IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Hoogte- en dieptepunten van 2004 Vorige pagina
Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 10-01-2005 11:39 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Ik denk niet dat zo iemand mij Fleschrawler noemt, denk je wel?


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 10-01-2005 12:43 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 10 januari 2005 11:39 schreef Greycloak het volgende:
Maar Helmet, heb je je zuurverdiende uitgeleende centen al terug of mag dat onder het kopje "dieptepunten"?
Ja, eigenlijk wel natuurlijk... hoewel ik me er uiteindelijk wel uitstekend mee vermaakt heb. Ik heb vaak zat mensen zichzelf belachelijk zien maken, maar twee tegelijk??


I'm not being rude. You're just insignificant.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-01-2005 13:57 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Hoogtepunten:
- het besef werk te hebben wat je echt leuk vindt
- een van mijn beste vrienden te hebben leren kennen
- vriendschap opgebouwd met een ex (nooit gedacht dat dat kon, maar er zijn maar weinig mensen aan wie ik zoveel vertel als aan hem)
- de verbeterde relaties binnen de leden van dit gezin
- eindelijk een keer naar Rome geweest!
- afgelopen jaar stukken zelfverzekerder en wat relaxter geworden

Dieptepunten:
- klerewijf van een nieuwe collega
- de dementie van een oma
- heel veel ongeluk in de liefde
- de (vermoedelijke) ziekte van mijn opa
- het overlijden van mijn kat
- niet uit het vraagstuk komen wel studeren/niet studeren (maar daar hoop ik woensdag achter te komen)

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 10-01-2005 13:58]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-01-2005 15:20 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Hoogtepunten met name:

* Studie afgerond. (Eindelijk...)
* Gelijk 'n leuke baan gevonden. (Heb ik gelukkig minder lang over gedaan dan de laatste loodjes van mijn studie...).

Om de twee belangrijkste te noemen.


Dieptepunten:

* Hmz, moet ik die ook bijhouden...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-01-2005 17:52 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 13:57 schreef Chantalie het volgende:
Dieptepunten:
- niet uit het vraagstuk komen wel studeren/niet studeren (maar daar hoop ik woensdag achter te komen)

Die's makkelijk. Altijd wel studeren. Al begin je maar met een algemeen jaar of met het gene wat het meest in de buurt komt van wat jou leuk lijkt. Dan doe je iig veel ervaring op.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-01-2005 21:01 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 11:31 schreef Snaack het volgende:
* Vervelende benedenbuurman gaat verhuizen



Daar zit veel leed achter volgens mij...

Nog iets wat ik wel als flink dieptepunt ervaren heb, voor de tweede keer flink op m'n bek gaan met m'n fiets. Dat was echt wel kut, vandaag de dag ben ik nog steeds veel meer een angsthaas geworden op de fiets (wat als de voorvork losschiet? wat als m'n as doorbreekt? etc.)

Al met al was 2004 voor mij een redelijk matig jaar, en 2005 is nu al beter .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-01-2005 21:05 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 21:01 schreef M. het volgende:
Dat was echt wel kut, vandaag de dag ben ik nog steeds veel meer een angsthaas geworden op de fiets (wat als de voorvork losschiet? wat als m'n as doorbreekt? etc.)




Pussy...





When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-01-2005 21:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 21:01 schreef M. het volgende:


Daar zit veel leed achter volgens mij...

Nog iets wat ik wel als flink dieptepunt ervaren heb, voor de tweede keer flink op m'n bek gaan met m'n fiets. Dat was echt wel kut, vandaag de dag ben ik nog steeds veel meer een angsthaas geworden op de fiets (wat als de voorvork losschiet? wat als m'n as doorbreekt? etc.)

Al met al was 2004 voor mij een redelijk matig jaar, en 2005 is nu al beter .


Zijwieltjes nodig?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-01-2005 21:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik ben verbaasd dat ik geen zijwieltjes voor mijn verjaardag heb gekregen eigenlijk, die was niet zo lang daarna.

Ik had er toch op z'n minst een paar honderd verwacht, afgaande op de reacties uit mijn omgeving .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 10-01-2005 21:33 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 10 januari 2005 21:01 schreef M. het volgende:
Nog iets wat ik wel als flink dieptepunt ervaren heb, voor de tweede keer flink op m'n bek gaan met m'n fiets. Dat was echt wel kut, vandaag de dag ben ik nog steeds veel meer een angsthaas geworden op de fiets (wat als de voorvork losschiet? wat als m'n as doorbreekt? etc.)


Hehe, daar heb ik een jaar eerder een paar weken last van gehad toen ik opeens mijn achterwiel voorbij zag rollen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Madame Antubis
Usericon van Madame Antubis
Posted 03-02-2005 22:24 by Madame Antubis Wijzig reactieProfiel van Madame AntubisQuote dit bericht

Hoogtepunt:
- Eindelijk een vriend voor bijna 8 maanden al
- vakantie Thailand
- uitwisseling belgie voor 3 weken

Dieptepunt:
-klas
-Alle moorden en shit
-Depressie


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 09-02-2005 12:22 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 11:31 schreef Snaack het volgende:
Hoogtepunten:
* Nieuwe bandkamer
* Veel gave optredens gedaan
* Vervelende benedenbuurman gaat verhuizen




Maareh, wat is een bandkamer?


Touché, pussycat!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-02-2005 12:41 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 februari 2005 22:24 schreef Madame Antubis het volgende:


Dieptepunt:
-Depressie




arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-02-2005 23:50 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Hoogtepunten:
- Redactiewerk bij zm
- Bandje dat eigenlijk gaat lopen
- Slapend een havo diploma halen
- Nog half in slaap nieuwe opleiding beginnen
- Nieuw en veel beter werk
- Bier

Dieptepunten:
- Ontzettend veel prutserigheid op mijn oude werk, totaan november
- Vrouwen
- Nieuwe buren die al 9 maanden lang bezig zijn met de verbouwing
- Sporenrecorder 2e hands van gitaarleraar gekocht. Ding na 3 maanden stuk, 400 euro door de plee. Gelukkig krijg ik wel een gratis studioopname bij hem amar toch.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 14-02-2005 10:53]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-02-2005 9:47 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 februari 2005 22:24 schreef Madame Antubis het volgende:


Dieptepunt:

-Alle moorden en shit



obstipatie?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen