IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Manticora
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 17-03-2001 18:03 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Weet iemand waar ik de CD 'Roots of Eternity' van Manticora kan kopen / bestellen.

Alle cd zaken in de regio ROtterdam, Utrecht Den Haag en Enschede heb ik al geprobeerd, als mede Displeased en de Large...

PLEASE HELP ME!!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 17-03-2001 23:37 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

nee, maar dat weet je al


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 20-03-2001 12:23 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Kan niemand mij hier helpen???


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 20-03-2001 13:59 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2001 12:23 schreef Lord Morgoth het volgende:
Kan niemand mij hier helpen???
[bambi-modus]sorry ? [/bambimodus]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 20-03-2001 18:33 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2001 13:59 schreef suzanne het volgende:
[bambi-modus]sorry ? [/bambimodus]


met het zoeken van die cd dan, viespeuk...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 20-03-2001 21:52 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2001 18:33 schreef Lord Morgoth het volgende:
met het zoeken van die cd dan, viespeuk...
[bambi-modus] waarmee anders? [/bambi-modus]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 23-03-2001 19:32 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

hehe, als we zo verder gaan, denk ik dat we dit topic zo naar 'sex,babes en hunks' moeten verplaatsen!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-03-2001 2:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

hehe... handig is dat om voor een metalzine te schrijven... Manticora was net bij Ricardo binnengekomen...



suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 24-03-2001 19:37 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2001 19:32 schreef Lord Morgoth het volgende:
hehe, als we zo verder gaan, denk ik dat we dit topic zo naar 'sex,babes en hunks' moeten verplaatsen!
[off topic] sorry, klierbui [/off topic]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 24-03-2001 22:22 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2001 2:30 schreef Judge M. het volgende:
hehe... handig is dat om voor een metalzine te schrijven... Manticora was net bij Ricardo binnengekomen...


RICARDOOOOOOHOOOOO!!!! HEEEEEELLLPPPP MEEEE!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2006 18:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Die zanger zingt op cd nog valse dan Helloween live!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-03-2006 17:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

WAT EEN VRESELIJKE STEM HEEFT DIE ZAGEVENT


signature


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-03-2006 18:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ken alleen manticorE

das wel geinig live, op cd ken ik ze niet

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-03-2006 18:04]


Je moeder.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-10-2011 21:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



niettemin een klassieker


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-10-2017 21:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dit was destijds best wel intens


signature


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen