IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Elf Fantasy Fair Vorige pagina | Volgende pagina
Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 20-04-2006 18:18 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 18:12 schreef MMayo het volgende:
Ja! Ikke, uiteraard. Qntal *hartje hartje hartje*. Zaterdag gaat het worden, vandaag te horen gekregen.


ha leuk! Wel even roepen als je me ziet he!

En Vode, tuurlijk zal ik fotoos posten. Ik hoop echt dat ik zaterdag beter ben :O


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-04-2006 18:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 18:18 schreef Morgil het volgende:
ha leuk! Wel even roepen als je me ziet he!

En Vode, tuurlijk zal ik fotoos posten. Ik hoop echt dat ik zaterdag beter ben :O


Ik doe mijn best Hopelijk ben je zaterdag beter en hoef je het niet te missen.


grimbert
Hmmmmm booze....
Usericon van grimbert
Posted 20-04-2006 18:45 by grimbert Wijzig reactieProfiel van grimbertQuote dit berichthttp://www.elexorien.com

ik ben hier ook van de partij, op zaterdag


De heerschappij, dat ben jij!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-04-2006 18:47 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

neem wat drank mee voor komende vrijdag dan!


Bruce Banner


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 20-04-2006 18:59 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 18:12 schreef MMayo het volgende:
Ja! Ikke, uiteraard. Qntal *hartje hartje hartje*. Zaterdag gaat het worden, vandaag te horen gekregen.


Qntal? Die ken ik niet. Bandje?


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 20-04-2006 19:14 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 18:59 schreef VodeVilicious het volgende:
Qntal? Die ken ik niet. Bandje?


Johh die zijn best bekend hoor



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-04-2006 19:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 18:45 schreef grimbert het volgende:
ik ben hier ook van de partij, op zaterdag



Hmm mede, liters mede.. lekker inslaan.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-04-2006 20:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 18:59 schreef VodeVilicious het volgende:
Qntal? Die ken ik niet. Bandje?


Yep en wat voor 1.. ge-wel-dig!!!
Heb er echt zin in, heuj!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2006 20:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

En ik moet weer een jaartje overslaan ivm geld en tijd gebrek.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 20-04-2006 20:15 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 20:02 schreef kwelgeest het volgende:
En ik moet weer een jaartje overslaan ivm geld en tijd gebrek.


Ik speel even de bekrompen zak die neerbuigend over shit praat terwijl ik er geen fuck vanaf weet (dus ik zou iedereen aanraden om zich niet op zijn al dan niet denkbeeldige pik getrapt te voelen), maar is dit geen vreselijk homofiele bedoening, met LARPende powermetalfans en wicca-heksjes enzo?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2006 20:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 20:15 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik speel even de bekrompen zak die neerbuigend over shit praat terwijl ik er geen fuck vanaf weet (dus ik zou iedereen aanraden om zich niet op zijn al dan niet denkbeeldige pik getrapt te voelen), maar is dit geen vreselijk homofiele bedoening, met LARPende powermetalfans en wicca-heksjes enzo?
Ja, het is echt een bijeenkomst van autisten en nerds maar dat maakt juist wel grappig.+ Mooie meiden in rare kleding, mede en neo-folk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 20-04-2006 20:19 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Het is misschien wel ubergay, maar ze hebben er wel veel aanbod qua spellen en boeken en al dat prul. Zowiezo is de sfeer er heel gezellig.

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 20-04-2006 20:22]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 20-04-2006 20:19 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 20:16 schreef kwelgeest het volgende:
Ja, het is echt een bijeenkomst van autisten en nerds maar dat maakt juist wel grappig.+ Mooie meiden in rare kleding, mede en neo-folk.
Vuile hoerrr!
Als jij dan toch gaat zm-en dan mag ik je ook wel verleiden tot spelen in het bos...toch?


Subtiel kamerolifantje


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 20-04-2006 20:20 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 20:16 schreef kwelgeest het volgende:
Ja, het is echt een bijeenkomst van autisten en nerds maar dat maakt juist wel grappig.+ Mooie meiden in rare kleding, mede en neo-folk.


Hehe, typisch geval van 'leuk om eens meegemaakt te hebben' dus?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2006 20:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 20:19 schreef stigma het volgende:
Vuile hoerrr!
Als jij dan toch gaat zm-en dan mag ik je ook wel verleiden tot spelen in het bos...toch?
Godverdegodver. Houd op! Voor ik voor je deur sta.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 20-04-2006 20:21 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 20:19 schreef VodeVilicious het volgende:
Het is misschien wel ubergay, maar we hebben er wel veel aanbod qua spellen en boeken en al dat prul. Zowiezo is de sfeer er heel gezellig.


Hehe ik niet verwacht dat Viktor hierheen zou willen, daarom vroeg ik het


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2006 20:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 20:20 schreef nuclearwarfare het volgende:
Hehe, typisch geval van 'leuk om eens meegemaakt te hebben' dus?
Typisch geval van: Leuk om een gezellige dag met vrienden er-op-uit te trekken, een alcoholische versnapering te consumeren en wat muziek te luisteren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2006 20:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 20:21 schreef nuclearwarfare het volgende:
Hehe ik niet verwacht dat Viktor hierheen zou willen, daarom vroeg ik het
Ik heb er eigenlijk ook echt niets te zoeken. Maar nogmaals: Meiden, mede en neo-folk!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 20-04-2006 20:24 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 20:22 schreef kwelgeest het volgende:Maar nogmaals: Meiden, mede en neo-folk!


Ja, klinkt niet verkeerd hehe.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2006 20:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 20:24 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ja, klinkt niet verkeerd hehe.
Dat zeg ik.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 20-04-2006 20:34 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 20:25 schreef kwelgeest het volgende:
Dat zeg ik.
Grrr!


snuifjes!


Subtiel kamerolifantje


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2006 20:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 20:34 schreef stigma het volgende:
Grrr!


snuifjes!
Ik zal jou es 'besnuiven'.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 20-04-2006 20:35 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 20:34 schreef kwelgeest het volgende:
Ik zal jou es 'besnuiven'.
Prrrr!


Subtiel kamerolifantje


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-04-2006 20:53 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Get a forest !




Ik overweeg een zondag ook eens rond te stampen...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-04-2006 17:46 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Ik ga d'r misschien morgen ook heen


I am the 1%.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen