IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Giro 555 Volgende pagina
el-engel
Destroyed, Erased, Improved
Usericon van el-engel
Posted 31-12-2004 13:22 by el-engel Wijzig reactieProfiel van el-engelQuote dit berichthttp://www.vuurwerkmaken.tk

Wie gaat er storten, en waarom? En zo niet, waarom niet? Ik heb zelf wel gestort, niet veel maar toch alles wat ik kan missen momenteel Ik voel me er beter door, en ik heb het gevoel dat ik wat heb gedaan... En jullie?

[Dit bericht is gewijzigd door el-engel op 31-12-2004 13:23]


New intelligence arise in emptied bodies


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-12-2004 13:23 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nope..


spelfout weggehaald...


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 31-12-2004 13:28 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

sorry bier ging voor azie


invictis
Usericon van invictis
Posted 31-12-2004 13:28 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

nee , zie het niet gebeuren;

Ik beschouw dit simpelweg als natuurlijk evenwicht. Je kan wel blijven geven aan dit soort muck (Afrika,etc....etc....).

De Nederlandse overheid loopt maar te gillen vanwege een schrijnend geldtekort maar ze maken wel even 27 Mil! vrij voor die ramp.

Ik koop nog liever vuurwerk voor het geld.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-12-2004 13:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Neen. Nimmer.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 31-12-2004 13:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Is dit btw het eerste topic over die ramp? Weird.


Oud Vuil.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-12-2004 13:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 13:32 schreef webblaster wim het volgende:
Is dit btw het eerste topic over die ramp? Weird.

Misantropisch tuig hier


invictis
Usericon van invictis
Posted 31-12-2004 13:35 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik ben alleen maar kaal en oud, geen vooroordelen ja


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


el-engel
Destroyed, Erased, Improved
Usericon van el-engel
Posted 31-12-2004 13:39 by el-engel Wijzig reactieProfiel van el-engelQuote dit berichthttp://www.vuurwerkmaken.tk

Vond ik ook vreemd.. (1e topic)
Ik zou zelf ook graag geholpen worden, en het zou leuk zijn als daar geld voor was, of het nou een natuurlijk evenwichtige ramp is of niet! Het blijft een klotesituatie waar ik graag uit zou worden geholpen als ik erdoor werd getroffen...
Ik heb niets te klagen, heb een dak, elke dag eten, vervoer, en een weg om over te rijden... Ik zou t egoïstisch vinden om niet te geven, helemaal als het al zo makkelijk is... www.giro555.nl doneren en klaar, maar goed het hoeft natuurlijk niet Bier is ook lekker; cheers trouwens en alvast een goeie jaarwisseling


New intelligence arise in emptied bodies


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-12-2004 13:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ergo, sterf hippie.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-12-2004 13:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb afgelopen week ook ff wat gestort samen met m'n vriendin. Het was haar idee, maar ik was het er helemaal mee eens. Die beelden heb toch wel behoorlijk indruk gemaakt.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 31-12-2004 13:52 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

survival of the fittest


None of us are saints - Albert Fish


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-12-2004 13:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Golven van 10 meter hoog.. De droom van elke surfer!






Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 31-12-2004 13:54 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ik kan daar niet op storten aangezien ik een Belg ben, maar effe over die ramp, mijn nichtje vertrekt volgende week naar Indië voor een project, ze gaat naar de westkust, maar in die provincie zijn er 200 doden door die ramp heb ik van haar vernomen. Die ramp toont wel weer eens aan hoe machteloos we tegenover de natuur staan.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-12-2004 13:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Het is een teken van God! Al die afvallige Moslims, Hindoestanen en Boedhisten hebben de zondvloed mogen ervaren omdat zij de Heer verloochenen.

Mwuahahahaha!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-12-2004 13:58 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 13:39 schreef el-engel het volgende:
Vond ik ook vreemd.. (1e topic)
Ik zou zelf ook graag geholpen worden, en het zou leuk zijn als daar geld voor was, of het nou een natuurlijk evenwichtige ramp is of niet! Het blijft een klotesituatie waar ik graag uit zou worden geholpen als ik erdoor werd getroffen...
Ik heb niets te klagen, heb een dak, elke dag eten, vervoer, en een weg om over te rijden... Ik zou t egoïstisch vinden om niet te geven, helemaal als het al zo makkelijk is... www.giro555.nl doneren en klaar, maar goed het hoeft natuurlijk niet Bier is ook lekker; cheers trouwens en alvast een goeie jaarwisseling
Wat is er egoistisch aan? Heeft 1 van die landen ook geld aan ons gegeven toen de ramp in Enschede zich had voltrokken? Geven we nu ook geld aan Argentinie, waar 175 mensen zijn verbrand? Of gaat het puur om het aantal doden? En onze eigen opa's en oma's, waarvan er een hoop met dat geld financieel gered zouden kunnen worden, laten we die maar stikken?

Persoonlijk vind ik dat de 100 miljoen eurie's die aan de militante regering van Sudan gegeven gaan worden, zodat ze nog meer AK-47's kunnen kopen en mensen in Darfur kunnen doden, aan Azie gegeven moeten worden.
Verder vind ik dat die landen zelf de zaakjes eens op orde moeten krijgen, wat ze niet lukt als elke keer de ziekte wordt genezen met westers geld, zo leren ze het nooit te voorkomen. Zo blijven we ze geld geven, maar worden er geen resultaten geboekt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 31-12-2004 14:00 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ik ga wel wat storten PUNT


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-12-2004 14:00 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 13:52 schreef Arson het volgende:
survival of the fittest
Dat is natuurlijk je reinste onzin, aangezien er onder die doden ook sterkere lui dan jij zaten, zowel mentaal als fysiek.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


invictis
Usericon van invictis
Posted 31-12-2004 14:06 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 13:58 schreef Snaack het volgende:
Het is een teken van God! Al die afvallige Moslims, Hindoestanen en Boedhisten hebben de zondvloed mogen ervaren omdat zij de Heer verloochenen.

Mwuahahahaha!


Amen!
kopje rooibosthee?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-12-2004 14:10 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 13:58 schreef Misanthrope het volgende:
Wat is er egoistisch aan? Heeft 1 van die landen ook geld aan ons gegeven toen de ramp in Enschede zich had voltrokken?
Nederland is in staat dit soort rampen financieel te bekostigen. Daar hebben wij geen geld van Indonesië voor nodig. Die landen daar kunnen deze enorme schade gewoon niet herstellen zonder internationale hulp.
Ik weet trouwens zeker dat zelfs dit hier in Nederland zou gebeuren met 100.000 doden, dat alle economisch sterke westerse landen te hulp zouden schieten.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 31-12-2004 14:10 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 31 december 2004 13:58 schreef Misanthrope het volgende:

Verder vind ik dat die landen zelf de zaakjes eens op orde moeten krijgen, wat ze niet lukt als elke keer de ziekte wordt genezen met westers geld, zo leren ze het nooit te voorkomen. Zo blijven we ze geld geven, maar worden er geen resultaten geboekt.


Wat lul je, denk je dat een westers land die golf had tegengehouden ofzo?


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-12-2004 14:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 14:10 schreef Sjaan het volgende:
Wat lul je, denk je dat een westers land die golf had tegengehouden ofzo?
Nee, maar wij hebben een waarschuwingssysteem, waardoor de mensen zouden kunnen vluchten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 31-12-2004 14:12 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Heb wel wat gestort. Egoisme en onverschilligheid zijn geen karaktereigenschappen namelijk van mij.

Verder was 't belangrijk voor mij dat dit een natuurramp was voor niemand geen fuck aan kan doen. Bij een aardbeving langs de breuklijnen in de Noordzee hadden we nu Apeldoorn aan Zee gehad....


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 31-12-2004 14:12 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 31 december 2004 14:11 schreef Misanthrope het volgende:
Nee, maar wij hebben een waarschuwingssysteem, waardoor de mensen zouden kunnen vluchten.


Met wat geld hebben zij dat ook de volgende keer.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-12-2004 14:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik weet nog niet of ik iets ga storten, ik twijfel.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 31-12-2004 14:13 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 14:10 schreef NecRobert het volgende:
Nederland is in staat dit soort rampen financieel te bekostigen. Daar hebben wij geen geld van Indonesië voor nodig. Die landen daar kunnen deze enorme schade gewoon niet herstellen zonder internationale hulp.
Ik weet trouwens zeker dat zelfs dit hier in Nederland zou gebeuren met 100.000 doden, dat alle economisch sterke westerse landen te hulp zouden schieten.


Precies. En niet dat dit erger is dan de ramp in Enschede, maar ik vermoed wel dat de economische schade bij deze ramp vele malen groter is dan van de ramp in Enschede.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen