IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Alleen voor jonge honden... Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2004 18:29 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:28 schreef Y Draig Goch het volgende:

(niet dat deze reply nuttig was...)


Och neu, er is wel meer niet nuttig. Maar ik mag altijd graag ff kotsen op mensen zoals onze Aiskwien Nuttig of niet!


..."Hate can only create more hate"...


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 18:29 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:28 schreef IceQueen het volgende:
alles voor jullie entertainement
Jaja, dat je een voetmat bent wisten we al, maar wanneer begin je nou eens je mening degelijk te onderbouwen?


"Obras son amores y no buenas razones"


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 30-12-2004 18:30 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 30 december 2004 18:28 schreef IceQueen het volgende:
alles voor jullie entertainement


entertainment.


~ By the fallen one I shall arise ~


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-12-2004 18:31 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:19 schreef bazzio het volgende:
En weer een topic wat naar de klote wordt geholpen door die Belgische kut doos.

Ja echt hoor als iemand wat zegt en er wordt massaal op ingepikt door een razende meute die gelijk weetiveel wat allemaal gaat oprakelen. En te zeggen dat ze zelden enig teken van "metal zijn" geeft op straat ofzo.
Dit is gewoon vermoeiend. op die manier kan je bijan gelijk wie beschuldigen van het verkloten van de boel.
Ja, ik ben weer bezig, maar als niemand de zaak even anders wil bekijken doe ik dat wel.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2004 18:32 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:29 schreef Malekith het volgende:
Jaja, dat je een voetmat bent wisten we al, maar wanneer begin je nou eens je mening degelijk te onderbouwen?


Dat kan ze niet. Weg discussie..

Het enige wat ze kan is vage dingen roepen over een teddybeer? Eigenlijk best 'n zielig meissie ook he.


..."Hate can only create more hate"...


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 18:34 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:32 schreef Immortella het volgende:Eigenlijk best 'n zielig meissie ook he.
Ach, geef haar 'n teddybeer en ze is gelukkig.

Zolang ze haar mond maar houdt in normale topics, dan ben ik ook gelukkig


"Obras son amores y no buenas razones"


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-12-2004 18:36 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

JULLIE DOEN HET ER GEWOON OM HÉ??? SLAPPE BLAGEN, KUTHOEREN!!
GEWOON ELK ARGUMENT NEGEREN EN MAAR BLIJVEN BLAZEN, DAT IS DAN WEL OPBOUWEND ZEKER!! LEKKER ALLEMAAL TOT IN HET ONEINDIGE ZITTEN AFGEVEN OP ENKELE MENSEN EN DAN NOG LEKKER EEN PAAR ANDERE SCHAAPJES DAARIN MEESLEPEN.
EN DAN MAAR ZEGGEN DAT EEN ANDER HET HIER NAAR DE KLOTEN HELPT. ECHT MOOI HIER.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2004 18:36 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:34 schreef Malekith het volgende:
Ach, geef haar 'n teddybeer en ze is gelukkig.

Zolang ze haar mond maar houdt in normale topics, dan ben ik ook gelukkig


Wees maar niet bang, IQ is alleen te vinden in het 'groupiefototopic', 'oh my goth-topic' en deze topic.

Hoe veelzeggend weer!!


..."Hate can only create more hate"...


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 18:38 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:36 schreef Gunman het volgende:
JULLIE DOEN HET ER GEWOON OM HÉ??? SLAPPE BLAGEN, KUTHOEREN!!
GEWOON ELK ARGUMENT NEGEREN EN MAAR BLIJVEN BLAZEN, DAT IS DAN WEL OPBOUWEND ZEKER!! LEKKER ALLEMAAL TOT IN HET ONEINDIGE ZITTEN AFGEVEN OP ENKELE MENSEN EN DAN NOG LEKKER EEN PAAR ANDERE SCHAAPJES DAARIN MEESLEPEN.
EN DAN MAAR ZEGGEN DAT EEN ANDER HET HIER NAAR DE KLOTEN HELPT. ECHT MOOI HIER.
He jong, kalm aan.

Is ze bij jou aan het uithuilen ofzo?
Ze deed het er tenslotte om, laat ons dan lekker meespelen. 't Is een stoere, die overleeft dat wel.


"Obras son amores y no buenas razones"


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2004 18:38 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:36 schreef Gunman het volgende:
JULLIE DOEN HET ER GEWOON OM HÉ??? SLAPPE BLAGEN, KUTHOEREN!!
GEWOON ELK ARGUMENT NEGEREN EN MAAR BLIJVEN BLAZEN, DAT IS DAN WEL OPBOUWEND ZEKER!! LEKKER ALLEMAAL TOT IN HET ONEINDIGE ZITTEN AFGEVEN OP ENKELE MENSEN EN DAN NOG LEKKER EEN PAAR ANDERE SCHAAPJES DAARIN MEESLEPEN.
EN DAN MAAR ZEGGEN DAT EEN ANDER HET HIER NAAR DE KLOTEN HELPT. ECHT MOOI HIER.


Seresta?


..."Hate can only create more hate"...


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 30-12-2004 18:39 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-12-2004 18:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2004 23:11 schreef M. het volgende:
Forumgenoten,

vandaag de dag hoor ik nogal wat negatieve retoriek over "de jeugd", over "Slipknot-tieners" of zelfs "breezer-gothics" die de sfeer op concerten zouden verpesten, die niets van metal zouden begrijpen, die alleen maar stoer zouden doen en het niet zouden zijn of die geen verstand van muziek hebben en maar één band zouden kennen. De gemiddelde leeftijd van deze aangeduide categorie zou dan rond de zestien liggen, en deze categorie wordt over het algemeen (door de mensen die erover praten) zeer irritant en hinderlijk gevonden. Tenminste, die conclusie trek ik, men heeft het er in ieder geval nogal vaak over dus blijkbaar speelt het een grote rol in de hoofden en harten van onze ware metal-elite!

Naar mijn mening is dit volkomen onnodig en geeft dit soort denken blijk van een vastgeroeste en zelf-destructieve mentaliteit. Om de een of andere reden zijn de criticasters van bovengenoemde generatie altijd mensen "op leeftijd" die zich blijkbaar niet meer thuis voelen tussen het normale publiek op concerten. Ik zeg "normale publiek" want als ik naar de meerderheid van de concertbezoekers kijk kom ik qua gemiddelde leeftijd toch echt niet hoger dan een jaar of 20. Daar is niets mis mee.

Sterker nog, voornoemde criticasters vergeten vaak het cruciale feit dat, voor de "tieners", een concert een onvergetelijke belevenis is. Het samen bier drinken en kut roepen met vrienden is iets dat deze jonge mensen voor het eerst meemaken. Zij zijn bezig met het zoeken en vinden van een eigen identiteit, zij zijn bezig op een zoektocht die we allemaal gemaakt hebben en (en dit is het belangrijkst) zij vinden het geweldig. Zij Hebben Lol.

De voornoemde criticasters hebben geen Lol. En vooral hebben zij geen lol, omdat zij vergeten zijn hoe het is om dat gevoel te hebben. Het enige dat zij kunnen doen, om hun eigen identiteit te bewaren, is neerkijken op de mensen om hen heen, die WEL weten hoe het is om lol te maken. Vaak zijn deze criticasters hopeloos vastgeroest in hun eigen retoriek, dragen ze al 20 jaar dezelfde kleren en zitten ze al 20 jaar op hetzelfde dode spoor waar ze NOG 20 jaar op zullen zitten, totdat ze oud en verbitterd (en sommigen langharig) met pensioen zullen gaan, geen spat wijzer geworden en een hoop hersencellen armer. Met enig geluk zullen ze nog wat reutelen over "de metalscene" van vroeger, zodat je extra lol hebt als je ze uitlacht. Een spontane belevenis kennen ze niet meer, alles is oud, verdord, en was vroeger beter. De herinnering aan hun laatste toffe concert valt samen met de herinnering aan hun laatste erectie, omstreeks 1983.

Ik wil dan ook een kleine handreiking geven aan deze zelfverklaarde "mossels" en roep ze dan ook van harte toe (onderwijl genietend van een groene Breezer in mijn trendy Evanescence-baggy pants, Slipknot-gympen en Linkin Park-hoodie):


het leven is WEL leuk!!!!!!


Met vriendelijke groet,

M.


zo he, wie ben jij allemaal wel niet tegen gekomen om zo een bericht te posten???


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 30-12-2004 18:40 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

(nuttenloos)

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 30-12-2004 18:40]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-12-2004 18:42 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:38 schreef Malekith het volgende:
He jong, kalm aan.

Is ze bij jou aan het uithuilen ofzo?
Ze deed het er tenslotte om, laat ons dan lekker meespelen. 't Is een stoere, die overleeft dat wel.

Het gaat me niet om wie of wat. IQ doet wat ze wil. het is gewoon erg. Er is wel degelijk uitleg gegeven over de standpunten, iedereen doet dat. Als er dan nog op gereageerd zou worden alsof het gewoon iemand anders was, maar nee.
Het is hier nog geen haar veranderd, mensen laten hier het puntje van hun neus zien om wat te ontspannen en huppa, daar begint heel
de afgezaagde litanie weer.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-12-2004 18:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:36 schreef Gunman het volgende:
JULLIE DOEN HET ER GEWOON OM HÉ??? SLAPPE BLAGEN, KUTHOEREN!!
GEWOON ELK ARGUMENT NEGEREN EN MAAR BLIJVEN BLAZEN, DAT IS DAN WEL OPBOUWEND ZEKER!! LEKKER ALLEMAAL TOT IN HET ONEINDIGE ZITTEN AFGEVEN OP ENKELE MENSEN EN DAN NOG LEKKER EEN PAAR ANDERE SCHAAPJES DAARIN MEESLEPEN.
EN DAN MAAR ZEGGEN DAT EEN ANDER HET HIER NAAR DE KLOTEN HELPT. ECHT MOOI HIER.
www.tmfweb.nl

En je capslock zit vast.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2004 18:43 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:42 schreef Gunman het volgende:
Het gaat me niet om wie of wat. IQ doet wat ze wil. het is gewoon erg. Er is wel degelijk uitleg gegeven over de standpunten, iedereen doet dat. Als er dan nog op gereageerd zou worden alsof het gewoon iemand anders was, maar nee.
Het is hier nog geen haar veranderd, mensen laten hier het puntje van hun neus zien om wat te ontspannen en huppa, daar begint heel
de afgezaagde litanie weer.


Als je de posts van onze IQ ietsje objectiever zou lezen, zou je misschien, heel misschien, begrijpen waarom dat zo is.


..."Hate can only create more hate"...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-12-2004 18:44 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:42 schreef Greycloak het volgende:
www.tmfweb.nl

En je capslock zit vast.

Lekker bijdehand jongen.

Ja, ik ga al eens over de schreef, niet verwonderlijk hier.
quote:
Op 30 december 2004 18:43 schreef Immortella het volgende:
Als je de posts van onze IQ ietsje objectiever zou lezen, zou je misschien, heel misschien, begrijpen waarom dat zo is.


Ik heb ook wel eens iets van "Kom, nu is het wel geweest.", dat weet ze wel. Maar ik zie het in de juiste context, ieder probeert op zijn/haar eigen manier die onzin hier naast zich neer te leggen, wat IQ ook doet.
Het is gewoon niet te schatten: er worden hier argumenten bij de haren getrokken om toch maar wat te kunnen zeggen over mensen.

Er wordt mij niks gevraagd, ik ben gewoon op dreef om mijn mening te spuien. Niet dat ik er nog veel zin in heb.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 30-12-2004 19:54]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 30-12-2004 18:47 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Persoonlijk, als ik een post echt dom of oninteressant vind, dan reageer ik er gewoon niet op. En geloof me, het scheelt je veel energie. Zouden jullie ook eens moeten proberen voor de grap! Scheelt je jaren van je leven...


~ By the fallen one I shall arise ~


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 18:49 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:42 schreef Gunman het volgende:
Het gaat me niet om wie of wat. IQ doet wat ze wil. het is gewoon erg. Er is wel degelijk uitleg gegeven over de standpunten, iedereen doet dat. Als er dan nog op gereageerd zou worden alsof het gewoon iemand anders was, maar nee.
Het is hier nog geen haar veranderd, mensen laten hier het puntje van hun neus zien om wat te ontspannen en huppa, daar begint heel
de afgezaagde litanie weer.
IQ doet wat ze wil, mij best, zolang ze ook maar kan inzien dat ze wel eens fout kan zitten, in plaats van over teddyberen en perfectie enzo te beginnen leuteren...?

Oogkleppen!


"Obras son amores y no buenas razones"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-12-2004 18:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:44 schreef Gunman het volgende:
Lekker bijdehand jongen.

Ja, ik ga al eens over de schreef, niet verwonderlijk hier.
Wat ik bedoel, is lighten up joh. Zoveel serieuse mensen zitten hier niet en de rest is erop uit om je te laten happen.

Op Malekith en Immo na geloof ik.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2004 18:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 18:47 schreef Ishtar het volgende:
Persoonlijk, als ik een post echt dom of oninteressant vind, dan reageer ik er gewoon niet op. En geloof me, het scheelt je veel energie. Zouden jullie ook eens moeten proberen voor de grap! Scheelt je jaren van je leven...


Ja maar... Ik heb vanmorgen zo lang uitgeslapen dat ik nu bárst van de energie!!!
Dat moet ik ergens kwijt, en dat doe ik graag door middel van dit soort slap geouwehoer

@Gunman: Zoals al meer is gezegd, ze zegt zelf dat ze het er om doet, om uit te lokken dus (niet dat iemand van ons dat gelooft). Maar goed, daarmee vraagt ze ook om reacties.
Ze veroordeelt anderen op iets waar ze zelf ook nog enorm mee bezig is en wat ze zelf ook nog erg belangrijk vindt.

Dat soort mensen mag ik niet. Punt.


..."Hate can only create more hate"...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 18:55 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

even nagelezen

Gunman staat in IRL zéér close bij me,daarom dat hij reageert.
Hij ziet tenminste wie ik ben.ECHT ben bedoel k daarmee.

daarmee basta


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 18:56 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 2:21 schreef IceQueen het volgende:
ach,diegene die naar metal zouden luisteren omdat he 'cool' ende 'stoer' is enverder de muziek eigenlijk niet apprecieren,rollen er vanzelf wel weer uit
't enige wat me stoort is dat ze op bvb Graspop komen lopen,handtekeningen gaan halen van dimmu Borgir,en dan de hele tijd lopen te kwelen over hoe MOOI de zanger is zonder zn make up.
blijkbaar zijn het niet alleen 12jarige pubers die zich zo gedragen
Afgelopen zondag ben ik naar oa Pain gaan kijken in hof ter lo; stond er daar een van 20-22j op Peter tagtgren te krijsen alsof hij in een boy band zit.
voor diegene die op 6 jan gaan zien in Tilburg,weze gewaarschuwt...she'll be tgere,first row(ze is franstalig en snapt geen jota NL )
'just close your eyes and they'll fade away' zei een of andere rare antwerpenaar me eens...dus doe k de spreekwoordelijke oogkleppen op.Laat de boel maar waaien


DIT is wat ik over het onderwerp te zeggen had,niet meer niet minder.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-12-2004 19:00 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Laatste poging: ik zou ook zeggen dat ik het erom doe als mensen zo op me gaan inhakken. Vooral als ik ook gewoon mijn ding wil zeggen over het onderwerp.

En ermee bezig: ik heb mijn argumenten daarvoor al gegeven, herhalen wordt vermoeiend.
*rustiger hartritme*

Ontopic dan maar weer eens:
Zonder jeugd is er idd geen toekomst voor de metal. Misschien ligt het wel aan het ouder worden dat ik de indruk krijg dat "de jeugd" meer naar het imago geduwd wordt dan wat anders.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 30-12-2004 19:02 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

de jeugd is per definitie beïnvloedbaar, en hetgeen wat de jeugd van tegenwoordig het makkelijkst bereikt zijn de beelden vanuit de media lijkt mij


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen