IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VIII Vorige pagina | Volgende pagina
oscura
Usericon van oscura
Posted 21-01-2005 13:05 by oscura Profiel van oscura

ja? als je goed heb gelezen... heb ik niets ontkend...


carcasstrid


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-01-2005 13:06 by Mark Profiel van Mark

Volgens mij zijn het voornamelijk Berbers. die worden in Marokko ook niet erg warm bejegend...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-01-2005 15:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 januari 2005 13:06 schreef Mark het volgende:
Volgens mij zijn het voornamelijk Berbers. die worden in Marokko ook niet erg warm bejegend...


berbers zijn wel de "originele" marokkanen. ooit is marroko overgenomen door de arabieren(wat gelijk verklaart waarom het zo een kutvolk is).


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-01-2005 15:17 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 21 januari 2005 7:03 schreef invictis het volgende:
....
Marokko owns Nederland



Het is wel raak de laatste tijd zeg.. De tering..

Wanneer gaat Verdonk preventief ruimen?


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 21-01-2005 15:30 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

http://www.nu.nl/news.jsp?n=471650&c=13
quote:
Een paar jongens schreeuwden "We willen geen camera's", waarop een cameraman een steentje naar zijn hoofd kreeg.


Een steentje? Haha, what the..?



oscura
Usericon van oscura
Posted 21-01-2005 15:37 by oscura Profiel van oscura

quote:
Op 21 januari 2005 15:17 schreef Snaack het volgende:
Het is wel raak de laatste tijd zeg.. De tering..

Wanneer gaat Verdonk preventief ruimen?



A.S.A.P. PLEASE!!!!


carcasstrid


oscura
Usericon van oscura
Posted 21-01-2005 15:45 by oscura Profiel van oscura

OM mag overleden Ali el B. niet vervolgen

Uitgegeven: 21 januari 2005 15:16

AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft het Openbaar Ministerie vrijdag niet ontvankelijk verklaard in de rechtszaak tegen de 19-jarige Ali el B. De man werd ervan verdacht op 11 mei vorig jaar een gewapende overval te hebben gepleegd op de Xenos in de Kalverstraat in Amsterdam.

El B. werd maandagavond echter doodgereden in Amsterdam-Oost, door een vrouw bij wie hij even daarvoor een tas uit haar auto zou hebben gestolen. Aangezien de man is overleden, kan de rechtbank niet anders concluderen dan dat het OM de vervolging tegen hem moet staken. Het OM trok zelf ook deze conclusie.


Vrijdag werd de zaak kort heropend. De officier van justitie gaf daarop aan dat zij zichzelf niet ontvankelijk achtte, de rechtbank bevestigde dit in het vonnis. De rechtbank sprak haar medeleven uit met de nabestaanden van El B.

Het OM had twee jaar celstraf tegen Ali el B. geëist. Na zijn arrestatie zat hij vier maanden in hechtenis. Hij werd in september vrijgelaten, omdat zijn broer hem een alibi voor het moment van de overval had verschaft.
___________________________________________

goh.. wat anders? doden vervolgen? ghehehe..



carcasstrid


Odal
Usericon van Odal
Posted 21-01-2005 15:48 by Odal Profiel van Odalhttp://www.hammerarts.cjb.net

zonde van het geld allemaal.... fakking useless


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 21-01-2005 15:52 by Iskariot Profiel van Iskariot

Ik vind eigenlijk dat z'n lijkt wel 2 jaar mag rotten in een politiecel.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 21-01-2005 15:53 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

Ik zou eigenlijk best wel eens een lijstje met cijfers willen zien van :

In de gevangenissen, Hoeveel % uit welk land komt. En dan liefst ook nog in categorieen van zwaar heid van straf (minder dan 1 jaar, 1 tot 2 jaar, 2 tot 6 , levenslang enzo)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-01-2005 15:56 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 21 januari 2005 15:48 schreef Odal het volgende:
zonde van het geld allemaal.... fakking useless


Wat is useless?

We hebben hier eenmaal een aantal rechtsprocedures en die kan je niet zomaar opzij schuiven je gaat je dan namelijk op een hellend vlak begeven. De zitting was al reeds eerder geagendeerd en de man zou vervolgd worden, de zaak moet geseponneerd worden want anders blijft het in de boeken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-01-2005 16:01 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 21 januari 2005 15:53 schreef Rensykdom het volgende:
Ik zou eigenlijk best wel eens een lijstje met cijfers willen zien van :

In de gevangenissen, Hoeveel % uit welk land komt. En dan liefst ook nog in categorieen van zwaar heid van straf (minder dan 1 jaar, 1 tot 2 jaar, 2 tot 6 , levenslang enzo)


Dat is staatsgeheim


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-01-2005 16:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

.. en bloody obvious ....


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 21-01-2005 16:03 by A. Profiel van A.

quote:
Op 21 januari 2005 15:53 schreef Rensykdom het volgende:
Ik zou eigenlijk best wel eens een lijstje met cijfers willen zien van :

In de gevangenissen, Hoeveel % uit welk land komt. En dan liefst ook nog in categorieen van zwaar heid van straf (minder dan 1 jaar, 1 tot 2 jaar, 2 tot 6 , levenslang enzo)


Het is allang duidelijk dat de meerderheid in gevangenissen bestaat uit allochtonen.

Maar dat vluchten in de criminaliteit komt natuurlijk omdat ze niet genoeg kansen hebben gekregen in deze rechtste samenleving. We moeten ze wat meer stimuleren, subsidieren en helpen


Welcome to the Atrocity Exhibition


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-01-2005 16:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik vind echt dat autochtone nederlanders 2 keer zoveel schoolgeld moeten betalen en allochtonen helemaal niks .. dat is pas eerlijk!


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 21-01-2005 16:06 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 21 januari 2005 16:03 schreef A. het volgende:
Het is allang duidelijk dat de meerderheid in gevangenissen bestaat uit allochtonen.

Maar dat vluchten in de criminaliteit komt natuurlijk omdat ze niet genoeg kansen hebben gekregen in deze rechtste samenleving. We moeten ze wat meer stimuleren, subsidieren en helpen

zodat ze nog meer thuis op de bank kunnen zitten


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


oscura
Usericon van oscura
Posted 21-01-2005 16:10 by oscura Profiel van oscura

op de bank hangen? je bedoelt op straat hangen en mensen vervelen?


carcasstrid


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-01-2005 16:12 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 21 januari 2005 15:53 schreef Rensykdom het volgende:
In de gevangenissen, Hoeveel % uit welk land komt. En dan liefst ook nog in categorieen van zwaar heid van straf (minder dan 1 jaar, 1 tot 2 jaar, 2 tot 6 , levenslang enzo)



http://statline.cbs.nl/StatWeb/Table.asp?HDR=G3,G4&LA=nl&DM=SLNL&PA=37264&D1=0-6&D2=0&D3=a&D4=0&D5=a,!0&STB=T,G2&LYR=G1:0

Je moet bij deze link even naar de link 'Tabel selecteren' en dan kiezen op 'land van herkomst'.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 21-01-2005 16:13]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 21-01-2005 16:20 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Zegt nog weinig, onder "Nederland" valt iedereen die in Nederland is geboren. Dus bv Ali el B ook.



Raefelaer
Usericon van Raefelaer
Posted 21-01-2005 18:16 by Raefelaer Profiel van Raefelaer

Ja? Iemand die in Nederland is geboren komt toch niet uit Kazakstan ofzo?
EDIT: (Maar ik snap wel wat je bedoeld )

[Dit bericht is gewijzigd door Raefelaer op 21-01-2005 18:16]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-01-2005 23:14 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Poepende imams in het Cobramuseum

In het Cobramuseum in Amstelveen is een expositie van zeer controversiële kunst van de Marokkaans-Nederlandse kunstenaar Rachid Ben Ali te zien. De schilder maakte na de moord op Theo van Gogh 40 schilderijen waarin hij laat zien hoe hij over de islam denkt.

Het resultaat is heftig: neukende en uit hun mond poepende imams, naakte mannen en vrouwen met koranteksten op hun lichaam, en dat alles in een spoor van bloed en geweld. De schilderijen zijn nog tot en met 6 maart in het Cobramuseum te zien.
Bron: AT5

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-01-2005 23:14]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-01-2005 23:21 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Kunstenaar bedreigd na tentoonstelling

AMSTERDAM - De Marokkaans-Nederlandse kunstenaar Rachid Ben Ali wordt bedreigd sinds de opening van een tentoonstelling van zijn werk in het Cobra Museum in Amstelveen.



Zijn werk bestaat uit cartooneske tekeningen, gemaakt na de moord op Theo van Gogh, waarmee hij een discussie los wil maken over haatzaaiende imams en extremisme binnen de islam. Zo zijn er schilderijen te zien van uit hun mond poepende imams en naakte mannen en vrouwen met koranteksten op hun lichaam.

Sinds het begin van de expositie op 15 januari heeft Ben Ali beveiliging en slaapt hij op een ander adres. "Ik heb nu constant een paar mensen om me heen", zei hij donderdag. Op straat werd hij achtervolgd door jongens die teksten riepen in de trant van 'we krijgen je nog wel' en refereerden aan de moord op Van Gogh. "Ik ben keihard weggerend", zegt Ben Ali. Ook op forums op internet staat dreigende taal richting de kunstenaar.
(bronelegraaf online editie)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 22-01-2005 10:31 by Iskariot Profiel van Iskariot

Vrouw ontwaakt uit coma na zelfmoord echtgenoot

Uitgegeven: 21 januari 2005 22:12
ROME - Een Italiaanse man heeft zelfmoord gepleegd uit wanhoop omdat zijn echtgenote in coma lag. Enkele uren laten ontwaakte de vrouw. Dat heeft het persbureau Ansa gemeld op basis van de lokale krant Il Mattino di Padova van vrijdag.

De tragedie speelde zich enkele dagen geleden af in de noordoostelijke stad Padua. De 71-jarige man en zijn vrouw van 67 hadden daar hun hele leven gewoond en hadden geen kinderen.

In september was de vrouw in coma geraakt na een beroerte. Haar man had maanden aan de rand van haar bed doorgebracht voordat hij de situatie niet meer aankon en zichzelf in de garage van hun huis van het leven beroofde. Enkele uren later kwam de vrouw bij uit haar coma, omgeven door naaste familieleden, maar haar man was daar niet bij.

Hehehehe


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-01-2005 10:32 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl






Bruce Banner


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-01-2005 11:09 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 21 januari 2005 23:14 schreef Mutilator het volgende:
Poepende imams in het Cobramuseum

In het Cobramuseum in Amstelveen is een expositie van zeer controversiële kunst van de Marokkaans-Nederlandse kunstenaar Rachid Ben Ali te zien. De schilder maakte na de moord op Theo van Gogh 40 schilderijen waarin hij laat zien hoe hij over de islam denkt.

Het resultaat is heftig: neukende en uit hun mond poepende imams, naakte mannen en vrouwen met koranteksten op hun lichaam, en dat alles in een spoor van bloed en geweld. De schilderijen zijn nog tot en met 6 maart in het Cobramuseum te zien.
Bron: AT5
In onze kranten stonden een paar werken van em. Die gast maakt echt geweldige dingen!
3 van zijn schilderijen hingen trouwens in het world trade center.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen