IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Giro 555 Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 31-12-2004 19:34 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 19:29 schreef Snaack het volgende:
Ja, inderdaad, had hij niet een paar ferme bliksems die tent in kunnen sturen zodat ze de pracht van Gods Rijk hadden kunnen gaan aanschouwen



religious fanatic jij


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-12-2004 19:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 19:34 schreef invictis het volgende:
religious fanatic jij




invictis
Usericon van invictis
Posted 31-12-2004 19:38 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

White Metal band oprichten met foto's van allerlei rampen op en in de hoes + gironummer erbij om onze arme zieltjes te redden? ...giro 666?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-12-2004 19:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Mijn goede voornemen voor volgend jaar is als eerste Westerling opgepakt worden voor extreem christen-fundamentalistisch terrorisme.


invictis
Usericon van invictis
Posted 31-12-2004 19:47 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

lol
wel in een met bloedbesmeerd priestergewaad ja en bijbels gevuld met tnt


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 31-12-2004 19:49 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Nope, kan mn geld wel ergens anders aan uitgeven


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-12-2004 19:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nee, dat is mij te modern.

Ik denk er aan jonge moslima's vergiftigde appels aan te gaan bieden o.i.d.


invictis
Usericon van invictis
Posted 31-12-2004 19:52 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 19:51 schreef Snaack het volgende:
Nee, dat is mij te modern.

Ik denk er aan jonge moslima's vergiftigde appels aan te gaan bieden o.i.d.



met scheermesjes erin of varkensvlees ?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


lunatic jozef
een ..........
Usericon van lunatic jozef
Posted 31-12-2004 19:52 by lunatic jozef Wijzig reactieProfiel van lunatic jozefQuote dit bericht

Nee,niet aan mij besteedt....!!!!


YES WEL deeeenk!!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 31-12-2004 19:52 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 31 december 2004 13:58 schreef Misanthrope het volgende:
Wat is er egoistisch aan? Heeft 1 van die landen ook geld aan ons gegeven toen de ramp in Enschede zich had voltrokken? Geven we nu ook geld aan Argentinie, waar 175 mensen zijn verbrand? Of gaat het puur om het aantal doden? En onze eigen opa's en oma's, waarvan er een hoop met dat geld financieel gered zouden kunnen worden, laten we die maar stikken?

Persoonlijk vind ik dat de 100 miljoen eurie's die aan de militante regering van Sudan gegeven gaan worden, zodat ze nog meer AK-47's kunnen kopen en mensen in Darfur kunnen doden, aan Azie gegeven moeten worden.
Verder vind ik dat die landen zelf de zaakjes eens op orde moeten krijgen, wat ze niet lukt als elke keer de ziekte wordt genezen met westers geld, zo leren ze het nooit te voorkomen. Zo blijven we ze geld geven, maar worden er geen resultaten geboekt.

Als de Amerikanen in Wo2 niet zo'n debiele houding als jij hebt. Anders waren we nu hier communisch geweest.
Maarja dan ben je ineens heel erg dankbaar dat er mensen die mentaliteit hebben, wat hypocriet.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-12-2004 19:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 19:52 schreef invictis het volgende:
met scheermesjes erin of varkensvlees ?


DAT IS HET!

Ik begin een shoarmazaak, daar ga ik met zo'n witte soepjurk aan, nep vlasbaardje opgeplakt, instaan.

EN DAN GAN IK LEKKER SCHAPIE SCHAPIE VERKOOP MAAR IEZ STIEKUM NIE SCHAPIE MAAR VARKIE!

MWUEHAHAHAHAHA!







[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 31-12-2004 19:54]


invictis
Usericon van invictis
Posted 31-12-2004 19:54 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 19:53 schreef Snaack het volgende:
DAT IS HET!

Ik begin een shoarmazaak, daar ga ik met zo'n witte soepjurk aan, nep vlasbaardje opgeplakt, instaan.





hou op ik krijg pijn in mijn buik


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-12-2004 19:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 19:54 schreef invictis het volgende:
hou op ik krijg pijn in mijn buik


Kom op zeg, ik heb nog niet eens écht goed gezopen


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 31-12-2004 19:55 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 19:52 schreef arrebar het volgende:
Als de Amerikanen in Wo2 niet zo'n debiele houding als jij hebt. Anders waren we nu hier communisch geweest.
Maarja dan ben je ineens heel erg dankbaar dat er mensen die mentaliteit hebben, wat hypocriet.

Communistisch? Ik denk wel dat dat iets anders was geweest..misschien op langere termijn wel ja..maar ja.

De middellen zijn er, dat de stropdasliga ze ook eens gebruikt ipv dat het volk weer "moet" ophoesten om het collectieve geweten te sussen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


invictis
Usericon van invictis
Posted 31-12-2004 19:56 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 19:55 schreef Snaack het volgende:
Kom op zeg, ik heb nog niet eens écht goed gezopen


have mercy


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-12-2004 19:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ow ja, moderators, excuus dat ik zo gruwelijk offtopic ben. Ik zal het niet meer doen, of terstonds een moedige poging ondernemen mij in te houden maar

* Ik heb de laatste tijd teveel Youp van het Hek gekeken
* Ik heb teveel gezopen (maar nog niet genoeg )
* Ik ben in een recalcitrante bui

Excuus, ergo SLAYORRRR!


invictis
Usericon van invictis
Posted 31-12-2004 19:59 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Snaack stookte me op dearest mods


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 31-12-2004 20:42 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

eten.... azië... eten... azië...

Ja sorry maar m'n maag knort zo

i.e. Ik héb niet eens geld om te storten.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-01-2005 1:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 14:20 schreef Chantalie het volgende:
Maar die bejaarden en gehandicapten hebben het wel duizend maal beter dan de mensen in Azie die hun familie en hun huis kwijt zijn.

Ohhh dus zo moeten wij het bekijken? Heey, ik heb het slechter dan jou... geef me je geld!


Het lijkt wel een campagne van verloren gewaande fondsen die steeds minder centen binnen kregen voor die arme mensen in die arme landen waar wij rijke toeristen vreselijk misbruik van maken.

Voor dat geklieder met water, leefden vele mensen daar ook zonder huis, eten of schoon drinkwater. Maar nee, bijna niemand die daar wat van aantrekt. Nu komt er zo'n golfje, dat de zooi wegspoelt en ineens is heel het land in rep en roer en moet ieeeeedereen geld gaan storten omdat het op het nieuws is geweest.

En dan geeft de nederlandse regering, ook even wat miljoentjes aan ze. Ik snapte er al geen fuck meer van toen nederland schulden ging kwijtschelden en wel bleef klagen over geld tekort en bezuinigen in dit landje. Maar dit.. waar komt dat geld dan zo plotseling vandaan? Zal wel weer indirect van mijn belastingcentjes worden gedaan, dus ik betaal al mee aan giro 555 unicefzakkenvullende kutfonds.

En nee, verder stort ik niks behalve kritiek, gelukkig nieuwjaar


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-01-2005 3:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 december 2004 19:57 schreef Snaack het volgende:
...
* Ik heb de laatste tijd teveel Youp van het Hek gekeken
...


Hoe komt dit terug in je posts?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 01-01-2005 9:53 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 31 december 2004 19:55 schreef Gunman het volgende:
Communistisch? Ik denk wel dat dat iets anders was geweest..misschien op langere termijn wel ja..maar ja.

De middellen zijn er, dat de stropdasliga ze ook eens gebruikt ipv dat het volk weer "moet" ophoesten om het collectieve geweten te sussen.

Toen de Amerikanen zich op D-Day mengden in de oorlog was de opmars van de Russen al zo ontzettend hard dat ze de oorlog dat het eigenlijk al zeker was dat ge gingen winnen. Het had misschien een half jaartje langer geduurd maarja.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 01-01-2005 11:13 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 13:58 schreef Snaack het volgende:
Het is een teken van God! Al die afvallige Moslims, Hindoestanen en Boedhisten hebben de zondvloed mogen ervaren omdat zij de Heer verloochenen.

Mwuahahahaha!

Volgens mij was het gericht tegen al die westerse sextoeristen die wel iets "spannender" lusten.


mvg wk10


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 01-01-2005 15:27 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

flikker op met je giro 555



Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 01-01-2005 15:32 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

precies


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 01-01-2005 15:34 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

waarom zou je voor hun storten als het bij ons gebeurt hebben hun niet eens geld om aan ons te geven


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen