IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VIII Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2005 12:03 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 februari 2005 11:50 schreef SkinPeeleR het volgende:
weer 240.000 werkeloze Polen die hier in de kassen kunnen werken voor 20% van't minimum loon.
De gasten die toen met de rode kanker samenwerkten (zeker bij de veiligheidsdiensten) hoeven niet echt meer voor hun geld te werken.....

Het gaat voornamelijk om het tegengaan van aanstellingen in de publieke sector. Je wilt natuurlijk tegengaan dat mensen die vroeger bij het stelselmatig moorden en slopen van onschuldige burgers nu in staat gesteld worden om weer voor de overheid te werken.

Kankerverraders zijn het. Communistische bosapen die het niet eens verdienen om op gepist te worden wanneer ze in brand staan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-02-2005 12:05 by Schaep Profiel van Schaep

Zo, en dan nu een lekkere Big Mac, of niet soms meneer Chelman.





Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2005 12:06 by Chelman Profiel van Chelman

Nope. De Mac krijg ik niet door mijn keel. Smerige troep.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-02-2005 12:09 by Schaep Profiel van Schaep

Oh, oke.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 09-02-2005 12:34 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Ik mag dan wel ziek zijn, toch ga ik me pas echt misselijk voelen als ik die big mac zie, ziet er nog ranziger uit dan je ze meestal ziet.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-02-2005 12:57 by Orion Profiel van Orion

quote:
Op 9 februari 2005 12:05 schreef Schaep het volgende:
Zo, en dan nu een lekkere Big Mac, of niet soms meneer Chelman.








Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 09-02-2005 13:02 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Da's nu de eerste niet bijgewerkte foto die ik van een Big Mac te zien krijg.


mvg wk10


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-02-2005 15:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 februari 2005 11:50 schreef SkinPeeleR het volgende:
weer 240.000 werkeloze Polen die hier in de kassen kunnen werken voor 20% van't minimum loon.

sinds dat polen bij de EU kwam zijn er juist mensen weg gegaan uit nederland, het is alleen aantrekkelijk om illegaal te werken.
zelfs polen die hier al 10 jaar werken willen niet eens een paspoort.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-02-2005 15:37 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 9 februari 2005 11:50 schreef SkinPeeleR het volgende:
weer 240.000 werkeloze Polen die hier in de kassen kunnen werken voor 20% van't minimum loon.




I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 09-02-2005 20:40 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

OUCH
van nu.nl
Rugbyfan ontmant zichzelf na weddenschap

Uitgegeven: 8 februari 2005 07:27

LONDEN - Een 26-jarige Welshman heeft een bijzonder pijnlijke weddenschap verloren. Hij had beloofd zijn ballen af te zullen snijden als het rugbyteam van Wales zou winnen van Engeland. Wales won. En de Welshman hield woord, zoals het een goede Brit betaamt. Hij ligt in zorgwekkende toestand in een ziekenhuis, berichtte het tabloid The Daily Mirror dinsdag.

De man liep na de wedstrijd van de kroeg naar zijn huis en keerde even later terug met zijn afgesneden testikels in zijn hand, tot grote schrik van de overige stamgasten. Zij waren er van overtuigd dat hij een grapje maakte.


Volgens de politie stond de man al geruime tijd te boek als een psychisch probleemgeval. Wales boekte in Cardiff overigens met 11-9 zijn eerste thuisoverwinning op Engeland in twaalf jaar.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-02-2005 20:43 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 februari 2005 8:34 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Rugbyfan ontmant zichzelf na weddenschap



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 09-02-2005 20:43 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

Die stond ook al in de Metro vanmorgen


Hatsjikidee!


Ivo
Usericon van Ivo
Posted 09-02-2005 20:53 by Ivo Profiel van Ivo

van het After Forever forum:

"We hebben slecht nieuws te melden.
Onze vriend en drummer Andre is met spoed opgenomen in het ziekenhuis.De artsen hebben kanker geconstateerd en hebben op 8 februari operatief een tumor verwijderd.
De artsen zijn tevreden over het resultaat van de operatie.
In overleg met Andre en zijn vriendin Cris is besloten het optreden in de Heineken Music Hall van 11 februari door te laten gaan.
Ed Warby zal Andre deze avond vervangen, maar Andre zal meer dan ooit aanwezig zijn deze avond."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2005 12:11 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

'Status aparte voor moslimhomo's'

Uitgegeven: 8 februari 2005 21:52
UTRECHT - Moslimhomo's zijn niet gebaat bij emancipatie naar westers model. Zij hebben er meer belang bij dat medemoslims hen erkennen als een minderheid met wie ze rechtvaardig moeten omgaan, ook al accepteren ze hun levenswijze niet. "Als moslim hoef je iemand niet te accepteren, maar je moet wel rechtvaardig met hem omgaan", moet de basis van zo'n "status aparte" zijn.

Dat schrijft Omar Nahas, studiesecretaris van islamitische homo-organisatie Stichting Yoesuf in het boek Homo en moslim - hoe gaat dat samen. Dat verschijnt donderdag bij het instituut voor multiculturele ontwikkeling FORUM . Homo-emancipatie betekent volgens Nahas in de islam: "Wie homoseksueel is, leidt zijn leven als homo zonder anderen ermee te belasten. En omgekeerd: niet-homo's hoeven niet met homoseksualiteit in contact te komen als ze dat niet willen."


http://www.nu.nl/news/479654/10/%27Status_aparte_voor_moslimhomo%27s%27.html

HIer kan ik me best in vinden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


oscura
Usericon van oscura
Posted 10-02-2005 12:31 by oscura Profiel van oscura

In Gabon is een 52-jarige Gabonese vrouw "terug tot leven gekomen" na achttien uur in een koelruimte van een mortuarium in Koula-Moutou, zo'n 400 kilometer ten zuidoosten van de hoofdstad Libreville, te hebben gelegen.

Het overlijden van Agnès Mbenga werd de avond van 1 februari vastgesteld door familieleden, die het lichaam rond middernacht naar het mortuarium brachten in afwachting van de begrafenis, schrijft de krant L'Union. Toen de familieleden de volgende dag rond 18 uur om het stoffelijk overschot kwamen, stelden ze vast dat het lichaam "van positie was veranderd". Agnès Mbenga zat in elkaar gedoken en rillend in de koelruimte. De "verrezen" vrouw werd in het ziekenhuis opgenomen met ernstige onderkoelingsverschijnselen, maar mocht enkele dagen later al weer naar huis terugkeren, aldus de krant.




carcasstrid


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 10-02-2005 12:33 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

Tsja daar hebben ze natuurlijk geen methoden om daadwerkelijk vast te stellen of iemand dood is.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 10-02-2005 12:35 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

En in welk sterrenstelsel ligt gabon eigenlijk?


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


oscura
Usericon van oscura
Posted 10-02-2005 12:35 by oscura Profiel van oscura

almost.. BURIED ALIVE!!!


carcasstrid


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-02-2005 13:43 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Charles en Camilla gaan trouwen.

En het record solo zeilen rond de wereld is gebroken door Ellen McArthur, 28 jarige Engelse.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-02-2005 13:46 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 10 februari 2005 12:11 schreef Chelman het volgende:
http://www.nu.nl/news/479654/10/%27Status_aparte_voor_moslimhomo%27s%27.html

HIer kan ik me best in vinden.

Belachelijk. Omdat de meerderheid van de mensheid achterlijk is betekend het nog niet dat je er aan toe moet geven door jezelf als 'rariteit' te bestempelen door ermee in te stemmen dat het normaal zou zijn dat je anderen niet ' belast' met jouw bestaan.
Flikker toch op, de enige belasting daaraan is het tekort aan hersencellen bij degene die er uberhaupt last van heeft.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 10-02-2005 13:54 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 10 februari 2005 13:46 schreef ghoulliette het volgende:
Belachelijk. Omdat de meerderheid van de mensheid achterlijk is betekend het nog niet dat je er aan toe moet geven door jezelf als 'rariteit' te bestempelen door ermee in te stemmen dat het normaal zou zijn dat je anderen niet ' belast' met jouw bestaan.
Flikker toch op, de enige belasting daaraan is het tekort aan hersencellen bij degene die er uberhaupt last van heeft.

Veel mensen gaan nog altijd kokhalzen of krijgen kotsneigingen of vinden het anderszins afstotelijk om homo's te zien zoenen bijvoorbeeld. (mij maakt het niet uit)
Het heeft veel meer te maken met hun "smaak".
Je kan ook niet iemand dwingen om gestoofde apehersenen lekker te vinden omdat het gezond is!?



Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 10-02-2005 14:00 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 10 februari 2005 12:35 schreef arrebar het volgende:
En in welk sterrenstelsel ligt gabon eigenlijk?


http://www.lonelyplanet.com/mapshells/africa/gabon/gabon.html


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-02-2005 14:00 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 10 februari 2005 13:54 schreef Mikeee het volgende:
Veel mensen gaan nog altijd kokhalzen of krijgen kotsneigingen of vinden het anderszins afstotelijk om homo's te zien zoenen bijvoorbeeld. (mij maakt het niet uit)
Het heeft veel meer te maken met hun "smaak".
Je kan ook niet iemand dwingen om gestoofde apehersenen lekker te vinden omdat het gezond is!?


En sommige mensen worden misselijk bij het zien van lelijke of dikke mensen, moeten wie die dan maar opsluiten in concentratiekampen?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-02-2005 14:04 by Mark Profiel van Mark

Nee joh, dan gaan ze daar alleen maar zitten broeden en dan hebben we er straks nog tien keer zoveel van! Isoleren en spreidingsbeleid toepassen adviseer ik.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 10-02-2005 14:07 by Mikeee Profiel van Mikeee

Lelijke of dikke mensen zagen we reeds al honderden eeuwen lang.
Zoenende of anderszins openlijk vrijende homo's zie je nu pas. Gun de mensen (van de oudere generaties) de tijd om zich aan te passen danwel af te sterven.

The "problem" will solve itself.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen