IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Elf Fantasy Fair Vorige pagina | Volgende pagina
Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 22-04-2006 18:04 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 20 april 2006 20:53 schreef Argus het volgende:
Get a forest !




Ik overweeg een zondag ook eens rond te stampen...


In transformer outfit? en dan de elfjes aanvallen ? beetje als die dragonmaster in : http://video.google.com/videoplay?docid=-3681186756303291490&q=insult+comic+dog&pl=true
?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-04-2006 21:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Zo dat was weer een dag vol kou, drukte en leuke kraampjes. Bovendien lekkere mede gekocht en boel foto's gemaakt.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-04-2006 22:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oja Qntal heerscht!
Lelijke mensen in zeer slechte kostuums ook.


Impaler Lord
In Faustian Verse
Usericon van Impaler Lord
Posted 22-04-2006 22:44 by Impaler Lord Wijzig reactieProfiel van Impaler LordQuote dit berichthttp://www.cradleoffilth.nl

Was erg leuk (beetje fris). Morgen weer (met de stand). Van Unquendor that is...dus kom eens gedag zeggen (ik ben die blonde)!

Heb ik toevallig nog iemand van ZM een Angtoria flyer/sticker in zn handen gedouwd?


Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn!


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-04-2006 23:22 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Wie weet krijg jij morgen de eer mij iets in handen te drukken.


I am the 1%.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-04-2006 19:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik zal er vanavond nog wat foto's van posten, hier alvast een paar:

Onderweg eerst in de file!


Parkeerplaats, welke sommige mensen gebruikten als omkleedplaats




Bij Qntal spelende kinderen met boomstronken


En totaal vreemden die moesten poseren, heb toen ook maar een foto gemaakt.


Helaas verkleint.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 23-04-2006 20:06 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Die rok, die dat onderste meisje aan heeft, had ik ook, mits het een lang model is.
Mooie foto's Mayo!

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 23-04-2006 20:06]


Disko Disko Partizani


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 23-04-2006 20:10 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ah, heb wel spijt dat ik niet ben gegaan opzich, heb al veel goed commentaar gehoord.

Leuke fotos MMayo.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-04-2006 20:32 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2006 18:04 schreef Rensykdom het volgende:
In transformer outfit? en dan de elfjes aanvallen ?


Neu, ik had een Triple H shirt aan met mooi duits kruis enzo....
Die gast speelt ook een vampier in Blade 3 en ik had mijn shades mee. Dat is wel genoeg Larp link voor me
Maar lekker vreten veel geld kwijt en een King Conan pop op troon voor ergens in huis


(en een kaartje van de enige tent die ik vond die echte zwaarden had (dus geen fantasy 'oeps ik ben al naar de %^&%&% als je me een keer laat vallen crap')


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2006 20:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Hoe vaak wordt die Fantasy Fair eigenlijk gehouden? (wanneer is de volgende?)


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-04-2006 20:43 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2006 20:34 schreef ghoulliette het volgende:
Hoe vaak wordt die Fantasy Fair eigenlijk gehouden? (wanneer is de volgende?)


1 keer per jaar voor zover ik weet. Anders moet je Castlefest of andere dingen hebben.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 23-04-2006 20:47 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Mijn broertje en zusje zijn er vanmiddag heen geweest, mijn zusje had wel wat grappige sieraden gekocht, mijn broertje voor 25 euro aan vreten. Ik ben trots op mijn broertje



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-04-2006 20:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2006 20:34 schreef ghoulliette het volgende:
Hoe vaak wordt die Fantasy Fair eigenlijk gehouden? (wanneer is de volgende?)


Een keer per jaar, meestal eind april. http://www.elffantasy.nl


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2006 21:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hmm ik moet de volgende keer beter opletten wanneer het is dus


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-04-2006 21:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Goed, even verder dan maar en foto's zijn helaas wat donker ik moet nog oefenen hehe..

Kasteeltje






Tuintje




Qntal heerscht!






Mede ook!


Publiek enzo
















Beelden enzo



















MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-04-2006 21:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Veldslag

Elfenleger in aantocht


Huurlingen oid


Publiek kijkt ademloos toe


Meppen




Dooien








Oja en een koetsier die iedereen steeds liet schrikken hehe




Zo, dat waren genoeg foto´s dacht ik zo.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2006 21:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

die foto's van die dracula's, en die man met dat brein, die man was vrijdag op man bijt hond! Allemaal handwerk, echt super knap en gaaf om te zien.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-04-2006 21:14 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2006 21:03 schreef ghoulliette het volgende:
hmm ik moet de volgende keer beter opletten wanneer het is dus


Castlefest is in ieder geval in augustus geloof ik. Die kun je nog halen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-04-2006 21:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2006 21:12 schreef ghoulliette het volgende:
die foto's van die dracula's, en die man met dat brein, die man was vrijdag op man bijt hond! Allemaal handwerk, echt super knap en gaaf om te zien.


Ja was echt prachtig gemaakt, met een beetje rook haast niet te onderscheiden van echt.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 23-04-2006 21:31 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Wow, mooie foto's MMayo!


Disko Disko Partizani


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 23-04-2006 21:37 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Gaaf! En de veldslag? Wie was er gewonnen? De elfen of de huurlingen? Best grappig om te zien, meeste elfjes onervaren larpers, huurlingen ervaren larpers.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-04-2006 21:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2006 21:37 schreef VodeVilicious het volgende:
Gaaf! En de veldslag? Wie was er gewonnen? De elfen of de huurlingen? Best grappig om te zien, meeste elfjes onervaren larpers, huurlingen ervaren larpers.


Elfjes helaas.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 23-04-2006 21:40 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2006 21:39 schreef MMayo het volgende:
Elfjes helaas.


Ah damn.
Stom script.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-04-2006 21:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2006 21:40 schreef VodeVilicious het volgende:
Ah damn.
Stom script.


Al met al nog geen 20 minuten of bijna iedereen lag dood te zijn.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 23-04-2006 21:42 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ja, dat heb je met veel newbie larpers he, die kunnen nog niet healen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen