IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Alleen voor jonge honden... Vorige pagina | Volgende pagina
Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 30-12-2004 17:48 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 29 december 2004 23:50 schreef Miss Lucifer het volgende:
Triest hoor, een beetje alles in hokjes proppen... Denken jullie nou dat je zo volwassener/verstandiger overkomt ofzo?


Hokjes zijn er om mensen van elkaar te onderscheiden....


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-12-2004 17:51 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 30 december 2004 16:44 schreef IceQueen het volgende:
Zware metalen is toch zo fun

Weet je wat ik nu bvb echt wel leuk vind?M'n neefje van bijna drie,die mn kamer opkomt en staat te shaken op Iced earth,Burzum,Ancient Rites,etc
DAT is pas leuk


Hoe durf je Burzum en Iced Earth in een zin te noemen? Blasfeem!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-12-2004 18:04 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:15 schreef Legatius het volgende:
ow, vandaar je roze hemd in Arnhem? Even iets anders?

Dat viel wel op he? Zo knalroze heb ik ze dan ook nergens anders gezien!

Prachtig, het gekrakeel in dit topic, mooi ook om te zien hoe sommige mensen er he-le-maal niets van begrijpen!
Verontrustend hoog percentage belgen ook, onder die 'sommige mensen', trouwens...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 18:06 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 17:51 schreef BurZum het volgende:
Hoe durf je Burzum en Iced Earth in een zin te noemen? Blasfeem!


sommigen noemen Burzum en heel wat andere zaken in 1 zin

(avril lavigne,evanescence ed erbij )


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-12-2004 18:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:04 schreef M. het volgende:
Dat viel wel op he? Zo knalroze heb ik ze dan ook nergens anders gezien!

Prachtig, het gekrakeel in dit topic, mooi ook om te zien hoe sommige mensen er he-le-maal niets van begrijpen!
Verontrustend hoog percentage belgen ook, onder die 'sommige mensen', trouwens...


Ik vind het jammer dat ik je niet heb zien rondhobbelen in je roze shirt.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 18:08 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:04 schreef M. het volgende:
Dat viel wel op he? Zo knalroze heb ik ze dan ook nergens anders gezien!

Prachtig, het gekrakeel in dit topic, mooi ook om te zien hoe sommige mensen er he-le-maal niets van begrijpen!
Verontrustend hoog percentage belgen ook, onder die 'sommige mensen', trouwens...


verontrusend hoe jij op een ex van me lijkt



Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2004 18:13 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:06 schreef IceQueen het volgende:
sommigen noemen Burzum en heel wat andere zaken in 1 zin

(avril lavigne,evanescence ed erbij )


Hahaha, en je gaat gewoon maar door. Je hebt zelf totaal niet in de gaten he, dat het veroordelen van allerlei (naar jouw mening)untrueë bands en personen jou absoluut niet stoerder maakt als persoon. Eerder ontzettend triest! Hoe oud ben je zelf eigenlijk? Je komt zelf over als een meisje dat haar eigen identiteit totaal nog niet gevonden heeft, en door af te geven op allerlei mensen deze hoopt te vinden.
Veel succes ermee, voor mij ben je 'onmeunig' sneu.


..."Hate can only create more hate"...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 18:14 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:13 schreef Immortella het volgende:
Hahaha, en je gaat gewoon maar door. Je hebt zelf totaal niet in de gaten he, dat het veroordelen van allerlei (naar jouw mening)untrueë bands en personen jou absoluut niet stoerder maakt als persoon. Eerder ontzettend triest! Hoe oud ben je zelf eigenlijk? Je komt zelf over als een meisje dat haar eigen identiteit totaal nog niet gevonden heeft, en door af te geven op allerlei mensen deze hoopt te vinden.
Veel succes ermee, voor mij ben je 'onmeunig' sneu.


jah,ben idd zelf nog maar 12j


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2004 18:16 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht



..."Hate can only create more hate"...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-12-2004 18:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:13 schreef Immortella het volgende:
Hahaha, en je gaat gewoon maar door. Je hebt zelf totaal niet in de gaten he, dat het veroordelen van allerlei (naar jouw mening)untrueë bands en personen jou absoluut niet stoerder maakt als persoon. Eerder ontzettend triest! Hoe oud ben je zelf eigenlijk? Je komt zelf over als een meisje dat haar eigen identiteit totaal nog niet gevonden heeft, en door af te geven op allerlei mensen deze hoopt te vinden.
Veel succes ermee, voor mij ben je 'onmeunig' sneu.


Misschien kan ze de rest even vertellen welke bands wij wel mogen luisteren om true te zijn en welke shirts we mogen dragen en vooral wanneer (hoeveel albums moeten we dan hebben enzo)

Trouwens, ik vind dat 'onmeunig' echt zo'n geinig woord (Ja ik weet het, weird)


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 18:17 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:16 schreef Immortella het volgende:


pas op,je teddybeer is uit je bed gevallen...Zometeen steel ik hem nog


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 30-12-2004 18:17 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

BITCH-FIGHT!!!



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 30-12-2004 18:19 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

En weer een topic wat naar de klote wordt geholpen door die Belgische kut doos.

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 30-12-2004 18:19]


Bazzio Attacks!!!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 18:21 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:19 schreef bazzio het volgende:
En weer een topic wat naar de klote wordt geholpen door die Belgische kut doos.
Schande voor het volk...


"Obras son amores y no buenas razones"


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2004 18:21 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:16 schreef MindlessMayo het volgende:
Misschien kan ze de rest even vertellen welke bands wij wel mogen luisteren om true te zijn en welke shirts we mogen dragen en vooral wanneer (hoeveel albums moeten we dan hebben enzo)

Trouwens, ik vind dat 'onmeunig' echt zo'n geinig woord (Ja ik weet het, weird)


Hehe, onmeunig is idd onmeunig stoer! Én Twents!

Maar idd, ik denk dat ze dat ons moet gaan vertellen. Al weet ik inmiddels al dat het geen Avril Lavigne, Within Temptation, Slipknot of Evanescence mag zijn!! Kewl, nu kunnen we heel hard ons best gaan doen om die shirts in ieder geval níet te kopen!

En @IQ: de teddybeer mag je houden. Misschien kan je 'm een Burzum-shirtje aandoen, issie tenminste een echte kvlt-trueë teddy!!


..."Hate can only create more hate"...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 18:21 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:19 schreef bazzio het volgende:
En weer een topic wat naar de klote wordt geholpen door die Belgische kut doos.


WTF?
Ik heb enkele pagina's terug mn mening gegeven en die rotte hollanders begonnen weer te zaniken over echt hele ouwe koeien.
Yep,blame it on me,I'm used to it and I don't give a fuck


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 18:22 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:21 schreef IceQueen het volgende:
WTF?
Ik heb enkele pagina's terug mn mening gegeven en die rotte hollanders begonnen weer te zaniken over echt hele ouwe koeien.
Yep,blame it on me,I'm used to it and I don't give a fuck
Goed voor jou, maar ik ben toch écht 'n Belg en ik vind ook dat je zeikt!

[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 30-12-2004 18:22]


"Obras son amores y no buenas razones"


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 18:23 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:21 schreef Immortella het volgende:
Hehe, onmeunig is idd onmeunig stoer! Én Twents!

Maar idd, ik denk dat ze dat ons moet gaan vertellen. Al weet ik inmiddels al dat het geen Avril Lavigne, Within Temptation, Slipknot of Evanescence mag zijn!! Kewl, nu kunnen we heel hard ons best gaan doen om die shirts in ieder geval níet te kopen!

En @IQ: de teddybeer mag je houden. Misschien kan je 'm een Burzum-shirtje aandoen, issie tenminste een echte kvlt-trueë teddy!!


*Steekt teddybeer in brand*

*kijkt zeer geïntresseert naar de vlammetjes*


*vlammetjes doven uit*

jammer,dit was echt een leuke beer


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-12-2004 18:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:21 schreef Immortella het volgende:
Hehe, onmeunig is idd onmeunig stoer! Én Twents!

Maar idd, ik denk dat ze dat ons moet gaan vertellen. Al weet ik inmiddels al dat het geen Avril Lavigne, Within Temptation, Slipknot of Evanescence mag zijn!! Kewl, nu kunnen we heel hard ons best gaan doen om die shirts in ieder geval níet te kopen!

En @IQ: de teddybeer mag je houden. Misschien kan je 'm een Burzum-shirtje aandoen, issie tenminste een echte kvlt-trueë teddy!!




Twente rrrrrrockss roaaaaarrrr!

Slipknot was op graspop trouwens wel enorm stoer *lalala wait and bleed* net als cradle of filth

(vast slotje waardig dit topic hehe)



IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 18:24 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:22 schreef Malekith het volgende:
Goed voor jou, maar ik ben toch écht 'n Belg en ik vind ook dat je zeikt!


van jou had k al gezegd dat je perfect bent


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 30-12-2004 18:25 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 30 december 2004 18:17 schreef filosofem het volgende:
BITCH-FIGHT!!!





Echt geweldig... 2 pagina's vol al!

EDIT-off topic: wat betekent nou weer 'onmeunig' en wie is daarmee begonnen?

[Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 30-12-2004 18:29]


~ By the fallen one I shall arise ~


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2004 18:27 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:24 schreef MindlessMayo het volgende:


Twente rrrrrrockss roaaaaarrrr!

Slipknot was op graspop trouwens wel enorm stoer *lalala wait and bleed* net als cradle of filth

(vast slotje waardig dit topic hehe)






@IQ: Als je geen betere reply hebt, hou dan gewoon je mond. Of geef toe dat je een aandachtsgeile snol bent, die verschrikkelijk veel geeft om imago en een 'true' uiterlijk. Bah!


..."Hate can only create more hate"...


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 18:27 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:24 schreef IceQueen het volgende:
van jou had k al gezegd dat je perfect bent
Neem dan tenminste ook een voorbeeld aan mij


"Obras son amores y no buenas razones"


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 30-12-2004 18:28 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 30 december 2004 18:27 schreef Immortella het volgende:


@IQ: Als je geen betere reply hebt, hou dan gewoon je mond. Of geef toe dat je een aandachtsgeile snol bent, die verschrikkelijk veel geeft om imago en een 'true' uiterlijk. Bah!



(niet dat deze reply nuttig was...)


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 18:28 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:25 schreef Ishtar het volgende:
Echt geweldig... 2 pagina's vol al!
alles voor jullie entertainement


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen