IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Alleen voor jonge honden... Vorige pagina | Volgende pagina
Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 30-12-2004 15:34 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 30 december 2004 15:12 schreef Fat Bastard het volgende:
Dit is zo'n domme opmerking!

Alsof een paar nu-metal snotneuzen een muziekstroming in de toekomst in stand gaan houden!



Het verkoopt anders wel aardig! Of je het nou puur metal vind of niet. Gelukkig is er onder de jeugd die wat verder kijkt ook genoeg interesse voor thrash, death en black enzo.

quote:

Mensen die naar bepaalde muziek luisteren en dit op latere leeftijd afzweren zijn gewoon meelopers.


Dat is dus onzin. Op dit moment luister ik graag naar metal maar misschien over tien jaar wel niet meer. Dat wil niet zeggen dat ik het niet meer kan waarderen, maar dat ik andere stromingen interessanter ben gaan vinden.


~ By the fallen one I shall arise ~


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 30-12-2004 15:37 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 15:23 schreef Malekith het volgende:
En dat vind ík nou zo'n domme opmerking!

Hoeveel mensen zijn er wel niet die, for example, voor het eerst van Black metal hoorden d.m.v. een CoF album, en daarna de scene verder uitdiepen?

Or likewise, Slipknot-pubers die, zoals hun idolen, gitaar of drums willen gaan spelen? Dan richten ze een bandje op, en dat kan in den beginne nog kut klinken, maar uiteindelijk zou dat ook naar wat moois kunnen gaan hoor.

Niks mis dus, met het naïevere/nog niet geëvolueerde deel van de jongere generatie metalheads.



Als je nu je bril had schoongemaakt, dan had je kunnen lezen, dat ik ook geen probleem heb met van die Snotlip gastjes!

Het is kortzichtig om te zeggen, dat omdat ze nu naar deze muziek luisteren, ze later wel andere richtingen in zullen slaan en de gehele metal-scene in stand zullen houden.

Een enkeling zal dat inderdaad doen, maar er zijn er ook genoeg, waarbij het luisteren naar metal maar een fase is.

M.a.w. je hebt metalheads en mensen die van andere muziek of geen muziek houden. Boeie!

*edit*

Met metalhead bedoel ik niet dat je alleen maar naar metal luistert. Andere stylen erbij is heel gewoon.

[Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 30-12-2004 15:50]


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 30-12-2004 15:41 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 15:12 schreef Fat Bastard het volgende:


Het zit gewoon in je hart of niet. Ik ken ook 50-plussers die met plezier naar een flinke portie deathmetal luisteren.


en die hebben dat plaatje bij de FRS uitgezocht om thuis knus te draaien naast de frans Bauer collectie. Die gasten hebben ook een voorgeschiedenis!!!
quote:

Dat gezeur over de toekomst van metal en als ze eerst naar de ene vorm luisteren, dan gaan ze later echt wel naar de juiste vorm (in jouw ogen) luisteren is bull-shit.


Ik zei ook niet dat ze dat automatisch doen, goed lezen ik zei velen! Metal is imho een muzieksoort waarin je moet groeien.





[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 30-12-2004 15:41]


Bazzio Attacks!!!


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 30-12-2004 15:42 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 30 december 2004 15:37 schreef Fat Bastard het volgende:



Wat wil je nou zeggen?


~ By the fallen one I shall arise ~


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 15:43 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 15:42 schreef Ishtar het volgende:
Wat wil je nou zeggen?
Dat hij mijn mening deelt!


"Obras son amores y no buenas razones"


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 30-12-2004 15:44 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Wat een topic!


Metaaaal!


I am the 1%.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 30-12-2004 15:46 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Drukte per ongeluk het bericht door, maar is inmiddels ge-edit.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 15:46 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 9:41 schreef Jenje het volgende:
Was jij niet diegene die een zm redacteur helemaal gek maakte om het telefoonnummer van Peter Tagtren te krijgen?


ja,alsof k serieus was


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 15:51 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 15:37 schreef Fat Bastard het volgende:
Als je nu je bril had schoongemaakt, dan had je kunnen lezen, dat ik ook geen probleem heb met van die Snotlip gastjes!

Het is kortzichtig om te zeggen, dat omdat ze nu naar deze muziek luisteren, ze later wel andere richtingen in zullen slaan en de gehele metal-scene in stand zullen houden.

Een enkeling zal dat inderdaad doen, maar er zijn er ook genoeg, waarbij het luisteren naar metal maar een fase is.

M.a.w. je hebt metalheads en mensen die van andere muziek of geen muziek houden. Boeie!

U-hu.

Maar het merendeel zal toch bijdraaien, en evolueren in hun muzieksmaak. En dan heb ik het niet over 30+, maar ook niet over pubers. Mensen die 'echte' metal-albums kopen.

Uiteraard blijft niet iedereen z'n hele leven metal luisteren, maar dat wil niet zeggen dat ze hun steentje niet hebben bijgedragen wat het "metalscene in stand houden" betreft.


"Obras son amores y no buenas razones"


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 30-12-2004 15:53 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 15:34 schreef Ishtar het volgende:

Het verkoopt anders wel aardig! Of je het nou puur metal vind of niet. Gelukkig is er onder de jeugd die wat verder kijkt ook genoeg interesse voor thrash, death en black enzo.



Heb ik daar iets over gezegd dan?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-12-2004 15:54 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik blijf erbij; Metalheads, jong of oud, zijn gay.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 30-12-2004 15:54]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 30-12-2004 15:56 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 15:34 schreef Ishtar het volgende:
Dat is dus onzin. Op dit moment luister ik graag naar metal maar misschien over tien jaar wel niet meer. Dat wil niet zeggen dat ik het niet meer kan waarderen, maar dat ik andere stromingen interessanter ben gaan vinden.

Dat is dus precies wat ik zeg. Als je hart bij de muziek ligt, dan kan het best zijn, dat je andere zaken interessanter gaat vinden, maar afzweren doe je het niet.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 30-12-2004 15:57 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 15:41 schreef bazzio het volgende:
Ik zei ook niet dat ze dat automatisch doen, goed lezen ik zei velen! Metal is imho een muzieksoort waarin je moet groeien.


Dan ben ik het met je eens.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 15:59 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 15:54 schreef Misanthrope het volgende:
Ik blijf erbij; Metalheads, jong of oud, zijn gay.


en de vrouwelijke zijn niet normaal


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 30-12-2004 16:00 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 15:51 schreef Malekith het volgende:
U-hu.

Maar het merendeel zal toch bijdraaien, en evolueren in hun muzieksmaak. En dan heb ik het niet over 30+, maar ook niet over pubers. Mensen die 'echte' metal-albums kopen.

Uiteraard blijft niet iedereen z'n hele leven metal luisteren, maar dat wil niet zeggen dat ze hun steentje niet hebben bijgedragen wat het "metalscene in stand houden" betreft.


Ik denk niet het merendeel. Voornamelijk het kleinste deel.
Als ik zo rond me heen kijk tenminste!
Van de groep van zo'n 20 mensen met wie ik ruim 20 jaar geleden om ging, die naar metal luisterden, zijn er nu nog maar een stuk of 3 over, die dit nog steeds doen.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 16:01 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:00 schreef Fat Bastard het volgende:
Ik denk niet het merendeel. Voornamelijk het kleinste deel.
Als ik zo rond me heen kijk tenminste!
Van de groep van zo'n 20 mensen met wie ik ruim 20 jaar geleden om ging, die naar metal luisterden, zijn er nu nog maar een stuk of 3 over, die dit nog steeds doen.
Het merendeel van de mensen tussen 20 en 30 jaar oud, bedoelde ik dus. Zij kopen vaak genoeg 'echte' metal-albums, en steunen hierdoor de scene. Wat ze daarna doen weet niemand...


"Obras son amores y no buenas razones"


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2004 16:01 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 9:41 schreef Jenje het volgende:
Was jij niet diegene die een zm redacteur helemaal gek maakte om het telefoonnummer van Peter Tagtren te krijgen?


Ze heeft het stiekem ook over haarzelf..


En @Varanus: Zo lang je zoontje 't geweldig gaaf en stoer vindt om er zo bij te lopen, om mee naar festivals etc. te gaan is dat toch super? Ook al doet hij het omdat papa en mama het ook doen, lekker boeiend.
Hij krijgt vanzelf een (sterkere) eigen mening en dan zien we vanzelf wel of 't allemaal blijft hangen.. Zolang hij daar dan maar vrij in wordt gelaten (en dat wordt hij zo te horen).


..."Hate can only create more hate"...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 16:04 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:01 schreef Immortella het volgende:
Ze heeft het stiekem ook over haarzelf..



ik zei: 'wie zegt dat ik serieus was' op dat gsm nr vragen
Leuk dat iedereen erin gelopen is


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2004 16:06 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:04 schreef IceQueen het volgende:
ik zei: 'wie zegt dat ik serieus was' op dat gsm nr vragen
Leuk dat iedereen erin gelopen is


Right... Laat ik nu die bepaalde zm redacteur destijds veel gesproken hebben.


..."Hate can only create more hate"...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-12-2004 16:09 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Pff, wat een gedoe. Als dat prettig gestoorde gedoe van IQ ernstig overkomt en mensen daarover gaan zaniken, dan zijn die mensen zielig bezig, punt.


Ontopic: Het ging hier over nieuwkomers in de metal dacht ik . Het wordt stilaan tijd dat die grote hype wat over gaat, want ook veel metallabels maken zich schuldig aan platte (lees belachelijke) commercie waar teveel jonkies los in lopen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 16:11 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:09 schreef
Het wordt stilaan tijd dat die grote hype wat over gaat, want ook veel metallabels maken zich schuldig aan platte (lees belachelijke) commercie waar teveel jonkies los in lopen.


Strings van allerhande bands
1000 verschillende uitgaves (kijk nu maar weer naar Nightwish )
Of al die bands die zo 'in' zijn bij de jeugd elk festival boeken..
Vreselijk saai


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 30-12-2004 16:15 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 29 december 2004 23:11 schreef M. het volgende:
...dragen ze al 20 jaar dezelfde kleren...


ow, vandaar je roze hemd in Arnhem? Even iets anders?


Je kan me de bout hachelen!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-12-2004 16:15 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:11 schreef IceQueen het volgende:
Strings van allerhande bands
1000 verschillende uitgaves (kijk nu maar weer naar Nightwish )
Of al die bands die zo 'in' zijn bij de jeugd elk festival boeken..
Vreselijk saai
Misschien hebben die kinders wel een andere smaak dan jij.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 16:18 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:06 schreef Immortella het volgende:
Right... Laat ik nu die bepaalde zm redacteur destijds veel gesproken hebben.


als ie dat allemaal serieus nam...Al die gesprekken waren echt niet serieus te nemen.Doet ie dat wel,zijn probleem.
Olie op het vuur doen is nog iets wat ik graag doe
Maar sjah,als k hier nu ga zetten dat ik al enkele maanden een verhouding heb met Mr Tägtgren,zouden jullie 't nog geloven ook


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-12-2004 16:20 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:15 schreef Misanthrope het volgende:
Misschien hebben die kinders wel een andere smaak dan jij.

Eh, die bikinis enzo da's toch verschrikkellijk ..bij wijze van grap en beperkte uitgave kan ik er nog inkomen...maar ik weet het niet: als je bij je vriendin naar beneden duikt wil je toch verdomme niet herinnerd worden aan die rottige koppen van één of andere band ..hoe goed ze ook mogen zijn

Waarmee ik wil zeggen: dat ze die gastjes toch zelf hun ding eens laten doen, het


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen