IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Hoogte- en dieptepunten van 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 06-01-2005 15:16 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Dieptepunten:
- een totale dip in mijn trainingsschema, zo'n 3 maanden nauwelijks getraind, en anders zonder motivatie

Hoogtepunten:
- Motivatie weer totaal terug, met vernieuwde krachten er tegen aan, nu al resultaat.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-01-2005 15:24 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 14:24 schreef Shredhead het volgende:
(...)

Dieptepunten:
- wat minder prettige dingen, maar geen spannende


Als je minder prettige dingen spannend gaat vinden, is er sowieso iets goed mis...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 06-01-2005 15:35 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 15:24 schreef altx het volgende:
Als je minder prettige dingen spannend gaat vinden, is er sowieso iets goed mis...


Ik doelde meer op niet noemenswaardige


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 06-01-2005 15:36 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 0:06 schreef M. het volgende:
Zo, een ZM-kneuzen-snottertopic erbij: wat zijn je persoonlijke hoogte- en dieptepunten van 2004? Leuk, toch? Geinig.

De mijne dan:

Dieptepunten:

- inbraak bij mij
- relatie op de klippen
- onvermogen om privé, werk en studie goed te combineren

Hoogtepunten:

- vast contract getekend bij werkgever
- mijn verjaardag en bijbehorend über-feest (feestje van het jaar!)
- koken in 2004
- haar eraf
- en als klap op de vuurpijl, het vinden en kopen van een appartement (al moet de financiering nog in 2005 geregeld worden )


Waarom was je haar eraf een hoogtepunt? Ik heb het ook gedaan, maar het was geen ervaring waar ik droevig of gelukkig van werd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-01-2005 15:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Het is onderdeel van zijn assimilatie tot hippe gozer.

Het wordt dit jaar ook 1 van mijn hoogtepunten als mijn haar eraf gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 06-01-2005 15:41]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-01-2005 15:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 15:35 schreef Shredhead het volgende:
Ik doelde meer op niet noemenswaardige


't was ook maar 'n grapje... maar ik geef toe, niet echt een hoogtepunt qua humor...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 06-01-2005 15:54 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 15:53 schreef altx het volgende:
't was ook maar 'n grapje... maar ik geef toe, niet echt een hoogtepunt qua humor...


Dit wordt alvast 1 dieptepunt voor 2005


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-01-2005 17:29 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wat een leuk topic is dit geworden

quote:
Op 6 januari 2005 15:36 schreef Shredhead het volgende:
Waarom was je haar eraf een hoogtepunt? Ik heb het ook gedaan, maar het was geen ervaring waar ik droevig of gelukkig van werd.

Haha, voor mij wel, maar het heeft ook wel enige symbolische waarde i.v.m. het afsluiten van een bepaalde periode + mentaliteitsverandering, zeg maar. Als ik erop terugkijk, dan. Een soort afsluiting van een proces .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-01-2005 17:31 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 17:29 schreef M. het volgende:
Wat een leuk topic is dit geworden


Haha, voor mij wel, maar het heeft ook wel enige symbolische waarde i.v.m. het afsluiten van een bepaalde periode + mentaliteitsverandering, zeg maar. Als ik erop terugkijk, dan. Een soort afsluiting van een proces .


Voor mij persoonlijk is het echt precies andersom. Ik loop nog niet zo lang rond met lang haar, maar ik zou echt niet meer terug willen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-01-2005 17:36 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Hoogtepunten:
-Afmaken studies
-Vast werk
-Aankoop appartement
-Weekje London

Dieptepunten:
-Veel te veel overlijdens in mijn directe omgeving

Voorlopig hoogtepunt van 2005:
-nieuwe band

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 06-01-2005 17:36]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 06-01-2005 17:42 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Hoogtepunten:
- Vakantie in zuid-Frankrijk
- Heel veel nieuwe muziek 'ontdekt'
- Heel veel gezellige tijden gehad met vrienden/vriendin
- Een heel stuk beter in mijn vel gaan zitten
- Kerstweekend in hotel met familie
- Flink minder gaan roken
- Aanwezig bij kopspijkers-opname.

Dieptepunten
- Nog steeds geen fatsoenlijke bijbaan kunnen vinden (waar ik langer dan 3 weken kan blijven)
- Teveel concerten moeten laten schieten (oa Mayhem in Zaandam )
- Onzekerheid in relatie
- Het eindeloze gezeik en onduidelijkheid met school
- Gebrek aan discipline
- Overlijden van oom

Ja, al-met-al was het was toch best een prettig jaar.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-01-2005 19:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 17:29 schreef M. het volgende:
Wat een leuk topic is dit geworden

Een soort afsluiting van een proces .

het is nog niet geheel afgesloten, je moet nog in je nakie een stuk (maar 250 m hoor)door de brandnetels en de braamstruiken rennen en dan is het pas echt afgesloten!!. sorry dat ik degene ben die het je moet vertellen maar iemand moet het toch....

hoogtepunten:

* baas, die toezegt me nog zeker twee jaar in dienst te willen houden omdat hij zo tevreden over me is.

* goede relatie met m'n partner

* zweden bezocht

* gestart met cursus zweeds

* geen dieptepunten (ik kan het ook niet helpen)

* spelen in een toffe band




[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-01-2005 19:08]


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 06-01-2005 19:17 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 19:07 schreef attila_de_hun het volgende:
hoogtepunten:

* baas, die toezegt me nog zeker twee jaar in dienst te willen houden omdat hij zo tevreden over me is.






hhmm, het is maar wat je als hoogepunt beschouwd.....ik heb bijv. een contract voor onbepaalde tijd en zolang ik mijn werk goed doe heb ik niets te vrezen...



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 06-01-2005 19:49 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Dieptepunten:
- Soms zwaar verziekte relatie met mijn vader en broer
- Verlies van mijn allerbeste vriend
- Financiële situatie instabiel
- Geen relatie gehad
- nog steeds geen vaste baan als tekenaar

Hoogtepunten:
- Veel zalige bands en artisten live gezien (veel vanop mijn verlanglijstje, Moya Brennan, Hekate, Omnia bv)
- Zwaar heerschend ZMfest
- Aanschaf nieuwe pc en zo eindelijk kunnen beginnen met andere veel zwaardere tekenprogramma's te gebruiken
- Voorlopig rijbewijs
- Heel erg leuke festivals bezocht (hoogtepunt Folkwoods in Eindhoven)

mss wel heel veel hoogtepunten maar sommige dieptepunten zijn zo diep dat 2004 eigenlijk niet echt een goed jaar was voor mij


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-01-2005 20:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 19:17 schreef Spirit In Black het volgende:
hhmm, het is maar wat je als hoogepunt beschouwd.....ik heb bijv. een contract voor onbepaalde tijd en zolang ik mijn werk goed doe heb ik niets te vrezen...




bij ons hebben we geen vaste contracten, op twee proffen na dan. zo is het systeem nu eenmaal bij ons op de universiteit. dus het is zeer zeker positief. maar leuk dat je een vast contract hebt. ik hoop maar dat je het werk ook leuk vind.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-01-2005 20:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 19:49 schreef beli mawr het volgende:
- Voorlopig rijbewijs
(




Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-01-2005 20:03 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hoogtepunten:

- een leuke baan en een contract voor onbepaalde tijd
- een flat in Utrecht
- optredens van Dissection, Arcturus, Suffocation, e.a.

Dieptepunten zijn voor zeikerds


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 06-01-2005 20:14 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 6 januari 2005 20:02 schreef attila_de_hun het volgende:


Dat is een rijbewijs die je krijgt als je stage moet rijden.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 06-01-2005 20:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 20:01 schreef attila_de_hun het volgende:
bij ons hebben we geen vaste contracten, op twee proffen na dan. zo is het systeem nu eenmaal bij ons op de universiteit. dus het is zeer zeker positief. maar leuk dat je een vast contract hebt. ik hoop maar dat je het werk ook leuk vind.


het is werkelijk geen zak aan! Nee, het is hartstikke leuk...en idd universiteiten werken veelal met 2 jarige contracten. In die zin is dat heel positief...


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 06-01-2005 21:09 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Echt waar, het hele jaar was, op de maanden mei en juni na, één groot dieptepunt. Ik vind het ergens gewoon jammer dat die tsunami niet in West Europa was...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 06-01-2005 21:12 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Hoogtepunten genoeg gehad


Subtiel kamerolifantje


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-01-2005 21:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 21:12 schreef stigma het volgende:
Hoogtepunten genoeg gehad
Ben je op dreef?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-01-2005 21:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 21:14 schreef kwelgeest het volgende:
Ben je op dreef?
Zij niet, haar Tarzan 2000 Deluxe kennelijk wel


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-01-2005 21:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 21:26 schreef Jenje het volgende:
Zij niet, haar Tarzan 2000 Deluxe kennelijk wel
En weer is er een nieuwe bijnaam voor mij geboren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-01-2005 21:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2005 21:27 schreef kwelgeest het volgende:
En weer is er een nieuwe bijnaam voor mij geboren.

"operator" ??


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen