IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Pink Floyd denkt aan stoppen Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-11-2001 20:18 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Triest,maar het is zo: David Gilmour zegt dat PF er binnenkort een punt gaat achter zetten...weer een uitstekend voorbeeld voor andere bands minder...fuck zeg


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-11-2001 20:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

even tegen me pa zeggen maar kvinnet zelf inderdaad ook wel jammer


Je moeder.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 25-11-2001 20:22 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

ik wist niet eens dat ze nog bestonden eigenlijk! Maar het is hoedanook wel een aderlating voor de muziekscene.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-11-2001 20:25 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

en ik zag op tv dat er juist weer eem nieuwe cd aankwam...

-foutje: een best-of cd was dat-

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-11-2001 20:27]


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-11-2001 20:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

... boeie ...

bands komen, bands gaan ...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-11-2001 20:28 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wtf? Ik wist niet eens dat ze nog bij elkaar waren. Maar ik had net berichten over een nieuwe cd gehoord.

Dit is een zware tegenvaller voor muziek in z'n algemeen.

Voor mensen die Pink floyd alleen kennen van het nummer The wall, gaat u schamen.
En als u klaar bent met schamen ga dan de cd The wall eens helemaal luisteren, ga ook The final cut luisteren en ga de film The wall ZEKER even kijken.

Het is fijn dat Pink floyd nog zolang onder ons geweest is om de muziekscene impulsen te geven.

Hulde aan de helden.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-11-2001 20:46 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik ben opgegroeid met die muziek,moet u weten.Denk aan Relics,The Wall ,Meddle en Dark side of the moon,wat ik hun beste vind.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-11-2001 20:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

:w dark side of the moon


Je moeder.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 25-11-2001 21:00 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ach 't is niet de eerste keer dat ze stopten toch? En ze zullen ongetwijfeld oude lui zijn.



Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 25-11-2001 21:02 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Van mij mogen ze stoppen.
Ik heb er niets mee.


Heads I win, tails you lose


afzien
Usericon van afzien
Posted 26-11-2001 3:32 by afzien Wijzig reactieProfiel van afzienQuote dit bericht

Hmm, pink floyd doet voor mij ook helemaal niks.heb de DVD van "the wall" zelfs gekocht omdat iedereen zei dat ie zo cool was.. geloof dat ik hem van ellende maar weggegeven heb of hij ligt nog in een stoffige hoek van mn kamer ofzo.. kortom, ik vond hem lekker kut.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-11-2001 9:38 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ik had laatst echt wazige muziek gehoord van pink floyd, echt vaag, soort ehm, bijna osric tentacles muziek, met hele rare electronische geluidjes enzo (best cool) ik vind dat best knap als een band allerlei verschillende soorten muziek kan produceren (al is et niet helemaal mijn muziek)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-11-2001 10:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

HMMM ik ben fan van het ouwe werk van Pink Floyd (vooral Ummagumma en Meddle). Dark Side of the Moon vind ik ook nog wel te pruimen, maar op Ummagumma zat Syd Barrett er nog bij en dat maakt zo'n groot verschil (Ummagumma is een zeer psychedelisch en vaag album). The Wall enzo vind ik weinig meer aan op een paar nummers na, en the Division Bell is gewoon . Ik vind het wel goed dat ze uit elkaar zijn, het was al jaren een parodie op zichzelf.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-11-2001 10:49 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik vind het niet raar dat ze stoppen en ook niet erg..

De laatste albums kwamen toch niet meer in de buurt van het oude werk. Ik ben het ermee eens dat er een 'grote invloed' verdwijnt op andere bands, maar ik denk dat het toch vrijwel alleen de goede oude platen zijn die echt nog die invloed uitoefenden.. Bovendien luisteren goede musicici naar tijdloze muziek en zullen ze zich dus ook in de toekomst laten beinvloeden door muziek waar ze van onder de indruk zijn en niet door wat er op dat moment op televisie komt ofzo..


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-11-2001 3:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 november 2001 3:32 schreef afzien het volgende:
Hmm, pink floyd doet voor mij ook helemaal niks.heb de DVD van "the wall" zelfs gekocht omdat iedereen zei dat ie zo cool was.. geloof dat ik hem van ellende maar weggegeven heb of hij ligt nog in een stoffige hoek van mn kamer ofzo.. kortom, ik vond hem lekker kut.


Ik vind The Wall erg goed!!!
Als je 'm vindt; Kunnen we een leuke deal fiksen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-11-2001 3:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Over het stoppen van PF:

aangezien Roger Waters het creative brein was (Syd Barret vind ik overschat) en de rest van de band voor de uitvoering was en niet voor de ideeen is PF sinds zijn vertrek een holle, zielloze band geworden. Ze waren dus al doodgebloed.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


afzien
Usericon van afzien
Posted 29-11-2001 6:58 by afzien Wijzig reactieProfiel van afzienQuote dit bericht

Deal? ik vind het best.. maar ik ben na 21december pas terug in NL.. Dus daarna kan ik pas "dealen" om het zo maar te zeggen. Ik wil hem wel ruilen tegen een willekeurige cd van jouw keuze, zo vaag mogelijk aub, ik zie wel wat ik krijg dan. Maargoed ik stuur je later nog wel een email als ik eindelijk mn email hier eens ingesteld heb..


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 29-11-2001 7:52 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Syd Barrett is zo zot als een draaideur geworden...lsd is geen snoep,weet je...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 29-11-2001 11:09 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ik heb niets met pink F
van mij mogen ze


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 29-11-2001 13:36 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2001 10:49 schreef Valorian666 het volgende:
.... Bovendien luisteren goede musicici naar tijdloze muziek en zullen ze zich dus ook in de toekomst laten beinvloeden door muziek waar ze van onder de indruk zijn en niet door wat er op dat moment op televisie komt ofzo..


Idd. En daarom ben ik van mening dat het stoppen van Pink Floyd weinig invloed op muziekanten zal hebben. De echte muziekliefhebber zal altijd worden geraakt door goede muziek, ongeacht hoe oud zo'n plaat is. Wij luisteren nu toch ook nog steeds naar oud werk van Black Sabbath of Deep Purple (om maar wat invloedrijke band te noemen)


bla...bla...bla...


Zeminence
Usericon van Zeminence
Posted 29-11-2001 17:05 by Zeminence Wijzig reactieProfiel van ZeminenceQuote dit bericht

Hè hè, heel verstandig van die jongens. Ze hebben echt fantastische muziek gemaakt, maar het lijkt me dat ze al lang en breed binnen zijn. Dit zouden meer bands met vergane glorie moeten doen (Rolling Stones, The Eagles, etc) zodat er ruimte vrijkomt voor nieuwe bands.


afzien
Usericon van afzien
Posted 29-11-2001 17:10 by afzien Wijzig reactieProfiel van afzienQuote dit bericht

zodat er ruimte vrij komt voor nieuwe bands... ? die snap ik toch niet echt 100%, kan je dat wat verder onderbouwen?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-11-2001 3:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De Eagles stoppen? Liever nog niet! De laatste nummers op het 'Hell freezes over' album smaken naar meer!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-11-2001 3:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 november 2001 7:52 schreef madeline usher het volgende:
Syd Barrett is zo zot als een draaideur geworden...lsd is geen snoep,weet je...


Hij is inderdaad 'doorgeLSDed'; heb je de biografie gelezen?
Na jarenlange afwezigheid kwam Syd Barrett opeens de studio binnen terwijl ze bezig waren met 'Wish you were here' die ook nog eens op hem geinspireerd is!!!!(Shine on you crazy diamond)
Lekker shockeffect.

Gozer was toen een vetgemeste schim van wat hij toen was, een zombie zogezegd.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-12-2001 17:45]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 07-12-2001 15:10 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Ze laten in ieder geval een mooie erfenis na



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-05-2008 16:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zijn ze nu al gestopt?


signature


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen