IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : hoezen die overreden tot aanschaf Volgende pagina
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 30-12-2004 11:32 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

net in een ander topic min of meer ontstaan:

hoezen die je zo boeien en grijpen dat je tot aanschaf overgaat...

voor mij o.a.

nevermore -dead heart in a dead world - travis smith
avulsed - stabwound orgasm - robert sinderman
dark tranquillity - the gallery - sundin

etcetc

...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 30-12-2004 11:34 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Ik luister altijd eerst naar de muziek...


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 30-12-2004 11:35 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ik heb zo opeth - moringrise "ontdekt"


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-12-2004 11:36 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Jup dat heb ik ook wel vaker meegemaakt. Zo heb ik Into Eternity ontdekt:




beide van Mattias Norén

en dankzij Travis Smith kwam ik bij Riverside:



sowieso gebeurt het vaak dat mooie covers en boekjes me overhalen om een cd aan te schaffen. Ik heb btw artwork van mattias Norén in bezit: van Ayreon, Into Eternity en Evergrey

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 30-12-2004 11:37]


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 30-12-2004 11:37 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 30-12-2004 11:37 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

nee dat heb ik nooit.



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-12-2004 11:38 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 11:37 schreef filosofem het volgende:
Slotje.

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/852


dit is toch echt en ander onderwerp.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 30-12-2004 11:42 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

JAAAAAAAAA ZEG! Zo kunnen we nieuwe topics blijven verzinnen.

Hoezen die overreden tot laten staan.

Hoezen die overreden tot laten staan en waarvan je jaren later spijt van had.


Hoezen die overreden tot laten staan en waarvan je jaren later spijt van had en om kort daarna toch spijt hebben van je aanschaf dus dat de hoes je duidelijk waarschuwde om niet te kopen maar je gehoorzaamde niet.



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-12-2004 11:43 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

*slaat op voor later*

dank u, voor het geval mijn topic-inspiratie op is


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-12-2004 12:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hmmm, ik vind het wel een interessant topic. In de metalwereld is het vaak "not done" om op image en andere zaken dan muziek af te gaan, wat eigenlijk best gek is. Kom op, als je serieus met muziekcreatie bezig bent wil je toch ook een serieuze verpakking, of niet? En dat hoeft echt niet een hoes te zijn zoals hier boven staat afgebeeld, als dat niet bij je muziek past. De laatste hoes van "Horned Almighty" bijvoorbeeld is zo primitief als wat, maar is zo ongelovelijk goed gedaan, omdat het een verlengde is van wat er muzikaal geboden wordt.

Staat buiten kijf dat ik uiteraard ook eerst de muziek wil horen alvorens tot aanschaf over te gaan.



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 30-12-2004 12:17 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Wat een afschuwelijke hoezen, die van Into Eternity. Ik koop nooit zomaar een plaat omdat de hoes mooi is, maar een mooie hoes bij een gave plaat is natuurlijk mooi meegenomen.


zzz


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 30-12-2004 12:19 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

misschien kunnen blinde flikkers die overal en altijd alleen maar slotje roepen effe opkankeren?... ja er is een topic 'hoezen' maar ik vraag hierin om de actie die een verpakking van de cd teweegbrengt bij iemand....

buried in oblivion vinnik trouwens een stomme hoes...

blackwaterpark van opeth is ook 'deels' vanwege de hoes aangeschaft


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-12-2004 12:19 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 12:17 schreef testement het volgende:
Wat een afschuwelijke hoezen, die van Into Eternity. Ik koop nooit zomaar een plaat omdat de hoes mooi is, maar een mooie hoes bij een gave plaat is natuurlijk mooi meegenomen.



Smaken verschillen . En ik hebze niet blind gekocht maar ik ben het gaan checken omdat de hoezen me erg aanspraken (via www.progart.com).


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-12-2004 12:20 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 12:19 schreef Aaaarco het volgende:
blackwaterpark van opeth is ook 'deels' vanwege de hoes aangeschaft



Die hoes ademt dezelfde mysterieuze sfeer uit als de muziek, maar zo kwma ik niet bij Opeth.


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-12-2004 12:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ja die "into eternity" hoezen hebben ook mijn goedkeuring niet.

Ik heb vaak wel dat ik een hoes zie die de aandacht trekt en wat tot gevolg heeft dat ik eerder die band ga uitchecken.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-12-2004 12:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 12:19 schreef Aaaarco het volgende:
misschien kunnen blinde flikkers die overal en altijd alleen maar slotje roepen effe opkankeren?...
Nee, kanker zelf op met zulke overbodige domme topics. Die informatie had je best in het andere topic kwijt gekunt!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 30-12-2004 12:23 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Ik vind die hoezen tegenwoordig echt nietszeggend. Beetje photoshoppen en hop, weer een hoes klaar in 5 minuten. Doe mij maar een vette getekende hoes dan. (hell awaits?)


zzz


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-12-2004 12:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

5 minuten, jaja


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 30-12-2004 12:25 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

bij wijze van


zzz


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-12-2004 12:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

bij wijze van wat? Er zit meer tijd in dan 5 minuten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 12:29 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Mijn eerste metalalbum ooit heb ik gekocht omwille van de hoes. Wist ik toen veel dat ik Opeth ook daadwerkelijk goed zou vinden, Deliverance had nou eenmaal een prachtige hoes...

En toen ik Niles muziek enkel oppervlakkig kende, en ik een keuze moest maken in de winkel tussen de Nile albums, ben ik toch voor In Their Darkened Shrines gegaan, omwille van jawel, de mooie hoes.

[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 30-12-2004 12:29]


"Obras son amores y no buenas razones"


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 30-12-2004 12:29 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

nou sukkels, gooi dan maar dicht...

kortzichtige nixneukers!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-12-2004 12:30 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hehe, laat eens wat moois zien Aaaarco, mooie hoesjes


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-12-2004 12:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nix zal het wel druk hebben dan


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 30-12-2004 12:33 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 12:27 schreef spectre het volgende:
bij wijze van wat? Er zit meer tijd in dan 5 minuten


Ja, maar minder dan een mooie getekende hoes, zoals ze vroeger werden gemaakt.


zzz


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 30-12-2004 12:34 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

mooie hoesjes....


deze hoes deed mij overgaan tot tjekken en daarna tot ruilen


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen