IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Giro 555 Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-01-2005 11:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-01-2005 13:23 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 6 januari 2005 23:47 schreef H-K het volgende:
Ik heb 50 euro gestort. Ben die hele 555 meuk wel gruwelijk zat inmiddels, maargoed, geld zat en die lui kunnen het wel gebruiken.

HAhahaha... sucker!!

Thailand en India willen geen financiële steun

Premier Thaskin Shinawatra van Thailand heeft gezegd dat zijn land géén financiële steun wenst. Volgens de Thaise-leider is geld geen probleem voor de Thais, en voelt het land zich beledigd door het aanbod van financiële hulp. Thaskin sprak vandaag met de Britse minister Jack Straw, die de Thaise kust bezocht.

Volgens Straw vindt het herstel aan de kusten van Thailand al in hoog tempo plaats. Indonesië, Sri Lanka en de Malediven hebben wel hard hulp nodig, zei de Britse minister. India daarentegen liet eerder al weten geen financiële hulp nodig te hebben voor de wederopbouw.


I'm not being rude. You're just insignificant.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-01-2005 13:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 13:23 schreef helmet het volgende:
HAhahaha... sucker!!

Thailand en India willen geen financiële steun

Premier Thaskin Shinawatra van Thailand heeft gezegd dat zijn land géén financiële steun wenst. Volgens de Thaise-leider is geld geen probleem voor de Thais, en voelt het land zich beledigd door het aanbod van financiële hulp. Thaskin sprak vandaag met de Britse minister Jack Straw, die de Thaise kust bezocht.

Volgens Straw vindt het herstel aan de kusten van Thailand al in hoog tempo plaats. Indonesië, Sri Lanka en de Malediven hebben wel hard hulp nodig, zei de Britse minister. India daarentegen liet eerder al weten geen financiële hulp nodig te hebben voor de wederopbouw.




Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 07-01-2005 14:16 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Bron?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-01-2005 14:20 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com



I'm not being rude. You're just insignificant.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2005 17:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 13:23 schreef helmet het volgende:

Volgens Straw vindt het herstel aan de kusten van Thailand al in hoog tempo plaats. Indonesië, Sri Lanka en de Malediven hebben wel hard hulp nodig, zei de Britse minister. India daarentegen liet eerder al weten geen financiële hulp nodig te hebben voor de wederopbouw.


effe een vraag tussendoor; is indonesië niet een redelijk rijk land?


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 07-01-2005 17:43 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Ja hoor indonesie heeft geld zat, alleen dat bevind zich bij een zeer kleine selekte groep die het geen reet kan schelen dat de rest krepeert....... en wij maar geld storten......

Ik ga ook een gironummer openen voor slachtoffers in tsjetjenie die als gevolg van de rode russische tsunami huizen, kinderen, ouders en woningen zijn kwijtgeraakt en nu ook in hongersnood leven.........


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2005 17:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 17:43 schreef el mariachi het volgende:
Ja hoor indonesie heeft geld zat, alleen dat bevind zich bij een zeer kleine selekte groep die het geen reet kan schelen dat de rest krepeert....... en wij maar geld storten......



zoiets dacht ik ook. en als het echt klopt is het natuurlijk wel gek dat wij dokken terwijl die rijken daar niks tot weing doen.


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 07-01-2005 17:53 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

you got that right......
Denk je nou echt dat de rijken in dat land nu geld gaan geven terwijl ze normaal gesproken de mensen daar laten kreperen?
Kvind die hele 555 aktie sowieso een beetje veel over the top.En het is weer mooie publiciteit voor de bekende nederlanders en bedrijven. Het is gewoon een grote ego mediahype, kopen we mooi ons schuldgevoel weer af. Daar had je in de middeleeuwen mooie aflaten voor.

[Dit bericht is gewijzigd door el mariachi op 07-01-2005 17:55]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-01-2005 17:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 17:51 schreef attila_de_hun het volgende:
zoiets dacht ik ook. en als het echt klopt is het natuurlijk wel gek dat wij dokken terwijl die rijken daar niks tot weing doen.


Tja ach ... Nederlands tolerantie weer he ...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-01-2005 18:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 17:53 schreef el mariachi het volgende:
you got that right......
Denk je nou echt dat de rijken in dat land nu geld gaan geven terwijl ze normaal gesproken de mensen daar laten kreperen?
Kvind die hele 555 aktie sowieso een beetje veel over the top.En het is weer mooie publiciteit voor de bekende nederlanders en bedrijven. Het is gewoon een grote ego mediahype, kopen we mooi ons schuldgevoel weer af. Daar had je in de middeleeuwen mooie aflaten voor.
Klopt als een bus...


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-01-2005 18:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 17:53 schreef el mariachi het volgende:
En het is weer mooie publiciteit voor de bekende nederlanders en bedrijven. Het is gewoon een grote ego mediahype


Oftewel een WIN-WIN situatie. De Aziaten krijgen hulp en de bedrijven en BN'ers komen mooi in de publiciteit.

Niks mis mee lijkt mij.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-01-2005 18:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

aziaten willen geen hulp ...


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 07-01-2005 18:26 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

pretendeer dan ff niet dat je het voor hen doet maar eigenlijk voor jezelf, en ben benieuwd wat er van dat geld nou eigenlijk bij de hulpbehoevenden terecht komt...

Ik ben meer voorstander van kleinschalige duidelijke hulpprojecten


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-01-2005 18:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 18:22 schreef Jenje het volgende:
aziaten willen geen hulp ...


Het heeft denk ik meer te maken met bepaalde cultuurverschillen waar dergelijke directe en openbare gebaren als gezichtsverlies voor de ontvanger opgevat kunnen worden tenzij ze niet op de juiste manier toegepast worden.

Ik heb recentelijk een aantal boeken over cultuurverschillen en hun uitwerking op profesionele en zakelijke relaties gelezen. Zeer verhelderend.

Mijn pa werkt veel met Afrikanen....sommige van hun gedragingen waren voor mij tot voorheen onbegrijpelijk en onbestaanbaar....

Ik zeg niet dat dat het enige is wat hier een rol speelt maar het is zeker een deel van de verklaring.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-01-2005 18:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar als ze zeggen dat ze geen hulp willen ... willen ze dan geen hulp of doen ze de vrouw na en willen ze wel hulp .


What the hell .. ik geef toch niks ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2005 20:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 18:19 schreef Chelman het volgende:

Niks mis mee lijkt mij.


op een x-aantal doden na dan.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2005 20:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 18:28 schreef Chelman het volgende:
Ik heb recentelijk een aantal boeken over cultuurverschillen en hun uitwerking op profesionele en zakelijke relaties gelezen. Zeer verhelderend.



zeer interessant. heb je wat titels beschikbaar? niet al te zware kost als het effe kan. enals je wat leuk voorbeelden kan geven hier mag dat natuurlijk altijd!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-01-2005 20:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 18:37 schreef Jenje het volgende:
Maar als ze zeggen dat ze geen hulp willen ... willen ze dan geen hulp of doen ze de vrouw na en willen ze wel hulp .





Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-01-2005 23:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 20:40 schreef attila_de_hun het volgende:
op een x-aantal doden na dan.


ik had het over de hulpacties NA de ramp....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-01-2005 14:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2005 23:40 schreef Chelman het volgende:
ik had het over de hulpacties NA de ramp....


Zelfs dan kan ik niet over een win-win situatie spreken. Ik kan dat gewoon niet los van elkaar zien. sorry.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-01-2005 14:33]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 08-01-2005 14:36 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Ik zag gisteren een kort stukje op tv waarin ze Paul de Leeuw wat vragen stelden wat betreft de kolere zooi. Erg mooi hoe hij het omschreef. Ik had het idee dat hij een soort kerst gevoel had vanwege zijn deelname aan de 555 shiaat.


Suck my piss


watery black
Usericon van watery black
Posted 08-01-2005 14:37 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

mwah ik denk dat dit hele gedoe rond giro 555 ook veel politieke achtergronden heeft. Men is bang dat als de boel daar niet gauw opgeknapt wordt de mensen daar gaan denken: "kom, t is hier klote, we gaan met zn allen naar europa"


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 08-01-2005 14:39 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Dat hadden wij nu ook toen limland overstroomde. "Snel zorgen dat het daar weer een beetje droog wordt, want anders krijgen we dat volk hier over de vloer!"


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


watery black
Usericon van watery black
Posted 08-01-2005 14:42 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2005 14:39 schreef Rutan het volgende:
Dat hadden wij nu ook toen limland overstroomde. "Snel zorgen dat het daar weer een beetje droog wordt, want anders krijgen we dat volk hier over de vloer!"


heej dan moet je niet tegen mij zeiken....
ik had een mooi plekje gevonden in een lantarnpaal


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen