IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : For mossels only.... Vorige pagina | Volgende pagina
Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 23-02-2005 10:17 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 3 februari 2005 15:00 schreef DecomposingBitch het volgende:
Cola kochten ze altijd al in onverwoestbare plastic flessen. De dop was altijd al van kunststof en niet van metaal. Cola in glazen flessen? En dan maar een liter?
Weet je dat die glazen flessen nog steeds (of weer want ze zijn wel iets anders dan de authentieke flessen) in de supermarkt staan? Wel voorzien van kunststof dop


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-02-2005 10:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2005 21:30 schreef Tyrant Lizard King het volgende:
Ik luisterde ongeveer vanaf mijn 13e naar bands als Greendence Clearwater Revival, Status Quo enzo.



Greendence? BWUAHAHAHAHA. Ik zou je MP3tjes even renamen.


quote:

Via allerlei muzikale omwegen (alles behalve top 40/100)


Wat voor genre is precies dat top 40/100? Pink Floyd? Rolling Stones? Led Zeppelin? Iron Maiden? Isaac Hayes? Public Enemy?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 23-02-2005 11:54 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2005 10:25 schreef Chelman het volgende:
Greendence? BWUAHAHAHAHA. Ik zou je MP3tjes even renamen.




Wat voor genre is precies dat top 40/100? Pink Floyd? Rolling Stones? Led Zeppelin? Iron Maiden? Isaac Hayes? Public Enemy?


Onder top 40/100 versta ik vooral gruwelijkheden zoals Madonna en van die "producers" die een drum computer hebben en daar dan 1 of ander huppelkutje overheen laten janken. Meest verschrikkelijke wat ik ooit gehoord heb was toch wel (als ik me de namen goed herinner) het werk van Stock, Aitken en Waterman. Pure vervuiling was dat.


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-02-2005 12:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2005 18:49 schreef de laar het volgende:
Heb je ook nog the A-team nagespeeld op het schoolplein dan?



En Tour of Duty..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-02-2005 12:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2005 11:54 schreef Tyrant Lizard King het volgende:
Onder top 40/100 versta ik vooral gruwelijkheden zoals Madonna


Hehe. Ik heb een zooi platen van Madonna thuis liggen en zeker die van de laatste jaren. Vette heersch.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-02-2005 12:28 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 februari 2005 12:24 schreef Chelman het volgende:
Hehe. Ik heb een zooi platen van Madonna thuis liggen en zeker die van de laatste jaren. Vette heersch.
Laat hem nou toch ff het imago van tr00 metalhead ophouden joh. Als ie volwassen is snapt ie het allemaal vast wel.

Ik heb overigens alleen Ray of Light thuis


I'm not being rude. You're just insignificant.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-02-2005 12:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2005 12:28 schreef helmet het volgende:
Laat hem nou toch ff het imago van tr00 metalhead ophouden joh. Als ie volwassen is snapt ie het allemaal vast wel.

Ik heb overigens alleen Ray of Light thuis


Hehe inderdaad. Maar hij is dan ook fan van Greendence Killwater Revolver.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 23-02-2005 12:34 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2005 12:24 schreef Chelman het volgende:
Hehe. Ik heb een zooi platen van Madonna thuis liggen en zeker die van de laatste jaren. Vette heersch.





piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 23-02-2005 12:36 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2005 12:28 schreef helmet het volgende:
Laat hem nou toch ff het imago van tr00 metalhead ophouden joh. Als ie volwassen is snapt ie het allemaal vast wel.

Ik heb overigens alleen Ray of Light thuis

en wanneer denk jij dat iemand zichzelf een zgn true metalhead mag noemen?

[Dit bericht is gewijzigd door Tyrant Lizard King op 23-02-2005 12:38]


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-02-2005 20:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

-hap-


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


invictis
Usericon van invictis
Posted 23-02-2005 20:02 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

oeh!
wow dit topic leeft nog


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 23-02-2005 20:40 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Hehehe, het is een topic for mossels only.... Ok, daar hoor ik eigenlijk ook niet thuis (vind ik zelf, want ik ben nog lang geen mossel) maar dat er dan fans van Greedence Killwater Revolver hier posten... Dat is dan wel een hele oude mossel....

BTW: Kent er hier nog iemand een tekenfilmshow dat 10/15 jaar geleden op tv was, met een presentator met zwarte haren en er kwam altijd Lucky Luuk bij die show? Kwam wel op de publieke omroep... Ik kan er niet meer op komen hoe dat programma ook alweer heet....

Edit: typevout

[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 23-02-2005 20:41]


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 24-02-2005 0:29 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2005 20:40 schreef DecomposingBitch het volgende:
Hehehe, het is een topic for mossels only.... Ok, daar hoor ik eigenlijk ook niet thuis (vind ik zelf, want ik ben nog lang geen mossel) maar dat er dan fans van Greedence Killwater Revolver hier posten... Dat is dan wel een hele oude mossel....




Auw...


piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........


de laar
Usericon van de laar
Posted 24-02-2005 19:15 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2005 20:40 schreef DecomposingBitch het volgende:

BTW: Kent er hier nog iemand een tekenfilmshow dat 10/15 jaar geleden op tv was, met een presentator met zwarte haren en er kwam altijd Lucky Luuk bij die show? Kwam wel op de publieke omroep... Ik kan er niet meer op komen hoe dat programma ook alweer heet....


Ik ben zes jaar en ik doe Miep Miep na.

Dat was Wordt Vervolgt met Han Pekel.
Niet te verwarren met Opsporing Verzocht. Meneer Pekel is namelijk zelf vervolgd een aantal jaren terug.
Ik weet niet meer precies waarvoor.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-02-2005 19:18 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Haha, ja Jan Pekel, ik keek dat ook altijd.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 24-02-2005 20:52 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Meneer Pekel had volgens mij een eigen bedrijf, die wat met geld gesjoemeld had.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 24-02-2005 21:08 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Jaaaaaaaaaaa! Wordt vervolgt was heerschend altijd!


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-02-2005 19:24 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2005 20:52 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Meneer Pekel had volgens mij een eigen bedrijf, die wat met geld gesjoemeld had.



Die gasten hebben allemaal wel bedrijfjes waar volgens mij flink gesjoemeld word, alleen was de heer Pekel zo dom en/of ongelukkig om betrapt te worden op zijn malafide praktijken.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 27-02-2005 19:48 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Wahaaahh! Ha-ha Han Pekul! JezusGristus, hahaha, houd op, ik lig al weer dubbel als ik aan die gast denk.
Vooral omdat ie helemaal niet grappig was! En dan nog vervolgd worden ook, hahaha, door justitie, jezus wat stom, ik word niegoed


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-02-2005 20:27 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Inderdaad. Wordt Vervolgd wordt vervolgd...ROFL!

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 27-02-2005 20:29]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 02-03-2005 18:21 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hier ook maar even neergooien.

btw, zweetbandjes rulen!






invictis
Usericon van invictis
Posted 02-03-2005 18:29 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

VET ende HEERS; ouwe prut rules!
moet ook opeens denken aan foute hoofdzweetbanden


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-03-2005 18:32 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Zweetbandjes heerschen! Ik heb ooit een zweetbandje van AC/DC gehad.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-03-2005 19:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2005 18:32 schreef Heiden het volgende:
Zweetbandjes heerschen! Ik heb ooit een zweetbandje van AC/DC gehad.


Heb je ook nog zo een blauw-wit gestreepte stretchbroek(zie steve harris;iron maiden) gehad???


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-03-2005 19:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2005 18:21 schreef Oud Vuil het volgende:
Hier ook maar even neergooien.

btw, zweetbandjes rulen!





YEAH, daar ben ik nog heen geweest. dat was echt wel super.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen