IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel VIII Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 10-02-2005 14:13 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 10 februari 2005 14:00 schreef ghoulliette het volgende:
En sommige mensen worden misselijk bij het zien van lelijke of dikke mensen, moeten wie die dan maar opsluiten in concentratiekampen?


Concentratiekamp klinkt zo negatief, wat dacht je van "permanente vakantiekamp"?

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 10-02-2005 14:15]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-02-2005 23:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 10 februari 2005 14:07 schreef Mikeee het volgende:
Lelijke of dikke mensen zagen we reeds al honderden eeuwen lang.
Zoenende of anderszins openlijk vrijende homo's zie je nu pas. Gun de mensen (van de oudere generaties) de tijd om zich aan te passen danwel af te sterven.

The "problem" will solve itself.

Volgens mij komt homofiliteit al; zo lang voor als leven bestaat hoor .. zelfs bij de minder ontwikkelde dieren ..


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-02-2005 2:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

minder ontwikkelde dieren?

ik weet alleen van bonobo's en olifanten en misschien chimpansees

edit: http://www.p-loog.info/Opinie/sexcultuur.htm

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 11-02-2005 2:22]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 11-02-2005 2:24 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

Grieken enzo. de oude japaners ook, en vele andere oude beschavingen hadden vast ook al wel homo's

[Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 11-02-2005 2:25]


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 11-02-2005 11:05 by bazzio Profiel van bazzio

Ik ben verkouden.


Bazzio Attacks!!!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-02-2005 11:21 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

onzinnig nieuws indeed! beterschap


Bruce Banner


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 11-02-2005 11:22 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 10 februari 2005 23:35 schreef Jenje het volgende:
Volgens mij komt homofiliteit al; zo lang voor als leven bestaat hoor .. zelfs bij de minder ontwikkelde dieren ..
Bij dieren komt het inderdaad ook voor. Van dolfijnen hebben ze het ooit geconstateert ofzo, maar volgens mij komt geen diersoort eronder uit.
Een goed voorbeeld daarvan zijn knaagdieren, als je die in een hokje stopt met alleen maar diertjes van hetzelfde geslacht dan denken ze vroeg of laat dat ze kunnen neuken. Bij mij is het dan zo dat meestal maar 1 van de 2 ratten zin heeft. Die andere rat gaat dan vechten omdat die het niet leuk vind. Altijd een leuk gezicht.
Maargoed, er zit een beetje gayheid in iedere levensvorm.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-02-2005 11:26 by invictis Profiel van invictis

pleurt op met die elkaar aflikkende homo's;

iedereen kan voor zichzelf wel bedenken dat homoseksualiteit een afwijking is net als kannibalisme en elk ander soort gedrag wat voorkomt uit frustraties en overbevolking.

Homoseksueel gedrag dient niet ter voortplanting dus niet van het voortbestaan van de desbetreffende soort.
Stelselmatig worden over het algemeen de zwakkeren in leven gehouden, alleen maar vanwege "Menselijkheid".



Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-02-2005 11:32 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 11 februari 2005 11:26 schreef invictis het volgende:
Homoseksueel gedrag dient niet ter voortplanting dus niet van het voortbestaan van de desbetreffende soort.
Jouw gepost op dit forum ook niet.. wat is je punt?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 11-02-2005 11:37 by Mikeee Profiel van Mikeee

BETER LEZEN HOMO'S!!!

Ik had het niet over de homo's zelf maar over de buitenstaanders die ervan walgen.

Kijk, ik ben er ook niet 100% imuun voor afkeer ervan maar al is het maar om het feit dat de grootste religies het verbieden vind ik het prima.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-02-2005 12:04 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 11 februari 2005 11:26 schreef invictis het volgende:
pleurt op met die elkaar aflikkende homo's;

iedereen kan voor zichzelf wel bedenken dat homoseksualiteit een afwijking is net als kannibalisme en elk ander soort gedrag wat voorkomt uit frustraties en overbevolking.

Homoseksueel gedrag dient niet ter voortplanting dus niet van het voortbestaan van de desbetreffende soort.
Stelselmatig worden over het algemeen de zwakkeren in leven gehouden, alleen maar vanwege "Menselijkheid".


Contradictio in terminis... Je stelt dat homosexuelen zwakkeren zijn, terwijl je erboven beweert dat homosexualiteit niet ter voortplanting dient en dus niet het voortbestaan van de soort dient... Oftewel, volgens jouw stelling zouden de 'zwakkeren' zich moeten voortplanten voor het voortbestaan van de soort?

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 11-02-2005 12:06]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 11-02-2005 12:40 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 11 februari 2005 12:04 schreef Misanthrope het volgende:
Contradictio in terminis... Je stelt dat homosexuelen zwakkeren zijn, terwijl je erboven beweert dat homosexualiteit niet ter voortplanting dient en dus niet het voortbestaan van de soort dient... Oftewel, volgens jouw stelling zouden de 'zwakkeren' zich moeten voortplanten voor het voortbestaan van de soort?


ach, hij is homofoob en bij 95% betekend dat dat hij nog niet helemaal uit is over zijn eigen geaardheid en door veel afkeer en walging te tonen zichzelf probeert te overtuigen dat hij hetero is.


Een kleine snol zit zo vol.


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-02-2005 17:36 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 11 februari 2005 12:40 schreef SkinPeeleR het volgende:
ach, hij is homofoob en bij 95% betekend dat dat hij nog niet helemaal uit is over zijn eigen geaardheid en door veel afkeer en walging te tonen zichzelf probeert te overtuigen dat hij hetero is.


hey dat is nieuw


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-02-2005 17:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 februari 2005 11:37 schreef Mikeee het volgende:
BETER LEZEN HOMO'S!!!

Ik had het niet over de homo's zelf maar over de buitenstaanders die ervan walgen.

Kijk, ik ben er ook niet 100% imuun voor afkeer ervan maar al is het maar om het feit dat de grootste religies het verbieden vind ik het prima.

Ligt dat dan aan de homo's of aan de "maatschappij" ....

Ik vind het ook erg ranzig als een bent en griet elkaar en public aflebberen ... heeft dus niets met homofiliteit te maken ... meer met normen en waarden van bevolkingsgroepen


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 11-02-2005 18:23 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 11 februari 2005 17:45 schreef Jenje het volgende:
Ligt dat dan aan de homo's of aan de "maatschappij" ....

Ik vind het ook erg ranzig als een bent en griet elkaar en public aflebberen ... heeft dus niets met homofiliteit te maken ... meer met normen en waarden van bevolkingsgroepen

DAT dus.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-02-2005 4:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 februari 2005 11:22 schreef arrebar het volgende:
Bij dieren komt het inderdaad ook voor. Van dolfijnen hebben ze het ooit geconstateert ofzo, maar volgens mij komt geen diersoort eronder uit.
Een goed voorbeeld daarvan zijn knaagdieren, als je die in een hokje stopt met alleen maar diertjes van hetzelfde geslacht dan denken ze vroeg of laat dat ze kunnen neuken. Bij mij is het dan zo dat meestal maar 1 van de 2 ratten zin heeft. Die andere rat gaat dan vechten omdat die het niet leuk vind. Altijd een leuk gezicht.
Maargoed, er zit een beetje gayheid in iedere levensvorm.

dit is zeker geen homosexualiteit, er is geen sprake van sexueel contact op de manier waarop chimps olifanten en dolfijnen het doen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2005 10:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 februari 2005 4:15 schreef ElitE het volgende:
dit is zeker geen homosexualiteit, er is geen sprake van sexueel contact op de manier waarop chimps olifanten en dolfijnen het doen.
maar als dat twee mannetjes of twee vrouwtjes zijn, dan spreekt men toch echt van homofiliteit.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-02-2005 22:26 by MMayo Profiel van MMayo

Amerikaan plande collectieve zelfmoord op Valentijnsdag

PORTLAND - De Amerikaanse politie heeft een man aangehouden die gezien wordt als het brein achter een plan van enkele tientallen mensen om op Valentijnsdag gezamenlijk zelfmoord te plegen. Dat heeft de politie in de noordwestelijke staat Oregon vrijdag gemeld.

De man zou via chatrooms op het internet een oproep hebben gedaan aan mensen die, net als hij, niet gelukkig zijn met hun leven. Hij stelde hen voor er samen met hem een einde aan te maken, op de dag die normaal gesproken wordt geassocieerd met liefde en romantiek. Zij zouden daarvoor bijeenkomen in zijn woonplaats in Oregon.

Alarm

De politie kwam de depressieve man op het spoor doordat een vrouw in Canada alarm sloeg. Zij wilde zelf ook meedoen aan de collectieve zelfmoord, maar was geschrokken toen zij hoorde dat een andere vrouw van plan was zichzelf en haar twee kinderen van het leven te beroven.

De autoriteiten hebben de computer van de verdachte in beslag genomen. Zij hopen zo de namen en adressen van de overige suïcidalen te achterhalen, om te voorkomen dat zij zichzelf maandag alsnog


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-02-2005 22:50 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 10 februari 2005 14:07 schreef Mikeee het volgende:
Lelijke of dikke mensen zagen we reeds al honderden eeuwen lang.
Zoenende of anderszins openlijk vrijende homo's zie je nu pas. Gun de mensen (van de oudere generaties) de tijd om zich aan te passen danwel af te sterven.

The "problem" will solve itself.


Homoseksualiteit is eeuwen oud trouwens, in de klassieke oudheid werd in sommige gebieden homoseksualiteit zelfs van hogere waarde geacht dan heteroseksuele liefde.

Maar hoop dat het probleem zich vanzelf oplost, maar met de intolerante houding vandaag de dag zal het nog wel ff duren.

Vrijdag in de trein begint een jongen tegen zijn vader te zeuren over een Moskee (vlakbij station Rotterdam natuurlijk). Dat het erg marracesh (okee vast verkeerde spelling) aandeed, en dat hij het maar kut vond om in klein Turkije te wonen...

Alle Turken terug naar Marokko? zoiets.....
Dat je ergens tegen bent is een ding maar voor zulk debiele denkpatronen is geen excuus.

Wie denken al deze mensen eigenlijk uberhaupt dat ze zijn dat hun mening de juiste is en dus nageleeft dient te worden. Worden mensen nu echt steeds dommer?


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 12-02-2005 22:58 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

maar jouw mening is dus dat jouw mening niet moet worden nageleeft, een mening waarvan jij vind dat die wel moet worden nageleefd. Of valt dit onder dezelfde noemer dat niet die enige mening moet worden nageleeft?



Sjit geef me bier ik denk te hard!!!



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-02-2005 23:00 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 11 februari 2005 11:26 schreef invictis het volgende:
pleurt op met die elkaar aflikkende homo's;

iedereen kan voor zichzelf wel bedenken dat homoseksualiteit een afwijking is net als kannibalisme en elk ander soort gedrag wat voorkomt uit frustraties en overbevolking.

Homoseksueel gedrag dient niet ter voortplanting dus niet van het voortbestaan van de desbetreffende soort.
Stelselmatig worden over het algemeen de zwakkeren in leven gehouden, alleen maar vanwege "Menselijkheid".



Zwakker zijn heeft niet te maken met waarin je graag je leuter steekt anders.

Heb je trouwens ook een verklaring hoe het kan dat er homoseksuelen geboren blijven worden? Misschien is het juist omdat ze iets postiefs teweeg brengen genestisch gezien. Zo is autisme de keerzijde van een hogere mate van intelligentie. Niet dat ik homoseksualiteit als keerzijde wil bestempelen, maar om ff aan te geven dat het niet zo zwart/ wit is.

Daarnaast, bestaat er wel zoiets als compleer homo, compleet hetero? Er bestaat immers ook niet zoiets als "de man" en "de vrouw". Er zijn vrouwen die mannelijker zijn dan sommige mannen en andersom, zonder dat deze "homo" zouden zijn. (Neem een broodmager krachtloos metalheadje als voorbeeld, niet bepaald het idealtype sterke man).
Er zijn verschillende seksuele variaties te onderschijden op een spectrum dat loopt van het eene uiterste naar het andere en de meeste mensen bevinden zich niet op de uiteinden maar ergens daartussen.

Vind het trouwens sowieso raar dat iemand tegenwoordig beoordeeld wordt op in eerste plaats godsdienst en op de tweede plaats op seksualiteit. Who cares. Zijn dat nou de twee belangrijktse zaken waarop wij mensen beoordelen, zijn wij zo oppervlakkig. (ja dus)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-02-2005 23:02 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 12 februari 2005 22:58 schreef Audiophile het volgende:
maar jouw mening is dus dat jouw mening niet moet worden nageleeft, een mening waarvan jij vind dat die wel moet worden nageleefd. Of valt dit onder dezelfde noemer dat niet die enige mening moet worden nageleeft?



Sjit geef me bier ik denk te hard!!!

Kijk ik heb een visie van hoe ik alles het liefst alles zou willen, maar zo werkt het nu eenmaal niet, en dat moet je leren te accepteren. (natuurlijk kun je je eigen leven wel zoveel mogelijk inrichten naar eigen visie als je bereidt ben daar moeite voor te doen). Als ik niet kan accepteren dat er mensen met andere denkwijzes zijn, andere gewoontes, en ik vind dat die mensen zich maar moeten aanpassen omdat ik dat vind, hoe zielig ben ik dan?


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 12-02-2005 23:04 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Dat is opzich niet zielig, als je echt bent overtuigt dat jouw mening het beste is, wil je het beste voor de anderen, dus jouw mening. Alleen ontbreekt het sommige mensen aan subtiliteit en het besef dat de belevingswereld en de bijbehorende normen en waarden wel relevant moeten zijn...



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-02-2005 23:13 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 11 februari 2005 11:37 schreef Mikeee het volgende:
BETER LEZEN HOMO'S!!!

Ik had het niet over de homo's zelf maar over de buitenstaanders die ervan walgen.

Kijk, ik ben er ook niet 100% imuun voor afkeer ervan maar al is het maar om het feit dat de grootste religies het verbieden vind ik het prima.



Je vindt homo's prima omdat de grootste religies het verbieden?

Wat dan als ze opeens verbieden dat jij door een grote neger wordt genomen, bijvoorbeeld?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-02-2005 23:53 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 12 februari 2005 23:04 schreef Audiophile het volgende:
Dat is opzich niet zielig, als je echt bent overtuigt dat jouw mening het beste is, wil je het beste voor de anderen, dus jouw mening. Alleen ontbreekt het sommige mensen aan subtiliteit en het besef dat de belevingswereld en de bijbehorende normen en waarden wel relevant moeten zijn...

Of een gebrek aan relativatie vermogen natuurlijk.
Als je echt denkt dat jij de aller aller aller wijste bent (en dus gelijk hebt wat alles betreft) is de kans zeer groot dat je niet helemaal goed snik bent.
Dat je dan ook nog eens vind dat anderen mensen daardoor minder zijn maakt het er alleen maar erger op.

Ik moet gaan slapen....


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen