan bedoel ik ook japans gezongen.
Ik heb ooit wel eens hier in rotterdambij zo'n Chinees/Japans winkeltje in zo'n cd-bak lopen snuffelen, en vond daar van die cd-tjes import uit japan, met daarop een bloedmooie japanse meid en een paar ruiguitziende japaners, dus ik gewoon gekocht (FL 60,-,) zonder te luisteren, na tis echt vage muziek, Go-isch heet die band geloof ik, die chick, speelde gitaar geloof ik, zong en schreef de nummers, maar 't klinkt echt ongelofelijk vaag, iemand anders ervaring met Japanse metal (en dan niet aankomen met Ritual Carnage ofzo, maar echt 100% japans)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 23-11-2001 13:49 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Hmm nee enige japanse metal die ik in huis heb is een Tanto.


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 23-11-2001 16:25 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

ja sander(shadow jin) die heeft die X-JAPEN en DIR EN GREY shit


Godverdommen..


blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 23-11-2001 23:59 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

de enigste japanse metal die ik ken is vow wow was best stevige heavy metal maar of ze nog bestaan nu 20 jaar verder


welcome to hell,fuckin, hell yeah


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-11-2001 0:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Intestine Baalism (death metal) is een japanse band, net als Sigh (avant-garde (vroeger black) achtige metal). Beide bands zingen volgens mij echter in het engels.

Oh ja en laat ik het machtige METALUCIFER natuurlijk niet vergeten .

Bands die in het Japans zingen? Hmmmmz....


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 24-11-2001 16:47 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

Hmmm ik heb een CD van Abigail, da's uit japan, maar gewoon engels gezongen... Wel een gave CD trouwens, soort van Black/Thrash Metal...


Please give blood. Vampires are an endangered species!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-11-2001 21:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

neen, wel enkle japanse bands die in het engels zingen. de beste hiervan is casbah, een band die al heel oud is. de cd heet dinosaurs en is een verzameling van demo's en singles etc. ze spelen een perfecte mix tussen trash en primitive deathmetal.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 27-11-2001 21:18 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik luister wel af en toe naar Japansie Heavy Metal, maar ik heb er geen cds van, MP3s vind ik meer dan genoeg..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 28-11-2001 11:31 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

'mja, ik luister soms ook wel maar x-japan, en dir en grey...

maar dat is alleen leuk als je extreem vrolijk bent.......


Metzie
Usericon van Metzie
Posted 29-11-2001 10:43 by Metzie Wijzig reactieProfiel van MetzieQuote dit berichthttp://www.metzie.nl

Zoek eens wat MP3's op van Seikima III. Is een stevige rockband die japans zingt, beetje heavymetal/powermetal stijl.
Klink best wel aardig


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-11-2001 11:41 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

mmmm.... ga ik vanavond ff doen dan, en klopteeste Japanse metal klinkt erg vrolijk, of tis brute death, komt er opeens zo'n vrolijke pokemon riedel opt keyboard tussendoor, heel vervreemdend, maar goed ga weer es verder zoeken, (heb nog niet veel mp3-s kocht altijd heel raaf alleen maar cd 's (naief hoor)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 30-11-2001 10:16 by Shadowjin Wijzig reactieProfiel van ShadowjinQuote dit bericht

Sex MAchineguns is dan gean death,black metal maar gewoon metal en btw x-japan is geen metal Dir en Grey is trash metal


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen