IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Giro 555 Vorige pagina | Volgende pagina
Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 31-12-2004 14:37 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 14:35 schreef Misanthrope het volgende:
Dat is idd behoorlijk hypocriet. Het is zeker goed voor je feelgood?


Wat een onzin. Je gaat toch niet op iemands' schuldgevoel zitten inpraten omdat hij/zij wat geld wil storten?

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 31-12-2004 14:39]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-12-2004 14:59 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 14:30 schreef webblaster wim het volgende:
In een uurtje tijd 40+ reacties. Was dus hard nodig, dat we het over die ramp gingen hebben.
LOL @ Wim!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-12-2004 15:00 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Eigenlijk best wel vreemd. Vele malen meer doden dan bij de aanslag op het world trade center, maar naar mijn idee heeft deze ramp veel minder impact op iedereen...


spelfout weggehaald...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-12-2004 15:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 15:00 schreef varanus het volgende:
Eigenlijk best wel vreemd. Vele malen meer doden dan bij de aanslag op het world trade center, maar naar mijn idee heeft deze ramp veel minder impact op iedereen...


Hmmm.. Zou Osama ook achter deze zeebeving zitten?

Wie weet wat het effect is van een langdurige ingehouden knoflook-shoarma scheet van een geitenneuker!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-12-2004 15:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 15:04 schreef Snaack het volgende:
Hmmm.. Zou Osama ook achter deze zeebeving zitten?

Wie weet wat het effect is van een langdurige ingehouden knoflook-shoarma scheet van een geitenneuker!





spelfout weggehaald...


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 31-12-2004 15:15 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Hehehe grapje zeker?!


Subtiel kamerolifantje


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 31-12-2004 15:16 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 15:15 schreef stigma het volgende:
Hehehe grapje zeker?!



Nee dat was een uiterst serieuze opmerking


Het zal je moeder maar wezen...


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 31-12-2004 15:17 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Vond je niet dan?


Subtiel kamerolifantje


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 31-12-2004 15:18 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 15:00 schreef varanus het volgende:
Eigenlijk best wel vreemd. Vele malen meer doden dan bij de aanslag op het world trade center, maar naar mijn idee heeft deze ramp veel minder impact op iedereen...


Dit is een natuurramp, geen terroristische aanslag.
En het gaat hier om mensen met een pigmentafwijking, in een of ander vies kutland.

Nee, ik stort niks.



Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 31-12-2004 15:18 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

Er kan natuurlijk een kern van waarheid inzitten!
Maar dan moet ik teveel gaan denken etc, geen zin in.

En ik stort ook niet op giro 555, er komt al genoeg geld binnen, die 1,50 van m ij maakt dan toch niet uit. Ik hoef niet 'die druppel op de gloeiende plaat' te zijn.


Het zal je moeder maar wezen...


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 31-12-2004 15:25 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik vind het idd ook dat het minder uitmaakt omdat het een natuurramp is. Ik zal niet storten, maar ik zal dan ook niet storten als er een watersnoodramp zal zijn in Zeeland of zoiets. Klinkt hard voor al die mensen die mensen hebben verloren maar toch, zo gaat het in de natuur en het is arrogasnt om te denken dat dit erger is dan een grote droogte in Afrika waar weetikhoeveel dieren doodgaan.


Subtiel kamerolifantje


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 31-12-2004 15:36 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 31 december 2004 13:58 schreef Snaack het volgende:
Het is een teken van God! Al die afvallige Moslims, Hindoestanen en Boedhisten hebben de zondvloed mogen ervaren omdat zij de Heer verloochenen.

Mwuahahahaha!



God probeert nog even snel zijn qouta voor 2004 te halen. Ik haat gasten die altijd alles op het laatse nippertje doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 31-12-2004 15:43]



Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 31-12-2004 15:38 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

HIj had het ook kunnen gebruiken om het nieuwejaar mee in te luiden.


Het zal je moeder maar wezen...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-12-2004 15:39 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 15:38 schreef Inferno het volgende:
HIj had het ook kunnen gebruiken om het nieuwejaar mee in te luiden.


Een massale nieuwjaarsduik....


spelfout weggehaald...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 31-12-2004 15:40 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 31 december 2004 14:00 schreef Misanthrope het volgende:
Dat is natuurlijk je reinste onzin, aangezien er onder die doden ook sterkere lui dan jij zaten, zowel mentaal als fysiek.


Inderdaad zullen er ook sterke mesnen verdronken zijn, maar de verhoudingen zullen naar alle waarschijnlijkheid in het nadeel van de "zwakkere" liggen.



Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 31-12-2004 15:40 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 15:39 schreef varanus het volgende:
Een massale nieuwjaarsduik....


Hehe, was ook leuk geweest ja. En ipv van voedsel dropt de VN dan van die mooie unox mutsjes, nieujaarsduik dingen.


Het zal je moeder maar wezen...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 31-12-2004 15:40 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 31 december 2004 15:38 schreef Inferno het volgende:
HIj had het ook kunnen gebruiken om het nieuwejaar mee in te luiden.


Daar hebben we Osama toch voor?



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 31-12-2004 15:41 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 15:39 schreef varanus het volgende:
Een massale nieuwjaarsduik....




[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 31-12-2004 15:47]


Subtiel kamerolifantje


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-12-2004 15:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 15:40 schreef Inferno het volgende:
Hehe, was ook leuk geweest ja. En ipv van voedsel dropt de VN dan van die mooie unox mutsjes, nieujaarsduik dingen.


Hehe..stort een muts op giro...


spelfout weggehaald...


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 31-12-2004 15:47 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Ik heb gestort. Waarom? Omdat ik het geld heb en omdat ze het daar beter kunnen gebruiken dan ik hier en ik zie mezelf er ook niet heengaan om persoonlijk hulp te gaan bieden. Geld is meer dan helemaal niets...
Ik hoop alleen dat ze niet alleen instant-hulp gaan bieden maar ook langduriger.


[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 31-12-2004 15:47]


Hatsjikidee!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 31-12-2004 15:48 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 31 december 2004 15:47 schreef Unholy Mary het volgende:
Ik heb gestort. Waarom? Omdat ik het geld heb en omdat ze het daar beter kunnen gebruiken dan ik hier ...



Hoeveel heb je gestort dan? Hoeveel heb je nog over? Hoeveel is precies het bedrag dat de grens aangeeft tussen belangrijker dan al die arme mensen en je eigen welzijn?

Stort je je geld continu? Want ik kan je verzekeren dat 90% op de hele wereld dat geld harder kan gebruiken dan jij. Hoeveel?


[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 31-12-2004 15:51]



lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 31-12-2004 15:53 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 31 december 2004 15:00 schreef varanus het volgende:
Eigenlijk best wel vreemd. Vele malen meer doden dan bij de aanslag op het world trade center, maar naar mijn idee heeft deze ramp veel minder impact op iedereen...


Dat vind ik vrij logisch. Het WTC lag immers in de VS, een westers land. Dit gebeurt in Aziƫ, dus kan het de westerse mens minder schelen.

Zelf vind ik deze ramp overigens vele malen erger dan de aanslag op het WTC, 125.000 doden inmiddels and still counting...


no text supplied


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 31-12-2004 15:58 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 15:48 schreef Azagthoth het volgende:
Hoeveel heb je gestort dan? Hoeveel heb je nog over? Hoeveel is precies het bedrag dat de grens aangeeft tussen belangrijker dan al die arme mensen en je eigen welzijn?

Stort je je geld continu? Want ik kan je verzekeren dat 90% op de hele wereld dat geld harder kan gebruiken dan jij. Hoeveel?



Lees eens ff dan: ik zeg niet dat ik al mijn geld stort. Ik zeg niet dat ik alle armere mensen dan ik geld geef. Ik zeg ook niet dat ik continu geld stort. Waarom lees jij dat erin?



[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 31-12-2004 15:59]


Hatsjikidee!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 31-12-2004 19:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 15:36 schreef Azagthoth het volgende:
God probeert nog even snel zijn qouta voor 2004 te halen. Ik haat gasten die altijd alles op het laatse nippertje doen.


Tsja.. net als een paar jaar geleden, toen vond diezelfde God het kennelijk nodig om echt op het laatste nippertje nog wat te regelen, met als resultaat een brandende kroeg in Volendam op nieuwjaarsnacht, eigenlijk dus al te laat, haastwerk.. dan gaat het mis.. nou zitten ze daar niet met een mooi dodenquota maar met een hele serie misvormde creaturen die een paar keer per maand onze ziektekostenpremie opmaken in Beverwijk..


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-12-2004 19:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 19:18 schreef Valorian het volgende:
Tsja.. net als een paar jaar geleden, toen vond diezelfde God het kennelijk nodig om echt op het laatste nippertje nog wat te regelen, met als resultaat een brandende kroeg in Volendam op nieuwjaarsnacht, eigenlijk dus al te laat, haastwerk.. dan gaat het mis.. nou zitten ze daar niet met een mooi dodenquota maar met een hele serie misvormde creaturen die een paar keer per maand onze ziektekostenpremie opmaken in Beverwijk..


Ja, inderdaad, had hij niet een paar ferme bliksems die tent in kunnen sturen zodat ze de pracht van Gods Rijk hadden kunnen gaan aanschouwen


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen